Wat is dit ik snap hem nietquote:
Android of ios?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
@:greys jij zweerde toch bij de app van imgur? Ik zie niet zo snel hoe ik daar een URL die op .jpg ofzo eindigt kan krijgen
Na het uploaden kijk je bij:quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
@:greys jij zweerde toch bij de app van imgur? Ik zie niet zo snel hoe ik daar een URL die op .jpg ofzo eindigt kan krijgen
Groetjes,quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
Asfalteermachinequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dit ik snap hem niet
Nou ben ik sowieso nogal traag van begrip vandaag.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na het uploaden kijk je bij:
[ afbeelding ]
En dan "Get share links" en dan "BBCode".
Edit: oh wacht, de App, die heb ik niet![]()
Je gaat vervellen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
Dit weer. Zometeen maar even reptiel spelen.
Als ik te lang in de zon lig wel ja.quote:
Ik vind het ook een goed nummer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Damn wat ziet Anouk er goed uit, erg gaaf deze clip
Gaaf inderdaad!quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Supertof! Ook al die outfitsquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
jamaar, dat is toch niet de BBCode? of wel?quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:36 schreef Kreator het volgende:
Als je in de app op een plaatje drukt en dan je vinger een paar seconden op het plaatje houdt, dan kopieert ie de url. Je kan ook sharen en dan 'copy link' doen vanuit dat veld.
[..]
Groetjes,
Greys.
Beterschap! Hier ook eentje in huis die alles bij elkaar niest......quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit zo dicht dat als ik mijn linkerneusgat snuit mijn rechteroog begint te tranen. Biologie/anatomie, wat doe je?
Android bij mij:quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
De link die gekopieerd wordt is niet een .png link maar een gallery-link...
Android btw
Nee, alleen de jpg. Die doe ik op fok altijd met het plaatje invoegen als [img]quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jamaar, dat is toch niet de BBCode? of wel?
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn neus zit zo dicht dat als ik mijn linkerneusgat snuit mijn rechteroog begint te tranen. Biologie/anatomie, wat doe je?
Ik heb echt een héél andere look! Deze app?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobilequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Android bij mij:
Startscherm
[ afbeelding ]
Klik rechtsboven op puntjes en kies Upload
[ afbeelding ]
Selecteer afbeelding en klik vinkje
[ afbeelding ]
Klik op Copy url
[ afbeelding ]
Wel flauw van haar hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:03 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Die zocht ik gisteren.. Screenshot van tv.
Oh dat is gek, die van mij ziet het logo er ook heel anders uit idd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb echt een héél andere look! Deze app?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobile
kijk in de play store en deel vervolgens de linkquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is gek, die van mij ziet het logo er ook heel anders uit idd.
[ afbeelding ]
Ik zie die van mij niet meer in de playstore. Hoe dan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk in de play store en deel vervolgens de link![]()
Oh neem me niet kwalijk.quote:maar het is al gelukt, zoals je ziet
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 5 april 2019 12:03 schreef Em31 het volgende:
Gezondheid! Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja nu heb ik wel weer vaak genoeg geniesd voor vandaag
Ik denk hetquote:
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk hetNooit officieel laten onderzoeken, maar ik nies nu al een paar jaar op rij behoorlijk veel in het voorjaar. Kan haast geen toeval meer zijn
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surftquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Gezondheid! Misschien tijd om op vakantie te gaan. Naar een of ander surfland. Iets dat rijmt op lawaai.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surft
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:
Bofkont.....quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef ato het volgende:
Gekste met hooikoorts is dat het ook in 1 keer een stuk minder kan worden.
Ik had er jaren geleden flink last van, maar ik heb nu een milde vorm van hooikoorts.
quote:
Jamai is wel lawaai jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Linksboven 'This is such a weak year! Why are there so many ballads?' -Eurofans, every yearquote:
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.quote:
Mooi wel jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.
[ afbeelding ]
Niet ESF-fans. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.
[ afbeelding ]
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef ato het volgende:
[..]
Wij slepen ons er toch weer doorheen, na 18 mei.
Kom..quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help er zijn nog kaartjes voor EiC![]()
Dat is een zeer representatief schemaquote:
Die mensen kunnen niet zeggen dat ze geleefd hebben nee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet ESF-fans. De leegheid van die levens schokt me.
Die mensen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou achtergehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help er zijn nog kaartjes voor EiC![]()
Dat noemt men een Royal Flush.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
TV Show was leuk
Heb alleen het Britse koningshuis doorgespoeld
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thanks!quote:
Was vannacht al rustig.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Zal wel rustig worden hier vanavond.
Vannacht ook ja; we gingen allemaal op tijd naar bed om het morgen vol te kunnen houdenquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was vannacht al rustig.
Ga je een beetje met goed gemoed?
Dat lijkt me in alle opzichten een nachtmerrie, tenzij de dood van Waylon iets positiefs is... Laatste gedeelte lijkt wel een beetje te verwijzen naar werkstress, dus ik zeg maar even: je kunt het echt wel!quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had een rare droom vannacht. Waylon was overleden en Greys was helemaal over de toeren dat het Outlaw concert niet meer doorging. Toen gingen we met een groepje van hier naar de begrafenis, maar daar aangekomen was de ruimte een soort klaslokaal waar we aan tafeltjes moesten zitten en een verhaal moesten schrijven. Toen het mijn beurt was om op te lezen, klapte ik dicht en toen werd ik wakker.
Ah, dat is dan wel weer prettig!quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vannacht ook ja; we gingen allemaal op tijd naar bed om het morgen vol te kunnen houden![]()
Ik voel me gelukkig prima; heb echt lekker geslapen
Jij wilde zo nodig blauw wordenquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel weer prettig!
Tevens lapostress, zit mobiel en dan zie ik een slotje niet echt...
Volgens mij zie je dat aantal mobiel niet (of wel?)..quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jij wilde zo nodig blauw worden
Enne, kijk eens boven de posts. Daar waar de datum en zo staat. Zolang dat 300 of minder is heb je niet de lapo en post je niet door een slotje heen
Ja kun je mobiel wel zienquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat aantal mobiel niet (of wel?)..
Had/heb jij nou hooikoorts?
oh...heb het nog niet gevondenquote:
Het staat er wel bijquote:Op zaterdag 6 april 2019 10:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat aantal mobiel niet (of wel?)..
Had/heb jij nou hooikoorts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |