SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ach de mol heeft ook tijd om elke dag een briefing te krijgenquote:Op zondag 21 april 2019 23:48 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Dat is een scherpe opmerking. De mol moet het tijdens de opnames pas gemaakt kunnen hebben aangezien er voor aflevering 1 nog geen mol was. De cel is een van de weinige momenten dat een kandidaat echt alleen was.
quote:Op zondag 21 april 2019 23:34 schreef egoblokje het volgende:
Axel is wel vaker gaan rusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ging ook nadenken bij de 1e koker (toen Kaat verwarring zaaide), toen naar exit 1, dilemma lezen, toen terug naar het begin om pasvraag te halen.
Kan zowel molactie zijn als gewoon kandidaatgedrag.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik erger me zo erg aan haar. Ze is voor mij nu echt 100% de Mol, waarbij ze die paniekmodus van haar gebruikt om te saboteren. Ze is spoedarts van beroep, het lijkt me dat ze in het dagelijks leven wel gewend is om om te kunnen gaan met moeilijke situaties en haar kalmte weet te bewaren. Het is zo opzichtig.quote:
Was ook bang dat hij er uit ging vliegen, hopelijk haalt hij de finale en wint hij, vind het zo’n toffe kandidaat.quote:
Vooral die ogen als ze in 'paniekstand' staat, dat was bij dat computerspel ook al. Eng eng eng.quote:Op maandag 22 april 2019 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me zo erg aan haar. Ze is voor mij nu echt 100% de Mol, waarbij ze die paniekmodus van haar gebruikt om te saboteren. Ze is spoedarts van beroep, het lijkt me dat ze in het dagelijks leven wel gewend is om om te kunnen gaan met moeilijke situaties en haar kalmte weet te bewaren. Het is zo opzichtig.
Als ze niet de Mol is dan heb ik medelijden met haar man.
[..]
Was ook bang dat hij er uit ging vliegen, hopelijk haalt hij de finale en wint hij, vind het zo’n toffe kandidaat.![]()
Michaël aubquote:Op maandag 22 april 2019 10:59 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben nog steeds flieft op Elisabet hoor
quote:Op zondag 21 april 2019 18:09 schreef jcdragon het volgende:
Bas vind ik het meest verdacht. En Kaat ook.
2x. Je ziet nietsquote:Op maandag 22 april 2019 21:48 schreef Jane het volgende:
Hoe vaak hebben jullie dat gedeelte uit aflevering 1 teruggekeken waarin ze de Mol kozen, om te kijken of je er nu wél iets zinnigs uit kunt halen?
Ik een keer of 35 inmiddels, gok ik.
Mijn jarenlange ervaring met De Mol/Wie is de Mol denkt iets anders. Genoeg keren voorgekomen dat ze pas op het laatste alles doorhadden, en ik meen mij te herinneren dat er ooit niemand goed heeft gezeten. Maar daar ben ik niet 100% zeker van.quote:Op maandag 22 april 2019 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga er vanuit dat iedereen van de 4 overblijvers ondertussen wel weet wie de mol is en niemand meer verkeerd gokt. Dat het nu vooral een kwestie is van het meeste over de mol weten en dat er vooral tactisch tegen de anderen kandidaat-winnaars wordt gespeeld (vrijstellingen, pasvragen, etc...).
Wie is de Mol vind ik vrij irrelevant, dat is een uitstalraam voor derderangscelebs die een product (zichzelf) willen verkopen en graag wat interessant doen, het spel is vooral een middel om iets anders te bereiken.quote:Op maandag 22 april 2019 22:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mijn jarenlange ervaring met De Mol/Wie is de Mol denkt iets anders. Genoeg keren voorgekomen dat ze pas op het laatste alles doorhadden, en ik meen mij te herinneren dat er ooit niemand goed heeft gezeten. Maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Ik denk ook eigenlijk dat Kaat op Bas zat (die ik verdenk) omdat ze vanaf de 1e opdracht met hem samen werkte en vaak bij hem in de buurt is geblevenquote:Op maandag 22 april 2019 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie is de Mol vind ik vrij irrelevant, dat is een uitstalraam voor derderangscelebs die een product (zichzelf) willen verkopen en graag wat interessant doen, het spel is vooral een middel om iets anders te bereiken.
Bij De Mol is het spel een doel, een uitdaging, daar is alles veel intenser/belangrijker en zijn de spelers gemiddeld ook gewoon alerter/beter om dat ze geselecteerd werden op basis van betekenisvollere factoren dan "je hebt me eens ergens op TV gezien".
Dat gezegd zijnde is 't natuurlijk mogelijk dat er nog steeds iemand compleet verkeerd zit, maar ik denk dat de kans gewoon groter is dat de overgebleven niet-mollen op het juiste spoor zitten. De doorsnee afvaller zegt vaak "ik was niet zeker, ik heb nog verdeeld over 2 potentiële mollen" of "ik had geen idee, ik zat helemaal verkeerd". Bruno was overtuigd dat hij juist zat, maar gewoon te weinig juiste antwoorden had en Kaat gaf me ook niet de indruk te denken dat ze verkeerd zat, maar dat ze vooral met te weinig focus/concentratie aan de eliminatie was begonnen. Gebeurt zelden na een eliminatie dat uitgeschakelde kandidaten alsnog vrij overtuigd zijn dat ze juist zaten. Toch bij De Mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |