Hij riep het toch steeds goed?quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:50 schreef GereDathan het volgende:
Bij de koffer opdracht viel het mij op hoe weinig Axel van de wereld wist. Je zou verwachten dat een piloot toch wel de meeste landen en plaatsen weet.
Kleine moeite als iedereen gewoon De Mol schrijft in de toekomst, naam voegt niets toe. Volgens mij kijken er nog een aantal mensen de oudere seizoenen terug. Dat hoeft nu dus niet meerquote:Op maandag 15 april 2019 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
maar goed, het is iig. een indicatie die vorig jaar bleek te kloppen toen dezelfde fan het heeft bijgehouden en het geld ... als mol suggereerde
Ik heb weliswaar geen smart-tv, maar een chromecast en ik cast altijd het tabblad van vier.be naar de chromecast. Dat werkt prima (maar kan alleen met Google Chrome). Wellicht is dat een optie? Neem aan dat de werking van een smart-tv niet heel veel anders is dan de werking van de chromecast.. (zei de digibeetquote:Op donderdag 18 april 2019 12:30 schreef cleany het volgende:
Heeft iemand aflevering 6 al gevonden op Youtube?
Ik kijk het altijd samen met mijn vrouw en het is megaruk op een laptop of tablet kijken.
vier.be doet het bovendien niet op mijn smart-tv.
Ja, ik denk niet dat het werkt. Mijn vrouw had een Chromecast, maar omdat we dat niet nodig hadden, hebben we hem weggegeven aan haar ouders.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb weliswaar geen smart-tv, maar een chromecast en ik cast altijd het tabblad van vier.be naar de chromecast. Dat werkt prima (maar kan alleen met Google Chrome). Wellicht is dat een optie? Neem aan dat de werking van een smart-tv niet heel veel anders is dan de werking van de chromecast.. (zei de digibeet).
Heb je er wat aan als je de aflevering kan downloaden?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:30 schreef cleany het volgende:
Heeft iemand aflevering 6 al gevonden op Youtube?
Ik kijk het altijd samen met mijn vrouw en het is megaruk op een laptop of tablet kijken.
vier.be doet het bovendien niet op mijn smart-tv.
Jazeker! Dat kon ik vorig jaar ook doen met een app, maar daarmee werkte het niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Heb je er wat aan als je de aflevering kan downloaden?
Dat kan hier: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
veel dankquote:Op donderdag 18 april 2019 13:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Heb je er wat aan als je de aflevering kan downloaden?
Dat kan hier: https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
Bas inderdaad......maar Kaat zou ook nog winnares kunnen worden.....óf de mol zijn......quote:Op zondag 21 april 2019 18:09 schreef jcdragon het volgende:
Bas vind ik het meest verdacht. En Kaat ook.
Boeie, gewoon stiekem kijken.quote:Op zondag 21 april 2019 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
Vriendin is bij haar moeder en komt morgen pas terug. Dagje extra wachten
Ik denk niet dat je een goeie Mol zou zijnquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 19:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een goeie Mol zou zijn
quote:Op zondag 21 april 2019 20:31 schreef Moira. het volgende:
Ik kan weer niet gelijk meekijkenben pas 22:30 thuis dus ga dan wel gelijk terugkijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 21 april 2019 21:46 schreef egoblokje het volgende:
Die ondertiteling bij de Vietnamese vragen
Dat kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaat: Een dilemma kost ook tijdquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
en ook om hoe ze met elkaar spraken door de walkie talkies vond ik heel grappig.
Er kuste een vleermuis me op mijn gezicht. Dikke kus terug geven.quote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kaat: Een dilemma kost ook tijd
Bas: En geld en vriendschappen
Axel/Joeri over die vleermuizen
Axel, je kan nu kruipen.
En Axel: Ik ga even rusten. Niks zeggen alsjeblieft.
Dat sloeg natuurlijk ook nergens op, Zo bang zijn en dan terug gaan voor een pasvraag.quote:Op zondag 21 april 2019 23:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had Elisabet wel in een doodlopende gang willen leiden
Dat is een scherpe opmerking. De mol moet het tijdens de opnames pas gemaakt kunnen hebben aangezien er voor aflevering 1 nog geen mol was. De cel is een van de weinige momenten dat een kandidaat echt alleen was.quote:Op zondag 21 april 2019 23:39 schreef Maartel het volgende:
Bas heeft dus lekker zitten schilderen in zijn cel laatst..
Al had Axel wel echt een 'molshoop' exit uit die tunnels..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ach de mol heeft ook tijd om elke dag een briefing te krijgenquote:Op zondag 21 april 2019 23:48 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Dat is een scherpe opmerking. De mol moet het tijdens de opnames pas gemaakt kunnen hebben aangezien er voor aflevering 1 nog geen mol was. De cel is een van de weinige momenten dat een kandidaat echt alleen was.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef egoblokje het volgende:
Axel is wel vaker gaan rusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ging ook nadenken bij de 1e koker (toen Kaat verwarring zaaide), toen naar exit 1, dilemma lezen, toen terug naar het begin om pasvraag te halen.
Kan zowel molactie zijn als gewoon kandidaatgedrag.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik erger me zo erg aan haar. Ze is voor mij nu echt 100% de Mol, waarbij ze die paniekmodus van haar gebruikt om te saboteren. Ze is spoedarts van beroep, het lijkt me dat ze in het dagelijks leven wel gewend is om om te kunnen gaan met moeilijke situaties en haar kalmte weet te bewaren. Het is zo opzichtig.quote:
Was ook bang dat hij er uit ging vliegen, hopelijk haalt hij de finale en wint hij, vind het zo’n toffe kandidaat.quote:
Vooral die ogen als ze in 'paniekstand' staat, dat was bij dat computerspel ook al. Eng eng eng.quote:Op maandag 22 april 2019 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me zo erg aan haar. Ze is voor mij nu echt 100% de Mol, waarbij ze die paniekmodus van haar gebruikt om te saboteren. Ze is spoedarts van beroep, het lijkt me dat ze in het dagelijks leven wel gewend is om om te kunnen gaan met moeilijke situaties en haar kalmte weet te bewaren. Het is zo opzichtig.
Als ze niet de Mol is dan heb ik medelijden met haar man.
[..]
Was ook bang dat hij er uit ging vliegen, hopelijk haalt hij de finale en wint hij, vind het zo’n toffe kandidaat.![]()
Michaël aubquote:Op maandag 22 april 2019 10:59 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben nog steeds flieft op Elisabet hoor
quote:Op zondag 21 april 2019 18:09 schreef jcdragon het volgende:
Bas vind ik het meest verdacht. En Kaat ook.
2x. Je ziet nietsquote:Op maandag 22 april 2019 21:48 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat gedeelte uit aflevering 1 teruggekeken waarin ze de Mol kozen, om te kijken of je er nu wél iets zinnigs uit kunt halen?
Ik een keer of 35 inmiddels, gok ik.
Mijn jarenlange ervaring met De Mol/Wie is de Mol denkt iets anders. Genoeg keren voorgekomen dat ze pas op het laatste alles doorhadden, en ik meen mij te herinneren dat er ooit niemand goed heeft gezeten. Maar daar ben ik niet 100% zeker van.quote:Op maandag 22 april 2019 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga er vanuit dat iedereen van de 4 overblijvers ondertussen wel weet wie de mol is en niemand meer verkeerd gokt. Dat het nu vooral een kwestie is van het meeste over de mol weten en dat er vooral tactisch tegen de anderen kandidaat-winnaars wordt gespeeld (vrijstellingen, pasvragen, etc...).
Wie is de Mol vind ik vrij irrelevant, dat is een uitstalraam voor derderangscelebs die een product (zichzelf) willen verkopen en graag wat interessant doen, het spel is vooral een middel om iets anders te bereiken.quote:Op maandag 22 april 2019 22:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mijn jarenlange ervaring met De Mol/Wie is de Mol denkt iets anders. Genoeg keren voorgekomen dat ze pas op het laatste alles doorhadden, en ik meen mij te herinneren dat er ooit niemand goed heeft gezeten. Maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Ik denk ook eigenlijk dat Kaat op Bas zat (die ik verdenk) omdat ze vanaf de 1e opdracht met hem samen werkte en vaak bij hem in de buurt is geblevenquote:Op maandag 22 april 2019 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik vrij irrelevant, dat is een uitstalraam voor derderangscelebs die een product (zichzelf) willen verkopen en graag wat interessant doen, het spel is vooral een middel om iets anders te bereiken.
Bij De Mol is het spel een doel, een uitdaging, daar is alles veel intenser/belangrijker en zijn de spelers gemiddeld ook gewoon alerter/beter om dat ze geselecteerd werden op basis van betekenisvollere factoren dan "je hebt me eens ergens op TV gezien".
Dat gezegd zijnde is 't natuurlijk mogelijk dat er nog steeds iemand compleet verkeerd zit, maar ik denk dat de kans gewoon groter is dat de overgebleven niet-mollen op het juiste spoor zitten. De doorsnee afvaller zegt vaak "ik was niet zeker, ik heb nog verdeeld over 2 potentiële mollen" of "ik had geen idee, ik zat helemaal verkeerd". Bruno was overtuigd dat hij juist zat, maar gewoon te weinig juiste antwoorden had en Kaat gaf me ook niet de indruk te denken dat ze verkeerd zat, maar dat ze vooral met te weinig focus/concentratie aan de eliminatie was begonnen. Gebeurt zelden na een eliminatie dat uitgeschakelde kandidaten alsnog vrij overtuigd zijn dat ze juist zaten. Toch bij De Mol.
Vandaar dat ik jarenlange ervaring zeg. Dat C garnituur 'bekende Nederlanders' is pas van de laatste jaren. In het begin waren het onbekenden, later echte bekende Nederlands en pas sinds een jaar of 5 het C garnituur wat nergens op lijkt.quote:Op maandag 22 april 2019 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik vrij irrelevant, dat is een uitstalraam voor derderangscelebs die een product (zichzelf) willen verkopen en graag wat interessant doen, het spel is vooral een middel om iets anders te bereiken.
Het is het vertrek van het originele productieteam en de verhuizing naar de zaterdagavond die de grootste nekslag hebben toegebracht aan WIDM, inderdaad nu een jaar of 5 geleden. Sindsdien zien we de über-simpele 'opdrachten' die ook je licht-dementerende oma en je neefje van 5 nog kunnen snappen en waarin sowieso nauwelijks aandacht aan de spelregels is geschonken. Het draait alleen nog maar om mooie plaatjes van het landschap, gezellig rondrennende kandidaten en de slecht geacteerde 'spannende' biechten van de quasi BN-ers, die vooral hopen dat dit hun carrière een boost geeft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik jarenlange ervaring zeg. Dat C garnituur 'bekende Nederlanders' is pas van de laatste jaren. In het begin waren het onbekenden, later echte bekende Nederlands en pas sinds een jaar of 5 het C garnituur wat nergens op lijkt.
Even voor de duidelijkheid, Joeri staat bij mij ook onderaan qua verdachten hoor. Ik wilde alleen zeggen dat Axel en Elisabet in deze specifieke gevallen wmb nóg onmolser waren dan Joeri.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:13 schreef GereDathan het volgende:
Ik zit sinds minuut 1 op Bas. Dus ik ben benieuwd of ik een keer goed zit. De rest is inderdaad weinig verdacht, al staat Axel bij mij op 2.
Joeri is nog geen seconde in mijn gedachten geweest, dat zou dus een meer dan geweldige mol zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Joeri staat bij mij ook onderaan qua verdachten hoor. Ik wilde alleen zeggen dat Axel en Elisabet in deze specifieke gevallen wmb nóg onmolser waren dan Joeri.
quote:
Dit beiden idd. Blijf ervan overtuigd dat ze 'Bas gekozen' hebben.quote:
Maar Elisabet heeft de test vol op Bas ingevuldquote:Op maandag 22 april 2019 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
True! Volgende aflevering Elisabet eruit.....en dan Joeri winnaar en Axel verliezer.....
Ja shoot....je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Elisabet heeft de test vol op Bas ingevuld
Ik denk dat Joeri eruit gaat omdat die vol op Elisabet gaatquote:Op woensdag 24 april 2019 22:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja shoot....je hebt gelijk
Zou ik wel echt jammer vinden.....goede gast is dat.....maar dan wel een logische exit.....quote:Op woensdag 24 april 2019 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat Joeri eruit gaat omdat die vol op Elisabet gaat
De mol saboteert nooit alle opdrachten. Ik vind 4000 ook veel en het had idd niet gehoeven, maar toch denk ik nu dat het Bas is.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:36 schreef Japepk het volgende:
Al zou ik het oprecht niet weten. De Mol heeft opdrachten doen slagen waar dat niet altijd nodig was. Komt dat door de mindere briefings dit jaar? I don't know, maar ik vind het wel opvallend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |