quote:Op donderdag 11 april 2019 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rtquote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom kan ik geen plaatje in mijn fobo zetten??? :S @:fylax @:brandx
Niet!quote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou nou, ik ben maar een miepje in de maatschappij
ik heb nog een folder vol met foto's van jou maar volgens mij mag er geen seksuele inhoud in het fotoboekquote:Op donderdag 11 april 2019 11:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Dat wil ik ook al tijden. Ik heb een hele collectie aan foto's van mezelf die ik wil publiceren op fok
Je mag niks meer tegenwoordig hierquote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb nog een folder vol met foto's van jou maar volgens mij mag er geen seksuele inhoud in het fotoboek
Zit er niet een max bestandsgrootte aan vast?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
nee ik bedoel gewoon met een [ img ] tag, kijk in mijn fobo, blijft gewoon tekstquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit er niet een max bestandsgrootte aan vast?
En ook nog eens een max pixelgrootte meen ik.. net als bij je UI
probeer die s eens weg te halen bij httpsquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik bedoel gewoon met een [ img ] tag, kijk in mijn fobo, blijft gewoon tekst
omg het werkt thnx <3quote:Op donderdag 11 april 2019 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
probeer die s eens weg te halen bij https
ja truequote:Op donderdag 11 april 2019 11:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is alleen niet te lezen, maar dat terzijde
Waarom kreeg ik hier een notificatie vanquote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
had eerst @Faux omdat ik dacht dat je fobomod was srryquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een notificatie van
@Faux. is @Fylax #CONFIRMEDquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een notificatie van
Ben toch veeeeeeel te cool voor alleen FoBo ofniedanquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had eerst @:faux omdat ik dacht dat je fobomod was srry
quote:Op donderdag 11 april 2019 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:faux. is @:fylax #CONFIRMED
En dan die amsterdammetjes met het zaad van Liverpool op het voorhoofd terug naar Amsterdamquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax in de finale
ja maar kon toch gwn en/en zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 11:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ben toch veeeeeeel te cool voor alleen FoBo ofniedan
[..]
Stop de persen!!!!
Boh, G E N O Tquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan die amsterdammetjes met het zaad van Liverpool op het voorhoofd terug naar Amsterdam
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod benquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar kon toch gwn en/en zijn
wist dat je ook gewone mod was hoor :$
Ban jezelf maar jaquote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod ben
Erg gevaarlijk gebied dit
Op naar het banmeldtopic
okee, ik heb : Spijtquote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod ben
Erg gevaarlijk gebied dit
Op naar het banmeldtopic
Verstandigquote:Op donderdag 11 april 2019 11:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij vervangen, dan zoek ik mijn heil maar ergens anders
Note + weg + banquote:
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijdquote:Op donderdag 11 april 2019 11:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
politieke plaatjes, protest liederen, uitdagende gesprekken met mods
Het is geen klacht, ik vroeg me gewoon af of het luktquote:Op donderdag 11 april 2019 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |