Lekker toch, 1m coke is wel echt fijnquote:Op donderdag 11 april 2019 15:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Kreeg ooit een foto van een vriendin, die had ze zo genomen, ik keek alsof ik 1 meter coke had gesnoven.
Heb je weer commentaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snel een nieuwe film maken nu hij nog een beetje relevant is.
vloeistof hequote:Op donderdag 11 april 2019 15:52 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience opent zijn broek en tovert zijn heerlijke, dikke, lange, met vloeistof gevulde vapeapparaat tevoorschijn
Heb het nog nooit gehad, maar paar vriendin van mij snoven wel en die keken dan zo hyperquote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker toch, 1m coke is wel echt fijn
Je kan er wel lekker op tekeer gaan hoorde ikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehad, maar paar vriendin van mij snoven wel en die keken dan zo hyper
wow weet jij wie dat is? dacht dat je gwn triump des willens opzette als je een film wilde kijkenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Snel een nieuwe film maken nu hij nog een beetje relevant is.
Wie?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die van driepink past niet op één foto, de laatste keer dat ik de beeltenis van zijn pik zag heb ik 5 foto's mogen ontvangen, stel je zoiets voor als exodia uit yu-gi-oh! ofzo
Zijn allebei saaie kutfilms.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow weet jij wie dat is? dacht dat je gwn triump des willens opzette als je een film wilde kijken
Ja dat hoorde ik ook al, maar heb er weinig mee. Vond ook dat ze soms er erg agressief van werden, weet niet of dit alleen door de coke kwam of combinatie van middelen.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker op tekeer gaan hoorde ik
uitproberen?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook al, maar heb er weinig mee. Vond ook dat ze soms er erg agressief van werden, weet niet of dit alleen door de coke kwam of combinatie van middelen.
Nee ik ben heel eerlijk, het lijkt mij ook helemaal niets, vond mezelf al dapper met wiet en thc oliequote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker stom om naar de tweede te gaan dan als je de eerste zo'n saaie kutfilm vond.
huh?quote:Op donderdag 11 april 2019 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker stom om naar de tweede te gaan dan als je de eerste zo'n saaie kutfilm vond.
ik gooi patat in de airfryerquote:Op donderdag 11 april 2019 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ga vanavond cauliflower tater tots maken, hoop dat het lekker is
Oh, ik heb wel iets meer geprobeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 16:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ik ben heel eerlijk, het lijkt mij ook helemaal niets, vond mezelf al dapper met wiet en thc olie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |