Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?quote:
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.
Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat die mensen korter zijn?
Gezien de armoede daar is de lengte overigens waarschijnlijk voor een groot deel te danken aan ondervoeding, niet genetica.
Oosterse dames aantrekkelijk vinden heeft overigens vrij weinig met zelfhaat te maken.
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Van goede voeding leef je langer, word je niet langer. Japanners zijn ook klein.
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gaat om mijn andere reactie. Met mensen die korter zijn is ook niks mis mee. Maar ik ben genoeg in Azië geweest om te weten dat vieze westerse mannetjes daar op geilen. En ja het is vraag en aanbod maar ik mag het dan nog wel vies vinden. Zijn vast uitzonderingen maar dat zullen er niet veel zijn.
En voor waarschijnlijkheden koop ik niks. Ik deal alleen in feiten.
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou neem deze dames bijvoorbeeld; wat is er ranzig aan deze aantrekkelijk te vinden?
Iemand die je mening niet deelt bekrompen noemen. Getuigt van niveau hoor. Noem jou toch ook niet bekrompen? Maar goed dat je jezelf op een podium plaatst, goed voor je zelfvertrouwen tochquote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh persoonlijk mag je het echt wel vies vinden hoor, net als dat ik jou hopeloos bekrompen mag vinden!Vrije wereld enzulks!
Dat stond er niet. Genen zijn de grootste factor. Ondervoeding kan lichaamsgroei remmen, maar goede voeding kan het niet faciliteren. Dan word je gewoon dik.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Ahhh "WITTE" mensen, helder!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.
Lang worden heeft weinig te maken met ondervoeding. Hoeveel Nederlanders wel niet een vitamine tekort hebben, geen omega zuren binnen krijgen , geen zuivel etc. Eten dat is ook ondervoeding. Worden ze niet minder lang door. Genetica is het belangrijkstequote:Op maandag 6 mei 2019 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Japanners zijn klein idd, maar je zit hier serieus te beweren dat ondervoede mensen net zo lang kunnen worden als mensen die volop voedsel krijgen?
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.quote:
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke deze reactie snap ik niet? Vanuit cultureel oogpunt is mijn bewering 100 procent waarheid.
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?quote:Op maandag 6 mei 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het niet over BLANKE mensen hebt, weet ik al genoeg.
Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wit blank wat maakt het uit? What is in IT for you? Wat doe je zo moeilijk?
Wetenschappelijk bewezen punten die niet in jouw straatje passen maken het nog geen vooroordelen. Maar dat is lastig om te zien als je zelf met een Filipijn hebt denk ik.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er iemand hier moeilijk doet met z'n vooroordelen en veroordelingen ben jij het wel!
Jaja, wetenschappelijk gezien zijn het untermenschen, herr führer!quote:Op maandag 6 mei 2019 10:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen punten die niet in jouw straatje passen maken het nog geen vooroordelen. Maar dat is lastig om te zien als je zelf met een Filipijn hebt denk ik.
Daar zit beslist een kern van waarheid in!quote:Op maandag 6 mei 2019 09:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Aziaten verafgoden witte mensen. Dus eigenlijk zijn ze zelf zo racistisch dat ze hun eigen huidskleur zo ondergeschikt vinden ipv te accepteren.
Misschien omdat je zelf lang bent en die genen dominant zijn? Neem nog een kind en ondervoed die.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is ons kind (van mijn Filipijnse vrouw en mij) langer dan gemiddeld.
Loopt ook voor met cognitieve ontwikkelingen.
Ja dat is ook mijn ervaring en wat dacht je van die paraplu's tegen de zon of lange kleren aan doen bij 40 graden.. maar volgens @ToT ben je nu ook een nazi , gefeliciteerdquote:Op maandag 6 mei 2019 10:15 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Daar zit beslist een kern van waarheid in!
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat de woorden sexy en blank nagenoeg verwisselbaar waren in de PH.
En hoe witter, blanker, hoe geliefder.
Tv, al die beroemdheden zijn Mestizo (halfbloed) of helemaal blank. En van de handel in produkten die je huid witter maken (of dat beloven) kun je goed leven. Dat is big business daar.
Zat met mijn kameraad in een bar en er komt een vrouw binnen, die er gewoon doorsnee uitzag. Ze viel ons eigenlijk niet op. Wij waren aan het gekken en aan het lachen. Was ze boos op ons.Ze meende dat wij lachten vanwege het idee, wat komt die (donkere) hier zoeken.
Ze zei dat ze wel donker was maar toch een goede vrouw was en haar eer en trots had. Zo diep zit dat idee van wit zijn is mooier, beter.
Ik vertelde dan vaker, als ik zo een gedachten opmerkte bij een vrouw ...... ik kom 14000 km gevlogen omdat ik Aziatisch mooi vind, als ik wit wil hebben blijf ik wel thuis, want daar is iedereen wit.
Inderdaad, hoe donkerder, hoe minder dat men interesse in je heeft. Dus ook Afro Americans of mensen uit India hebben weinig fans daar.
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn ervaring maar volgens @:tot ben je nu ook een nazi , gefeliciteerd
Lees nog eens. Dat is niet wat ik zeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik gezegd dat je een nazi bent als Aziatische dames een voorkeur voor blanke mannen hebben?
Woon jij in NL of in de Ph.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is ons kind (van mijn Filipijnse vrouw en mij) langer dan gemiddeld.
Loopt ook voor met cognitieve ontwikkelingen.
En ik had het er over dat ik genoeg over jou weet als jij de term "witte" mensen gebruikt.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lees nog eens. Dat is niet wat ik zeg.
Ik zeg dat Aziaten witte mensen verafgoden. Wit vinden ze superieur.
We wonen in Nederland, we gaan er ongeveer 1x per jaar toe, in het oosten.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef LeesFoknl het volgende:
ToT woon je in NL of in de PH met je gezin?
Of kom je er veel? Hoeveel maanden per jaar?
[..]
Woon jij in NL of in de Ph.
Of kom je er vaak, veel. Jaarlijks, hoeveel maanden?
Welke regio?
Witte mensen is gewoon algemeen geaccepteerd?? Of mag je dat ook niet meer zeggen? Ik snap niet het probleem hiermee en je legt het ook niet uit..quote:Op maandag 6 mei 2019 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik had het er over dat ik genoeg over jou weet als jij de term "witte" mensen gebruikt.
Als je daar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten ., je weet niets dan onderbuikgevoelquote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.
Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
quote:De economie van de Filipijnen is een van de opkomende economieën van de wereld en een van de zogenaamde newly-industrialized countries (NIC) in Zuidoost-Azië.
In 2004 was de economie van de Filipijnen volgens de wereldbank de 24e economie van de wereld op basis van Bruto Binnenlands Product (BBP) naar koopkrachtpariteit (in het Engels: Purchasing Power Parity).
Belangrijke sectoren in de Filipijnse economie zijn de landbouw en onderdelen uit de industrie, zoals voedselproductie, productie van textiel en kleding, elektronica en auto-onderdelen.
De meeste industrie zit geconcentreerd rond de stedelijke gebieden van Metro Manilla.
De sector mijnbouw heeft een grote potentie in de Filipijnen, omdat het land grote voorraden chroom, nikkel en koper in de grond heeft zitten.
Recent is bovendien voor de kust van de eilandengroep Palawan aardgas gevonden.
Deze vondst komt boven op de aanzienlijke reeds bestaande steenkolen voorraden en het aanwezige potentieel op het gebied van geothermische en waterkrachtgedreven energie.
Jullie hebben weinig echte tegenstanders hier maar met zulke nonsens win je natuurlijk geen discussie.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Alsjedaar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmeten
wil je herinneren dat Japan en Korea de beste auto s en phones ter wereld maken en dat de Filipijnen een economische groei van 7% per jaar hebben
[ afbeelding ]
Alsjedaar nooit geweest bent dan moet je ook geen oordeel aanmetenquote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.
Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |