Bijtenquote:Op donderdag 4 april 2019 21:44 schreef MaGNeT het volgende:
Gelukkig weten ze hoe hard ze kunnen/mogen bijten
Anders had ik flink wat hansaplast nodig.
quote:
Ik weet niet zeker of deze uitleg me nou genoeg overtuigdquote:Op donderdag 4 april 2019 21:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dit is speelsheid, een beetje plagen en dan willen ze wel stoeien.
Dat moet je niet doen bij een fret die je niet kent want dan kan je net zo goed gelijk met scheermesjes spelenMaar als ze je vertrouwen (en omgekeerd ook) dan bijten ze niet door.
Heb ze nu 1,5 jaar en nog geen pleisters nodig gehadquote:Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of deze uitleg me nou genoeg overtuigd
Oh heerlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Godver net m'n voet flink opengehaald bij het zwemmen.heel bloedspoor van het zwembad naar de doucheruimte. Toch maar ff een pleister gaan halen toen.
Ha ha mooi zo!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ze nu 1,5 jaar en nog geen pleisters nodig gehad
De nagels van een andere zwemmer achter me.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Opengehaald aan een ijsschots?
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte IJsbeer, dat van Johan Derksen valt niet mee, maar dit is wel even vergelijkbaar.
He jakkesquote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Godver net m'n voet flink opengehaald bij het zwemmen.heel bloedspoor van het zwembad naar de doucheruimte. Toch maar ff een pleister gaan halen toen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Opengehaald aan een ijsschots?
Wat?! Die had hele lange nagels of die zat wel heel erg in je personal spacequote:Op donderdag 4 april 2019 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De nagels van een andere zwemmer achter me.denk ik. Of de rand, want daar kwam ik daardoor daarna tegenaan.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat?! Die had hele lange nagels of die zat wel heel erg in je personal space
Ja! Je kunt losquote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Matt is trouwens vanaf vandaag in het land toch?
Schaakt Matt?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Matt is trouwens vanaf vandaag in het land toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |