abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186643942
quote:
Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?
  maandag 6 mei 2019 @ 09:54:53 #212
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186643943
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.

Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.
  maandag 6 mei 2019 @ 09:55:24 #213
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643952
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.

Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.

En voor waarschijnlijkheden koop ik niks. Ik deal alleen in feiten.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186643955
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
pi_186643965
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.

En voor waarschijnlijkheden koop ik niks. Ik deal alleen in feiten.
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden! ^O^ Vrije wereld enzulks!
  maandag 6 mei 2019 @ 09:56:33 #216
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643970
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren. :')
  maandag 6 mei 2019 @ 09:58:01 #217
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643997
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden! ^O^ Vrije wereld enzulks!
Iemand die je mening niet deelt bekrompen noemen. Getuigt van niveau hoor. Noem jou toch ook niet bekrompen? Maar goed dat je jezelf op een podium plaatst, goed voor je zelfvertrouwen toch
  maandag 6 mei 2019 @ 09:58:12 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186644003
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Dat stond er niet. Genen zijn de grootste factor. Ondervoeding kan lichaamsgroei remmen, maar goede voeding kan het niet faciliteren. Dan word je gewoon dik.
pi_186644024
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren. :')
Ahhh "WITTE" mensen, helder! ^O^
  maandag 6 mei 2019 @ 10:01:23 #220
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644059
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Lang worden heeft weinig te maken met ondervoeding. Hoeveel Nederlanders wel niet een vitamine tekort hebben, geen omega zuren binnen krijgen , geen zuivel etc. Eten dat is ook ondervoeding. Worden ze niet minder lang door. Genetica is het belangrijkste
  maandag 6 mei 2019 @ 10:02:19 #221
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644068
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Ahhh "WITTE" mensen, helder! ^O^
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.
pi_186644078
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, de mijne!
pics
blablablabla
pi_186644083
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.
  maandag 6 mei 2019 @ 10:04:03 #224
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644105
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?
pi_186644139
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?
Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel! :*
  maandag 6 mei 2019 @ 10:09:26 #226
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644195
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel! :*
Wetenschappelijk bewezen punten die niet in jouw straatje passen maken het nog geen vooroordelen. Maar dat is lastig om te zien als je zelf met een Filipijn hebt denk ik. :*
pi_186644239
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:09 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Wetenschappelijk bewezen punten die niet in jouw straatje passen maken het nog geen vooroordelen. Maar dat is lastig om te zien als je zelf met een Filipijn hebt denk ik. :*
Jaja, wetenschappelijk gezien zijn het untermenschen, herr führer! :*
pi_186644256
Overigens is ons kind (van mijn Filipijnse vrouw en mij) langer dan gemiddeld.
Loopt ook voor met cognitieve ontwikkelingen.
  maandag 6 mei 2019 @ 10:15:24 #229
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186644282
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Daar zit beslist een kern van waarheid in!
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat de woorden sexy en blank nagenoeg verwisselbaar waren in de PH.

En hoe witter, blanker, hoe geliefder.
Tv, al die beroemdheden zijn Mestizo (halfbloed) of helemaal blank. En van de handel in produkten die je huid witter maken (of dat beloven) kun je goed leven. Dat is big business daar.

Zat met mijn kameraad in een bar en er komt een vrouw binnen, die er gewoon doorsnee uitzag. Ze viel ons eigenlijk niet op. Wij waren aan het gekken en aan het lachen. Was ze boos op ons.Ze meende dat wij lachten vanwege het idee, wat komt die (donkere) hier zoeken.
Ze zei dat ze wel donker was maar toch een goede vrouw was en haar eer en trots had. Zo diep zit dat idee van wit zijn is mooier, beter.
Ik vertelde dan vaker, als ik zo een gedachten opmerkte bij een vrouw ...... ik kom 14000 km gevlogen omdat ik Aziatisch mooi vind, als ik wit wil hebben blijf ik wel thuis, want daar is iedereen wit.
Inderdaad, hoe donkerder, hoe minder dat men interesse in je heeft. Dus ook Afro Americans of mensen uit India hebben weinig fans daar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 mei 2019 @ 10:16:16 #230
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186644296
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Misschien omdat je zelf lang bent en die genen dominant zijn? Neem nog een kind en ondervoed die. :7
  maandag 6 mei 2019 @ 10:18:30 #231
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644327
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Daar zit beslist een kern van waarheid in!
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat de woorden sexy en blank nagenoeg verwisselbaar waren in de PH.

En hoe witter, blanker, hoe geliefder.
Tv, al die beroemdheden zijn Mestizo (halfbloed) of helemaal blank. En van de handel in produkten die je huid witter maken (of dat beloven) kun je goed leven. Dat is big business daar.

Zat met mijn kameraad in een bar en er komt een vrouw binnen, die er gewoon doorsnee uitzag. Ze viel ons eigenlijk niet op. Wij waren aan het gekken en aan het lachen. Was ze boos op ons.Ze meende dat wij lachten vanwege het idee, wat komt die (donkere) hier zoeken.
Ze zei dat ze wel donker was maar toch een goede vrouw was en haar eer en trots had. Zo diep zit dat idee van wit zijn is mooier, beter.
Ik vertelde dan vaker, als ik zo een gedachten opmerkte bij een vrouw ...... ik kom 14000 km gevlogen omdat ik Aziatisch mooi vind, als ik wit wil hebben blijf ik wel thuis, want daar is iedereen wit.
Inderdaad, hoe donkerder, hoe minder dat men interesse in je heeft. Dus ook Afro Americans of mensen uit India hebben weinig fans daar.
Ja dat is ook mijn ervaring en wat dacht je van die paraplu's tegen de zon of lange kleren aan doen bij 40 graden.. maar volgens @ToT ben je nu ook een nazi , gefeliciteerd
pi_186644339
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:18 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja dat is ook mijn ervaring maar volgens @:tot ben je nu ook een nazi , gefeliciteerd
:') Heb ik gezegd dat je een nazi bent als Aziatische dames een voorkeur voor blanke mannen hebben? :')
  maandag 6 mei 2019 @ 10:20:11 #233
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644347
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:19 schreef ToT het volgende:

[..]

:') Heb ik gezegd dat je een nazi bent als Aziatische dames een voorkeur voor blanke mannen hebben? :')
Lees nog eens. Dat is niet wat ik zeg.

Ik zeg dat Aziaten witte mensen verafgoden. Wit vinden ze superieur.
  maandag 6 mei 2019 @ 10:20:46 #234
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186644352
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Woon jij in NL of in de Ph.
Of kom je er vaak, veel. Jaarlijks, hoeveel maanden?
Welke regio?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_186644355
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Lees nog eens. Dat is niet wat ik zeg.

Ik zeg dat Aziaten witte mensen verafgoden. Wit vinden ze superieur.
En ik had het er over dat ik genoeg over jou weet als jij de term "witte" mensen gebruikt.
pi_186644364
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef LeesFoknl het volgende:
ToT woon je in NL of in de PH met je gezin?
Of kom je er veel? Hoeveel maanden per jaar?
[..]

Woon jij in NL of in de Ph.
Of kom je er vaak, veel. Jaarlijks, hoeveel maanden?
Welke regio?
We wonen in Nederland, we gaan er ongeveer 1x per jaar toe, in het oosten.
  maandag 6 mei 2019 @ 10:22:21 #237
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644375
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]

En ik had het er over dat ik genoeg over jou weet als jij de term "witte" mensen gebruikt.
Witte mensen is gewoon algemeen geaccepteerd?? Of mag je dat ook niet meer zeggen? Ik snap niet het probleem hiermee en je legt het ook niet uit..
  maandag 6 mei 2019 @ 10:23:45 #238
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_186644398
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.

Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
Als je daar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten ., je weet niets dan onderbuikgevoel
wil je herinneren dat Japan en Zuid-Korea de beste auto s en phones ter wereld maken en dat de Filipijnen een economische groei van 7% per jaar hebben

quote:
De economie van de Filipijnen is een van de opkomende economieën van de wereld en een van de zogenaamde newly-industrialized countries (NIC) in Zuidoost-Azië.
In 2004 was de economie van de Filipijnen volgens de wereldbank de 24e economie van de wereld op basis van Bruto Binnenlands Product (BBP) naar koopkrachtpariteit (in het Engels: Purchasing Power Parity).

Belangrijke sectoren in de Filipijnse economie zijn de landbouw en onderdelen uit de industrie, zoals voedselproductie, productie van textiel en kleding, elektronica en auto-onderdelen.
De meeste industrie zit geconcentreerd rond de stedelijke gebieden van Metro Manilla.

De sector mijnbouw heeft een grote potentie in de Filipijnen, omdat het land grote voorraden chroom, nikkel en koper in de grond heeft zitten.
Recent is bovendien voor de kust van de eilandengroep Palawan aardgas gevonden.

Deze vondst komt boven op de aanzienlijke reeds bestaande steenkolen voorraden en het aanwezige potentieel op het gebied van geothermische en waterkrachtgedreven energie.

[ Bericht 17% gewijzigd door michaelmoore op 06-05-2019 10:28:47 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 6 mei 2019 @ 10:30:10 #239
286575 Roces18
Chef de party
pi_186644468
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Alsjedaar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten
wil je herinneren dat Japan en Korea de beste auto s en phones ter wereld maken en dat de Filipijnen een economische groei van 7% per jaar hebben

[ afbeelding ]
Jullie hebben weinig echte tegenstanders hier maar met zulke nonsens win je natuurlijk geen discussie.

1. Heb nergens gezegd dat ik nooit in de Filipijnen ben geweest. Dus hoe kom je daarbij?

2. Ik ben hier niet om de westerse wereld te verdedigen tov een nietszeggend land als de Filipijnen maar goed..

- de beste auto's is geen wetenschappelijke definitie... Wat bedoel je met beste? Betrouwbaarste? Meest luxe? In de Filipijnen is een Duitse auto zoals een Mercedes anders het toppunt van status. Als ze dat niet het beste vonden kochten ze wel een toyota. En Wtf heeft dit te maken met het onderwerp de Filipijnen? Ik zeg toch ook niet dat België betere chocola maakt dan Senegal?? :')

- economische groei zegt niet zoveel zonder andere factoren in beschouw te nemen. Dat is basis economie...
  maandag 6 mei 2019 @ 10:30:26 #240
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_186644475
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.

Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
Alsjedaar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten
wil je herinneren dat Japan en Korea de beste auto s en phones ter wereld maken en dat de Filipijnen een economische groei van 8% per jaar hebben
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')