Ja heb ook zo'n ding, doe er tegenwoordig ook aardappelen in poffenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maakt het wel makkelijk
Handig he! Doe bijna alles er in... gebruik bijna geen oven meer.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb ook zo'n ding, doe er tegenwoordig ook aardappelen in poffen
Zwak en triest hoor.quote:
Alleen de losers.quote:
Echt een hele domme vraag.quote:
2nutz heeft een iq dat mentale retardatie vrij dicht benadert, als je er zo naar kijkt is het vooral meelijwekkendquote:Op donderdag 11 april 2019 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Al vermoeiend om dit te lezen joh, echt
niet voeden alsjeblieftquote:Op donderdag 11 april 2019 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2nutz heeft een iq dat mentale retardatie vrij dicht benadert, als je er zo naar kijkt is het vooral meelijwekkend
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
2nutz heeft een iq dat mentale retardatie vrij dicht benadert, als je er zo naar kijkt is het vooral meelijwekkend
quote:
wanneer mag ik jou weer eens voeden?quote:
quote:
niet, ik heb te veel gegeten en nu heb ik spijt en voel ik me dikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer mag ik jou weer eens voeden?![]()
![]()
misschien moet je even een activiteit doen die veel lichamelijke inspanning vergt om de calorieën te verbrandenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet, ik heb te veel gegeten en nu heb ik spijt en voel ik me dik!
na acht uur heb ik tijdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien moet je even een activiteit doen die veel lichamelijke inspanning vergt om de calorieën te verbranden
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit je weer naar mijn piemel te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |