Ik heb wel een hoek in mijn achtertuin waar niemand mij kan zien waar ik wel eensgefapt heb. Was echt supergeil toen.quote:
Rickokun maat hier noel alles goed vriendquote:
Hey ouwe anuskloof uitkierder! Ja hoor. Nog steeds wel last van mijn voorhuid na een brakke dag. Jij nog steeds wel eens naar Lowlands?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rickokun maat hier noel alles goed vriend
Hahahah ja lekker manquote:Op donderdag 11 april 2019 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey ouwe anuskloof uitkierder! Ja hoor. Nog steeds wel last van mijn voorhuid na een brakke dag. Jij nog steeds wel eens naar Lowlands?
nobody caresquote:Op donderdag 11 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een keer een joint gerookt met Rickokun
Vind villa altijd wel mooi tenue hebbenquote:
hahaha die 's king hequote:Op donderdag 11 april 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey vinger tussen de bed legende
moet ik je nu pijpen ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind villa altijd wel mooi tenue hebben
Is goedquote:
dan ga je toch lekker tot 200.000 tellenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen zin meer in na 2 dagen CL.
Ja is goed johquote:Op donderdag 11 april 2019 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker tot 200.000 tellen
vind spinnen wel zo fucking eng hequote:Op donderdag 11 april 2019 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil spinnen en slangen en schorpioenen en en en en cuteeee
Eensquote:Op donderdag 11 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind spinnen wel zo fucking eng he
Ja ik ook maar dat is meer in huis omdat ze dan ongewenst zijn of weet eigenlijk niet. Huisdier is andersquote:Op donderdag 11 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind spinnen wel zo fucking eng he
Jij bent cutequote:Op donderdag 11 april 2019 18:54 schreef Crack_ het volgende:
En ik keek er filmpjes over en is wel cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |