Hij is sowieso te lelijk voor een 6/10 vrouw dus maak je niet druk.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Krijg echt een slappe pik van jimmy
Ja samequote:Op woensdag 10 april 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Krijg echt een slappe pik van jimmy
Heb geen vakantiequote:Op donderdag 11 april 2019 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hoi haags,
en nog plannen voor de Paasvakantie, nog ergens heen?
quote:Op donderdag 11 april 2019 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen zondag en maandag.
He Femquote:Op donderdag 11 april 2019 08:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Zondag krijg ik de Daewoo, kan ik poosje lekker zuinig rijden
Ik wil ook wel naast je zitten andersquote:Op donderdag 11 april 2019 08:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hmmm kan er misschien wel even een zak van die chupa lolly's in gooien
Gezellig waar rijden we dan heen, ding loopt op de snelweg iets van 1 op 19 of zoquote:Op donderdag 11 april 2019 08:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naast je zitten anders
Normandië? Altijd al eens willen kijkenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gezellig waar rijden we dan heen, ding loopt op de snelweg iets van 1 op 19 of zo
Ja dat lijkt mij ook wel interessantquote:Op donderdag 11 april 2019 08:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Normandië? Altijd al eens willen kijken
hihaho maak me doodquote:Op donderdag 11 april 2019 08:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je kop door de helft
Zat er aan te denken om hem te kijken, maar deed me veel denken aan A Quiet Placequote:Op donderdag 11 april 2019 08:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb gister The Silence gezien, die is best vermakelijk
Die moet ik nog een keer kijken, ik had ook een beetje het Bird Box gevoelquote:Op donderdag 11 april 2019 08:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om hem te kijken, maar deed me veel denken aan A Quiet Place
Ik heb ook alleen bird box gezien, maar daar mogen ze niet kijken.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer kijken, ik had ook een beetje het Bird Box gevoel
Ja maar het lijkt allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen bird box gezien, maar daar mogen ze niet kijken.
A Quiet Place gaat ook over mensen die helemaal perfect stil moeten zijn
Er is sowieso weinig vernieuwends de laatste jarenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt allemaal op elkaar.
Klopt, mijn dochter kijkt tegenwoordig ook de oudere films, die vind ze wel erg vermakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig vernieuwends de laatste jaren
Sowieso waren ze vroeger ook niet zo betuttelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, mijn dochter kijkt tegenwoordig ook de oudere films, die vind ze wel erg vermakelijk.
Had haar verleden week voor Back to the Future en The Call of the Wild, die vond ze net zo mooiquote:Op donderdag 11 april 2019 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso waren ze vroeger ook niet zo betuttelend.
Gaat iemand dood, hier heb je 100L bloed over je beeldscherm
Hallo WCHquote:Op donderdag 11 april 2019 09:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GELD VOOR NIKS EN DE KIP IS GRATIS!
Hey Markquote:Op donderdag 11 april 2019 09:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GELD VOOR NIKS EN DE KIP IS GRATIS!
Nicequote:Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was het al toen ik dus dat bericht neerzetten van: kleine tt correctie..
Ja jeetje doe even niet zo bijdehandquote:Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was het al toen ik dus dat bericht neerzetten van: kleine tt correctie..
Jullie moeten gewoon oplettenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jeetje doe even niet zo bijdehand
Wunderbarquote:Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie actie van Messi toch
Niet gezien. Voetbal boeit mij niet zo heel veel meer.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie actie van Messi toch
2e helft was Ajax wel echt de betere ploeg, helaasquote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uurtje ja toen ben ik gaan netflixen.
Dit vind ik niet zo vreemd, ADO supporter zijnde.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gezien. Voetbal boeit mij niet zo heel veel meer.
Volgende week gaan ze er daar af met 2-0quote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
2e helft was Ajax wel echt de betere ploeg, helaas
Het blijft toch je cluppie hequote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo vreemd, ADO supporter zijnde.
Die winnen iig wel van FC Utrechtquote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo vreemd, ADO supporter zijnde.
Van die wedstrijd heb ik dus echt zitten genieten.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die winnen iig wel van FC Utrecht
Groot gelijk, die kans zal zich niet vaak voordoen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van die wedstrijd heb ik dus echt zitten genieten.
De laatste wedstrijd van dit seizoen is Feyenoord-Ado. Ik overweeg om daar weer eens heen te gaan. Was altijd de leukste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Groot gelijk, die kans zal zich niet vaak voordoen.
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenBloemetjesjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rtquote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom kan ik geen plaatje in mijn fobo zetten??? :S @:fylax @:brandx
Niet!quote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou nou, ik ben maar een miepje in de maatschappij
ik heb nog een folder vol met foto's van jou maar volgens mij mag er geen seksuele inhoud in het fotoboekquote:Op donderdag 11 april 2019 11:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Dat wil ik ook al tijden. Ik heb een hele collectie aan foto's van mezelf die ik wil publiceren op fok
Je mag niks meer tegenwoordig hierquote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb nog een folder vol met foto's van jou maar volgens mij mag er geen seksuele inhoud in het fotoboek
Zit er niet een max bestandsgrootte aan vast?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
nee ik bedoel gewoon met een [ img ] tag, kijk in mijn fobo, blijft gewoon tekstquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit er niet een max bestandsgrootte aan vast?
En ook nog eens een max pixelgrootte meen ik.. net als bij je UI
probeer die s eens weg te halen bij httpsquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik bedoel gewoon met een [ img ] tag, kijk in mijn fobo, blijft gewoon tekst
omg het werkt thnx <3quote:Op donderdag 11 april 2019 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
probeer die s eens weg te halen bij https
ja truequote:Op donderdag 11 april 2019 11:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is alleen niet te lezen, maar dat terzijde
Waarom kreeg ik hier een notificatie vanquote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
had eerst @Faux omdat ik dacht dat je fobomod was srryquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een notificatie van
@Faux. is @Fylax #CONFIRMEDquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een notificatie van
Ben toch veeeeeeel te cool voor alleen FoBo ofniedanquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had eerst @:faux omdat ik dacht dat je fobomod was srry
quote:Op donderdag 11 april 2019 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:faux. is @:fylax #CONFIRMED
En dan die amsterdammetjes met het zaad van Liverpool op het voorhoofd terug naar Amsterdamquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax in de finale
ja maar kon toch gwn en/en zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 11:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ben toch veeeeeeel te cool voor alleen FoBo ofniedan
[..]
Stop de persen!!!!
Boh, G E N O Tquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan die amsterdammetjes met het zaad van Liverpool op het voorhoofd terug naar Amsterdam
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod benquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar kon toch gwn en/en zijn
wist dat je ook gewone mod was hoor :$
Ban jezelf maar jaquote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod ben
Erg gevaarlijk gebied dit
Op naar het banmeldtopic
okee, ik heb : Spijtquote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod ben
Erg gevaarlijk gebied dit
Op naar het banmeldtopic
Verstandigquote:Op donderdag 11 april 2019 11:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij vervangen, dan zoek ik mijn heil maar ergens anders
Note + weg + banquote:
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijdquote:Op donderdag 11 april 2019 11:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
politieke plaatjes, protest liederen, uitdagende gesprekken met mods
Het is geen klacht, ik vroeg me gewoon af of het luktquote:Op donderdag 11 april 2019 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijd
Jij weet wel wanneer je ongewenst bentquote:Op donderdag 11 april 2019 11:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw, ik ben negatief-rood
Altijdquote:Op donderdag 11 april 2019 11:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij weet wel wanneer je ongewenst bent
Ok bemoeialquote:Op donderdag 11 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Boeiend.
TT correctie moet kunnen
Ik geef geen notes oid toch
nee ik blijf hierquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
faux. mag blijven hij is leuk, al het ander blauw weg idd
HOWDY HAHAquote:
Ahwquote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
Ga met hem dmen als je hem zo graag in je bedje wenstquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
faux. mag blijven hij is leuk, al het ander blauw weg idd
Jammer ditquote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2019 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijd
Hey goed verhaal manquote:
ik wens hem helemaal niet in mijn bedje, misschien wens ik hem graag in zijn eigen bedje opdat hij een lekkere nachtrust heeft, denk je dat alleen omdat ik op mannen val dat ik geen platonische vriendschappen kan onderhouden? randdebiel. en ik denk dat ik voor iedereen hier in dit topic spreek als ik je zeg dat je crypto-homo/msm-fobie je door niemand in dank wordt afgenomen. volgende keer doe ik aangifte, jouw keuzequote:Op donderdag 11 april 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga met hem dmen als je hem zo graag in je bedje wenst
Hahahahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wens hem helemaal niet in mijn bedje, misschien wens ik hem graag in zijn eigen bedje opdat hij een lekkere nachtrust heeft, denk je dat alleen omdat ik op mannen val dat ik geen platonische vriendschappen kan onderhouden? randdebiel. en ik denk dat ik voor iedereen hier in dit topic spreek als ik je zeg dat je crypto-homo/msm-fobie je door niemand in dank wordt afgenomen. volgende keer doe ik aangifte, jouw keuze
Oh dan blijf ik vriend.quote:
misschien wil ik ook wel heel graag in zn bedjequote:Op donderdag 11 april 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga met hem dmen als je hem zo graag in je bedje wenst
begrijpelijk, kutbandquote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draai al de hele morgen muziek van Queen. Ze worden er helemaal gek van hier.
Voor je goede nachtrust zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 12:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
misschien wil ik ook wel heel graag in zn bedje
Voor welke reden dan ookquote:
Fijnknijpen die handel.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
Golden Age of Grotesque heeft hier iedereen weg weten te krijgenquote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draai al de hele morgen muziek van Queen. Ze worden er helemaal gek van hier.
Wederzijds kameraad. Ben je voor het eerst hier of ben je al bekend? Stamp met je voeten zet je handen in je zij, ik ben ik en wie ben jijquote:Op donderdag 11 april 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
4 posts in je bent meestal weer weg, fijn dat je er bent.
Ja dat is weer het andere uiterste ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Golden Age of Grotesque heeft hier iedereen weg weten te krijgen
Heerlijk, welk album heeft je voorkeur?quote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Live killersquote:Op donderdag 11 april 2019 12:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heerlijk, welk album heeft je voorkeur?
Ben ik dat?quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Voor welke reden dan ook
Waarom ben je zo geïnteresseerd in wat mensen in hun slaapkamer doen eigenlijk?
Je stelt er een hoop vragen overquote:
Goeie muziek.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die is goed ja, maar is compilatie albumquote:
Dit mag jij vinden, iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef Trollscience het volgende:
queen is prog rock zonder alles wat prog rock interessant maakt, aangedikt met een hele hoop circuscapriolen en kitsch
ha gayquote:Op donderdag 11 april 2019 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wens hem helemaal niet in mijn bedje, misschien wens ik hem graag in zijn eigen bedje opdat hij een lekkere nachtrust heeft, denk je dat alleen omdat ik op mannen val dat ik geen platonische vriendschappen kan onderhouden? randdebiel. en ik denk dat ik voor iedereen hier in dit topic spreek als ik je zeg dat je crypto-homo/msm-fobie je door niemand in dank wordt afgenomen. volgende keer doe ik aangifte, jouw keuze
Dit is een menig die je verpakt als feit...quote:Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef Trollscience het volgende:
queen is prog rock zonder alles wat prog rock interessant maakt, aangedikt met een hele hoop circuscapriolen en kitsch
Zijn ook zeker goed jaquote:Op donderdag 11 april 2019 12:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die is goed ja, maar is compilatie album
Night at the opera of Made in Heaven heeft mijn voorkeur wel
Oke possetjequote:Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef Trollscience het volgende:
queen is een band gebaseerd op het verpoppen van kunstmuziek, net zoals helaas de meeste bands die in "de" muziekgeschiedenis als pioniers of invloedrijk worden gezien.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is een menig die je verpakt als feit...
gooi jezelf weg, geestelijk gehandicapte
scheer je bohemian wegsody hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 12:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
queen is een band gebaseerd op het verpoppen van kunstmuziek, net zoals helaas de meeste bands die in "de" muziekgeschiedenis als pioniers of invloedrijk worden gezien.
Mooiquote:Op donderdag 11 april 2019 12:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van beetje kleur in het leven
Hee vriend.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
@:jimmydean http://www.fox5dc.com/new(...)penalty-for-abortion
quote:Op donderdag 11 april 2019 13:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben ook een heel kleurrijk persoon
64?!quote:Op donderdag 11 april 2019 13:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb 64 tattoo's die in elkaar overvloeien
quote:Op donderdag 11 april 2019 13:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kunstquote:Op donderdag 11 april 2019 13:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb er nog geen moment spijt van gehad, maar alles wel zo gezet dat als ik bv weer buitenshuis zou gaan werken ik alles kan bedekkenquote:
pics van alle tattoosquote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb er nog geen moment spijt van gehad, maar alles wel zo gezet dat als ik bv weer buitenshuis zou gaan werken ik alles kan bedekken
Slim. Ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb er nog geen moment spijt van gehad, maar alles wel zo gezet dat als ik bv weer buitenshuis zou gaan werken ik alles kan bedekken
Maak een Chaturbateprofiel.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zit te kijken, maar heb eigenlijk geen foto's waar alles op staat, ben niet zo van de foto'svind altijd dat ik er vreselijk op sta
Geen problemen mee. Ik heb nog minstens 15 A++ foto's van mezelf klaarliggenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zit te kijken, maar heb eigenlijk geen foto's waar alles op staat, ben niet zo van de foto'svind altijd dat ik er vreselijk op sta
quote:Op donderdag 11 april 2019 13:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Ik heb nog minstens 15 A++ foto's van mezelf klaarliggen
Wij hebben het over 18+quote:Op donderdag 11 april 2019 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wie weet kom ik nog eens naar een meet
Ohw sta al op genoeg 18+ pagina's. hoorde tijdje geleden nog dat ik ook op een spel kaarten van de Foxy staquote:
heb je naakt shoots gedaan ofzo?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw sta al op genoeg 18+ pagina's. hoorde tijdje geleden nog dat ik ook op een spel kaarten van de Foxy sta
Moest lachenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw sta al op genoeg 18+ pagina's. hoorde tijdje geleden nog dat ik ook op een spel kaarten van de Foxy sta
Links naar de 18+ inhoud?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze ons allemaal plaatsen, heel soms kom ik iets van mijzelf tegen, verleden jaar stond ik met een contact advertentie in de krant, voor stoute vrouwen uit de omgeving.quote:
DM ff door plsquote:Op donderdag 11 april 2019 13:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze ons allemaal plaatsen, heel soms kom ik iets van mijzelf tegen, verleden jaar stond ik met een contact advertentie in de krant, voor stoute vrouwen uit de omgeving.
Stuur maar door via dmquote:Op donderdag 11 april 2019 13:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze ons allemaal plaatsen, heel soms kom ik iets van mijzelf tegen, verleden jaar stond ik met een contact advertentie in de krant, voor stoute vrouwen uit de omgeving.
Ik kom dan ookquote:Op donderdag 11 april 2019 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wie weet kom ik nog eens naar een meet
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Beetje buurten met mensen waar je dagelijks mee in contact bent
Ik zou je helemaal uit elkaar trekkenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Beetje buurten met mensen waar je dagelijks mee in contact bent
Dat klinkt wel heel beangstigendquote:Op donderdag 11 april 2019 14:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou je helemaal uit elkaar trekken
Hoe zou je je mij voorstellen?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb ooit eens een meet gehad van een chatroom, in gedachte vorm je mensen, is soms heel apart hoe anders ze zijn dan jij je had voorgesteld.
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet meteen beledigd voelen he
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 11 april 2019 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Niet meteen beledigd voelen he
Oeh oeh, nu ik nu ikquote:Op donderdag 11 april 2019 14:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kort opgeknipt blond haar, jong gezicht, eind 20, slank, sportief gekleed, soms een pet op, loopt op gympen.
Coolquote:Op donderdag 11 april 2019 14:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kort opgeknipt blond haar, jong gezicht, eind 20, slank, sportief gekleed, soms een pet op, loopt op gympen.
En ik?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:26 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]bij jou heb ik altijd het idee van rond de 37/38 donker haar, donkere ogen, normaal postuur, casuel gekleed.
Nee ik kijk eigenlijk nooit foto's maar jou schat ik ook rond mijn leeftijd van 36, kort haar, donker blond, ook gewone bouw en casuel gekleed. ik denk ook dat je vrij lang bent zo rond de 1.90 weet niet waarom.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
En ik?
Zonder te zoeken naar mijn FOT posts..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:29 schreef TARDIS. het volgende:
klopt bijna, maar eigenlijk ben ik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je vergeet je inhammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik kijk eigenlijk nooit foto's maar jou schat ik ook rond mijn leeftijd van 36, kort haar, donker blond, ook gewone bouw en casuel gekleed. ik denk ook dat je vrij lang bent zo rond de 1.90 weet niet waarom.
Jezus... Ik wilde alleen maar het beeld completeren... help ik eens.. nog niet goed...quote:
Ik ben precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 11 april 2019 14:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik kijk eigenlijk nooit foto's maar jou schat ik ook rond mijn leeftijd van 36, kort haar, donker blond, ook gewone bouw en casuel gekleed. ik denk ook dat je vrij lang bent zo rond de 1.90 weet niet waarom.
Klein beetjequote:Op donderdag 11 april 2019 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit er zeker helemaal naast
Hoelang ben jij dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben precies het tegenovergestelde![]()
7 jaar jonger, wel donker blond, aan de dikkere kant (geen @:der_mann iig), wel casual gekleed en een ukkie
Ja daarom zeg ik ook, er zit soms een enorm verschil in welk beeld je van iemand hebt in je hoofd dan hoe iemand er echt uitzietquote:Op donderdag 11 april 2019 14:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben precies het tegenovergestelde![]()
7 jaar jonger, wel donker blond, aan de dikkere kant (geen @:der_mann iig), wel casual gekleed en een ukkie
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook, er zit soms een enorm verschil in welk beeld je van iemand hebt in je hood dan hoe iemand er echt uitziet
wat vies van je dat te denkenquote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is vandaag trouwens zaadlozing dag, hoorde dat op de radio, ik dacht in een flits aan allemaal rukkende kerels, maar ze zaaien dan overal wilde bloemen in
Heb gewoon een dirty mindquote:Op donderdag 11 april 2019 14:41 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
wat vies van je dat te denken
@Der_Mannquote:Op donderdag 11 april 2019 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Oh correctie, dit dus nationale zaadlozing marathon
quote:Op donderdag 11 april 2019 14:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gedoneerd.
Niet in de vrije natuur overigens.
Eerste wat ik dacht: oh daar heb ik al aan meegedaan vandaagquote:Op donderdag 11 april 2019 14:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is vandaag trouwens zaadlozing dag, hoorde dat op de radio, ik dacht in een flits aan allemaal rukkende kerels, maar ze zaaien dan overal wilde bloemen in
Laat je dirty mind er maar op los.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ja dit klinkt wel weer heel dubbel
rtquote:Op donderdag 11 april 2019 14:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: oh daar heb ik al aan meegedaan vandaag![]()
Daarna:
Hij moest het zaad nog even zoeken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Maar dan luister je naar de radio en krijg je zo'n zin van, Ja we gaan nu naar Bob die zijn zaad in omgeving daar en daar aan het verspreiden is. Bob hoe gaat het?![]()
Je hebt nog kans.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:49 schreef Trollscience het volgende:
ik had 'de avonden' van gerard reve gekocht in november en toen d8 ik van "oh ja lees hem tijdens de winter lekker sfeervol"
nog steeds nie gedaan :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |