Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenBloemetjesjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 10:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tadaa heeft even geduurd maar had gezegd dat ik een foto zou makenLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Rtquote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom kan ik geen plaatje in mijn fobo zetten??? :S @:fylax @:brandx
Niet!quote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou nou, ik ben maar een miepje in de maatschappij
ik heb nog een folder vol met foto's van jou maar volgens mij mag er geen seksuele inhoud in het fotoboekquote:Op donderdag 11 april 2019 11:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Dat wil ik ook al tijden. Ik heb een hele collectie aan foto's van mezelf die ik wil publiceren op fok
Je mag niks meer tegenwoordig hierquote:Op donderdag 11 april 2019 11:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb nog een folder vol met foto's van jou maar volgens mij mag er geen seksuele inhoud in het fotoboek
Zit er niet een max bestandsgrootte aan vast?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom kan ik geen plaatje in mijn fobo zetten??? :S @:fylax @:brandx
nee ik bedoel gewoon met een [ img ] tag, kijk in mijn fobo, blijft gewoon tekstquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit er niet een max bestandsgrootte aan vast?
En ook nog eens een max pixelgrootte meen ik.. net als bij je UI
probeer die s eens weg te halen bij httpsquote:Op donderdag 11 april 2019 11:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee ik bedoel gewoon met een [ img ] tag, kijk in mijn fobo, blijft gewoon tekst
omg het werkt thnx <3quote:Op donderdag 11 april 2019 11:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
probeer die s eens weg te halen bij https
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |