Beweer je nu dat IJsbeer zat te flikvlooien in het zwembad?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat?! Die had hele lange nagels of die zat wel heel erg in je personal space
Dat laatste. Zal wel niet snel genoeg gezwommen hebben volgens diegene.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat?! Die had hele lange nagels of die zat wel heel erg in je personal space
quote:Op donderdag 4 april 2019 23:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat laatste. Zal wel niet snel genoeg gezwommen hebben volgens diegene.
En d cirkel is weer rondquote:Op donderdag 4 april 2019 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Na het zwemmen heb ik altijd trek in patat en een bereklauw, misschien diegene in het zwembad ook wel.
De stemmingen over Brexit zijn het leukst, je kan er ook gerust geld op inzetten want je wint bijna gegararandeerdquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
ORDAH ORDAH meneer nu bij Jinek![]()
Er hoeft geen wanorde te zijn om ORDAH te roepen
![]()
Jammer dat ik never nooit het lagerhuis binnen ga komen tijdens de Brexit ellende nu; want die rijen gaan lang zijn. Zou me best leuk lijken nu ik toch naar Londen ga.
Ik dacht echt dat hij een act opzo was, maar hij is echt voorzitterquote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
ORDAH ORDAH meneer nu bij Jinek![]()
Er hoeft geen wanorde te zijn om ORDAH te roepen
![]()
Jammer dat ik never nooit het lagerhuis binnen ga komen tijdens de Brexit ellende nu; want die rijen gaan lang zijn. Zou me best leuk lijken nu ik toch naar Londen ga.
Dit mens is ook ooit ORDAH-dame geweest, en deed jaren geleden mee aan een van mijn grootste tv-guilty-pleasures genaamd Strictly Come Dancing:quote:Op donderdag 4 april 2019 23:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij een act opzo was, maar hij is echt voorzitter![]()
!! Hoe zou hij thuis zijn??
En de punten telling wordt nu spannnder..quote:Op donderdag 4 april 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb net de puntentelling van vorig jaar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik dat dit jaar niet aankan.
Dus, ik ga wel niet kijken ofzo
Dank, het heeft geholpen, het was gezelligquote:
Luister naar greys @Aoibhin !quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word serieus brak en humeurig van te veel en vaak uitslapen. Heel stom. Dus lekker ff twee nachtjes je beeldscherm weg rond een uur of elf en dan lekker beetje normale tijd slapen en dan ben je zaterdag knetterfrips en huppelig en blij.
Ga ik zelf ook doen.
Vorig jaar kon ik amper meer staan tijdens het concert. Maar toen hadden Cee en ik er bij aanvang van het concert al zeven uren staan opzitten ofzo door de persmiddag en tussendoortijd in de pub.Gaan we dit jaar ook anders doen. Hotel even de beentjes omhoog tussendoor. #grannystyle
How dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Godver net m'n voet flink opengehaald bij het zwemmen.heel bloedspoor van het zwembad naar de doucheruimte. Toch maar ff een pleister gaan halen toen.
HOE DAN?!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De nagels van een andere zwemmer achter me.denk ik. Of de rand, want daar kwam ik daardoor daarna tegenaan.
Ik las alsnog frietjesquote:Op donderdag 4 april 2019 20:18 schreef Cee het volgende:
MaGneT je fretjes zijn zo schattig.Je hebt een toffe bank ook. Sorry ik zit in een bank-oriėntatie fase dus kijk nu overal naar banken.
Ik typte bijna frietjes i.p.v. fretjes.
Wat zijn jullie heerlijk random hier.
Ja he? Voornamelijk door de jury. Als het aan hen had gelegen, waren ze niet eens in de finale gekomen.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
En wat is Hongarije schandalig laag geeindigd, wist ik niet meer zo.
Zolang je individuele frietjes maar geen patatjes noemt is het mij om het evenquote:
De één noem ik Beer en de ander Hap.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zolang je individuele frietjes maar geen patatjes noemt is het mij om het even
En dat verschil tussen jury en televote voor Denemarken ookquote:Op donderdag 4 april 2019 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja he? Voornamelijk door de jury. Als het aan hen had gelegen, waren ze niet eens in de finale gekomen.
Dit keer stond er wel frietjesquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De één noem ik Beer en de ander Hap.
Ik had ooit al een fret met de naam KumaDus eigenlijk heb ik die naam al eens gebruikt.
Ja hoorquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het ook goed om friet en patat allebei te gebruiken, afhankelijk van de situatie?
Nee kan echt niet hoor.....quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het ook goed om friet en patat allebei te gebruiken, afhankelijk van de situatie?
Ik doe een 'vo voor deze postquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja! De televote had echt volledig gelijk daar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dat verschil tussen jury en televote voor Denemarken ookik zat helemaal zo
toen ze die punten kregen en ze blij in beeld kwamen.
Mooi.quote:
Jammer dan, ik heb toestemming van Hawaii.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee kan echt niet hoor.....
potjedikkie zegquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Jammer dan, ik heb toestemming van Hawaii.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet het, die liggen te slapen in hun frietenkooi.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
Zou er ook een ijsberenhap bestaan?
Plakjes ananasroomijs met ui er tussen?
Of een ijsberenklauwquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
IJsberenhapquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:
Winner Taco is a losing game.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die winner taco was altijd zo lekker![]()
Kipfiletquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nog ruimte genoeg in het kader 'snacks vernoemd naar dieren'
Krabsalon
Frikandegel
Krofret
Kaassoufleenhoorn
Mexicanooievaar
Smulrolifant
Loempiaap
Shoarmammoet
Als ik de resultaten goed begrijp was dat de titel die boven dit recept stond. Klinkt wel okayquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
IJsberenhap
Ik heb echter geen blendle, dus ik kan niet zien of het wat is.
Zou bij mij ook geen kwaad kunnen, maar als ik het nu probeer gaat het toch niet lukken om in slaap te vallen. Dus ik blijf nog even opquote:Op vrijdag 5 april 2019 00:34 schreef MaGNeT het volgende:
Heb net de 6e aflevering van Perfect Strangers gezien, wordt wel tijd om naar bed te gaan
quote:ALF: Alright. Let me see if I've got this reindeer thing straight. There's ... ah ... there's Dasher, Dancer, Comet, Cupid, ... Matthew, Mark, Luke and John!
Lynn: No, it's Prancer, Dancer, Vixen, Blitzen ...
ALF: Huey, Duey and Luey!!!
Brian: No, those are ducks.
ALF: Then how do they pull the sleigh?
quote:
quote:Well, the workshop is gone now, he decided to bomb it
Everywhere you'll find pieces of Cupid and Comet
And he tied up his helpers and he held the elves hostage
And he ground up poor Rudolph into reindeer sausage
He got Dancer and Prancer with an old German Luger
And he slashed up Dasher just like Freddy Krueger
And he picked up a flamethrower and he barbequed Blitzen
And he took a big bite and said, "It tastes just like chicken!"
quote:
The saga begins in Amish paradisequote:
Lief van jequote:Op vrijdag 5 april 2019 09:44 schreef ato het volgende:
Ik help Kreator maar even hij is zo aan het klungelen
Gooi jij de deuren open Cinderella, volgens mij wordt het mooi weer.quote:
Ja heerlijk hč..........lenteeeee!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef ato het volgende:
[..]
Gooi jij de deuren open Cinderella, volgens mij wordt het mooi weer.
Dat schreeuw nummer, volgens mij bungelt het onder aan in de 20.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef yvonne het volgende:
Op welke plek komt Polen bij de bookies?
Ik vind het best een grappig nummer
Behoorlijk laagquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef yvonne het volgende:
Dan ga ik op ze weddenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Behoorlijk laagBij Marathon Bet (wie?) is het het ergste: daar kan je 400 keer je inzet op Polen terug krijgen als ze winnen. Volgens een van de weinige bookies waarbij je erop kunt inzetten is de kans dat Polen de top tien haalt drie keer kleiner dan dat Nederland het festival wint
TIJD OM OP DE STAAAAAAAN!!!quote:
Het nummer is tof, maar die stemmen...quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:48 schreef yvonne het volgende:
Waar hun inspiratie vandaan komt, Dead can dance offe Lisa Gerrard oid?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het nummer is tof, maar die stemmen...
Morgen zien we ze live. Wil je nog een vraag aan ze stellen op de persdag? Gil maar dan vragen Cee en ik het voor je.
De staan?quote:
Succes!quote:
Het is tijd om op te staan, Naatje. Zeg ik met mijn melodieuze stemquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
Dank @:ato en @:kreator door jullie geklungel ben ik nu al wakker, niet zoveel geluid op de vroege ochtend!
Tijd voor koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef ato het volgende:
[..]
Het is tijd om op te staan, Naatje. Zeg ik met mijn melodieuze stem
Ik ben benieuwd hoe deze lijst is na wat live-optredens in EIC, Londen etc.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:06 schreef Momo... het volgende:
Verbaas me dat Noorwegen niet gezakt is na gisteren
[ afbeelding ]
Jeg er en brannstarter, forvrengt brannstarter.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:06 schreef Momo... het volgende:
Verbaas me dat Noorwegen niet gezakt is na gisteren
[ afbeelding ]
Heb pas om 13:30 een lunchafspraak, ik blijf nog even liggenquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:45 schreef ato het volgende:
[..]
Het is tijd om op te staan, Naatje. Zeg ik met mijn melodieuze stem
Dat, of een low-budget Wolverinequote:Op vrijdag 5 april 2019 11:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jeg er en brannstarter, forvrengt brannstarter.
#googletranslate #badtranslations
quote:
Ik heb zo'n spijt dat ik je heb uitgelegd hoe Twitter werkt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef Kreator het volgende:
-edit- twitter
Ik heb gisteren tot 23:45 gewerkt en stond om 06:15 weer naast mijn bed.. Hoezo nu al.
.
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik je heb uitgelegd hoe Twitter werkt.![]()
Toen was ik 0quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:27 schreef summer52 het volgende:
Als we toch met oude liedjes bezig zijn, iedere keer als ik deze TT lees komt de tekst mij zo bekend voor. Na lang nadenken ……...ja heel flauw ik weet het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |