Fijnknijpen die handel.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
Golden Age of Grotesque heeft hier iedereen weg weten te krijgenquote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draai al de hele morgen muziek van Queen. Ze worden er helemaal gek van hier.
Wederzijds kameraad. Ben je voor het eerst hier of ben je al bekend? Stamp met je voeten zet je handen in je zij, ik ben ik en wie ben jijquote:Op donderdag 11 april 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
4 posts in je bent meestal weer weg, fijn dat je er bent.
Ja dat is weer het andere uiterste ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Golden Age of Grotesque heeft hier iedereen weg weten te krijgen
Heerlijk, welk album heeft je voorkeur?quote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draai al de hele morgen muziek van Queen. Ze worden er helemaal gek van hier.
Live killersquote:Op donderdag 11 april 2019 12:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heerlijk, welk album heeft je voorkeur?
Ben ik dat?quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Voor welke reden dan ook
Waarom ben je zo geïnteresseerd in wat mensen in hun slaapkamer doen eigenlijk?
Je stelt er een hoop vragen overquote:
Goeie muziek.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die is goed ja, maar is compilatie albumquote:
Dit mag jij vinden, iedereen heeft recht op zijn of haar eigen mening.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef Trollscience het volgende:
queen is prog rock zonder alles wat prog rock interessant maakt, aangedikt met een hele hoop circuscapriolen en kitsch
ha gayquote:Op donderdag 11 april 2019 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wens hem helemaal niet in mijn bedje, misschien wens ik hem graag in zijn eigen bedje opdat hij een lekkere nachtrust heeft, denk je dat alleen omdat ik op mannen val dat ik geen platonische vriendschappen kan onderhouden? randdebiel. en ik denk dat ik voor iedereen hier in dit topic spreek als ik je zeg dat je crypto-homo/msm-fobie je door niemand in dank wordt afgenomen. volgende keer doe ik aangifte, jouw keuze
Dit is een menig die je verpakt als feit...quote:Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef Trollscience het volgende:
queen is prog rock zonder alles wat prog rock interessant maakt, aangedikt met een hele hoop circuscapriolen en kitsch
Zijn ook zeker goed jaquote:Op donderdag 11 april 2019 12:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die is goed ja, maar is compilatie album
Night at the opera of Made in Heaven heeft mijn voorkeur wel
Oke possetjequote:Op donderdag 11 april 2019 12:18 schreef Trollscience het volgende:
queen is een band gebaseerd op het verpoppen van kunstmuziek, net zoals helaas de meeste bands die in "de" muziekgeschiedenis als pioniers of invloedrijk worden gezien.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is een menig die je verpakt als feit...
gooi jezelf weg, geestelijk gehandicapte
scheer je bohemian wegsody hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 12:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
queen is een band gebaseerd op het verpoppen van kunstmuziek, net zoals helaas de meeste bands die in "de" muziekgeschiedenis als pioniers of invloedrijk worden gezien.
Mooiquote:Op donderdag 11 april 2019 12:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van beetje kleur in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |