ja truequote:Op donderdag 11 april 2019 11:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is alleen niet te lezen, maar dat terzijde
Waarom kreeg ik hier een notificatie vanquote:Op donderdag 11 april 2019 11:15 schreef Trollscience het volgende:
waarom kan ik geen plaatje in mijn fobo zetten??? :S @:fylax @:brandx
had eerst @Faux omdat ik dacht dat je fobomod was srryquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een notificatie van
@Faux. is @Fylax #CONFIRMEDquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier een notificatie van
Ben toch veeeeeeel te cool voor alleen FoBo ofniedanquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
had eerst @:faux omdat ik dacht dat je fobomod was srry
quote:Op donderdag 11 april 2019 11:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
@:faux. is @:fylax #CONFIRMED
En dan die amsterdammetjes met het zaad van Liverpool op het voorhoofd terug naar Amsterdamquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax in de finale
ja maar kon toch gwn en/en zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 11:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ben toch veeeeeeel te cool voor alleen FoBo ofniedan
[..]
Stop de persen!!!!
Boh, G E N O Tquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan die amsterdammetjes met het zaad van Liverpool op het voorhoofd terug naar Amsterdam
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod benquote:Op donderdag 11 april 2019 11:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar kon toch gwn en/en zijn
wist dat je ook gewone mod was hoor :$
Ban jezelf maar jaquote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod ben
Erg gevaarlijk gebied dit
Op naar het banmeldtopic
okee, ik heb : Spijtquote:Op donderdag 11 april 2019 11:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Eerst denken dat ik FoBo mod ben en daarna zeggen dat maar een 'gewone' mod ben
Erg gevaarlijk gebied dit
Op naar het banmeldtopic
Verstandigquote:Op donderdag 11 april 2019 11:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij vervangen, dan zoek ik mijn heil maar ergens anders
Note + weg + banquote:
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijdquote:Op donderdag 11 april 2019 11:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
politieke plaatjes, protest liederen, uitdagende gesprekken met mods
Het is geen klacht, ik vroeg me gewoon af of het luktquote:Op donderdag 11 april 2019 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
'protestliederen' is één woord, en bij faux. mag dat, we hebben een heel prettig onderhouden altijd
Jij weet wel wanneer je ongewenst bentquote:Op donderdag 11 april 2019 11:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben niet blauw, ik ben negatief-rood
Altijdquote:Op donderdag 11 april 2019 11:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij weet wel wanneer je ongewenst bent
Ok bemoeialquote:Op donderdag 11 april 2019 11:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Boeiend.
TT correctie moet kunnen
Ik geef geen notes oid toch
nee ik blijf hierquote:Op donderdag 11 april 2019 11:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
faux. mag blijven hij is leuk, al het ander blauw weg idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |