Jij weet wel wanneer je ongewenst bentquote:Op donderdag 11 april 2019 11:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw, ik ben negatief-rood
Altijdquote:Op donderdag 11 april 2019 11:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij weet wel wanneer je ongewenst bent
Ok bemoeialquote:Op donderdag 11 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Boeiend.
TT correctie moet kunnen
Ik geef geen notes oid toch
nee ik blijf hierquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
faux. mag blijven hij is leuk, al het ander blauw weg idd
HOWDY HAHAquote:
Ahwquote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
Ga met hem dmen als je hem zo graag in je bedje wenstquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
faux. mag blijven hij is leuk, al het ander blauw weg idd
Jammer ditquote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2019 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijd
Hey goed verhaal manquote:
ik wens hem helemaal niet in mijn bedje, misschien wens ik hem graag in zijn eigen bedje opdat hij een lekkere nachtrust heeft, denk je dat alleen omdat ik op mannen val dat ik geen platonische vriendschappen kan onderhouden? randdebiel. en ik denk dat ik voor iedereen hier in dit topic spreek als ik je zeg dat je crypto-homo/msm-fobie je door niemand in dank wordt afgenomen. volgende keer doe ik aangifte, jouw keuzequote:Op donderdag 11 april 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga met hem dmen als je hem zo graag in je bedje wenst
Hahahahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wens hem helemaal niet in mijn bedje, misschien wens ik hem graag in zijn eigen bedje opdat hij een lekkere nachtrust heeft, denk je dat alleen omdat ik op mannen val dat ik geen platonische vriendschappen kan onderhouden? randdebiel. en ik denk dat ik voor iedereen hier in dit topic spreek als ik je zeg dat je crypto-homo/msm-fobie je door niemand in dank wordt afgenomen. volgende keer doe ik aangifte, jouw keuze
Oh dan blijf ik vriend.quote:
misschien wil ik ook wel heel graag in zn bedjequote:Op donderdag 11 april 2019 11:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga met hem dmen als je hem zo graag in je bedje wenst
begrijpelijk, kutbandquote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draai al de hele morgen muziek van Queen. Ze worden er helemaal gek van hier.
Voor je goede nachtrust zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 12:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
misschien wil ik ook wel heel graag in zn bedje
Voor welke reden dan ookquote:
Fijnknijpen die handel.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
nee ik blijf hier
[ afbeelding ]
Golden Age of Grotesque heeft hier iedereen weg weten te krijgenquote:Op donderdag 11 april 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik draai al de hele morgen muziek van Queen. Ze worden er helemaal gek van hier.
Wederzijds kameraad. Ben je voor het eerst hier of ben je al bekend? Stamp met je voeten zet je handen in je zij, ik ben ik en wie ben jijquote:Op donderdag 11 april 2019 12:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
4 posts in je bent meestal weer weg, fijn dat je er bent.
Ja dat is weer het andere uiterste ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Golden Age of Grotesque heeft hier iedereen weg weten te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |