Zijn allebei saaie kutfilms.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow weet jij wie dat is? dacht dat je gwn triump des willens opzette als je een film wilde kijken
Ja dat hoorde ik ook al, maar heb er weinig mee. Vond ook dat ze soms er erg agressief van werden, weet niet of dit alleen door de coke kwam of combinatie van middelen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker op tekeer gaan hoorde ik
uitproberen?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook al, maar heb er weinig mee. Vond ook dat ze soms er erg agressief van werden, weet niet of dit alleen door de coke kwam of combinatie van middelen.
Nee ik ben heel eerlijk, het lijkt mij ook helemaal niets, vond mezelf al dapper met wiet en thc oliequote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker stom om naar de tweede te gaan dan als je de eerste zo'n saaie kutfilm vond.
huh?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker stom om naar de tweede te gaan dan als je de eerste zo'n saaie kutfilm vond.
ik gooi patat in de airfryerquote:Op donderdag 11 april 2019 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ga vanavond cauliflower tater tots maken, hoop dat het lekker is
Oh, ik heb wel iets meer geprobeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 16:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik ben heel eerlijk, het lijkt mij ook helemaal niets, vond mezelf al dapper met wiet en thc olie
Hou opquote:Op donderdag 11 april 2019 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht anders niet haha
toen sliep ik inddquote:Op donderdag 11 april 2019 16:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je vannacht anders niet haha
Nee ik ben met dat soort dingen best wel een pussyquote:Op donderdag 11 april 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel iets meer geprobeerd![]()
Maar geen punt
Heb dinsdag anderhalf uur.quote:
Alweerquote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Nog 1 dag en 2 weken werken en dan werkloos
Hoe lang zit je al thuisquote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
En dan niks doen tot zomervakantie en dan paniek?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb dinsdag anderhalf uur.
Woensdag ook niet. Donderdag 9 tot 3. Dan weekend tot dinsdag en dat gaat zo door tot de zomervakantie.
Heel veel/ weinig zelfstandig aankloten dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee zo ben ik in inmiddels niet meer. Ben zelfsquote:Op donderdag 11 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan niks doen tot zomervakantie en dan paniek?![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee zo ben ik in inmiddels niet meer. Ben zelfs![]()
gisteravond om 20.00 Nog naar school
![]()
gegaan om mijn
![]()
presentatie alvast klaar te zetten voor vandaag
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is identiteitsfraude.
Ik zoek je op.
Ik sla alleen honden?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
He Myrr! Gezellige meid! Nog mensen geslagen vandaag?
Is grapje jeetjequote:Op donderdag 11 april 2019 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Kun je beter mensen slaan
Dit komt best verkeerd overquote:Op donderdag 11 april 2019 16:28 schreef Myrr het volgende:
Ik hou van dieren op allerlei verschillende manieren.
hnggquote:Op donderdag 11 april 2019 16:28 schreef Myrr het volgende:
Ik hou van dieren op allerlei verschillende manieren.
geen stressquote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
![]()
gegaan om mijn
![]()
![]()
Kijk!quote:Op donderdag 11 april 2019 16:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou oké ik knuffel ze graag en ik eet ze graag.
Hahah ben je nerdje ofzoquote:Op donderdag 11 april 2019 16:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
![]()
gegaan om mijn
![]()
![]()
Nee man, alleen in mn garage..quote:Op donderdag 11 april 2019 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]net doen alsof je werkt maar gewoon net stiekem in de achtertuin hebt gefapt.
Kunnen dromer je tenminste ook niet zienquote:
Wie?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kunnen dromer je tenminste ook niet zien
Oh sorry autocorrect handelde even niet naar mijn wens. Ik bedoelde “drones”quote:
Dan moet je even wat drinken.quote:
1+1=2quote:
proteineshake?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan moet je even wat drinken.
Oooohquote:Op donderdag 11 april 2019 17:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kon daardoor langer in bed blijven liggen dusjaaa
de cumshot is genoegquote:Op donderdag 11 april 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je even pijpen.
Kindermondjequote:Op donderdag 11 april 2019 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Er is geen mond die zo spant als je eigen hand.
Ik heb wel een hoek in mijn achtertuin waar niemand mij kan zien waar ik wel eensgefapt heb. Was echt supergeil toen.quote:
Rickokun maat hier noel alles goed vriendquote:
Hey ouwe anuskloof uitkierder! Ja hoor. Nog steeds wel last van mijn voorhuid na een brakke dag. Jij nog steeds wel eens naar Lowlands?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Rickokun maat hier noel alles goed vriend
Hahahah ja lekker manquote:Op donderdag 11 april 2019 17:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey ouwe anuskloof uitkierder! Ja hoor. Nog steeds wel last van mijn voorhuid na een brakke dag. Jij nog steeds wel eens naar Lowlands?
nobody caresquote:Op donderdag 11 april 2019 17:53 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een keer een joint gerookt met Rickokun
Vind villa altijd wel mooi tenue hebbenquote:
hahaha die 's king hequote:Op donderdag 11 april 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey vinger tussen de bed legende
moet ik je nu pijpen ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2019 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind villa altijd wel mooi tenue hebben
Is goedquote:
dan ga je toch lekker tot 200.000 tellenquote:Op donderdag 11 april 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik dus echt geen zin meer in na 2 dagen CL.
Ja is goed johquote:Op donderdag 11 april 2019 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker tot 200.000 tellen
vind spinnen wel zo fucking eng hequote:Op donderdag 11 april 2019 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil spinnen en slangen en schorpioenen en en en en cuteeee
Eensquote:Op donderdag 11 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind spinnen wel zo fucking eng he
Ja ik ook maar dat is meer in huis omdat ze dan ongewenst zijn of weet eigenlijk niet. Huisdier is andersquote:Op donderdag 11 april 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
vind spinnen wel zo fucking eng he
Jij bent cutequote:Op donderdag 11 april 2019 18:54 schreef Crack_ het volgende:
En ik keek er filmpjes over en is wel cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |