saai, wil naar huis maar moet nog tot te langquote:
mooi gevoelquote:
stomquote:Op donderdag 11 april 2019 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
saai, wil naar huis maar moet nog tot te langen daar
[..]
mooi gevoel
snap ikquote:
lekkerquote:Op donderdag 11 april 2019 15:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stomheb vrij vandaag ben lkkr aan het chillen n__n
[..]
snap ik
schoonmaak, beetje van alles (0-urencontract), heb tussenjaar genomen ga volgend jaar hbo communicatie in tilburgquote:Op donderdag 11 april 2019 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lekker![]()
wat doe je als je niet vrij bent eigenlijk
Ik doe een hele kip in de airfryer.quote:
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Jordan Peele brrrrrrrr
[..]
Ik doe een hele kip in de airfryer.
Ik ook niet maar we lopen al even rond met dat idee.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd
ik heb gister nog een hele airfryer in jou kip geduwtquote:Op donderdag 11 april 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Jordan Peele brrrrrrrr
[..]
Ik doe een hele kip in de airfryer.
Ja ik ook wel, laat maar even weten of dat een beetje wil.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we lopen al even rond met dat idee.
Al lieg ik wel een beetje want een hele kip is te groot. Word parelhoentje, maar wel een hele. Ben benieuwd
*Jouw kipquote:Op donderdag 11 april 2019 15:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb gister nog een hele airfryer in jou kip geduwt
geil wijfje man, lag echt te geniete toen ik hem naar binnen schoof
Chill, geniet er maar van jongemanquote:Op donderdag 11 april 2019 15:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
schoonmaak, beetje van alles (0-urencontract), heb tussenjaar genomen ga volgend jaar hbo communicatie in tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |