Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu.
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen:Dan heb je dus een goeie!
Kijk, beter!quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind ze erg lelijk. Totaal niet mijn smaak.
Er zijn maar een paar enkelingen die ik aantrekkelijk vind en dat zijn dan meestal halfbloedjes.
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze zijn zéér close met familie en vriendinnen, daardoor zijn ze niet zelfstandig.
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.quote:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
Oh zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.
Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.
Bij een dagje uit ben je niet met z'n tweeën, maar gaat de hele familie mee.
Nou, het was niet denigrerend bedoelt hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?
Oef dat spleetogen heb ik blijkbaar overheen gelezen!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?
De huid rond de ogen is naar mijn mening het meest geplooid bij Chinezen (inclusief nationalistisch China= Taiwan) en Koreanen. Bij de overige Oost-Aziatische mensen valt het erg mee.
Maar vooral Filipijnse dames komen mij over als golddiggers, helemaal als ze kinderen hebben want ze doen uiteraard alles zodat haar kinderen in het Westen advocaat of directeur kunnen worden.
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
Nice man.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken.
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op.
En samen hebben we dit geproduceerd:
[ afbeelding ]
En wij drietjes zijn super gelukkig samen!![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of je je hier hoeft te bewijzen ToT, maar hebt een super schattig jochie.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
Leuk kind! Halfbloedjes zijn bijna altijd mooi.
Blijkbaar trek jij dat soort types aan. Degene die ik ken namelijk niet, maar die zijn allemaal wel opgegroeid in Nederlandquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ieder aziatisch meisje wat ik ook gekend heb zijn beesten in bed maar vaak ongelooflijke bitches qua persoonlijkheid. (arrogant en vinden zichzelf heel belangrijk)
Echt stuk voor stuk.
Wat voor racistisch gelul is ditquote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Een filipijnse chick daten die in NL woont, prima. Waarom niet.
Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
Nogal logisch dat een vrouw in zo’n situatie er alles voor over heeft om daar uit te komen.
Wil niet zeggen dat het geen echte liefde kan zijn. Wil vaak wel zeggen dat er meer speelt dan alleen liefde.
Meh, ik snap het wel hoor; mijn vrouw en ik hebben laatst een zooi oude tv-uitzendingen op Youtube gekeken van Nederlandse en Belgische kerels die een Filipijnse hier naar toe haalden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat voor racistisch gelul is dit
Alsof een blanke junk meer waar is dan een aziaat met hoog IQ
rot toch op
Wel grappig. Ik zie dat SugeLucky expliciet zijn best doet om te wijzen op economische omstandigheden en jij komt aanzetten met racisme? Hoe komt het in je kop om daar mee aan te zetten?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
rot toch op
Dat tweede filmpje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik snap het wel hoor; mijn vrouw en ik hebben laatst een zooi oude tv-uitzendingen op Youtube gekeken van Nederlandse en Belgische kerels die een Filipijnse hier naar toe haalden.
Die voldeden aan alle stereotypen.
(Deel 2 en 3 komt er achteraan)
En dan heb je dit figuur!
Welke FOK!ker zou dat kunnen zijn?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
"Shut the fuck up!"
"Go sit! Sit!"Echt, die knul....
quote:
Kijk het wel als ik een verdwaald momentje heb liggen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zou me serieus echt niks verbazen als het er eentje was idd!
Nee maar die uitzending waar ik het net over had met die postorderbruidjes is ook wel een aanrader om op te zoeken. Te erg!
Edit: Deze dus!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk het wel als ik een verdwaald momentje heb liggen.
DId YoU jUsT AsSuMe ZHyR GenDer????quote:Op donderdag 4 april 2019 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of je je hier hoeft te bewijzen ToT, maar hebt een super schattig jochie.
Gender correctly assumed though.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
DId YoU jUsT AsSuMe ZHyR GenDer????
Valt me tegen van je, Speknek.
Nah... moet je aan dat kind vragen. Tegenwoordig is iedereen wat ze zich die dag toevallig voelen.quote:
So true.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nah... moet je aan dat kind vragen. Tegenwoordig is iedereen wat ze zich die dag toevallig voelen.
Zo kom ik ook binnen in de Ladies only BasicFit. Dat dan weer wel.![]()
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu.
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen:Dan heb je dus een goeie!
Volgens mij zijn Nederlandse dames net zo goed golddiggers. Maar dan voor zichzelf ipv voor de familie.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef TATW het volgende:
Aziatische dames kunnen enorm mooi zijn: heel tenger en vrouwelijk, fijn gezichtje. Naast mij woont een Aziatische chick met haar vriend (gewoon geadopteerd trouwens), man wat een lekker wijf is dat![]()
Maar de ''ver nederlandste'' aziatische dames komen op mij vaak nogal hard to get over, vaak ook extreem hip gekleed en met tattooos etc. Voelt voor mij nogal onbereikbaar als oerhollandsche vent.
In de Filipijnen lopen wel prachtige exemplaren rond. Heb mijn tinder locatie daar wel eens aangezet, en wat er dan soms tussen zit:![]()
Hierboven wordt genoemd dat je ''wel moet oppassen'' dat je geen golddigger aan de haak slaat, maar ik denk to be fair dat de meesten wel in meer of mindere mate golddigger zijn. Hier in Nederland met tinder een steady aantal matches, maar zet ik mijn locatie in Manilla, dan vliegen de likes me om de oren, de helft begint tegen je te praten; je voelt je bijna de koning te rijk. Wel goed gebekt/intelligent en opgeleid de meesten dus in potentie prima partners denk ik, alleen ik denk toch ook dat geld / het uitzicht op een leven in het westen eerder in meer dan minder van de helft van de gevallen een rol speelt.
Ja dat is traditie; het oudste kind moet altijd geld opsturen. Of hij/zij nou in eigen land werkt of ergens anders woont.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?
Familie is in veel delen van de wereld ontzettend belangrijk. Voor elkaar zorgen en delen zijn zelfs kernwaardes op veel plekken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?
Is dat jouw eigen mening/heb je dat ervaren in je omgeving of neem je nu gewoon iets over wat anderen ook maar zomaar zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Nogal logisch dat een vrouw in zo’n situatie er alles voor over heeft om daar uit te komen.
Wil niet zeggen dat het geen echte liefde kan zijn. Wil vaak wel zeggen dat er meer speelt dan alleen liefde.
Klopt, ik heb ook een korte relatie gehad met een Thaise en die familieband was ontzettend mooi om te zien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Familie is in veel delen van de wereld ontzettend belangrijk. Voor elkaar zorgen en delen zijn zelfs kernwaardes op veel plekken.
Daarom de cultuur leren kennen, want op veel plekken trouw je niet enkel die vrouw/man, maar een hele familie. Dat willen veranderen is niet perse goed, er schuilt ook veel moois in dat voor elkaar zorgen en geluk/welvaart delen.
Even afgezien van wat hierboven over traditie is gezegd nog een toevoeging.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even afgezien van wat hierboven over traditie is gezegd nog een toevoeging.
Het leunt op het "pay it back" principe. In Europa hebben we een "pay it forward" principe... je steunt je kinderen en jouw kinderen steunen hun kinderen.
Maar ik ken dus een Thaise meid die haar hele leven lang volledig voor de familie moest zorgen. Men vrat NIKS uit... al vanaf haar 11e was ze keihard aan het werken om de huur te betalen en om eten op de plank te regelen. Ze is uiteindelijk de makelaarsbusiness in gegaan en zodra ze dus ook meer geld had moest dat ook meteen weer naar haar vader, moeder en 3 broers en zussen. En op cultureel vlak heeft ze gewoon niks om daar tegen in te brengen
Wat ze nu doet is .. ze is het huis uit gegaan en rapporteert gewoon een veel lager inkomen aan de familie dan ze echt heeft. Maar de familie is nog steeds een stel uitvreters. Bizar dat uit zo'n gezin zo'n ondernemend meisje is gekomen.
Oh jouw zoon heeft ook geen donker haar. Lijkt gewoon een blank kindje, geen halfbloedjequote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken.
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op.
[ afbeelding ]
Precies, en het grappige is dat hij half Nederlands is (met een vleugje Duits), een kwart Afrikaans en een kwart Filipijns (met een vleugje Spaans).quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:18 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Oh jouw zoon heeft ook geen donker haar. Lijkt gewoon een blank kindje, geen halfbloedje
Oooh snap. Wanneer heeft De_onnoembare je account overgenomen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
DId YoU jUsT AsSuMe ZHyR GenDer????
Valt me tegen van je, Speknek.
Klopt ja, het gebeurt regelmatig dat men zegt: "Oh! Wat een mooi jongetje! Of is het een meisje?"quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Oooh snap. Wanneer heeft De_onnoembare je account overgenomen?
Overigens best een ding voor baby's. De situatie waar iedereen probeert genders te vermijden in het geval je iemands jongen een schattig meisje noemt.
Maar nee in dit geval had ToT net al in een ander topic gezegd dat hij een jongetje had.
Mijn vrouw heeft ook veel meer een westerse houding dan de meeste Filipijnse mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef Aurelius het volgende:
Japanse vrouw en 2 kinderen hier.Al is ze qua gedrag meer Amerikaans dan "traditioneel" Japans. Waarschijnlijk omdat ze in de VS heeft gestudeerd en vooral voor Amerikaanse bedrijven als Intel en Salesforce heeft gewerkt.
Hier lijkt smurfke niks op zijn moeder die Arubaanse is. Iemand zei laatst nog tegen me dat het jammer is dat hij op mij lijkt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en het grappige is dat hij half Nederlands is (met een vleugje Duits), een kwart Afrikaans en een kwart Filipijns (met een vleugje Spaans).
Zijn haar wordt wel lichter van kleur, maar heeft deels het donkere van mijn vrouw, het lichtblonde van mij en het rossige van mijn vader.
Zijn ogen hebben ook echt alle mogelijke en onmogelijke kleuren. De ene keer zijn ze absoluut overduidelijk lichtblauw, een andere keer zie je echt bijna alleen maar bruin, soms wat groen en er lijkt zelfs soms wat paarsigs in te zitten. Het is deels afhankelijk van hoe het licht er op schijnt, maar buiten dat lijkt het ook haast per dag te veranderen!
Hij trekt ongelooflijk veel aandacht op straat en in winkels trouwens.Kijk hem een beetje aan en hij kraait al van plezier en spartelt als een malle!
Laatst kreeg ik wel van iemand te horen dat hij net ietsjes donkerder is dan de meeste Nederlandse baby's.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:32 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Hier lijkt smurfke niks op zijn moeder die Arubaanse is. Iemand zei laatst nog tegen me dat het jammer is dat hij op mij lijkt.
Ik grap wel eens dat ze een banaan is. Geel van buiten, wit van binnen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:27 schreef ToT het volgende:
Mijn vrouw heeft ook veel meer een westerse houding dan de meeste Filipijnse mensen.
Veel Filipijnse mensen zijn lui en naïef. Ze geloven veel in het lot, in de krachten van witchdoctors en uiteraard in God en Jezus.
Hebben ze geld, dan gaat een flink deel ervan naar de kerk en bidden ze tot Jezus of hij er voor wil zorgen dat ze meer geld krijgen of een mooie baan of wat dan ook en gaan vervolgens weer zitten niksen. Maar degenen die wat meer een werkersmentaliteit hebben, gaan er dan ook wel echt voor de volle 100% voor.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ze een banaan is. Geel van buiten, wit van binnen.
Ze is niet op haar mondje gevallen, en aard daarom niet zo goed in de Japanese (werk)cultuur.
Reallyquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ze een banaan is. Geel van buiten, wit van binnen.
Ze is niet op haar mondje gevallen, en aard daarom niet zo goed in de Japanese (werk)cultuur.
Ja aziatische chicks zijn heel goed in liegen tegen familie... om geld achter te houden, om tot laat uit te mogen gaan etc...quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Mijn vrouw heeft lange tijd zelfs tegen haar familie gezegd dat ze werkeloos is en dat het geld wat ze naar hen toe stuurt van mij af komt!Dat ik zo gul ben hen te onderhouden! (Had ik zelf wel wat moeite mee overigens.)
Hehheh. Ik zou het echt zo slecht trekken die mentaliteit. Gelukkig komt mijn vriendin uit een upper-middle-class situatie. Er gaat geen cent richting familie. Het is eerder anders om.quote:Een tante wist wel dat ze werkte en heeft haar familie uit zitten kafferen van dat ze dus elke dag zich de tering zit te werken zodat zij daar een mooi leventje hadden. Ze mochten wel dankbaarder zijn en minder veeleisend.
In plaats van dat de familie zich schaamde had men juist zoiets van: "Oh? Ze werkt dus? Dan kan ze ook meer geld sturen!" en meteen belden ze haar op om maandelijks 60% meer geld te krijgen bovenop wat ze al van haar kregen!
Gelukkig trapte ze daar absoluut niet in.
Mijn vrouw wil overigens over een paar jaar een nieuwe studie gaan volgen en op korte termijn een rijbewijs halen zodat ze meer mogelijkheden heeft qua werk.
That's right, bitch. Pak aan. Fuckin' DESTROYEDquote:
Oh mijn vrouw houdt absoluut niet van liegen. We bespreken alles door en door, ook de financiën enzo; hoeveel er binnen komt, wat voor deel van de inkomsten voor het huishouden gebruikt wordt enz.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja aziatische chicks zijn heel goed in liegen tegen familie... om geld achter te houden, om tot laat uit te mogen gaan etc...
[..]
Hehheh. Ik zou het echt zo slecht trekken die mentaliteit. Gelukkig komt mijn vriendin uit een upper-middle-class situatie. Er gaat geen cent richting familie. Het is eerder anders om.
Ik kan prima omgaan met haar familie. Zijn gewone mensen die geen vreemde financiële verwachtingen hebben. Men heeft zelf hoge posities in bedrijven of een riant pensioen. Men is gewoon blij dat dochter/nichtje iemand heeft gevonden die geen rare freak is.
Ik ben me pas halverwege onze relatie gaan beseffen hoe zeldzaam dat eigenlijk is.
Er is niets racistisch aan mijn uitspraak.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
rot toch op
Het is algemeen bekend dat er veel mannen zijn die in eigen land geen vrouw kunnen krijgen op deze manier aan de vrouw komen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Is dat jouw eigen mening/heb je dat ervaren in je omgeving of neem je nu gewoon iets over wat anderen ook maar zomaar zeggen?
En toch denken 'de mensen' dat jij een viezerik bent die geen Hollandse meid kan krijgen.?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.
En wat je zegt, erg knap om te zien. Ik schat haar een 8.
Hoe weet je dat ze niet tegen jou liegt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Mijn vrouw heeft lange tijd zelfs tegen haar familie gezegd dat ze werkeloos is en dat het geld wat ze naar hen toe stuurt van mij af komt!Dat ik zo gul ben hen te onderhouden! (Had ik zelf wel wat moeite mee overigens.)
Lijkt mij sterk gezien het feit dat zij 23 is en ik 26. Plus ze spreekt verder gewoon goed nederlands, want ze woont hier al ongeveer 6 jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En toch denken 'de mensen' dat jij een viezerik bent die geen Hollandse meid kan krijgen.?
Ja want als je geen Hollandse boerin die loopt als een perd en een dito lach heeft kunt krijgen heb je echt gefaald als blanke Nederlandse kerelquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En toch denken 'de mensen' dat jij een viezerik bent die geen Hollandse meid kan krijgen.?
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Haha, zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.
Enkel bij een oude en vaak wat viezige vent (onverzorgd) met een jong dingetje ernaast. En al helemaal als ze elkaar amper kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet dat je het fout hebt hoor, maar de meeste oerhollandsche dames zijn ook lang niet zo zelfstandig en onafhankelijk als ze zelf verkondigen. Beetje parttime werken, als het niet goed gaat beetje alimentatie, beetje gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.
jaloers?quote:Op zondag 7 april 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Enkel bij een oude en vaak wat viezige vent (onverzorgd) met een jong dingetje ernaast. En al helemaal als ze elkaar amper kunnen verstaan.
4x hiervoor relatie gehad met Hollandse meiden. Niks mis mee. Maar ik moet bekennen dat Aziatische vrouwen wel wat vrouwelijker, verfijnder en charmanter zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja want als je geen Hollandse boerin die loopt als een perd en een dito lach heeft kunt krijgen heb je echt gefaald als blanke Nederlandse kerel
Puur racisme. denken dat vrouwen uit Thailand maar untermenschen zijnquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Je ziet soms mannen die in Nederland nog nooit een vriendin hebben gehad opeens met een knappe Filipijnse of Thaise.
Dat is dan niet omdat ze plotseling sociale skilles gekregen hebben, het is vooral omdat de vrouwen daar uit hun kansarme omgeving weg willen.
Euhm nee. Wat een rare opmerking van je eigenlijk.quote:
Waar bemoei jij je dan mee?quote:Op maandag 8 april 2019 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Euhm nee. Wat een rare opmerking van je eigenlijk.
Jaloers ben je als je iets ziet wat je zelf graag zou willen (ervaren). Een liefdeloos huwelijk waarin je elkaar niet eens kan verstaan lijkt me alles behalve fijn. En ik had die mensen dan ook meer gegund.
Maar zoals gezegd heb ik dat alleen bij dat soort combi's, waar postorder bruidje vanaf straalt.
Bij andere combinaties heb ik dat helemaal niet. Ook niet als het op het eerste gezicht een onwaarschijnlijke combi is, maar er wederzijdse tevredenheid/geluk/liefde vanaf straalt. Daar word ik juist blij van, want liefde is mooi om te zien.
Het is prachtig weer, zou je niet eens wat vrolijker zijn ipv altijd zo boos gelijk?quote:
Ik denk dat hier ook verschillende gradaties in te vinden zijn. Maar ik snap en begrijp je kern. Dat heb ik bij sommige stellen (blanke man met Aziatische vrouw) ook.quote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels van blanke mannen die een duidelijke voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen. Ze hebben vaak een wereldbeeld dat zulke vrouwen onderdanig en dus gemakkelijk zijn. Feit is dat zulke mannen niet bij normale vrouwen iets kunnen bereiken dus "kopen" ze een vrouw uit het buitenland.
Vergeet niet dat er geen sociale voorzieningen in dergelijke landen zijn. Of schamel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die zelf niet zo'n koppel persoonlijk kent.quote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels van blanke mannen die een duidelijke voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen. Ze hebben vaak een wereldbeeld dat zulke vrouwen onderdanig en dus gemakkelijk zijn. Feit is dat zulke mannen niet bij normale vrouwen iets kunnen bereiken dus "kopen" ze een vrouw uit het buitenland.
Wat een racismequote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik wist niet dat er zo veel albino's rondliepen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:34 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een racisme
Aziatische vrouwen abnormaal noemen
Misschien willen witte mannen geen witte vrouwen?
Elk witte vrouw die ik ken heeft iets van een geestelijk/emotioneel probleem, issues, rare ziektes... noem maar op.
Wat "even" een Aziatische vrouw scoren betreft; dat lijkt meer iets voor Amerikanen te zijn. Nederlanders gaan niet echt over één nacht ijs. Die willen de dame meestal eerst een paar keer ontmoeten (paar keer daar naar toe gaan, paar keer hierheen halen).quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:00 schreef Aurelius het volgende:
Waar ik woon is een redelijk grote Japanse gemeenschap, en ook veel gemengde koppels.
Wat ik merk is dat het niet zozeer kansloze Nederlanders zijn die ‘even’ een vrouwtje uit het buitenland, al zitten er wel wat sociaal wat onbeholpen types tussen. Nee, het zijn vooral de vrouwen die behoorlijk agressief een westerse man hebben gevonden in Japan. Veelal zijn ze al wat ouder en komen ze in Japan moeilijker aan de man, willen ze graag kinderen (halfbloedjes staan algemeen bekend als schattig) of willen ze de sociale- en werkdruk in Japan ontvluchten. Hechte familieband is er eigenlijk nauwelijks. Als de dochter trouwt, behoort zij voortaan tot de familie van de man.
Nu zie ik mezelf wel als uitzondering op de regel.Al was de keuze wonen Japan of Nederland wel snel gemaakt.
Inderdaad. Nu geloof ik best dat er wel gepensioneerde Nederlanders die kan op gaan om in Thailand ofzo te genieten van hun oude dag met een jonge meid. Maar een vrouw uit Azië hierheen halen is toch niet zo makkelijk. Je moet toch vrij zeker van je gevoelens zijn om er een succes van te maken. Nederlanders zijn hier toch wel wat nuchterder in.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat "even" een Aziatische vrouw scoren betreft; dat lijkt meer iets voor Amerikanen te zijn. Nederlanders gaan niet echt over één nacht ijs. Die willen de dame meestal eerst een paar keer ontmoeten (paar keer daar naar toe gaan, paar keer hierheen halen).
Amerikanen zijn meer van dat ze het al snel over trouwen hebben en de dame in kwestie ook snel naar eigen land toe halen.
Duitsers en Australiërs zijn meer van de seks i.p.v. relaties.
Kleine minderheid. Het is een vrij traditioneel land. De keuze is inderdaad carrière of gezin. Een combinatie is veelal niet mogelijk. De manager van mijn vrouw had voor haar carrière gekozen en maakte het leven hel voor de vrouwen onder haar die die keuze niet hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Er wordt veel onzin geopperd. Ook in Azie zie je dat vrouwen een carriere nastreven en selectief zijn. In Japan zie je ook veel vrouwen niet aan kinderen beginnen omdat ze hun carriere niet willen opgeven of liever single blijven dan met een mindere man. Net als hier. De ex-prostituee die via internet gekocht worden zijn geen representatie van de gemiddelde vrouw daar.
Wie dan?quote:Veel mannen hier aanbidden aziatische vrouwen omdat ze denken dat ze onderdanig zijn. Het zijn slappe suffe gozers waar de meeste vrouwen op neerkijken en dus gaan ze op de fantasie van een onderdanige exotische vrouw.
Cope van onaantrekkelijke, onplezante Hollandsche stalpeerden. Leuke Nederlandse dames hoor je nooit zo praten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Veel mannen hier aanbidden aziatische vrouwen omdat ze denken dat ze onderdanig zijn. Het zijn slappe suffe gozers waar de meeste vrouwen op neerkijken en dus gaan ze op de fantasie van een onderdanige exotische vrouw.
Mannelijke genen zijn domnant ofzo. Dus als je als blanke man met een Aziatische neemt, dan is de kans groter dat je kinderen er westerser uitkomen. En dat is natuurlijk goed dit begrijpt iedereen. Maar omgekeerd en je zoon groeit op als zelfhatende of als zichzelf opsluitende zolderkamerende incel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
Leuk kind! Halfbloedjes zijn bijna altijd mooi.
quote:Op woensdag 10 april 2019 05:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn doorgaans de Nederlandse jongens die een Oost-Aziatisch meisje fixen (zelfs als ze in Nederland geboren en getogen is) meestal lang, suf, saai, braaf, hoogopgeleid, werkend in de IT of wetenschap, nerdy/geeky, sub-assertief, smakeloos van karakter en niet zo'n type dat terugmept als hij in de kroeg een klap krijgt of iets terugroept als hij op straat iets naar z'n hoofd geslingerd krijgt? Zo is het in ieder geval wel in mijn IRL omgeving. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Wat een gedachtegoedquote:Op woensdag 10 april 2019 05:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Ligt het aan mij of zijn doorgaans de Nederlandse jongens die een Oost-Aziatisch meisje fixen (zelfs als ze in Nederland geboren en getogen is) meestal lang, suf, saai, braaf, hoogopgeleid, werkend in de IT of wetenschap, nerdy/geeky, sub-assertief, smakeloos van karakter en niet zo'n type dat terugmept als hij in de kroeg een klap krijgt of iets terugroept als hij op straat iets naar z'n hoofd geslingerd krijgt? Zo is het in ieder geval wel in mijn IRL omgeving. Natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Wat een leesvaardigheid en concluderende redenatie.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:10 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een gedachtegoed
Dus de Nederlandse jongens wiens zusjes met negers omgaan zijn ze da nook sukkeltjes die hun vrouwen lalemaal laten cucken enzo? En die bang zijn voor d egrote boze neger in de gym die al een kwartier de machines bezet houdt?
Lekker simplistisch gedachtegoed
Zo is het wel. Blanke jochies voelen zich vereerd wanneer ze een zwarte jongen een hand/boks mogen geven. Kijk die smile op hun gezicht alsof ze iets hebben bereikt in dit leven. Multicultureel verantwoord en dan voelt zo'n jongen zich helemaal cool.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:10 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een gedachtegoed
Dus de Nederlandse jongens wiens zusjes met negers omgaan zijn ze da nook sukkeltjes die hun vrouwen lalemaal laten cucken enzo? En die bang zijn voor d egrote boze neger in de gym die al een kwartier de machines bezet houdt?
Lekker simplistisch gedachtegoed
Klinkt meer iets voor aziatische mannen die de bitchboy mogen zijn van de witte man om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zo is het wel. Blanke jochies voelen zich vereerd wanneer ze een zwarte jongen een hand/boks mogen geven. Kijk die smile op hun gezicht alsof ze iets hebben bereikt in dit leven. Multicultureel verantwoord en dan voelt zo'n jongen zich helemaal cool.
quote:Op woensdag 10 april 2019 10:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Zo is het wel. Blanke jochies voelen zich vereerd wanneer ze een zwarte jongen een hand/boks mogen geven. Kijk die smile op hun gezicht alsof ze iets hebben bereikt in dit leven. Multicultureel verantwoord en dan voelt zo'n jongen zich helemaal cool.
Was ik maar langquote:Op woensdag 10 april 2019 05:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Ja, zei toch dat er uitzonderingen zijn.quote:
In principe hetzelfde en volgens mij ook dezelfde jochies.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]nog nooit tegen gekomen dit.
Wel van die blanke jochies die opeens een Marokkaans accent aannemen terwijl ze met hun zweefpet stoer door de stad lopenuiteraard vergezeld door dit volk.
Heujj ben je er weer.quote:Op woensdag 10 april 2019 04:33 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Mannelijke genen zijn domnant ofzo. Dus als je als blanke man met een Aziatische neemt, dan is de kans groter dat je kinderen er westerser uitkomen. En dat is natuurlijk goed dit begrijpt iedereen. Maar omgekeerd en je zoon groeit op als zelfhatende of als zichzelf opsluitende zolderkamerende incel.
Serieus?quote:Op woensdag 10 april 2019 04:33 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Mannelijke genen zijn domnant ofzo. Dus als je als blanke man met een Aziatische neemt, dan is de kans groter dat je kinderen er westerser uitkomen.
Het politiek correcte deugende moralismequote:Op donderdag 11 april 2019 00:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Serieus?
Genetica is ook niet je sterkste kant he.
Wat gek dat je denkt dat OA vrouwen moeilijker zijn omdat ze zich verlegener en afzijdig opstellen. Dan zijn ze juist makkelijker te pleasen met een compliment of gebaar denk ik. Ik weet dit. Ik ben ook een verlegen persoon. Verlegen mensen zijn makkelijker/in de omgang. Als je een blanke man bent en stuck up Godsmoeilijke blanke vrouwen aankan. Dan zouden Oost-Aziatische vrouwen juist een makkie moeten zijn. Verlegen mensen zijn meer zichzelf dus wees gewoon jezelf. Ook de welgestelde Aziatische modepoppetjes zijn net zo ontvankelijk voor de aandacht van de blanke man.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:11 schreef Cockwhale het volgende:
Qua uiterlijk val ik er wel op (maar ik val op alle etniciteiten), qua persoonlijkheid door hun bescheiden, ingetogen houding vaak lastig te peilen. Ze flirten bar weinig en zeker niet zo opvallend. Moeilijk om contact mee te maken, want de welgestelde aziaten, vooral chinezen, trekken toch vaak naar elkaar toe.
IK denk dat je toch een beetje achter ligt op de huidige realiteit.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Heel vaak wel. 25 % heeft honger, 40 % kan niet rondkomen. Soms ziet het er zo wel redelijk uit, maar is er geen enkel risico afgedekt bv ziektekosten ,ziekenhuis, pensioen, werkeloos, ongeval. Zelfs auto's zijn bijna nooit verzekerd.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Komt het wel eens bij jullie op dat die "vaak wat miezerige oudere vent (onverzorgd) gewoon slim is en geen Westerse vrouw WIL! Net zoals veel vrouwen zo slim zijn om toch vooral mannen met geld en goed vast inkomen te zoeken.quote:Op zondag 7 april 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Enkel bij een oude en vaak wat viezige vent (onverzorgd) met een jong dingetje ernaast. En al helemaal als ze elkaar amper kunnen verstaan.Bv. wat ben jij dik geworden. Daar zeggen ze met een stalen gezicht ... goh, jij bent niks veranderd, al ben je 30 kilo bijgekomen![]()
Haha, alweer zo een super clichë. In de ZO landen draait de economie, het gezin, op de vrouwen. Die zijn helemaal niet onderdanig. Er is alleen een bepaalde rollenverdeling waardoor het lijkt dat de man het voor het zeggen heeft, maar echt ... dat LIJKT alleen maar zo.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:35 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Wat gek dat je denkt dat OA vrouwen moeilijker zijn omdat ze zich verlegener en afzijdig opstellen. Dan zijn ze juist makkelijker te pleasen met een compliment of gebaar denk ik. Ik weet dit. Ik ben ook een verlegen persoon. Verlegen mensen zijn makkelijker/in de omgang. Als je een blanke man bent en stuck up Godsmoeilijke blanke vrouwen aankan. Dan zouden Oost-Aziatische vrouwen juist een makkie moeten zijn. Verlegen mensen zijn meer zichzelf dus wees gewoon jezelf. Ook de welgestelde Aziatische modepoppetjes zijn net zo ontvankelijk voor de aandacht van de blanke man.
Het is een chinees die de Blackpill heeft geslikt, wat verwacht je andersquote:Op donderdag 11 april 2019 00:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Serieus?
Genetica is ook niet je sterkste kant he.
Nu lijkt het niet alsof ik dat van dat liegen heb gezegd zo in de quote. Maar dat stukje is dus niet van mijn hand.quote:Op donderdag 11 april 2019 06:41 schreef LeesFoknl het volgende:
Las paar bijdragen terug over liegen. Niet te snel mee zijn, het zit ook in de mensen hier in de Ph dat men niet wil kwetsen. Dan liegt men vaker. Onze openheid (zo zien wij die) is daar al heel gauw kwetsend.
[..]
Komt het wel eens bij jullie op dat die "vaak wat miezerige oudere vent (onverzorgd) gewoon slim is en geen Westerse vrouw WIL! Net zoals veel vrouwen zo slim zijn om toch vooral mannen met geld en goed vast inkomen te zoeken.
En ken jij het alternatief dat een Filipijnse vrouw heeft. Vergeleken met hoe veel Filipijnse mannen is dat oudere miezerig ventje misschien wel een heel betrouwbare, lieve en hardwerkende, de kostverdienende echtgenoot die haar veel vrijheid laat, haar bv toestaat zelf te werken, dat geld te sparen, en van dat geld jaarlijks een maand naar haar familie en ouders te gaan, en hen ook maandelijks een paar honderd euro te sturen..
Jullie weten gewoon te weinig in het algemeen en over miezerige mannetjes in het bijzonder.En jullie weten gewoon niet hoeveel jonger de doorsnee Filipijnse vrouw lijkt.
Laatst ook weer, ik geef les aan een Filipina, zegt een ander, is toch erg, die gozer is zeker 30 en dan zo een meisje van 16-17. Nu, dat meisje was dus wel 28.
Oh lord, help them to keep their mouth shut untill they know what they are talking about.![]()
Mijn asawa ziet er ook 15 jaar jonger uit dan ze is.
Daarom, ga je uit met jonge meiden, vraag even voor ID, check de leeftijd. Meestal zie je dan ook meteen dat ze je niet haar echte naam heeft genoemd. Ook normaal hier.
Qua inkomen zit je nog aan de hoge kant denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2019 06:30 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Heel vaak wel. 25 % heeft honger, 40 % kan niet rondkomen. Soms ziet het er zo wel redelijk uit, maar ie er geen enkel risico afgedekt bv ziektekosten,ziekenhuis, pensioen werkeloos, ongeval. Zelfs auto's zijn bijna nooit verzekerd.
En verdiensten? Een chef werkplaats verdient 10 euro .... per werkdag van 11-12 uren.
Het officiële minimumloon buiten de regio Manila ( er zijn 2 minimumlonen, een voor Metro Manila en een voor de rest), ligt op 7 euro. Per dag .... van altijd meer dan 10 uren werken. En vaak wordt dat niet eens betaald. Een serveerster in Manila verdient voor 12 uren nog geen 3 euro. Neem jij een drankje dat meer kost dan haar dagloon.
Blij met een die zo graag wil werken in nederland. velen doen dan ook niets ander, werken meer dan 60 uren in de week, aan een tientje per uur, en daar gaan 500 per week van naar de familie, voor alle neven en nichtjes hun studie, en alle noodgevallen die er wekelijks zijn. Voo jullie gezin, daar werk jij maar voor, je bent toch het gezinshoofd. dan heb je een vrouw maar je hebt er erg weinig aan. Vaak dat ze die vrije avond ook nog op d eeen of andere Filipina party in jou regio willen doorbrengen.
Het zijn daar keiharde werksters ja. In 1994 ben ik voor een maand naar China gegaan. En heb daar op het platteland geleefd. Geen wc, geen licht, geen ramen, geen water uit de kraan. Een vrouw werkte van sochtends 6uur tot smiddags 16:00 en ze kreeg maar een $hk 1.00. Omgerekend was dat in Florijn nog geen kwartje. 25jaar geleden!quote:Op donderdag 11 april 2019 10:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Dat het Westen ze als onderdanig, lui en minderwaardig zien terwijl ze zo hard werken wegens kwetsbare positie, is verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:20 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het zijn daar keiharde werksters ja. In 1994 ben ik voor een maand naar China gegaan. En heb daar op het platteland geleefd. Geen wc, geen licht, geen ramen, geen water uit de kraan. Een vrouw werkte van sochtends 6uur tot smiddags 16:00 en ze kreeg maar een $hk 1.00. Omgerekend was dat in Florijn nog geen kwartje. 25jaar geleden!
Dit wil niet zeggen dat deze vrouwen niet lui kunnen worden wanneer zij zijn ingeburgerd met Westerse feminisme en waarden.
Ik stel zelfs dat met elkaar kunnen communiceren in een taal met je Filipina voor 49% meetelt in het slagen van een relatie. Het beste is als je zelf goed Engels spreekt, en de Filipina gestudeerd heeft.. En dan liefst wat meer dan 2 jaar college. Er zijn best veel vrouwen die lerares Engels zijn en dan over de hele wereld uitzwermen als leraressen aan scholen. (Korea, Arabisch landen en ook Afrika!).quote:Op donderdag 11 april 2019 10:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nu lijkt het niet alsof ik dat van dat liegen heb gezegd zo in de quote. Maar dat stukje is dus niet van mijn hand.
Snap niet zo goed wat er slim aan is geen westerse vrouw te willen. Het is gewoon een kwestie van smaak en dat is ok.
Maar ik heb het over een specifieke subgroep. Waar echt postorder bruidje vanaf straalt. Zover ik van jou heb kunnen lezen hoor jij niet zozeer bij die groep. Heb jij wat met die culturen, vallen die vrouwen in jouw smaak en wilde me de dames waarmee je gedate hebt ook echt leren kennen.
Had jij bv willen trouwen met een vrouw met wie je niet eens kan praten omdat je elkaars taal niet kent? Of zonder daten, familie leren kennen, kijken of het klikt willen trouwen?
Lang niet iedereen met een vrouw uit die regionen valt onder die beschrijving dus. Ik reageerde in eerste instantie dan ook op iemand die dat altijd wat schimmig vond, waar ik het dus niet mee eens was.
Gary, dat is inderdaad de beschrijving van de ideale man voor een Pilipina.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Heel waar. Kende een die werkte in een sardientjes "fabriek" voor 6 euro per dag, wel 14 uren per dag.Kop en staart eraf, darmen en zo eruit. Helaas ... op oproep. Soms was er weken lang geen werk! En natuurlijk thuis (paar stukken karton op de stoep bij een park waar je dus je behoefte kunt doen) een stuk of 5 kinderen.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:23 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Qua inkomen zit je nog aan de hoge kant denk ik.
In Azie landen waar een groot deel van het nationaal inkomen wordt verworven uit bijv. textielindustrie, verdienen gespecialiseerde naaivrouwen ~$50 in de maand. Bij 6 dagen werkweek is dit $1,92 per dag bij dag en nacht naaien. Bij 5 dagen werkweek is dit $2,31 voor dag en nacht naaien. Zodat wij te goedkope, hippe (en relatief slecht kwaliteit) kleding kunnen kopen; consumptiemaatschappij.
Met die ~$50 in de maand is het nog moeilijk rondkomen ook nog. Vrouwen in dergelijke armoede zijn op jonge leeftijd al begonnen met dag en nacht werken om het gezin te ondersteunen.
Vaak zijn vrouwen harde werkers, anders gaan ze letterlijk dood van de honger. In ontwikkelingslanden is er meestal ook geen minimum uurloon of iets dergelijks. Ze zijn realistisch, kennen hun plek in de samenleving, maken wat van hun leven, kunnen mondigheid helemaal niet veroorloven. Want er zijn honderden anderen die hun werkplek kunnen innemen.
Dat het Westen ze als onderdanig, lui en minderwaardig zien terwijl ze zo hard werken wegens kwetsbare positie, is verschrikkelijk.
Hoe werkt dat worden kinderen een gemiddelde?quote:Op zondag 14 april 2019 20:34 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Gary, dat is inderdaad de beschrijving van de ideale man voor een Pilipina.
Lees je omschrijving en denk je dan in dat je zo een Filipina bent uit nogal armoedige omstandigheden.
Je noemt ....
lang ..... fantatstisch, onze kindjes worden ook langer dan mij, dan de doorsnee Pilipino.
Voor nu heb je het goed voor elkaar dan.quote:Op maandag 15 april 2019 14:50 schreef DjVero het volgende:
Ik heb ook een ZO-Aziatische, inmiddels vrouw, uit Thailand. Eigenlijk nooit een Nederlandse vriendin gehad (2x een Française), dus daar kan ik niet over oordelen en eigenlijk ook niet vergelijken.
Wel is het zo dat, ondanks dat ze inmiddels behoorlijk verwesterd is, ze ontzettend zorgzaam is. Ben ik een keertje ziek, dan krijg ik me toch een partij pillen en allerlei 'theetjes' toegestopt.
Ik ben wel van mening, wat hier ook al een paar keer geopperd is, dat ze voor een klein gedeelte voor haar welvaart naar Nederland is gekomen. Logisch ook, omdat ze daar nauwelijks toekomst had. Ze werkte namelijk in de bediening voor inderdaad een hongerloontje, zonder de zekerheden die wij hier in Nederland kennen. Ik neem haar dat ook niet kwalijk. Sterker nog, ik weet zeker dat de meesten die, hier of elders, over postorderbruidje roeptoeteren, hetzelfde zouden doen als zij hun lief in een ver oord treffen, met als bonus dat ze daar drie keer meer kunnen verdienen. Ik wel iig.
Hoewel mijn vrouw mij in het begin als de 'leider' in de relatie zag (dus niet: dat zij onderdanig was/is), is ze gelukkig wel gaan snappen dat man en vrouw in NL gelijkwaardig zijn. We delen onze uitgaven (vaste lasten, boodschappen e.d.), maar hebben ook gescheiden rekeningen, voor eigen gebruik. En ja, een bescheiden gedeelte van haar inkomen gaat naar familie. Overigens hielp het ook dat zij, zes dagen na haar emigratie naar Nederland, al werk had gevonden. "What I mut to do in the house...", wat ook de reden is dat ik ook af en toe moet schoonmaken, stofzuigen, etc. Helaas de keerzijde van de verwestering......![]()
(jk ofcourse, vrienden of familie ouwehoeren daar over; "dan hoef jij zeker niks te doen in het huishouden met je Aziatische vrouw").
Ze wil haar eigen leven leiden, wat ik alleen maar toejuich, zodat ik ook af en toe ongestoord met de maten kan borrelen, een jointje kan roken ("not too much!!") of een Playstation-sessie kan houden. Ze maakt zelf een afspraak bij de huisarts, naar het winkelcentrum in welke stad dan ook (alleen of met vriendinnen) en regelt haar eigen zaakjes. Even voor de duidelijkheid: ze woont nog maar twee jaar in Nederland! We gaan overigens ook net zo goed samen ergens naartoe, een festival (Defqon.1 bijv. haha), dagjes uit, noem het maar op. Dat komt echter eigenlijk altijd wel op mij neer, dus zo ver is ze nog niet.![]()
Ik prijs mezelf gelukkig met haar. Ze is een schat.
Je komt vrij naïef over.quote:Op maandag 15 april 2019 14:50 schreef DjVero het volgende:
Ik heb ook een ZO-Aziatische, inmiddels vrouw, uit Thailand. Eigenlijk nooit een Nederlandse vriendin gehad (2x een Française), dus daar kan ik niet over oordelen en eigenlijk ook niet vergelijken.
Wel is het zo dat, ondanks dat ze inmiddels behoorlijk verwesterd is, ze ontzettend zorgzaam is. Ben ik een keertje ziek, dan krijg ik me toch een partij pillen en allerlei 'theetjes' toegestopt.
Ik ben wel van mening, wat hier ook al een paar keer geopperd is, dat ze voor een klein gedeelte voor haar welvaart naar Nederland is gekomen. Logisch ook, omdat ze daar nauwelijks toekomst had. Ze werkte namelijk in de bediening voor inderdaad een hongerloontje, zonder de zekerheden die wij hier in Nederland kennen. Ik neem haar dat ook niet kwalijk. Sterker nog, ik weet zeker dat de meesten die, hier of elders, over postorderbruidje roeptoeteren, hetzelfde zouden doen als zij hun lief in een ver oord treffen, met als bonus dat ze daar drie keer meer kunnen verdienen. Ik wel iig.
Hoewel mijn vrouw mij in het begin als de 'leider' in de relatie zag (dus niet: dat zij onderdanig was/is), is ze gelukkig wel gaan snappen dat man en vrouw in NL gelijkwaardig zijn. We delen onze uitgaven (vaste lasten, boodschappen e.d.), maar hebben ook gescheiden rekeningen, voor eigen gebruik. En ja, een bescheiden gedeelte van haar inkomen gaat naar familie. Overigens hielp het ook dat zij, zes dagen na haar emigratie naar Nederland, al werk had gevonden. "What I mut to do in the house...", wat ook de reden is dat ik ook af en toe moet schoonmaken, stofzuigen, etc. Helaas de keerzijde van de verwestering......![]()
(jk ofcourse, vrienden of familie ouwehoeren daar over; "dan hoef jij zeker niks te doen in het huishouden met je Aziatische vrouw").
Ze wil haar eigen leven leiden, wat ik alleen maar toejuich, zodat ik ook af en toe ongestoord met de maten kan borrelen, een jointje kan roken ("not too much!!") of een Playstation-sessie kan houden. Ze maakt zelf een afspraak bij de huisarts, naar het winkelcentrum in welke stad dan ook (alleen of met vriendinnen) en regelt haar eigen zaakjes. Even voor de duidelijkheid: ze woont nog maar twee jaar in Nederland! We gaan overigens ook net zo goed samen ergens naartoe, een festival (Defqon.1 bijv. haha), dagjes uit, noem het maar op. Dat komt echter eigenlijk altijd wel op mij neer, dus zo ver is ze nog niet.![]()
Ik prijs mezelf gelukkig met haar. Ze is een schat.
Het is toch normaal dat in een relatie de vrouw op een gegeven moment meer leiding gaat nemen? Ik heb het idee dat dat in de meeste relaties gebeurt.quote:Op maandag 22 april 2019 05:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je komt vrij naïef over.
Thaise vrouwen zijn in de regel vrij dominant.. niet per se aan het begin van een relatie maar zodra men zich gemakkelijk genoeg voelt. Jij denkt dat dat een teken is dat ze verwesterd is maar... nee.
2 jaar is nog pril. Ik weet niet wat jouw niveau van mensenkennis is. Ik weet van mezelf dat ik vrij snel door heb hoe mensen in elkaar zitten en wat hun doelen zijn dus ik wist bij mijn vriendin al snel dat het prima in elkaar zat. Maar ik merk dat veel andere mensen bijna totaal blind zijn voor tekenen dat dingen fout zitten.
Ik las in jouw beschrijving nog eigenlijk maar vrij weinig waardoor ik dacht "oh dat zit wel prima". Maar ok. Hoop verder het beste voor je.
Mijn ervaring wat dat betreft is 50/50quote:Op maandag 22 april 2019 14:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat in een relatie de vrouw op een gegeven moment meer leiding gaat nemen? Ik heb het idee dat dat in de meeste relaties gebeurt.
wat is oost aziatisch ??quote:Op donderdag 4 april 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie leuk/niet leuk aan meiden dit uit dit gedeelte van het continent wonen? zijn er bepaalde stereotypes of gedragingen dat invloed heeft op een relatie?
Zuid-Korea/China/Japan/Vietnam voornamelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 15:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is oost aziatisch ??
filipijnen of zo ??
https://www.dateinasia.com/rgc
Filipijnse vrouwen zijn schatjes en zeer zorgzaam , maar haal ze niet hierheen
Mijn vrouw is een Filipijnse, en we zijn dolgelukkig met elkaar!quote:Op maandag 22 april 2019 15:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is oost aziatisch ??
filipijnen of zo ??
https://www.dateinasia.com/rgc
Filipijnse vrouwen zijn schatjes en zeer zorgzaam , maar haal ze niet hierheen
Dan weet jij wat ik bedoelquote:Op maandag 22 april 2019 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een Filipijnse, en we zijn dolgelukkig met elkaar!![]()
Maar ik weet wel dat veel dames uit dat land als een blad in de wind om kunnen slaan qua persoonlijkheid zodra ze in "America" zijn (het buitenland). Mijn vrouw beaamt dat beeld van haar (voormalige) landgenoten. De arrogantie slaat dan direct toe
Maar dat hoeft dus gelukkig niet.Zeker niet met dames die niet in grote steden daar hebben gewoond. Stadsmeisjes hebben meestal een heel andere attitude, maar ook plattelandsdames die ff naar de grote stad daar gaan kunnen flink veranderen.
ONZIJquote:Op maandag 22 april 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
Alleen voor de list zou ik er 1 willen doen, voor de rest zo ver mogelijk vandaan blijven
Precies!quote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan weet jij wat ik bedoel
het is niet voor niets dat Filipijnse Vrouwen de beste verpleegsters ter wereld zijn
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:22 schreef LorneMalvo het volgende:
Ik vind ze persoonlijk vooral lelijk. Over het algemeen dan
Ach ze zijn wat klein, maar lelijk zeker nietquote:Op donderdag 4 april 2019 17:22 schreef LorneMalvo het volgende:
Ik vind ze persoonlijk vooral lelijk. Over het algemeen dan
Er zijn echt wel knappere te vinden dan die hoor!quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ach ze zijn wat klein, maar lelijk zeker niet
https://www.dateinasia.com/nadeth_18
[ afbeelding ]
ach
quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ach
de mooiste foto s moet je niet hebben , dat zijn jagersquote:
Hoe weet je wat je niveau van mensenkennis is? Wat is dat van jou? Is het A1 of toch Z9999 of zoquote:Op maandag 22 april 2019 05:52 schreef SpecialK het volgende:
Je komt vrij naïef over.
Thaise vrouwen zijn in de regel vrij dominant.. niet per se aan het begin van een relatie maar zodra men zich gemakkelijk genoeg voelt. Jij denkt dat dat een teken is dat ze verwesterd is maar... nee.
2 jaar is nog pril. Ik weet niet wat jouw niveau van mensenkennis is. Ik weet van mezelf dat ik vrij snel door heb hoe mensen in elkaar zitten en wat hun doelen zijn dus ik wist bij mijn vriendin al snel dat het prima in elkaar zat. Maar ik merk dat veel andere mensen bijna totaal blind zijn voor tekenen dat dingen fout zitten.
Ik las in jouw beschrijving nog eigenlijk maar vrij weinig waardoor ik dacht "oh dat zit wel prima". Maar ok. Hoop verder het beste voor je.
Zuurpittig shetlandertje gespotquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef ChristmasRoses het volgende:
Klein,plat en onderdanig; omdat pedofilie niet mag.
Alle Benno L.'s in dit topic.
Ga er maar eens heen , dan klets je wel andersquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef ChristmasRoses het volgende:
Levenservaring.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hoe weet je wat je niveau van mensenkennis is? Wat is dat van jou? Is het A1 of toch Z9999 of zo
Mensen die uitkomen op een Aziaatje hebben per definitie weinig mensenkennis, meest hoogwaarschijnlijke reden is dat ze moeite hebben met het begrijpen van een Westerse vrouw en hun heil ergens anders zoeken wat makkelijker is. Vaak zijn het dus zielige ouwe kerels die voor een jong (arm) Aziaat kiest en het dan op mensenkennis gooit, want ja hij begrijpt haar goed, tuurlijk....quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hoe weet je wat je niveau van mensenkennis is? Wat is dat van jou? Is het A1 of toch Z9999 of zo
quote:Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die uitkomen op een Aziaatje hebben per definitie weinig mensenkennis, meest hoogwaarschijnlijke reden is dat ze moeite hebben met het begrijpen van een Westerse vrouw en hun heil ergens anders zoeken wat makkelijker is. Vaak zijn het dus zielige ouwe kerels die voor een jong (arm) Aziaat kiest en het dan op mensenkennis gooit, want ja hij begrijpt haar goed, tuurlijk....
En plat gaat ook LANG niet in alle gevallen op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 03:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ga er maar eens heen , dan klets je wel anders
Niet onderdanig hoor ,echt niet
wel zorgzaam
Wat een negativiteit, maargoed, we kennen elkaar niet, dus ik neem het je ook niet kwalijk.quote:Op maandag 22 april 2019 05:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
Je komt vrij naïef over.
Nogmaals, ik ben een Nederlandse relatie niet gewend. Wel hoor ik vaak van vrienden dat hun partner zegt dat ze zich niet zo aan moeten stellen als ze een keertje ziek zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 14:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
'Wel is het zo dat, ondanks dat ze inmiddels behoorlijk verwesterd is, ze ontzettend zorgzaam is. Ben ik een keertje ziek, dan krijg ik me toch een partij pillen en allerlei 'theetjes' toegestopt. '
Waar komt dit ondanks verwesterd vandaan? Het lijkt mij vrij normaal om lief en zorgzaam te zijn voor je zieke lief.
Ik neem aan dat als zij ziek is jij toch ook lief en zorgzaam bent?
Je bent toch samen, geeft om elkaar en zorgt voor elkaar?
Waar komt toch dat idee van onderdanigheid vandaan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef ChristmasRoses het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die uitkomen op een Aziaatje hebben per definitie weinig mensenkennis, meest hoogwaarschijnlijke reden is dat ze moeite hebben met het begrijpen van een Westerse vrouw en hun heil ergens anders zoeken wat makkelijker is. Vaak zijn het dus zielige ouwe kerels die voor een jong (arm) Aziaat kiest en het dan op mensenkennis gooit, want ja hij begrijpt haar goed, tuurlijk....
Meer zure stalpeerden en wereldvreemde racistenquote:Op dinsdag 23 april 2019 06:26 schreef roos94 het volgende:
Zit vaak geen vleesch aan. Kinderlijfjes en rare tanden. Leuk hoor..
Geen wonder dat zoveel pedofielen dat land bezoeken.quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ach
Dit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jamaar wel geen stress met gewoon leuke dame vraag me af wie het beter doe dan ,, truerig omda je het gewoon zonder gezeur fijn heb of beetje strssen met een moeilijke nederlandse. er is weinig treurig als je het gewoon fijn heb hoorquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit.
Meestal zijn dat soort mensen ook zo blij dat ze eindelijk aandacht krijgen van iemand dat ze gelijk denken dat iedereen om hun heen heel jaloers is.
Op mij komt het ontzettend treurig over allemaal.
Precies. Ik heb schijt aan al die oordelen van anderen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
jamaar wel geen stress met gewoon leuke dame vraag me af wie het beter doe dan ,, truerig omda je het gewoon zonder gezeur fijn heb of beetje strssen met een moeilijke nederlandse. er is weinig treurig als je het gewoon fijn heb hoor
Elke maand 1000 euro lappen aan haar en dr familie. Dan heb je in feite een vaste hoer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit.
Meestal zijn dat soort mensen ook zo blij dat ze eindelijk aandacht krijgen van iemand dat ze gelijk denken dat iedereen om hun heen heel jaloers is.
Op mij komt het ontzettend treurig over allemaal.
Ja of je hebt gewoon een vrouw die zelf werkt en een deel van haar zelf verdiende geld aan haar familie overmaakt, zoals bij ons het geval is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Elke maand 1000 euro lappen aan haar en dr familie. Dan heb je in feite een vaste hoer.
Eens. Allemaal jaloezie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of je hebt gewoon een vrouw die zelf werkt en een deel van haar zelf verdiende geld aan haar familie overmaakt, zoals bij ons het geval is.
Heerlijk al die zure mensen hier die andermans geluk zitten af te kraken!
En wat betreft dat ze er kinderlijk uit zouden zien; mijn vrouw komt echt geen aandacht tekort van kerels hier. Opvallend genoeg wel veel moslims en Afrikanen die met haar zitten te flirten trouwens. (Ze is zelf half Afrikaans.)quote:
Een beetje zoals een parttime werkende dame thuis die haar huidige levensstandaard nooit zelf zou kunnen bekostigen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Elke maand 1000 euro lappen aan haar en dr familie. Dan heb je in feite een vaste hoer.
Gelukkig maar dat zo’n mooie dame voor je charmes is gevallenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat betreft dat ze er kinderlijk uit zouden zien; mijn vrouw komt echt geen aandacht tekort van kerels hier. Opvallend genoeg wel veel moslims en Afrikanen die met haar zitten te flirten trouwens. (Ze is zelf half Afrikaans.)
Bieden haar een lift aan naar het station voorop de fiets (dus dat ze met de armen om haar heen zouden zitten), nodigen haar uit voor een drankje enz.
Ze slaat het natuurlijk allemaal af, maar het toont wel aan dat ze er echt niet verkeerd uit ziet.En het toont ook aan dat de relatie goed zit!
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat zo’n mooie dame voor je charmes is gevallen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het scheelt dat je enige vorm van mensenkennis hebt
Uit welk land kom jij als ik vragen magquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:39 schreef Yiwei het volgende:
Interculturele relaties/samenwerking vereist juist ver bovengemiddeld mensenkennis (en intelligentie). Niets voor niets zijn de percentages scheidingen binnen deze groep veel hoger.
Geld geven aan ouders staat gelijk aan hoffelijkheid, zorgzaamheid, verantwoordelijkheid, respect, dankbaarheid, enz. Dat doen mensen in veel gebieden op de wereld; wanneer ze single zijn, ook wanneer ze getrouwd zijn. Vrouwen en mannen doen dit, dit is geen kostgeld. Maar bijv. maandelijks: hier heb je ¤200,- , koop wat lekkers om te eten. Dit is ongeacht of de partner nou een blanke is of wat dan ook. Als ze met lokale mensen trouwen, is het ook normaal dat de lokale partner geld geeft vanuit dankbaarheid wat de ouders allemaal voor de kinderen hebben gedaan. Op zo'n manier kan het bijv. worden geuit.
Op andere delen van wereld moet de familie van de vrouw geld en andere spulletjes meenemen om te trouwen, zoals een koelkast. Ook dit is daar lokaal als iets wat je gewoon doet.
Zo superieur is de man nou ook weer niet zoals we vaak denken.
nee, ook al zijn ze 45 dan nog zien ze er uit als 20quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen wonder dat zoveel pedofielen dat land bezoeken.
Zijn er ook Filipijnse vrouwen die er niet uit zien als 12-jarige meisjes? Dus vrouwelijke rondingen, geen kindergezichtje en grote tieten....
van alle buitenlandse vrouwen is de Filipijnse vrouw de aller beste , aardig , schoon , hardwerkend, trouw , zeer bescheiden enzquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef diepzeekroket het volgende:
[..]
jamaar wel geen stress met gewoon leuke dame vraag me af wie het beter doe dan ,, truerig omda je het gewoon zonder gezeur fijn heb of beetje strssen met een moeilijke nederlandse. er is weinig treurig als je het gewoon fijn heb hoor
Jouw PoHi getuigt idd van mensenkennisquote:Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 08:30 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Jouw PoHi getuigt idd van mensenkennis
als je graag een gevulde dame wilt dan zou ik naar Cuba gaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja vrouwen kosten geldquote:Op zondag 5 mei 2019 18:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Valt je in bovenstaande advertentie ook op ............
Zij is 28 en zoekt mannen (jongens? ) vanaf 19 jaar. Naar boven geeft ze helemaal niks aan.
Ik vermoed dat maakt haar ook niks uit, als je de relatie maar voldoende waardeert. En haar daar weg kunt halen, een goed leven bieden en de familie en vrienden respecteert en maandelijks als basis vanaf 500 euro en dan natuurlijk alle noodsituaties, ziektes, schoolgelden, geboortes en bruiloften, ziekenhuis, huisje voor de ouders. De sky is the limit. Aan die fantasieën is nooit volledig aan te voldoen. Want families moet ook kunnen tonen dat ze een Americano in de familie hebben. Een auto is daar net zo duur als hier. De rijken hebben er al gauw 5, Dus echt, de sky is the limit daar. Een paar huizen, de zomer in Baguio (koeler).
Enz. enz. enz.
![]()
Ja, de mijne!quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen wonder dat zoveel pedofielen dat land bezoeken.
Zijn er ook Filipijnse vrouwen die er niet uit zien als 12-jarige meisjes? Dus vrouwelijke rondingen, geen kindergezichtje en grote tieten....
je hoeft niet achter de vrouwen aan daar hoor, je kunt er ook naartoe zonder een relatie te beginnenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:
Er staan in de laatste bijdragen 5 jonge(re) vrouwen. IK verzeker je als je daar bent vind je aan deze, qua uiterlijk dus, helemaal niks moois meer aan.
Onderdanig, de Filipina? Vergeet het, beslist het tegendeel. Erg dominant, alleen, ze hebben geduld, ze wachten hun tijd af!
En lees de advertenties met iemand die de wereld daar kent. Neem deze ...
https://www.dateinasia.com/belen12
Even openen ......... en je leest ..............
Appearance: Attractive
145cm (4'9") and average body type.
Occupation: Have a lil store
Has children: No
Wants children: Undecided
Smoking: Non smoker
Drinking: Rarely drinks
Relationship status: Single
Willing to relocate: Not sure
Education: High School - Some
Religion: Christian - Catholic
Send her a message
Good hearted
Tacloban, Philippines
I'm here to meet guys minimum 19 years old for dating, friendship, serious relationship, networking and more.
Simple in anyway trustworthy honest kind respectful fun to be with
Someone who is honest can love only one woman can accept her not only her but also her family and friends honest respectful and knows how to value a relationship
Een kleine winkel (lil = little), een sari sari store. Een klein kamertje aan de straatkant , met een stevig tralie netwerk, waar ze dan dagelijks, iedere dag dus, zo een 15 uur door de tralies heen spullen verkoopt. Sigaret, snoep, broodje, alles los. Limonade wordt in een klein plastic zakje verkocht, shampoo en dergelijke ook in verpakkingen voldoende voor slechts 1 x.
Somsverkopen ze load (beltegoed) via computer verkrijgbaar (heel kleine bedragen bv. 20 cent load). Als je meer dan 20 peso uitgeeft (35 cent) ben je al een klant die veel spendeert.
Vaak als er een Americano (westerling, ook Europa) in de familie komt komen veel familieleden, tot in de vierde graad of zo, met hun fantastische plannen. Geld uitlenen five to six, pawnshop, cafeteria (eten), sari sari store of ukay ukay store (tweede hands kleding handeltje met tweedehands kleding uit het westen). En inderdaad dat loopt als een tierelier ... totdat de voorraad op is. En wat blijkt dan. Een deel is op de pof verkocht. Wat daar betekent je krijgt nooit je geld. Ook een groot deel heeft de familie verbruikt. Vooral cafetaria's, daar is dan de voltallige familie 40 mensen die 2 x per dag goed eten, en nog wat meenemen voor thuis. Heel normaal hier, zo is het hier, zo is de cultuur!
terug naar de advertentie ....
Someone who is honest can love only one woman can accept her not only her but also her family and friends honest respectful and knows how to value a relationship
Vertalen ... je mag niet vreemd gaan
Je moet haar EN HAAR FAMILIE EN VRIENDEN respectvol bejegenen en accepteren. (Dus volgens hun normen, jij betaalt eten drinken, dokter, school, uitstapjes. Gewoon alles !!!!
Value a relation .... ook dat betekent dat je moet betalen. Ben je er niet, dan stuur je maandelijks geld. Cadeau's voor haar maar ook ouders en opa en oma en de rest van de familie. Denk nou niet aan chocolade, dat is natuurlijk vanzelfsprekend. Neen, dan hebben de ouders een koelkast nodig. En de sari sari store ook. JIj moet tonen hoe je die relatie waardeert. Dus ... Oh ja, die dingen lopen op electrisch. Is duur op de Ph. Duurder dan hier. Dus reken maar op maandelijks (door jou uiteraard te betalen) omgerekend 150 tot 200 euro voor thuis en de store. Alleen electrisch. Deze vrouw zoekt, denk ik, minstens 500 euro per maand. Dat is mijn ervaring. Het staat er, je moet alleen de "taal" kennen. De aard van de mensen daar kennen, en tussen de regels door kunnen lezen.
Nog iets, wat je vandaag geeft is volgende week plicht! Denk daar ook aan. Stuur je 2 x honderd euro begin van de maand, krijg je de derde maand, waar blijft MIJN geld. En het is overigens veel te weinig. Het leven is duur. En moeder is ziek, moet medicijn, en rekening van het onderzoek.
Deze advertentie is, voor mij althans, een rood zwaailicht met een alarm van 120 decibel er op. Kan me natuurlijk vergissen![]()
![]()
![]()
150 cm is gewoon de gemiddelde lengte daar, er zijn er ook van 135 cmquote:Op maandag 6 mei 2019 08:48 schreef Roces18 het volgende:
Een vrouw nemen van 145cmvolgens mij ben je dan gewoon pedo of wat
Ja dan ben je toch een viespeuk. Een basisschoolleerling is van die groottequote:Op maandag 6 mei 2019 08:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
150 cm is gewoon de gemiddelde lengte daar, er zijn er ook van 135 cm
zijn echt de kleinste soort mensen op aarde, en Nederlanders behoren tot de langste mensen
Google eens het woord 'pedo'.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:48 schreef Roces18 het volgende:
als een vrouw ouder dan 21 jaar is en volle verstandelijke vermogens heeft dan is ze vrouw om te doen wat ze wilquote:Op maandag 6 mei 2019 08:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dan ben je toch een viespeuk. Een basisschoolleerling is van die grootte
Haha, ken je Imelda Marcos, de vrouw van de toenmalige president Marcos. Ik heb haar eens getroffen in een van haar hotels in Manila, aan het buffet stond zij naast mij te wachten op haar beurt. Zij is ongeveer 1.80.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:48 schreef Roces18 het volgende:
Was van de week in het nieuws, of beter gezegd in een nieuwsbrief waar ik op geabonneerd ben. In Luzon, het eiland waar Manila op ligt, heeft men in een grot supequote:Op maandag 6 mei 2019 08:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
150 cm is gewoon de gemiddelde lengte daar, er zijn er ook van 135 cm
zijn echt de kleinste soort mensen op aarde, en Nederlanders behoren tot de langste mensen
Leuk verhaal maar wat voegt dat toe??quote:Op maandag 6 mei 2019 09:02 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Haha, ken je Imelda Marcos, de vrouw van de toenmalige president Marcos. Ik heb haar eens getroffen in een van haar hotels in Manila, aan het buffet stond zij naast mij te wachten op haar beurt. Zij is ongeveer 1.80.
En je hebt ook kleinere mannen. Met 170 ben je klein in Nederland. Met 160 ben je al bijna een dwerg in Nederland. Nou, dan heb je in de Ph nog volop keuze.
Wat het uiterlijk betreft maakt geld heel veel uit in de PH. Een leven op straat zonder geld voor fatsoenlijk eten, kapper, zeep, tandarts enz. of in een van die superrijke families daar. En alles er tussen in ....
Sommigen zijn heel intelligent en de scholing is goed?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als een vrouw ouder dan 21 jaar is en volle verstandelijke vermogens heeft dan is ze vrouw om te doen wat ze wil
Lengte is geen criterium
Sommigen zijn heel intelligent en scholing is erg goed daar
untermenschen zijn het he slimmerdquote:Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sommigen zijn heel intelligent en de scholing is goed?
Ja en alle asielzoekers zijn dokters en tandartsen zeker![]()
Man gemiddeld IQ in dat soort landen ligt onder de 100 om nog maar te zwijgen over de rest.
Mannen die daar iemand aan de haak slaan , zijn gewoon smerig
Dat voegt, zoals je zegt, een leuk verhaal toe, en een reactie op dat alle Pilipina's 145 zouden zijn.quote:
Omdat alle korte vrouwen in jouw ogen kinderlijk zijn?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk aan deze vooroordelen? Ze zijn bijna racistisch.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Man gemiddeld IQ in dat soort landen ligt onder de 100 om nog maar te zwijgen over de rest.
Even wat feitjes:quote:Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
untermenschen zijn het he slimmerd
Ga er eens heen op vakantie en blijf van de vrouwen af, dat kan ook hoor
Wel mannetjes die daar per se naar op zoek zijn. Gewoon nasty.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat alle korte vrouwen in jouw ogen kinderlijk zijn?
Statistiek en de logica van wiskunde racistisch noemen. Kan het nog gekkerquote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan deze vooroordelen? Ze zijn bijna racistisch.
Man volgens mij pas je daar wel goed. Want jouw logisch redeneren zit ook niet op een hoog niveau.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:24 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Even wat feitjes:
De gemiddelde leeftijd is 26 jaar. ER zijn 90.000.000 Pinoy. Zeg de helft vrouwen. Dus 45.000.000 vrouwen van gemiddeld 26 jaar. Met een IQ van minder dan 100. En gemiddeld 145 kort. Haha,
En die overleven in een land zonder sociale voorzieningen, voor de meesten zonder medische voorziening in armoede, veel natuurrampen en dan zo dom ??
Come on, denk eens na.
Vooroordelen statistiek en logica noemenquote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Statistiek en de logica van wiskunde racistisch noemen. Kan het nog gekker
Oh wat een simpele comeback zeg. Poeh hè. Daar heb ik niet meer van terug.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vooroordelen statistiek en logica noemen
Had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 6 mei 2019 09:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh wat een simpele comeback zeg. Poeh hè. Daar heb ik niet meer van terug.
Oh krijg je dat weer.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij niet zo van rassenmenging.
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh krijg je dat weer.
Elke keer als er iets nota bene wetenschappelijks bewezen wordt aangetoond wat negatief voor een andere groep dan blank is dan ben je meteen een nazi of racist. Doe eens niet zo kinderachtig zeg. Dit is wel links argumenteren 101 en is zo 2010
Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?quote:
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.
Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.
Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.
En voor waarschijnlijkheden koop ik niks. Ik deal alleen in feiten.
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?
Iemand die je mening niet deelt bekrompen noemen. Getuigt van niveau hoor. Noem jou toch ook niet bekrompen? Maar goed dat je jezelf op een podium plaatst, goed voor je zelfvertrouwen tochquote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden!Vrije wereld enzulks!
Dat stond er niet. Genen zijn de grootste factor. Ondervoeding kan lichaamsgroei remmen, maar goede voeding kan het niet faciliteren. Dan word je gewoon dik.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Ahhh "WITTE" mensen, helder!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.
Lang worden heeft weinig te maken met ondervoeding. Hoeveel Nederlanders wel niet een vitamine tekort hebben, geen omega zuren binnen krijgen , geen zuivel etc. Eten dat is ook ondervoeding. Worden ze niet minder lang door. Genetica is het belangrijkstequote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.quote:
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.
Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?
Wetenschappelijk bewezen punten die niet in jouw straatje passen maken het nog geen vooroordelen. Maar dat is lastig om te zien als je zelf met een Filipijn hebt denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel!
Jaja, wetenschappelijk gezien zijn het untermenschen, herr führer!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen punten die niet in jouw straatje passen maken het nog geen vooroordelen. Maar dat is lastig om te zien als je zelf met een Filipijn hebt denk ik.
Daar zit beslist een kern van waarheid in!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.
Misschien omdat je zelf lang bent en die genen dominant zijn? Neem nog een kind en ondervoed die.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is ons kind (van mijn Filipijnse vrouw en mij) langer dan gemiddeld.
Loopt ook voor met cognitieve ontwikkelingen.
Ja dat is ook mijn ervaring en wat dacht je van die paraplu's tegen de zon of lange kleren aan doen bij 40 graden.. maar volgens @ToT ben je nu ook een nazi , gefeliciteerdquote:Op maandag 6 mei 2019 10:15 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Daar zit beslist een kern van waarheid in!
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat de woorden sexy en blank nagenoeg verwisselbaar waren in de PH.
En hoe witter, blanker, hoe geliefder.
Tv, al die beroemdheden zijn Mestizo (halfbloed) of helemaal blank. En van de handel in produkten die je huid witter maken (of dat beloven) kun je goed leven. Dat is big business daar.
Zat met mijn kameraad in een bar en er komt een vrouw binnen, die er gewoon doorsnee uitzag. Ze viel ons eigenlijk niet op. Wij waren aan het gekken en aan het lachen. Was ze boos op ons.Ze meende dat wij lachten vanwege het idee, wat komt die (donkere) hier zoeken.
Ze zei dat ze wel donker was maar toch een goede vrouw was en haar eer en trots had. Zo diep zit dat idee van wit zijn is mooier, beter.
Ik vertelde dan vaker, als ik zo een gedachten opmerkte bij een vrouw ...... ik kom 14000 km gevlogen omdat ik Aziatisch mooi vind, als ik wit wil hebben blijf ik wel thuis, want daar is iedereen wit.
Inderdaad, hoe donkerder, hoe minder dat men interesse in je heeft. Dus ook Afro Americans of mensen uit India hebben weinig fans daar.
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn ervaring maar volgens @:tot ben je nu ook een nazi , gefeliciteerd
Lees nog eens. Dat is niet wat ik zeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik gezegd dat je een nazi bent als Aziatische dames een voorkeur voor blanke mannen hebben?
Woon jij in NL of in de Ph.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is ons kind (van mijn Filipijnse vrouw en mij) langer dan gemiddeld.
Loopt ook voor met cognitieve ontwikkelingen.
En ik had het er over dat ik genoeg over jou weet als jij de term "witte" mensen gebruikt.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lees nog eens. Dat is niet wat ik zeg.
Ik zeg dat Aziaten witte mensen verafgoden. Wit vinden ze superieur.
We wonen in Nederland, we gaan er ongeveer 1x per jaar toe, in het oosten.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef LeesFoknl het volgende:
ToT woon je in NL of in de PH met je gezin?
Of kom je er veel? Hoeveel maanden per jaar?
[..]
Woon jij in NL of in de Ph.
Of kom je er vaak, veel. Jaarlijks, hoeveel maanden?
Welke regio?
Witte mensen is gewoon algemeen geaccepteerd?? Of mag je dat ook niet meer zeggen? Ik snap niet het probleem hiermee en je legt het ook niet uit..quote:Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik had het er over dat ik genoeg over jou weet als jij de term "witte" mensen gebruikt.
Als je daar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten ., je weet niets dan onderbuikgevoelquote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.
Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
quote:De economie van de Filipijnen is een van de opkomende economieën van de wereld en een van de zogenaamde newly-industrialized countries (NIC) in Zuidoost-Azië.
In 2004 was de economie van de Filipijnen volgens de wereldbank de 24e economie van de wereld op basis van Bruto Binnenlands Product (BBP) naar koopkrachtpariteit (in het Engels: Purchasing Power Parity).
Belangrijke sectoren in de Filipijnse economie zijn de landbouw en onderdelen uit de industrie, zoals voedselproductie, productie van textiel en kleding, elektronica en auto-onderdelen.
De meeste industrie zit geconcentreerd rond de stedelijke gebieden van Metro Manilla.
De sector mijnbouw heeft een grote potentie in de Filipijnen, omdat het land grote voorraden chroom, nikkel en koper in de grond heeft zitten.
Recent is bovendien voor de kust van de eilandengroep Palawan aardgas gevonden.
Deze vondst komt boven op de aanzienlijke reeds bestaande steenkolen voorraden en het aanwezige potentieel op het gebied van geothermische en waterkrachtgedreven energie.
Jullie hebben weinig echte tegenstanders hier maar met zulke nonsens win je natuurlijk geen discussie.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Alsjedaar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten
wil je herinneren dat Japan en Korea de beste auto s en phones ter wereld maken en dat de Filipijnen een economische groei van 7% per jaar hebben
[ afbeelding ]
Alsjedaar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmetenquote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.
Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
Jij bent daar nooit geweestquote:Op maandag 6 mei 2019 10:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jullie hebben weinig echte tegenstanders hier maar met zulke nonsens win je natuurlijk geen discussie.
1. Heb nergens gezegd dat ik nooit in de Filipijnen ben geweest. Dus hoe kom je daarbij?
2. Ik ben hier niet om de westerse wereld te verdedigen tov een nietszeggend land als de Filipijnen maar goed..
- de beste auto's is geen wetenschappelijke definitie... Wat bedoel je met beste? Betrouwbaarste? Meest luxe? In de Filipijnen is een Duitse auto zoals een Mercedes anders het toppunt van status. Als ze dat niet het beste vonden kochten ze wel een toyota. En Wtf heeft dit te maken met het onderwerp de Filipijnen? Ik zeg toch ook niet dat België betere chocola maakt dan Senegal??![]()
- economische groei zegt niet zoveel zonder andere factoren in beschouw te nemen. Dat is basis economie...
ik ben op palawan geweest ja , El Nido, en Puerta Princessa en undergroud river echt geweldig mooiquote:Op maandag 6 mei 2019 10:31 schreef Roces18 het volgende:
Aardgas bij de palawan eilanden benutten.. hoe tering dom kan je zijn .. een van de mooiste eilandgroepen op de wereld ... Niet lang meer..![]()
korte termijn denkers .
Naja @ToT heeft nog steeds niets uitgelegd over waarom hij zoveel moeite er mee heeft en dat ik daarom maar een nazi ben..quote:Op maandag 6 mei 2019 10:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Blank, wit. Ik heb ook de neiging om wit te zeggen. Omdat men in de PH ook white zegt.
En die vrouw in d bar, die zichzelf zwart noemde, gebruikte het woord negro. Dat is zwart, maar als je een zwart hemd wilt kopen wordt itim gebruikt voor zwart.
Dus dat weeg ik niet zo zwaar, dat is spraakverwarring.
Spraakverwarring in de Ph. Leuk. Als je het soms niet kunt volgen, bedenk het volgende
De V en de F kan men vak niet uitspreken. Men zegt dan een B of P. Dus ... sir, you must bring 2 potoos betekent twee foto's. Dan bij velen (veel chinees hier) de R is een L. Dan zegt iemand, wat een splaakvelwalling.
![]()
![]()
je bent een gefrustreerd trolletje ,quote:Op maandag 6 mei 2019 10:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja @:tot heeft nog steeds niets uitgelegd over waarom hij zoveel moeite er mee heeft en dat ik daarom maar een nazi ben..
Maar de meest populaire bestemmingen zoals El Nido of Boracay ens , ga er niet heenquote:Op maandag 6 mei 2019 11:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Ga er eens op vakantie, zij die er nog niet geweest zijn. Wil je bv. iets unieks meemaken. Ga dan eens snorkelen met de walvishaaien, die tot 10 mtr lang zijn. En leer zo land en mensne kennen.
Zie hier een flimpje;
En wat michaelmoore hier noemt, prachtig ....
" ik ben op palawan geweest ja , El Nido, en Puerta Princessa en undergroud river echt geweldig mooi ".
En white beach Batangas, met de bus vanuit Manila 2 uurtjes.
Als je niet kan winnen de ander uitschelden voor troll.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je bent een gefrustreerd trolletje ,
ik ben simpel , geef ik toequote:Op maandag 6 mei 2019 11:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je niet kan winnen de ander uitschelden voor troll.
Wat een heerlijk leven heb je toch als je zo simpel bent.
Lijkt mij heel verstandig daar, het kwaadaardig melanoom is geen fijne ziekte die je door frequente huidverbranding kan oplopen.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn ervaring en wat dacht je van die paraplu's tegen de zon of lange kleren aan doen bij 40 graden.. maar volgens @:tot ben je nu ook een nazi , gefeliciteerd
Ja daarom doen alleen Aziaten dat . Doe niet zo dom man. Daar hebben ze ook het huidtype voor om in dergelijke zonnen te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lijkt mij heel verstandig daar, het kwaadaardig melanoom is geen fijne ziekte die je door frequente huidverbranding kan oplopen.
Moet je ook doen als je daar in de tropen bent, naast regelmatig insmeren met zonnebrand middel.
Nee man, dat hebben alleen zwarte mensen.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja daarom doen alleen Aziaten dat . Doe niet zo dom man. Daar hebben ze ook het huidtype voor om in dergelijke zonnen te zijn.
Mijn god. Meng je alsjeblieft niet in deze discussie met je gebrek aan kennis. Gaat er niet om dat anderen dat doen, het gaat om de reden.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee man, dat hebben alleen zwarte mensen.
Grapjas.
Overigens dit gedrag is niet exclusief voor Azië, inwoners van het Amerikaanse continent als in Oceanië doen dat ook. Alleen Afrikanen niet maar die zijn ook veel donkerder dan Aziaten/OceaniërsMidden-/Zuid-Amerikanen.
Draai er maar om heen. Je doet nu net of het exclusief Asiatisch gedrag is. Ik vraag mij überhaupt af of je wel van je fok zolder komt.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mijn god. Meng je alsjeblieft niet in deze discussie met je gebrek aan kennis. Gaat er niet om dat anderen dat doen, het gaat om de reden.
Waarom moet iedereen hier altijd van alles bij halen wat niet relevant is
Gvd ga leren lezen. Ik zeg nergens dat anderen dat ook niet doen maar dat het niet relevant is. Dus houd je er lekker buiten.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Draai er maar om heen. Je doet nu net of het exclusief Asiatisch gedrag is. Ik vraag mij überhaupt af of je wel van je fok zolder komt.
daarom heet dat eiland in de Filipijnen ook Negros, die mensen zijn relatief donkerder dan van de andere eilanden en toen de Spanjaarden daar kwamen dachten dat het negers waren en noemden het eiland Negrosquote:Op maandag 6 mei 2019 13:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee man, dat hebben alleen zwarte mensen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gvd ga leren lezen. Ik zeg nergens dat anderen dat ook niet doen maar dat het niet relevant is. Dus houd je er lekker buiten.
In de Emiraten en Koeweit slapen die meiden in de kelder,m ieder huis heeft daar wel 2 kindermeisjes , en avonds als ze de kinderen naar bed hebben gebracht moeten ze voor het slapen nog even met de baas en zijn zoons en knecht neukenquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Misschien omdat het leven in Azië ook niet gratis is.
Ja, er overleven daar mensen met / vanaf 100 euro per maand. Maar hoe !? Zouden wij dat kunnen? Willen?
Een vakman die meer dan 10 uur per dag werkt, buiten de regio NCR, dus buiten Metro Manila, verdient 10 euro per DAG. In Metro Manila misschien 12 euro. Maar dan moet ij (zij) echt een goed vakman zijn en geen 23 jaar jong. En weet je wat met die gebeurt, wat die doen? Die gaan "abroad". Die werken in Koeweit, Arabische landen, of in de zeevaart. Degenen met de meeste mazzel naar Westerse landen dat zijn dus Amerika en momenteel veel naar Canade. En dan in streken waar de canadezen het te koud vinden, met meer dan 8 maanden sneeuw per jaar. Terwijl ze plus 30 graden gewend zijn.
Met 1000 euro kun je daar redelijk goed leven, maar ....
ga je graag op stap, drinken in expat bars, vrouwen, dan red je het ook niet met dat geld.
Wil je westers wonen betaal je ook westers. Nou ja, ietsje minder.
Het verschil zit er vaak in dat daar bijna niemand verzekerd is. Dan kun je dis het geld voor de ziektekostenvezekering in Nederland lekker opmaken. Maar als je dan ziek wordt ......
Je bent blank, er wordt elk moment van de dag geprobeerd je te flessen. Taxi, iets eten of kopen (vaak zijn er geen prijslijsten). Wil je Westers eten, betaal je het ook, en meer dan in het Westen.
Dan zoek je een vriendin, da's niet zo moeilijk als je een fatsoenlijk mens bent, of je neemt een maid die je alles laat doen. Maar die komt ook niet gratis. En die vriendin, en vaak een kind, en een familie waar financiële hulp ook erg welkom is ....... Het is niet allemaal goud wat er blinkt.
Alles is daar mogelijk. Ligt helemaal aan je mogelijkheden en wensen, je "hobby"s" en vrouw of vriendin of maid(s) waar je je mee inlaat.
Maar verder is het wel leuk daar
Ik ken ook vele verhalen, uit eerste hand. Maar (gelukkig) ook veel verhalen van Pinoy die het wel goed hebben getroffen in die landen. Maar ik vind het niet passend om het hier in dit topic daar over te hebben. Denk dat dat niet de bedoeling was van degene die dit topic startte.quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In de Emiraten en Koeweit slapen die meiden in de kelder,m ieder huis heeft daar wel 2 kindermeisjes , en avonds als ze de kinderen naar bed hebben gebracht moeten ze voor het slapen nog even met de baas en zijn zoons en knecht neuken
Want die meiden zijn nog lager dan de hond daar en verdienen 300 euro per maand
Overigens veel van die meiden hebben in de Filipijnen een kindje en als ze een keizersnede hebben gehad dan zijn ze niet halal en zijn ze niet welkom daar
Gewoon, uit de zon blijven. Ja, dat dacht ik ook.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lijkt mij heel verstandig daar, het kwaadaardig melanoom is geen fijne ziekte die je door frequente huidverbranding kan oplopen.
Moet je ook doen als je daar in de tropen bent, naast regelmatig insmeren met zonnebrand middel.
Ja maar verder zijn de Filipijnse vrouwen echt schatten allemaal , zeer dol op sex en verzorging is hun beste eigenschapquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik ken ook vele verhalen, uit eerste hand. Maar (gelukkig) ook veel verhalen van Pinoy die het wel goed hebben getroffen in die landen. Maar ik vind het niet passend om het hier in dit topic daar over te hebben. Denk dat dat niet de bedoeling was van degene die dit topic startte.
[..]
Hoe weet je dit?quote:Op woensdag 8 mei 2019 16:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In de Emiraten en Koeweit slapen die meiden in de kelder,m ieder huis heeft daar wel 2 kindermeisjes , en avonds als ze de kinderen naar bed hebben gebracht moeten ze voor het slapen nog even met de baas en zijn zoons en knecht neuken
Want die meiden zijn nog lager dan de hond daar en verdienen 300 euro per maand
Overigens veel van die meiden hebben in de Filipijnen een kindje en als ze een keizersnede hebben gehad dan zijn ze niet halal en zijn ze niet welkom daar
Vrij bekend in de Filipijnen. Er zijn ook docu'n met interviews van die mensen, opnames van geheime camera's enz.quote:
chattin with dames die uit gezonden zijn en dan vertellen dat ze al 4 keer van werkgever hebben moeten wisselen hierom, maar dat velen moeten blijven ,al die meiden hebben bloedhekel aan moslim mannen, echte haatquote:
O ja ., een kennis van me gaat altijd golfen in Thailand met vriendenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:07 schreef Guapoo het volgende:
Kijk nooit te diep in de ogen van een Thaise schoonheid, want dan ben je verkocht. Dat zegt mijn vader vaak als hij weer eens terug is van zijn visvakantie in Thailand. Overkomt hem nogal eens...haha
Guapoo? ha, leuk. Pangit zul je bedoelen.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:07 schreef Guapoo het volgende:
Kijk nooit te diep in de ogen van een Thaise schoonheid, want dan ben je verkocht. Dat zegt mijn vader vaak als hij weer eens terug is van zijn visvakantie in Thailand. Overkomt hem nogal eens...haha
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Is algemeen bekend, net zoals het Dubai Porta Potty fenomeen.
klopt helemaalquote:Op zondag 19 mei 2019 12:03 schreef LeesFoknl het volgende:
Met al mijn ervaringen en die van mijn vrienden, waarvan meerderen geëmigreerd naar zowel Thailand en de Filipijnen, kwamen wij tot de conclusie .....
Neem een Filipina en ga met haar leven in Thailand.
De Filipina is christen en spreekt engels en zeer relatiegericht en trouw.
Thailand heeft een betere infrastructuur en het is er veiliger.
De Filipijnen worden wel het wilde oosten genoemd.
Maar er zijn gewoon dingen die je niet moet doen in de Filipijnen.
Zou je erheen willen, dan bereid je voor door contact te zoeken met westerlingen die daar zijn of die goed bekend zijn, Geografisch maar vooral de aard en gewoontes van de mensen daar.
Voor de Filipijnen en dan met name Manila en in mindere mate Cebu City, of Dumaguette kan ik je in ieder geval goed op weg helpen.
Scheelt je geld en misschien ook problemen, ellende, verdriet.
Thailand, weet ik uit eigen ervaring niets van.
![]()
![]()
![]()
![]()
Over Aziatische vrouwenquote:
Ja maar de discussie zelf tussen jou en andere fokkers?quote:Op zondag 19 mei 2019 12:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Over Aziatische vrouwen
lees de titel
nou de beste Aziatische vrouwen wonen in de Filipijnen, met hun ongelooflijke wil om voor je te zorgen , zonder er iets voor te vragen dan wat ;liefdequote:Op zondag 19 mei 2019 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar de discussie zelf tussen jou en andere fokkers?
Ah zo.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou de beste Aziatische vrouwen wonen in de Filipijnen, met hun ongelooflijke wil om voor je te zorgen , zonder er iets voor te vragen dan wat ;liefde
Ik merk dat je nooit in de Filipijnen geweest bentquote:Op zondag 19 mei 2019 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik heb geen idee. Ben alleen in Thailand geweest en heb niet zo heel veel vertrouwen in de Thaise vrouw die graag een Westerse vriend/man willen hebben.
Heb ook niet zoveel vetrouwen in de westerse man die daar specifiek naar toe gaat om een zorgzame onderdanige vrouw te vinden
:p
Ik denk dat je het financiele aspect vergeet bij die vrouwen uit de Filipijnen.
Ja dat zei ik net dat ik er nooit ben geweest.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik merk dat je nooit in de Filipijnen geweest bent
Thaise vrouw is heel anders.
persoonllik vind ik de infrastructuur in de Filipijnen ook heel goed, al zijn de treinen in Thailand erg goed , vooral de nachttreinen
Dat is bij alle aziaten zo, ze schilderen zich wit ,quote:Op zondag 19 mei 2019 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Overigens dragen de Thai niet alleen veel kleding in de zon vanwege huidkanker maar omdat ze graag zo wit mogelijk willen zijn. Ze kijken op naar wit.
Toch is dat zoquote:Op zondag 19 mei 2019 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
t.
Geloof er alleen niet zo in dat de vrouw uit de filipijnen alleen maar voor je wilt zorgen zonder er zelf beter van te worden.
Lekker naiefquote:
ik geloof nietquote:Op zondag 19 mei 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker naief![]()
Zo komen ook al die westerse mannen naar Thailand ja![]()
Geloof je toch zelf niet joh?
Ben er zo vaak geweest , mijn vriend heeft daar een huis gebouwd op Negrosquote:Op zondag 19 mei 2019 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen die je nooit zeker kunt weten.
Heb je een vriendin/vrouw daar?
Awwwww cute!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ben er zo vaak geweest , mijn vriend heeft daar een huis gebouwd op Negros
Dan leer je Filpijnen kennen van binnenuit
Met welke groep ga jij om?quote:De Filipijnen kennen een scherpe tegenstelling tussen arm en rijk. Er is sprake van een kleine, rijke elite en een groot arm deel van de bevolking dat veelal onder het bestaansminimum leeft.
Met de Rijken ga je niet om , die zitten in de woontorens in Manillaquote:Op zondag 19 mei 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke.
Ze zullen wel blij met je zijn daar.
Lees dit op wiki:
[..]
Met welke groep ga jij om?
Misschien dat mijn vrouw, mini-ToT en ik wel een bezoekje aan Negros kunnen brengen tijdens deze vakantie, alleen zie ik zo met Google niet zo heel veel highlights die er te zien zijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Met de Rijken ga je niet om , die zitten in de woontorens in Manilla
Op Negros zijn geen rijken , die zitten in Cebu city en Manilla city
Ik hou van het platteland en de unspoiled beachs daar
Dat is prachtig
maar zeer mooie stranden waar je een kilometer moet lopen in het warme water zonder dat je piemel nat wordtquote:Op zondag 19 mei 2019 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat mijn vrouw, mini-ToT en ik wel een bezoekje aan Negros kunnen brengen tijdens deze vakantie, alleen zie ik zo met Google niet zo heel veel highlights die er te zien zijn.
Een ruïne van een oud gebouw, wat mooie watervallen en wat mooie rotsen. Een soort eenvoudige versie van Palawan? (Maar dan een stuk minder toeristisch en een stuk minder duur)
Ah thx, noteer ik!quote:Op zondag 19 mei 2019 12:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar zeer mooie standen waar je een kilometer moet lopen in het warme water zonder dat je piemel nat wordt
ga maar eens naar het plaatsje Bayawan en Basay en vandaar s in met de motor ga van daar naar de andere kant van het eiland
Wat is dit nu voor gelul? Een keizersnede niet halal????quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
chattin with dames die uit gezonden zijn en dan vertellen dat ze al 4 keer van werkgever hebben moeten wisselen hierom, maar dat velen moeten blijven ,al die meiden hebben bloedhekel aan moslim mannen, echte haat
Ik ken een meisje persoonlijk die twee jongetjes heeft en heeeeel arm maar zeeer lieve mensen, ze vertelde me dat ze zou gaan werken in UAE of zo , bij het buro werd ze afgewezen omdat ze eerlljk ja invulde bij de vraag heeft U kinderen is dat met keizersnede gegaan , dat is niet halal , knettergek die moslims
Prachtige vrouw en goudeerlijk maaar zeer streng christelijk
De natuur op die eilanden is zo mooi, met wilde ondiepe rivieren met super schoonwater , en overal prachtige ongerepte stranden
Mensen daar hebben geen geld maar wel een prachtig gezond leven,
Die vrouw heeft een tweeling, de vader ging vissen op zee, na de geboorte, kwam niet meer terug
Maar dit is al 12 jaar terug inmiddels
(Uiteraard heb ik de lechon betaald , maar het was een gezellig feest )
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |