Android bij mij:quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
De link die gekopieerd wordt is niet een .png link maar een gallery-link...
Android btw
Nee, alleen de jpg. Die doe ik op fok altijd met het plaatje invoegen als [img]quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jamaar, dat is toch niet de BBCode? of wel?
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit zo dicht dat als ik mijn linkerneusgat snuit mijn rechteroog begint te tranen. Biologie/anatomie, wat doe je?
Ik heb echt een héél andere look! Deze app?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobilequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Android bij mij:
Startscherm
[ afbeelding ]
Klik rechtsboven op puntjes en kies Upload
[ afbeelding ]
Selecteer afbeelding en klik vinkje
[ afbeelding ]
Klik op Copy url
[ afbeelding ]
Wel flauw van haar hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:03 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Die zocht ik gisteren.. Screenshot van tv.
Oh dat is gek, die van mij ziet het logo er ook heel anders uit idd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een héél andere look! Deze app?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobile
kijk in de play store en deel vervolgens de linkquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is gek, die van mij ziet het logo er ook heel anders uit idd.
[ afbeelding ]
Ik zie die van mij niet meer in de playstore. Hoe dan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk in de play store en deel vervolgens de link![]()
Oh neem me niet kwalijk.quote:maar het is al gelukt, zoals je ziet
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Damn wat ziet Anouk er goed uit, erg gaaf deze clip
Gezondheid! Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja nu heb ik wel weer vaak genoeg geniesd voor vandaag
Ik denk hetquote:
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk hetNooit officieel laten onderzoeken, maar ik nies nu al een paar jaar op rij behoorlijk veel in het voorjaar. Kan haast geen toeval meer zijn
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surftquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Gezondheid! Misschien tijd om op vakantie te gaan. Naar een of ander surfland. Iets dat rijmt op lawaai.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surft
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |