SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Neem de maten van de kamer en kijk naar wat er kan staan qua maatquote:Op donderdag 4 april 2019 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is voor mij te algemeen, wat precies, hoe precies
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ons eiland Doezepwa Utopia:
[ afbeelding ]
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3
De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bezorgen kan zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 19:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Neem de maten van de kamer en kijk naar wat er kan staan qua maat
Denk na over de matras (zacht/hard)
Stap in de auto/trein/bus (neem de maten mee)
Rijd naar een Ikea-vestiging
Zoek een bed uit (Björn of Benny)
Huur een aanhanger
Laad het bed in of laat het bezorgen (kan dat eigenlijk?)
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Kreator het volgende:
Zo. Lekker uit eten geweest bij food dock Deventer. Nu nog even werken..
[..]
11 kastenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bezorgen kan zeker
Zelf slepen met 11 kasten, een boxspring, afwasborstel en 6 kledingrollers leek me net wat te pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bezorgen kan zeker
Zelf slepen met 11 kasten, een boxspring, afwasborstel en 6 kledingrollers leek me net wat te pittig
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Als je op de parkeerplaats van de Ikea vast 1 kast in elkaar zet, vervolgens de rest netjes in de kast inruimt, hoef je maar 1 kast te slepen!
[..]
So hejquote:Op donderdag 4 april 2019 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een deel van m'n slaapkamer heeft 3 schuifdeuren, daar pasten al 3 kledingkasten van 60cm breed achter
Dan op iedere logeer / hobbykamer ook nog 3 kasten. Dan zit je al op 11
[ afbeelding ]
Eigenlijk nog meer dan 11, want er zaten ook nog 2x 3 bovenkastjes bij.
Je modereert niet híer blauwequote:Op donderdag 4 april 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
@:dave @:kreator kunnen jullie alsjeblieft STOPPEN met tekst-boven-quote ipv eronder
Ja, vond het ook fijn. Het is die vrij nieuwe "Platsa" serie.quote:
daarom heb ik ze het ook lief gevraagd in plaats van een note te zetten met een boze DM erachteraanquote:
Kinkyquote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb er nogal wat AV apparatuur in staan, dus dat weegt er wel in...
Wauw......gaaf!!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, vond het ook fijn. Het is die vrij nieuwe "Platsa" serie.
De kastmodules kan je geheel zonder gereedschap in elkaar schuiven en klikken.
Alleen pootjes en deuren hoef je nog maar te schroeven.
Is ook erg betaalbaar en bij de 60cm versie hangen de planken ook nog niet door
Ik zou niet zo snel de 80cm versie doen, al is dat mss wel getest.
Heb er nogal wat AV apparatuur in staan, dus dat weegt er wel in...
edit: dit is ook Platsa, foto's even geleend van de Ikea website
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je zet het echt snel in elkaar, was er zelf ook verbaasd over.quote:
Sinds begin november iddquote:Op donderdag 4 april 2019 20:05 schreef ijs_beer het volgende:
@:magneetje
Hoe lang woon je er kunt, krijg namelijk het idee dat je net verhuisd bent?
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens mij is de volgende meet in de IKEA
Arm F&L'ersquote:Op donderdag 4 april 2019 20:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daarom heb ik ze het ook lief gevraagd in plaats van een note te zetten met een boze DM erachteraan
Die wordt hier nu ook heen gelokt, en gaan we ook EF'ert maken. Volgend jaar krijgen we Magneviewsquote:Op donderdag 4 april 2019 20:05 schreef ijs_beer het volgende:
Edit: verhip da's nog een actieve usert ook, magneetje.![]()
@MaGNeT gaat nu drie keer fretjes lezenquote:Op donderdag 4 april 2019 20:18 schreef Cee het volgende:
MaGneT je fretjes zijn zo schattig.Je hebt een toffe bank ook. Sorry ik zit in een bank-oriëntatie fase dus kijk nu overal naar banken.
Ik typte bijna frietjes i.p.v. fretjes.
Wat zijn jullie heerlijk random hier.
Ik had een Kivik maar die zakte snel door.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:18 schreef Cee het volgende:
MaGneT je fretjes zijn zo schattig.Je hebt een toffe bank ook. Sorry ik zit in een bank-oriëntatie fase dus kijk nu overal naar banken.
Dan meld ik me alvast af. De IKEA vind ik altijd zo'n griezelige plek.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens mij is de volgende meet in de IKEA
geregistreerd op: vrijdag 13 februari 2009 @ 12:05quote:Op donderdag 4 april 2019 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wordt hier nu ook heen gelokt, en gaan we ook EF'ert maken. Volgend jaar krijgen we Magneviews
Meestal als ik een vriendin bel of app met de vraag:quote:Op donderdag 4 april 2019 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan meld ik me alvast af. De IKEA vind ik altijd zo'n griezelige plek.
Oh, ik las weer eens verkeerd. Ik dacht gelezen te hebben dat @magneetje sinds november vorig jaar op Fok zit, maar dat is sinds @MaGNeT op zijn nieuwe plek woontquote:Op donderdag 4 april 2019 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3699 dagen, 1 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
eeehhh
Ik heb er gemengde gevoelens bij.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Er zijn dus ook vrouwen die niet graag naar de IKEA gaan?
Heeft het sporten het beoogde effect gehad?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ik las weer eens verkeerd. Ik dacht gelezen te hebben dat @:magneetje sinds november vorig jaar op Fok zit, maar dat is sinds @:MaGNeT op zijn nieuwe plek woont
Nou, ja, ik dusquote:Op donderdag 4 april 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Meestal als ik een vriendin bel of app met de vraag:
"Heb je zin om mee te gaan naar de Ik.... Ja!"
Zo te zien zijn er meer kinderliefhebbers hierquote:Op donderdag 4 april 2019 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ja, ik dusSowieso al geen enorme fan van hun spullen, en ik word daar altijd aangevallen door kinderen met kinderkarretjes. Rondom elke hoek rent er wel weer een koter rond die ik wil vermoorden.
Voel me er wel wat beter door.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heeft het sporten het beoogde effect gehad?
Ik vind het ook leuk, lekker op excursiequote:Op donderdag 4 april 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Meestal als ik een vriendin bel of app met de vraag:
"Heb je zin om mee te gaan naar de Ik.... Ja!"
Beeldopname apparatuur op je slaapkamerquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ja, ik dusSowieso al geen enorme fan van hun spullen, en ik word daar altijd aangevallen door kinderen met kinderkarretjes. Rondom elke hoek rent er wel weer een koter rond die ik wil vermoorden.
Haha, nee, dat is de "hobbykamer". Daar liggen m'n camera's, lenzen en m'n computers voor foto- en videobewerking (en F1 racingquote:Op donderdag 4 april 2019 20:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Beeldopname apparatuur op je slaapkamer
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, die zet ik dan met kar en al op een stapelbed.
Is dat van Björn en Benny?quote:
Had 'm al ff niet meer gezien maar zoiets was het wel. En plank met 3 gaatjes, lattenbodemquote:Op donderdag 4 april 2019 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat van Björn en Benny?
En dat z’n vrouw komt kijken?
Goud
Nou ja, hm, wel beter. Maar even vroeg proberen te slapen vanavond; Greys had wel gelijk dat het gebrek aan slaap niet helpt (hoewel ik afgelopen week ook lekker uit kon slapen). Maar sporten helpt zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
He, trouwens, @:aoibhin beetje positief weer nu?
oh, spuit11 zo te zien
Ah, gelukkig. Sporten helpt ook goed voor het verkrijgen van een ritme, zo schijntquote:Op donderdag 4 april 2019 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, hm, wel beter. Maar even vroeg proberen te slapen vanavond; Greys had wel gelijk dat het gebrek aan slaap niet helpt (hoewel ik afgelopen week ook lekker uit kon slapen). Maar sporten helpt zeker
Die blijft leukquote:
Aan een ritme helpt sporten me zeker niet, maar ik voel me dan na afloop vaak wel goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Sporten helpt ook goed voor het verkrijgen van een ritme, zo schijntIk lig er vandaag wellicht ook vroeg in
9) Fietsen en dieper slapenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan een ritme helpt sporten me zeker niet, maar ik voel me dan na afloop vaak wel goed.
Ik heb dat af en toe random eens; van die dagen dat ik me ineens helemaal niet heel happy voel. Dan is het de dag daarna vaak wel weer beter.
Succes met je sociale leven!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
9) Fietsen en dieper slapen
Mensen die iedere dag 20-30 minuten lekker fietsen, merken direct dat de tijd die nodig is om in slaap te vallen gehalveerd wordt, en daarnaast slaap je dan ook een uur langer. Alléén deze twee feiten komen al ten goede aan je gezondheid. Door buiten te zijn, en jezelf bloot te stellen aan het daglicht, geeft je lichaam de kans om het natuurlijke dag- en nachtritme beter in balans te brengen.
Overigens wordt tijdens je verblijf buiten ook de aanmaak van het hormoon Cortisol (stresshormoon) vermindert, wat een belangrijke bijdrage levert aan een lekkere nacht slapen.
https://www.optimalegezon(...)-om-te-gaan-fietsen/
Enfin, ik ga weer sociaal doen zonder internet
Ik word serieus brak en humeurig van te veel en vaak uitslapen. Heel stom. Dus lekker ff twee nachtjes je beeldscherm weg rond een uur of elf en dan lekker beetje normale tijd slapen en dan ben je zaterdag knetterfrips en huppelig en blij.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, hm, wel beter. Maar even vroeg proberen te slapen vanavond; Greys had wel gelijk dat het gebrek aan slaap niet helpt (hoewel ik afgelopen week ook lekker uit kon slapen). Maar sporten helpt zeker
Hotel even de beentjes achter asfalteermachine?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word serieus brak en humeurig van te veel en vaak uitslapen. Heel stom. Dus lekker ff twee nachtjes je beeldscherm weg rond een uur of elf en dan lekker beetje normale tijd slapen en dan ben je zaterdag knetterfrips en huppelig en blij.
Ga ik zelf ook doen.
Vorig jaar kon ik amper meer staan tijdens het concert. Maar toen hadden Cee en ik er bij aanvang van het concert al zeven uren staan opzitten ofzo door de persmiddag en tussendoortijd in de pub.Gaan we dit jaar ook anders doen. Hotel even de beentjes omhoog tussendoor. #grannystyle
Een hotel daar hebben is echt heerlijk! Al vertrek ik sowieso natuurlijk al veel later vanuit huis.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word serieus brak en humeurig van te veel en vaak uitslapen. Heel stom. Dus lekker ff twee nachtjes je beeldscherm weg rond een uur of elf en dan lekker beetje normale tijd slapen en dan ben je zaterdag knetterfrips en huppelig en blij.
Ga ik zelf ook doen.
Vorig jaar kon ik amper meer staan tijdens het concert. Maar toen hadden Cee en ik er bij aanvang van het concert al zeven uren staan opzitten ofzo door de persmiddag en tussendoortijd in de pub.Gaan we dit jaar ook anders doen. Hotel even de beentjes omhoog tussendoor. #grannystyle
Ja neequote:Op donderdag 4 april 2019 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hotel even de beentjes achter asfalteermachine?
#slapstickmode
Ja achteraf was het niet zo gek allemaal.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een hotel daar hebben is echt heerlijk! Al vertrek ik sowieso natuurlijk al veel later vanuit huis.
En jouw bloeddruk is nu natuurlijk ook een stuk beter; dat heeft waarschijnlijk ook meegespeeld vorig jaar.
Hebben jullie dit keer evenveel tijd tussen Persmiddag en de avondshow? Wel lekker om even te kunnen zitten. Na 3 uur staan krijg ik toch altijd wel veel kramp. Maar je kunt gelukkig zitten bij de show als je echt wilt al is dat niet zo gezellig.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee
Van hotel naar Afas en terug is dit keer lopend GODDANK.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Dave het volgende:
Hoe kwam je dan zo dicht in de buurt verzeild?
[..]
We hebben volgens mij zo’n 4 uur tussen einde persmiddag en concert.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hebben jullie dit keer evenveel tijd tussen Persmiddag en de avondshow? Wel lekker om even te kunnen zitten. Na 3 uur staan krijg ik toch altijd wel veel kramp. Maar je kunt gelukkig zitten bij de show als je echt wilt al is dat niet zo gezellig.
*geeft eten na 12 uur*quote:Op donderdag 4 april 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
je weet zeker dat het geen Gremlin is?
Niet helemaalquote:Op donderdag 4 april 2019 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
je weet zeker dat het geen Gremlin is?
En wat Kyran zegtquote:Op donderdag 4 april 2019 21:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet helemaalMaar ik ben voorzichtig met fel licht en water.
Bijtenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
Gelukkig weten ze hoe hard ze kunnen/mogen bijten
Anders had ik flink wat hansaplast nodig.
quote:
Ik weet niet zeker of deze uitleg me nou genoeg overtuigdquote:Op donderdag 4 april 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dit is speelsheid, een beetje plagen en dan willen ze wel stoeien.
Dat moet je niet doen bij een fret die je niet kent want dan kan je net zo goed gelijk met scheermesjes spelenMaar als ze je vertrouwen (en omgekeerd ook) dan bijten ze niet door.
Heb ze nu 1,5 jaar en nog geen pleisters nodig gehadquote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of deze uitleg me nou genoeg overtuigd
Oh heerlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Godver net m'n voet flink opengehaald bij het zwemmen.heel bloedspoor van het zwembad naar de doucheruimte. Toch maar ff een pleister gaan halen toen.
Ha ha mooi zo!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ze nu 1,5 jaar en nog geen pleisters nodig gehad
De nagels van een andere zwemmer achter me.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Opengehaald aan een ijsschots?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte IJsbeer, dat van Johan Derksen valt niet mee, maar dit is wel even vergelijkbaar.
He jakkesquote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Godver net m'n voet flink opengehaald bij het zwemmen.heel bloedspoor van het zwembad naar de doucheruimte. Toch maar ff een pleister gaan halen toen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Opengehaald aan een ijsschots?
Wat?! Die had hele lange nagels of die zat wel heel erg in je personal spacequote:Op donderdag 4 april 2019 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De nagels van een andere zwemmer achter me.denk ik. Of de rand, want daar kwam ik daardoor daarna tegenaan.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat?! Die had hele lange nagels of die zat wel heel erg in je personal space
Ja! Je kunt losquote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Matt is trouwens vanaf vandaag in het land toch?
Schaakt Matt?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Matt is trouwens vanaf vandaag in het land toch?
Echt hé. Heel drama.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte IJsbeer, dat van Johan Derksen valt niet mee, maar dit is wel even vergelijkbaar.
Beweer je nu dat IJsbeer zat te flikvlooien in het zwembad?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat laatste. Zal wel niet snel genoeg gezwommen hebben volgens diegene.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat laatste. Zal wel niet snel genoeg gezwommen hebben volgens diegene.
En d cirkel is weer rondquote:Op donderdag 4 april 2019 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na het zwemmen heb ik altijd trek in patat en een bereklauw, misschien diegene in het zwembad ook wel.
De stemmingen over Brexit zijn het leukst, je kan er ook gerust geld op inzetten want je wint bijna gegararandeerdquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
ORDAH ORDAH meneer nu bij Jinek![]()
Er hoeft geen wanorde te zijn om ORDAH te roepen
![]()
Jammer dat ik never nooit het lagerhuis binnen ga komen tijdens de Brexit ellende nu; want die rijen gaan lang zijn. Zou me best leuk lijken nu ik toch naar Londen ga.
Ik dacht echt dat hij een act opzo was, maar hij is echt voorzitterquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
ORDAH ORDAH meneer nu bij Jinek![]()
Er hoeft geen wanorde te zijn om ORDAH te roepen
![]()
Jammer dat ik never nooit het lagerhuis binnen ga komen tijdens de Brexit ellende nu; want die rijen gaan lang zijn. Zou me best leuk lijken nu ik toch naar Londen ga.
Dit mens is ook ooit ORDAH-dame geweest, en deed jaren geleden mee aan een van mijn grootste tv-guilty-pleasures genaamd Strictly Come Dancing:quote:Op donderdag 4 april 2019 23:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij een act opzo was, maar hij is echt voorzitter![]()
!! Hoe zou hij thuis zijn??
En de punten telling wordt nu spannnder..quote:Op donderdag 4 april 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb net de puntentelling van vorig jaar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik dat dit jaar niet aankan.
Dus, ik ga wel niet kijken ofzo
Dank, het heeft geholpen, het was gezelligquote:
Luister naar greys @Aoibhin !quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik zelf ook doen.
How dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
HOE DAN?!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De nagels van een andere zwemmer achter me.denk ik. Of de rand, want daar kwam ik daardoor daarna tegenaan.
Ik las alsnog frietjesquote:Op donderdag 4 april 2019 20:18 schreef Cee het volgende:
Ja he? Voornamelijk door de jury. Als het aan hen had gelegen, waren ze niet eens in de finale gekomen.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
En wat is Hongarije schandalig laag geeindigd, wist ik niet meer zo.
Zolang je individuele frietjes maar geen patatjes noemt is het mij om het evenquote:
De één noem ik Beer en de ander Hap.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang je individuele frietjes maar geen patatjes noemt is het mij om het even
En dat verschil tussen jury en televote voor Denemarken ookquote:Op donderdag 4 april 2019 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Voornamelijk door de jury. Als het aan hen had gelegen, waren ze niet eens in de finale gekomen.
Dit keer stond er wel frietjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De één noem ik Beer en de ander Hap.
Ik had ooit al een fret met de naam KumaDus eigenlijk heb ik die naam al eens gebruikt.
Ja hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het ook goed om friet en patat allebei te gebruiken, afhankelijk van de situatie?
Nee kan echt niet hoor.....quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het ook goed om friet en patat allebei te gebruiken, afhankelijk van de situatie?
Ik doe een 'vo voor deze postquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja! De televote had echt volledig gelijk daar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dat verschil tussen jury en televote voor Denemarken ookik zat helemaal zo
toen ze die punten kregen en ze blij in beeld kwamen.
Mooi.quote:
Jammer dan, ik heb toestemming van Hawaii.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee kan echt niet hoor.....
potjedikkie zegquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Jammer dan, ik heb toestemming van Hawaii.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet het, die liggen te slapen in hun frietenkooi.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
Zou er ook een ijsberenhap bestaan?
Plakjes ananasroomijs met ui er tussen?
Of een ijsberenklauwquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
IJsberenhapquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
Winner Taco is a losing game.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die winner taco was altijd zo lekker![]()
Kipfiletquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nog ruimte genoeg in het kader 'snacks vernoemd naar dieren'
Krabsalon
Frikandegel
Krofret
Kaassoufleenhoorn
Mexicanooievaar
Smulrolifant
Loempiaap
Shoarmammoet
Als ik de resultaten goed begrijp was dat de titel die boven dit recept stond. Klinkt wel okayquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
IJsberenhap
Ik heb echter geen blendle, dus ik kan niet zien of het wat is.
Zou bij mij ook geen kwaad kunnen, maar als ik het nu probeer gaat het toch niet lukken om in slaap te vallen. Dus ik blijf nog even opquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:34 schreef MaGNeT het volgende:
Heb net de 6e aflevering van Perfect Strangers gezien, wordt wel tijd om naar bed te gaan
quote:ALF: Alright. Let me see if I've got this reindeer thing straight. There's ... ah ... there's Dasher, Dancer, Comet, Cupid, ... Matthew, Mark, Luke and John!
Lynn: No, it's Prancer, Dancer, Vixen, Blitzen ...
ALF: Huey, Duey and Luey!!!
Brian: No, those are ducks.
ALF: Then how do they pull the sleigh?
quote:
quote:Well, the workshop is gone now, he decided to bomb it
Everywhere you'll find pieces of Cupid and Comet
And he tied up his helpers and he held the elves hostage
And he ground up poor Rudolph into reindeer sausage
He got Dancer and Prancer with an old German Luger
And he slashed up Dasher just like Freddy Krueger
And he picked up a flamethrower and he barbequed Blitzen
And he took a big bite and said, "It tastes just like chicken!"
quote:
The saga begins in Amish paradisequote:
Lief van jequote:Op vrijdag 5 april 2019 09:44 schreef ato het volgende:
Ik help Kreator maar even hij is zo aan het klungelen
Gooi jij de deuren open Cinderella, volgens mij wordt het mooi weer.quote:
Ja heerlijk hč..........lenteeeee!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef ato het volgende:
[..]
Gooi jij de deuren open Cinderella, volgens mij wordt het mooi weer.
Dat schreeuw nummer, volgens mij bungelt het onder aan in de 20.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef yvonne het volgende:
Op welke plek komt Polen bij de bookies?
Ik vind het best een grappig nummer
Behoorlijk laagquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef yvonne het volgende:
Dan ga ik op ze weddenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Behoorlijk laagBij Marathon Bet (wie?) is het het ergste: daar kan je 400 keer je inzet op Polen terug krijgen als ze winnen. Volgens een van de weinige bookies waarbij je erop kunt inzetten is de kans dat Polen de top tien haalt drie keer kleiner dan dat Nederland het festival wint
TIJD OM OP DE STAAAAAAAN!!!quote:
Het nummer is tof, maar die stemmen...quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef yvonne het volgende:
Waar hun inspiratie vandaan komt, Dead can dance offe Lisa Gerrard oid?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nummer is tof, maar die stemmen...
Morgen zien we ze live. Wil je nog een vraag aan ze stellen op de persdag? Gil maar dan vragen Cee en ik het voor je.
De staan?quote:
Succes!quote:
Het is tijd om op te staan, Naatje. Zeg ik met mijn melodieuze stemquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
Dank @:ato en @:kreator door jullie geklungel ben ik nu al wakker, niet zoveel geluid op de vroege ochtend!
Tijd voor koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef ato het volgende:
[..]
Het is tijd om op te staan, Naatje. Zeg ik met mijn melodieuze stem
Ik ben benieuwd hoe deze lijst is na wat live-optredens in EIC, Londen etc.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:06 schreef Momo... het volgende:
Verbaas me dat Noorwegen niet gezakt is na gisteren
[ afbeelding ]
Jeg er en brannstarter, forvrengt brannstarter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:06 schreef Momo... het volgende:
Verbaas me dat Noorwegen niet gezakt is na gisteren
[ afbeelding ]
Heb pas om 13:30 een lunchafspraak, ik blijf nog even liggenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef ato het volgende:
[..]
Het is tijd om op te staan, Naatje. Zeg ik met mijn melodieuze stem
Dat, of een low-budget Wolverinequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jeg er en brannstarter, forvrengt brannstarter.
#googletranslate #badtranslations
quote:
Ik heb zo'n spijt dat ik je heb uitgelegd hoe Twitter werkt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef Kreator het volgende:
-edit- twitter
Ik heb gisteren tot 23:45 gewerkt en stond om 06:15 weer naast mijn bed.. Hoezo nu al.
.
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik je heb uitgelegd hoe Twitter werkt.![]()
Toen was ik 0quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:27 schreef summer52 het volgende:
Als we toch met oude liedjes bezig zijn, iedere keer als ik deze TT lees komt de tekst mij zo bekend voor. Na lang nadenken ……...ja heel flauw ik weet het![]()
Wat is dit ik snap hem nietquote:
Android of ios?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
@:greys jij zweerde toch bij de app van imgur? Ik zie niet zo snel hoe ik daar een URL die op .jpg ofzo eindigt kan krijgen
Na het uploaden kijk je bij:quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
@:greys jij zweerde toch bij de app van imgur? Ik zie niet zo snel hoe ik daar een URL die op .jpg ofzo eindigt kan krijgen
Groetjes,quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Asfalteermachinequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dit ik snap hem niet
Nou ben ik sowieso nogal traag van begrip vandaag.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na het uploaden kijk je bij:
[ afbeelding ]
En dan "Get share links" en dan "BBCode".
Edit: oh wacht, de App, die heb ik niet![]()
Je gaat vervellen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
Dit weer. Zometeen maar even reptiel spelen.
Als ik te lang in de zon lig wel ja.quote:
Ik vind het ook een goed nummer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Damn wat ziet Anouk er goed uit, erg gaaf deze clip
Gaaf inderdaad!quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Supertof! Ook al die outfitsquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
jamaar, dat is toch niet de BBCode? of wel?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:36 schreef Kreator het volgende:
Als je in de app op een plaatje drukt en dan je vinger een paar seconden op het plaatje houdt, dan kopieert ie de url. Je kan ook sharen en dan 'copy link' doen vanuit dat veld.
[..]
Groetjes,
Greys.
Beterschap! Hier ook eentje in huis die alles bij elkaar niest......quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit zo dicht dat als ik mijn linkerneusgat snuit mijn rechteroog begint te tranen. Biologie/anatomie, wat doe je?
Android bij mij:quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
De link die gekopieerd wordt is niet een .png link maar een gallery-link...
Android btw
Nee, alleen de jpg. Die doe ik op fok altijd met het plaatje invoegen als [img]quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jamaar, dat is toch niet de BBCode? of wel?
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit zo dicht dat als ik mijn linkerneusgat snuit mijn rechteroog begint te tranen. Biologie/anatomie, wat doe je?
Ik heb echt een héél andere look! Deze app?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobilequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Android bij mij:
Startscherm
[ afbeelding ]
Klik rechtsboven op puntjes en kies Upload
[ afbeelding ]
Selecteer afbeelding en klik vinkje
[ afbeelding ]
Klik op Copy url
[ afbeelding ]
Wel flauw van haar hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:03 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Die zocht ik gisteren.. Screenshot van tv.
Oh dat is gek, die van mij ziet het logo er ook heel anders uit idd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een héél andere look! Deze app?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobile
kijk in de play store en deel vervolgens de linkquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is gek, die van mij ziet het logo er ook heel anders uit idd.
[ afbeelding ]
Ik zie die van mij niet meer in de playstore. Hoe dan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk in de play store en deel vervolgens de link![]()
Oh neem me niet kwalijk.quote:maar het is al gelukt, zoals je ziet
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Gezondheid! Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja nu heb ik wel weer vaak genoeg geniesd voor vandaag
Ik denk hetquote:
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk hetNooit officieel laten onderzoeken, maar ik nies nu al een paar jaar op rij behoorlijk veel in het voorjaar. Kan haast geen toeval meer zijn
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surftquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Gezondheid! Misschien tijd om op vakantie te gaan. Naar een of ander surfland. Iets dat rijmt op lawaai.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surft
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:
Bofkont.....quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef ato het volgende:
Gekste met hooikoorts is dat het ook in 1 keer een stuk minder kan worden.
Ik had er jaren geleden flink last van, maar ik heb nu een milde vorm van hooikoorts.
quote:
Jamai is wel lawaai jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Linksboven 'This is such a weak year! Why are there so many ballads?' -Eurofans, every yearquote:
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.quote:
Mooi wel jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.
[ afbeelding ]
Niet ESF-fans. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.
[ afbeelding ]
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef ato het volgende:
[..]
Wij slepen ons er toch weer doorheen, na 18 mei.
Kom..quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help er zijn nog kaartjes voor EiC![]()
Dat is een zeer representatief schemaquote:
Die mensen kunnen niet zeggen dat ze geleefd hebben nee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet ESF-fans. De leegheid van die levens schokt me.
Die mensen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou achtergehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help er zijn nog kaartjes voor EiC![]()
Dat noemt men een Royal Flush.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
TV Show was leuk
Heb alleen het Britse koningshuis doorgespoeld
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thanks!quote:
Was vannacht al rustig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zal wel rustig worden hier vanavond.
Vannacht ook ja; we gingen allemaal op tijd naar bed om het morgen vol te kunnen houdenquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was vannacht al rustig.
Ga je een beetje met goed gemoed?
Dat lijkt me in alle opzichten een nachtmerrie, tenzij de dood van Waylon iets positiefs is... Laatste gedeelte lijkt wel een beetje te verwijzen naar werkstress, dus ik zeg maar even: je kunt het echt wel!quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had een rare droom vannacht. Waylon was overleden en Greys was helemaal over de toeren dat het Outlaw concert niet meer doorging. Toen gingen we met een groepje van hier naar de begrafenis, maar daar aangekomen was de ruimte een soort klaslokaal waar we aan tafeltjes moesten zitten en een verhaal moesten schrijven. Toen het mijn beurt was om op te lezen, klapte ik dicht en toen werd ik wakker.
Ah, dat is dan wel weer prettig!quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vannacht ook ja; we gingen allemaal op tijd naar bed om het morgen vol te kunnen houden![]()
Ik voel me gelukkig prima; heb echt lekker geslapen
Jij wilde zo nodig blauw wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel weer prettig!
Tevens lapostress, zit mobiel en dan zie ik een slotje niet echt...
Volgens mij zie je dat aantal mobiel niet (of wel?)..quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij wilde zo nodig blauw worden
Enne, kijk eens boven de posts. Daar waar de datum en zo staat. Zolang dat 300 of minder is heb je niet de lapo en post je niet door een slotje heen
Ja kun je mobiel wel zienquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat aantal mobiel niet (of wel?)..
Had/heb jij nou hooikoorts?
oh...heb het nog niet gevondenquote:
Het staat er wel bijquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat aantal mobiel niet (of wel?)..
Had/heb jij nou hooikoorts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |