Die moet ik nog een keer kijken, ik had ook een beetje het Bird Box gevoelquote:Op donderdag 11 april 2019 08:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om hem te kijken, maar deed me veel denken aan A Quiet Place
Ik heb ook alleen bird box gezien, maar daar mogen ze niet kijken.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer kijken, ik had ook een beetje het Bird Box gevoel
Ja maar het lijkt allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen bird box gezien, maar daar mogen ze niet kijken.
A Quiet Place gaat ook over mensen die helemaal perfect stil moeten zijn
Er is sowieso weinig vernieuwends de laatste jarenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt allemaal op elkaar.
Klopt, mijn dochter kijkt tegenwoordig ook de oudere films, die vind ze wel erg vermakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig vernieuwends de laatste jaren
Sowieso waren ze vroeger ook niet zo betuttelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, mijn dochter kijkt tegenwoordig ook de oudere films, die vind ze wel erg vermakelijk.
Had haar verleden week voor Back to the Future en The Call of the Wild, die vond ze net zo mooiquote:Op donderdag 11 april 2019 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso waren ze vroeger ook niet zo betuttelend.
Gaat iemand dood, hier heb je 100L bloed over je beeldscherm
Hallo WCHquote:Op donderdag 11 april 2019 09:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GELD VOOR NIKS EN DE KIP IS GRATIS!
Hey Markquote:Op donderdag 11 april 2019 09:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GELD VOOR NIKS EN DE KIP IS GRATIS!
Nicequote:Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was het al toen ik dus dat bericht neerzetten van: kleine tt correctie..
Ja jeetje doe even niet zo bijdehandquote:Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was het al toen ik dus dat bericht neerzetten van: kleine tt correctie..
Jullie moeten gewoon oplettenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jeetje doe even niet zo bijdehand
Wunderbarquote:Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie actie van Messi toch
Niet gezien. Voetbal boeit mij niet zo heel veel meer.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom niet? Mooie actie van Messi toch
2e helft was Ajax wel echt de betere ploeg, helaasquote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uurtje ja toen ben ik gaan netflixen.
Dit vind ik niet zo vreemd, ADO supporter zijnde.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gezien. Voetbal boeit mij niet zo heel veel meer.
Volgende week gaan ze er daar af met 2-0quote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
2e helft was Ajax wel echt de betere ploeg, helaas
Het blijft toch je cluppie hequote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo vreemd, ADO supporter zijnde.
Die winnen iig wel van FC Utrechtquote:Op donderdag 11 april 2019 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zo vreemd, ADO supporter zijnde.
Van die wedstrijd heb ik dus echt zitten genieten.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die winnen iig wel van FC Utrecht
Groot gelijk, die kans zal zich niet vaak voordoen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van die wedstrijd heb ik dus echt zitten genieten.
De laatste wedstrijd van dit seizoen is Feyenoord-Ado. Ik overweeg om daar weer eens heen te gaan. Was altijd de leukste wedstrijd van het seizoen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Groot gelijk, die kans zal zich niet vaak voordoen.
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenBloemetjesjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |