oh huh, de mensen die ik ken hebben echt geen 24 uur zitten spacen hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo'n space duurt zo'n 24 uur he
Eerste keer doe je toch meestal onder begeleiding?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:12 schreef Solotovski het volgende:
Sws dat doen als je geen ervaring hebt met dat soort shit
Uurtje of 10 vorige keerquote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo'n space duurt zo'n 24 uur he
Als je het goed doet kost het je minstens een week van mentale en spirituele voorbereiding.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, de mensen die ik ken hebben echt geen 24 uur zitten spacen hoor
oh uh, hier doen juist alle onstabiele mensen heb om stabieler te worden en dat werktquote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer ze niet mentaal instabiel en borderline is, dan wordt het ook afgeraden.
Kan 24 uur duren. Moest ff wat duidelijker zijn mssquote:Op donderdag 11 april 2019 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, de mensen die ik ken hebben echt geen 24 uur zitten spacen hoor
Zal wel. Ik ga het volgend jaar doen in Peru.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh uh, hier doen juist alle onstabiele mensen heb om stabieler te worden en dat werkt
uhh ja, en nuquote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je het goed doet kost het je minstens een week van mentale en spirituele voorbereiding.
Yes. En schijnt dat je gaat kotsenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste keer doe je toch meestal onder begeleiding?
Zou je goed doenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel. Ik ga het volgend jaar doen in Peru.
Nog nooit iets gedaan?quote:
ohja zou wel kunnen. Vind ayahuasca ook wel heel interessant maar durf nietquote:Op donderdag 11 april 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan 24 uur duren. Moest ff wat duidelijker zijn mss
yea, en witte wievenkledingquote:Op donderdag 11 april 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Yes. En schijnt dat je gaat kotsen
Wel aardig intens volgens mij. Als je geen ervaring hebt zou ik eerst beginnen met andere dingenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja zou wel kunnen. Vind ayahuasca ook wel heel interessant maar durf niet
Misschien was het anders wel nog erger geweest hahahahaquote:Op donderdag 11 april 2019 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft jou toch ook geen goed gedaan haha
Daarom ook een voorbereiding waarbij je ook de dag van tevoren gaat vasten.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, en witte wievenkleding
Dat kotsen staat me ook echt heel erg tegen
Vind je niet dat dit nogal afhankelijk is van waarom je bepaalde drugs zou willen proberenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wel aardig intens volgens mij. Als je geen ervaring hebt zou ik eerst beginnen met andere dingen
dan kots je alsnogquote:Op donderdag 11 april 2019 19:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daarom ook een voorbereiding waarbij je ook de dag van tevoren gaat vasten.
We zullen het nooit weten hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 19:16 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Misschien was het anders wel nog erger geweest hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |