Statistiek en de logica van wiskunde racistisch noemen. Kan het nog gekkerquote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan deze vooroordelen? Ze zijn bijna racistisch.
Man volgens mij pas je daar wel goed. Want jouw logisch redeneren zit ook niet op een hoog niveau.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:24 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Even wat feitjes:
De gemiddelde leeftijd is 26 jaar. ER zijn 90.000.000 Pinoy. Zeg de helft vrouwen. Dus 45.000.000 vrouwen van gemiddeld 26 jaar. Met een IQ van minder dan 100. En gemiddeld 145 kort. Haha,
En die overleven in een land zonder sociale voorzieningen, voor de meesten zonder medische voorziening in armoede, veel natuurrampen en dan zo dom ??
Come on, denk eens na.
Vooroordelen statistiek en logica noemenquote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Statistiek en de logica van wiskunde racistisch noemen. Kan het nog gekker
Oh wat een simpele comeback zeg. Poeh hè. Daar heb ik niet meer van terug.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Vooroordelen statistiek en logica noemen
Had ik ook niet verwachtquote:Op maandag 6 mei 2019 09:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh wat een simpele comeback zeg. Poeh hè. Daar heb ik niet meer van terug.
Oh krijg je dat weer.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij niet zo van rassenmenging.
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oh krijg je dat weer.
Elke keer als er iets nota bene wetenschappelijks bewezen wordt aangetoond wat negatief voor een andere groep dan blank is dan ben je meteen een nazi of racist. Doe eens niet zo kinderachtig zeg. Dit is wel links argumenteren 101 en is zo 2010
Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?quote:
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.
Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.
Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.
En voor waarschijnlijkheden koop ik niks. Ik deal alleen in feiten.
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?
Iemand die je mening niet deelt bekrompen noemen. Getuigt van niveau hoor. Noem jou toch ook niet bekrompen? Maar goed dat je jezelf op een podium plaatst, goed voor je zelfvertrouwen tochquote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden!Vrije wereld enzulks!
Dat stond er niet. Genen zijn de grootste factor. Ondervoeding kan lichaamsgroei remmen, maar goede voeding kan het niet faciliteren. Dan word je gewoon dik.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Ahhh "WITTE" mensen, helder!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.
Lang worden heeft weinig te maken met ondervoeding. Hoeveel Nederlanders wel niet een vitamine tekort hebben, geen omega zuren binnen krijgen , geen zuivel etc. Eten dat is ook ondervoeding. Worden ze niet minder lang door. Genetica is het belangrijkstequote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.quote:
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.
Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |