Bofkont.....quote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef ato het volgende:
Gekste met hooikoorts is dat het ook in 1 keer een stuk minder kan worden.
Ik had er jaren geleden flink last van, maar ik heb nu een milde vorm van hooikoorts.
quote:
Jamai is wel lawaai jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 16:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jamai is toch geen land, dommie. En ik weet niet of hij surft
Linksboven 'This is such a weak year! Why are there so many ballads?' -Eurofans, every yearquote:
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.quote:
Mooi wel jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.
[ afbeelding ]
Niet ESF-fans. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al die mensen die denken dat het ESF alleen die drie dagen in mei is weten niet wat ze missen.
[ afbeelding ]
Uiteraard!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef ato het volgende:
[..]
Wij slepen ons er toch weer doorheen, na 18 mei.
Kom..quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help er zijn nog kaartjes voor EiC![]()
Dat is een zeer representatief schemaquote:
Die mensen kunnen niet zeggen dat ze geleefd hebben nee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet ESF-fans. De leegheid van die levens schokt me.
Die mensen zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou achtergehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh help er zijn nog kaartjes voor EiC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |