Die moet ik nog een keer kijken, ik had ook een beetje het Bird Box gevoelquote:Op donderdag 11 april 2019 08:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om hem te kijken, maar deed me veel denken aan A Quiet Place
Ik heb ook alleen bird box gezien, maar daar mogen ze niet kijken.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer kijken, ik had ook een beetje het Bird Box gevoel
Ja maar het lijkt allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen bird box gezien, maar daar mogen ze niet kijken.
A Quiet Place gaat ook over mensen die helemaal perfect stil moeten zijn
Er is sowieso weinig vernieuwends de laatste jarenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt allemaal op elkaar.
Klopt, mijn dochter kijkt tegenwoordig ook de oudere films, die vind ze wel erg vermakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig vernieuwends de laatste jaren
Sowieso waren ze vroeger ook niet zo betuttelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, mijn dochter kijkt tegenwoordig ook de oudere films, die vind ze wel erg vermakelijk.
Had haar verleden week voor Back to the Future en The Call of the Wild, die vond ze net zo mooiquote:Op donderdag 11 april 2019 08:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sowieso waren ze vroeger ook niet zo betuttelend.
Gaat iemand dood, hier heb je 100L bloed over je beeldscherm
Hallo WCHquote:Op donderdag 11 april 2019 09:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GELD VOOR NIKS EN DE KIP IS GRATIS!
Hey Markquote:Op donderdag 11 april 2019 09:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
GELD VOOR NIKS EN DE KIP IS GRATIS!
Nicequote:Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was het al toen ik dus dat bericht neerzetten van: kleine tt correctie..
Ja jeetje doe even niet zo bijdehandquote:Op donderdag 11 april 2019 09:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was het al toen ik dus dat bericht neerzetten van: kleine tt correctie..
Jullie moeten gewoon oplettenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jeetje doe even niet zo bijdehand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |