SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 21 april 2019 21:46 schreef egoblokje het volgende:
Die ondertiteling bij de Vietnamese vragen
Dat kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaat: Een dilemma kost ook tijdquote:Op zondag 21 april 2019 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
en ook om hoe ze met elkaar spraken door de walkie talkies vond ik heel grappig.
Er kuste een vleermuis me op mijn gezicht. Dikke kus terug geven.quote:Op zondag 21 april 2019 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kaat: Een dilemma kost ook tijd
Bas: En geld en vriendschappen
Axel/Joeri over die vleermuizen
Axel, je kan nu kruipen.
En Axel: Ik ga even rusten. Niks zeggen alsjeblieft.
Dat sloeg natuurlijk ook nergens op, Zo bang zijn en dan terug gaan voor een pasvraag.quote:Op zondag 21 april 2019 23:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had Elisabet wel in een doodlopende gang willen leiden
Dat is een scherpe opmerking. De mol moet het tijdens de opnames pas gemaakt kunnen hebben aangezien er voor aflevering 1 nog geen mol was. De cel is een van de weinige momenten dat een kandidaat echt alleen was.quote:Op zondag 21 april 2019 23:39 schreef Maartel het volgende:
Bas heeft dus lekker zitten schilderen in zijn cel laatst..
Al had Axel wel echt een 'molshoop' exit uit die tunnels..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |