abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 23 april 2019 @ 21:15:09 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186386808
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef diepzeekroket het volgende:

[..]

jamaar wel geen stress met gewoon leuke dame vraag me af wie het beter doe dan ,, truerig omda je het gewoon zonder gezeur fijn heb of beetje strssen met een moeilijke nederlandse. er is weinig treurig als je het gewoon fijn heb hoor
van alle buitenlandse vrouwen is de Filipijnse vrouw de aller beste , aardig , schoon , hardwerkend, trouw , zeer bescheiden enz

eenmaal op de Filipijnen geweest en je bent verkocht , daarnaast een belastingverdag met Nederland dus je ontvangt 100% van de AOW en wonen is nagenoeg gratis

en 7000 eilanden met superschone stranden


[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 24-04-2019 09:07:30 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 24 april 2019 @ 08:30:56 #177
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186392455
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mensen die uitkomen op een Aziaatje hebben per definitie weinig mensenkennis, meest hoogwaarschijnlijke reden is dat ze moeite hebben met het begrijpen van een Westerse vrouw en hun heil ergens anders zoeken wat makkelijker is. Vaak zijn het dus zielige ouwe kerels die voor een jong (arm) Aziaat kiest en het dan op mensenkennis gooit, want ja hij begrijpt haar goed, tuurlijk....
Jouw PoHi getuigt idd van mensenkennis :')
pi_186392600
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 08:30 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Jouw PoHi getuigt idd van mensenkennis :')
:?
  woensdag 24 april 2019 @ 09:23:11 #179
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186392927
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 06:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mensen die uitkomen op een Aziaatje hebben per definitie weinig mensenkennis, meest hoogwaarschijnlijke reden is dat ze moeite hebben met het begrijpen van een Westerse vrouw en hun heil ergens anders zoeken wat makkelijker is. Vaak zijn het dus zielige ouwe kerels die voor een jong (arm) Aziaat kiest en het dan op mensenkennis gooit, want ja hij begrijpt haar goed, tuurlijk....
als je graag een gevulde dame wilt dan zou ik naar Cuba gaan



When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 5 mei 2019 @ 17:43:11 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186631692
Er staan in de laatste bijdragen 5 jonge(re) vrouwen. IK verzeker je als je daar bent vind je aan deze, qua uiterlijk dus, helemaal niks moois meer aan.

Onderdanig, de Filipina? Vergeet het, beslist het tegendeel. Erg dominant, alleen, ze hebben geduld, ze wachten hun tijd af!

En lees de advertenties met iemand die de wereld daar kent. Neem deze ...

https://www.dateinasia.com/belen12

Even openen ......... en je leest ..............

Age: 28
Gender: Female
Appearance: Attractive
145cm (4'9") and average body type.

Occupation: Have a lil store

Has children: No
Wants children: Undecided
Smoking: Non smoker
Drinking: Rarely drinks

Relationship status: Single
Willing to relocate: Not sure
Education: High School - Some
Religion: Christian - Catholic
Send her a message
Good hearted
Tacloban, Philippines

I'm here to meet guys minimum 19 years old for dating, friendship, serious relationship, networking and more.

Simple in anyway trustworthy honest kind respectful fun to be with

Someone who is honest can love only one woman can accept her not only her but also her family and friends honest respectful and knows how to value a relationship


Een kleine winkel (lil = little), een sari sari store. Een klein kamertje aan de straatkant , met een stevig tralie netwerk, waar ze dan dagelijks, iedere dag dus, zo een 15 uur door de tralies heen spullen verkoopt. Sigaret, snoep, broodje, alles los. Limonade wordt in een klein plastic zakje verkocht, shampoo en dergelijke ook in verpakkingen voldoende voor slechts 1 x.
Somsverkopen ze load (beltegoed) via computer verkrijgbaar (heel kleine bedragen bv. 20 cent load). Als je meer dan 20 peso uitgeeft (35 cent) ben je al een klant die veel spendeert.

Vaak als er een Americano (westerling, ook Europa) in de familie komt komen veel familieleden, tot in de vierde graad of zo, met hun fantastische plannen. Geld uitlenen five to six, pawnshop, cafeteria (eten), sari sari store of ukay ukay store (tweede hands kleding handeltje met tweedehands kleding uit het westen). En inderdaad dat loopt als een tierelier ... totdat de voorraad op is. En wat blijkt dan. Een deel is op de pof verkocht. Wat daar betekent je krijgt nooit je geld. Ook een groot deel heeft de familie verbruikt. Vooral cafetaria's, daar is dan de voltallige familie 40 mensen die 2 x per dag goed eten, en nog wat meenemen voor thuis. Heel normaal hier, zo is het hier, zo is de cultuur!

terug naar de advertentie ....
Someone who is honest can love only one woman can accept her not only her but also her family and friends honest respectful and knows how to value a relationship

Vertalen ... je mag niet vreemd gaan
Je moet haar EN HAAR FAMILIE EN VRIENDEN respectvol bejegenen en accepteren. (Dus volgens hun normen, jij betaalt eten drinken, dokter, school, uitstapjes. Gewoon alles !!!!
Value a relation .... ook dat betekent dat je moet betalen. Ben je er niet, dan stuur je maandelijks geld. Cadeau's voor haar maar ook ouders en opa en oma en de rest van de familie. Denk nou niet aan chocolade, dat is natuurlijk vanzelfsprekend. Neen, dan hebben de ouders een koelkast nodig. En de sari sari store ook. JIj moet tonen hoe je die relatie waardeert. Dus ... Oh ja, die dingen lopen op electrisch. Is duur op de Ph. Duurder dan hier. Dus reken maar op maandelijks (door jou uiteraard te betalen) omgerekend 150 tot 200 euro voor thuis en de store. Alleen electrisch. Deze vrouw zoekt, denk ik, minstens 500 euro per maand. Dat is mijn ervaring. Het staat er, je moet alleen de "taal" kennen. De aard van de mensen daar kennen, en tussen de regels door kunnen lezen.
Nog iets, wat je vandaag geeft is volgende week plicht! Denk daar ook aan. Stuur je 2 x honderd euro begin van de maand, krijg je de derde maand, waar blijft MIJN geld. En het is overigens veel te weinig. Het leven is duur. En moeder is ziek, moet medicijn, en rekening van het onderzoek.

Deze advertentie is, voor mij althans, een rood zwaailicht met een alarm van 120 decibel er op. Kan me natuurlijk vergissen 8)7


^) ~O>

[ Bericht 23% gewijzigd door LeesFoknl op 05-05-2019 18:45:01 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 5 mei 2019 @ 18:36:23 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186633067
Valt je in bovenstaande advertentie ook op ............

Zij is 28 en zoekt mannen (jongens? ) vanaf 19 jaar. Naar boven geeft ze helemaal niks aan.
Ik vermoed dat maakt haar ook niks uit, als je de relatie maar voldoende waardeert. En haar daar weg kunt halen, een goed leven bieden en de familie en vrienden respecteert en maandelijks als basis vanaf 500 euro en dan natuurlijk alle noodsituaties, ziektes, schoolgelden, geboortes en bruiloften, ziekenhuis, huisje voor de ouders. De sky is the limit. Aan die fantasieën is nooit volledig aan te voldoen. Want families moet ook kunnen tonen dat ze een Americano in de familie hebben. Een auto is daar net zo duur als hier. De rijken hebben er al gauw 5, Dus echt, de sky is the limit daar. Een paar huizen, de zomer in Baguio (koeler).
Enz. enz. enz.


8)7 8)7

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 05-05-2019 18:46:18 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 5 mei 2019 @ 20:32:52 #182
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186636203
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 18:36 schreef LeesFoknl het volgende:
Valt je in bovenstaande advertentie ook op ............

Zij is 28 en zoekt mannen (jongens? ) vanaf 19 jaar. Naar boven geeft ze helemaal niks aan.
Ik vermoed dat maakt haar ook niks uit, als je de relatie maar voldoende waardeert. En haar daar weg kunt halen, een goed leven bieden en de familie en vrienden respecteert en maandelijks als basis vanaf 500 euro en dan natuurlijk alle noodsituaties, ziektes, schoolgelden, geboortes en bruiloften, ziekenhuis, huisje voor de ouders. De sky is the limit. Aan die fantasieën is nooit volledig aan te voldoen. Want families moet ook kunnen tonen dat ze een Americano in de familie hebben. Een auto is daar net zo duur als hier. De rijken hebben er al gauw 5, Dus echt, de sky is the limit daar. Een paar huizen, de zomer in Baguio (koeler).
Enz. enz. enz.

8)7 8)7
ja vrouwen kosten geld

betaalde liefde , gebruik je rechterhand maar das goedkoper

maar Filipijnen is wel een prachtig land , met 7000 tropische eilanden en door al die eilanden nauwelijks golven op de schone zand stranden en spotgoedkope logeeradressen een motorrit over de eilanden is echt een aanrader

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 05-05-2019 20:50:45 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 mei 2019 @ 08:43:38 #183
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186642919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Geen wonder dat zoveel pedofielen dat land bezoeken.
Zijn er ook Filipijnse vrouwen die er niet uit zien als 12-jarige meisjes? Dus vrouwelijke rondingen, geen kindergezichtje en grote tieten....
Ja, de mijne!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 mei 2019 @ 08:48:39 #184
286575 Roces18
Chef de party
pi_186642982
Een vrouw nemen van 145cm :') volgens mij ben je dan gewoon pedo of wat
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 6 mei 2019 @ 08:51:18 #185
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186643024
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 17:43 schreef LeesFoknl het volgende:
Er staan in de laatste bijdragen 5 jonge(re) vrouwen. IK verzeker je als je daar bent vind je aan deze, qua uiterlijk dus, helemaal niks moois meer aan.

Onderdanig, de Filipina? Vergeet het, beslist het tegendeel. Erg dominant, alleen, ze hebben geduld, ze wachten hun tijd af!

En lees de advertenties met iemand die de wereld daar kent. Neem deze ...

https://www.dateinasia.com/belen12

Even openen ......... en je leest ..............

Age: 28
Gender: Female
Appearance: Attractive
145cm (4'9") and average body type.

Occupation: Have a lil store

Has children: No
Wants children: Undecided
Smoking: Non smoker
Drinking: Rarely drinks

Relationship status: Single
Willing to relocate: Not sure
Education: High School - Some
Religion: Christian - Catholic
Send her a message
Good hearted
Tacloban, Philippines

I'm here to meet guys minimum 19 years old for dating, friendship, serious relationship, networking and more.

Simple in anyway trustworthy honest kind respectful fun to be with

Someone who is honest can love only one woman can accept her not only her but also her family and friends honest respectful and knows how to value a relationship

Een kleine winkel (lil = little), een sari sari store. Een klein kamertje aan de straatkant , met een stevig tralie netwerk, waar ze dan dagelijks, iedere dag dus, zo een 15 uur door de tralies heen spullen verkoopt. Sigaret, snoep, broodje, alles los. Limonade wordt in een klein plastic zakje verkocht, shampoo en dergelijke ook in verpakkingen voldoende voor slechts 1 x.
Somsverkopen ze load (beltegoed) via computer verkrijgbaar (heel kleine bedragen bv. 20 cent load). Als je meer dan 20 peso uitgeeft (35 cent) ben je al een klant die veel spendeert.

Vaak als er een Americano (westerling, ook Europa) in de familie komt komen veel familieleden, tot in de vierde graad of zo, met hun fantastische plannen. Geld uitlenen five to six, pawnshop, cafeteria (eten), sari sari store of ukay ukay store (tweede hands kleding handeltje met tweedehands kleding uit het westen). En inderdaad dat loopt als een tierelier ... totdat de voorraad op is. En wat blijkt dan. Een deel is op de pof verkocht. Wat daar betekent je krijgt nooit je geld. Ook een groot deel heeft de familie verbruikt. Vooral cafetaria's, daar is dan de voltallige familie 40 mensen die 2 x per dag goed eten, en nog wat meenemen voor thuis. Heel normaal hier, zo is het hier, zo is de cultuur!

terug naar de advertentie ....
Someone who is honest can love only one woman can accept her not only her but also her family and friends honest respectful and knows how to value a relationship

Vertalen ... je mag niet vreemd gaan
Je moet haar EN HAAR FAMILIE EN VRIENDEN respectvol bejegenen en accepteren. (Dus volgens hun normen, jij betaalt eten drinken, dokter, school, uitstapjes. Gewoon alles !!!!
Value a relation .... ook dat betekent dat je moet betalen. Ben je er niet, dan stuur je maandelijks geld. Cadeau's voor haar maar ook ouders en opa en oma en de rest van de familie. Denk nou niet aan chocolade, dat is natuurlijk vanzelfsprekend. Neen, dan hebben de ouders een koelkast nodig. En de sari sari store ook. JIj moet tonen hoe je die relatie waardeert. Dus ... Oh ja, die dingen lopen op electrisch. Is duur op de Ph. Duurder dan hier. Dus reken maar op maandelijks (door jou uiteraard te betalen) omgerekend 150 tot 200 euro voor thuis en de store. Alleen electrisch. Deze vrouw zoekt, denk ik, minstens 500 euro per maand. Dat is mijn ervaring. Het staat er, je moet alleen de "taal" kennen. De aard van de mensen daar kennen, en tussen de regels door kunnen lezen.
Nog iets, wat je vandaag geeft is volgende week plicht! Denk daar ook aan. Stuur je 2 x honderd euro begin van de maand, krijg je de derde maand, waar blijft MIJN geld. En het is overigens veel te weinig. Het leven is duur. En moeder is ziek, moet medicijn, en rekening van het onderzoek.

Deze advertentie is, voor mij althans, een rood zwaailicht met een alarm van 120 decibel er op. Kan me natuurlijk vergissen 8)7

^) ~O>



je hoeft niet achter de vrouwen aan daar hoor, je kunt er ook naartoe zonder een relatie te beginnen
Gewoon de kroeg ingaan na het strand gebeuren en pret maken kan ook
ligt aan jezelf
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 mei 2019 @ 08:53:57 #186
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186643071
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:48 schreef Roces18 het volgende:
Een vrouw nemen van 145cm :') volgens mij ben je dan gewoon pedo of wat
150 cm is gewoon de gemiddelde lengte daar, er zijn er ook van 135 cm

zijn echt de kleinste soort mensen op aarde, en Nederlanders behoren tot de langste mensen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 mei 2019 @ 08:55:18 #187
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643085
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

150 cm is gewoon de gemiddelde lengte daar, er zijn er ook van 135 cm

zijn echt de kleinste soort mensen op aarde, en Nederlanders behoren tot de langste mensen
Ja dan ben je toch een viespeuk. Een basisschoolleerling is van die grootte
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186643114
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:48 schreef Roces18 het volgende:
Een vrouw nemen van 145cm :') volgens mij ben je dan gewoon pedo of wat
Google eens het woord 'pedo'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2019 08:58:08 ]
  maandag 6 mei 2019 @ 09:00:22 #189
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186643143
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja dan ben je toch een viespeuk. Een basisschoolleerling is van die grootte
als een vrouw ouder dan 21 jaar is en volle verstandelijke vermogens heeft dan is ze vrouw om te doen wat ze wil
Lengte is geen criterium
Sommigen zijn heel intelligent en scholing is erg goed daar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 mei 2019 @ 09:02:59 #190
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186643174
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:48 schreef Roces18 het volgende:
Een vrouw nemen van 145cm :') volgens mij ben je dan gewoon pedo of wat
Haha, ken je Imelda Marcos, de vrouw van de toenmalige president Marcos. Ik heb haar eens getroffen in een van haar hotels in Manila, aan het buffet stond zij naast mij te wachten op haar beurt. Zij is ongeveer 1.80.
En je hebt ook kleinere mannen. Met 170 ben je klein in Nederland. Met 160 ben je al bijna een dwerg in Nederland. Nou, dan heb je in de Ph nog volop keuze.

Wat het uiterlijk betreft maakt geld heel veel uit in de PH. Een leven op straat zonder geld voor fatsoenlijk eten, kapper, zeep, tandarts enz. of in een van die superrijke families daar. En alles er tussen in ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 mei 2019 @ 09:05:41 #191
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186643220
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 08:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

150 cm is gewoon de gemiddelde lengte daar, er zijn er ook van 135 cm

zijn echt de kleinste soort mensen op aarde, en Nederlanders behoren tot de langste mensen
Was van de week in het nieuws, of beter gezegd in een nieuwsbrief waar ik op geabonneerd ben. In Luzon, het eiland waar Manila op ligt, heeft men in een grot supe
er oude beenderen gevonden van de oorspronkelijke mensen van de PH, zij waren 120 cm.

[ Bericht 12% gewijzigd door LeesFoknl op 06-05-2019 09:14:30 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 mei 2019 @ 09:11:35 #192
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643292
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Haha, ken je Imelda Marcos, de vrouw van de toenmalige president Marcos. Ik heb haar eens getroffen in een van haar hotels in Manila, aan het buffet stond zij naast mij te wachten op haar beurt. Zij is ongeveer 1.80.
En je hebt ook kleinere mannen. Met 170 ben je klein in Nederland. Met 160 ben je al bijna een dwerg in Nederland. Nou, dan heb je in de Ph nog volop keuze.

Wat het uiterlijk betreft maakt geld heel veel uit in de PH. Een leven op straat zonder geld voor fatsoenlijk eten, kapper, zeep, tandarts enz. of in een van die superrijke families daar. En alles er tussen in ....
Leuk verhaal maar wat voegt dat toe??

:')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 6 mei 2019 @ 09:13:42 #193
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643333
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

als een vrouw ouder dan 21 jaar is en volle verstandelijke vermogens heeft dan is ze vrouw om te doen wat ze wil
Lengte is geen criterium
Sommigen zijn heel intelligent en scholing is erg goed daar
Sommigen zijn heel intelligent en de scholing is goed?


Ja en alle asielzoekers zijn dokters en tandartsen zeker :')

Man gemiddeld IQ in dat soort landen ligt onder de 100 om nog maar te zwijgen over de rest.
Mannen die daar iemand aan de haak slaan , zijn gewoon smerig
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 6 mei 2019 @ 09:15:43 #194
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186643367
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Sommigen zijn heel intelligent en de scholing is goed?

Ja en alle asielzoekers zijn dokters en tandartsen zeker :')

Man gemiddeld IQ in dat soort landen ligt onder de 100 om nog maar te zwijgen over de rest.
Mannen die daar iemand aan de haak slaan , zijn gewoon smerig
untermenschen zijn het he slimmerd
Ga er eens heen op vakantie en blijf van de vrouwen af, dat kan ook hoor
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 6 mei 2019 @ 09:15:49 #195
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186643370
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Leuk verhaal maar wat voegt dat toe??

:')
Dat voegt, zoals je zegt, een leuk verhaal toe, en een reactie op dat alle Pilipina's 145 zouden zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 6 mei 2019 @ 09:16:12 #196
74056 crew  ToT
pi_186643383
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:

Mannen die daar iemand aan de haak slaan , zijn gewoon smerig
Omdat alle korte vrouwen in jouw ogen kinderlijk zijn?
pi_186643460
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Sommigen zijn heel intelligent en de scholing is goed?


Ja en alle asielzoekers zijn dokters en tandartsen zeker :')

Man gemiddeld IQ in dat soort landen ligt onder de 100 om nog maar te zwijgen over de rest.
Mannen die daar iemand aan de haak slaan , zijn gewoon smerig
Hoe kom jij eigenlijk aan deze vooroordelen? Ze zijn bijna racistisch.
  maandag 6 mei 2019 @ 09:24:22 #198
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_186643495
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:13 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Sommigen zijn heel intelligent en de scholing is goed?

Ja en alle asielzoekers zijn dokters en tandartsen zeker :')

Man gemiddeld IQ in dat soort landen ligt onder de 100 om nog maar te zwijgen over de rest.
Mannen die daar iemand aan de haak slaan , zijn gewoon smerig
Even wat feitjes:

De gemiddelde leeftijd is 26 jaar. ER zijn 90.000.000 Pinoy. Zeg de helft vrouwen. Dus 45.000.000 vrouwen van gemiddeld 26 jaar. Met een IQ van minder dan 100. En gemiddeld 145 kort. Haha,

En die overleven in een land zonder sociale voorzieningen, voor de meesten zonder medische voorziening in armoede, veel natuurrampen en dan zo dom ??

Come on, denk eens na.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 6 mei 2019 @ 09:31:50 #199
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643589
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

untermenschen zijn het he slimmerd
Ga er eens heen op vakantie en blijf van de vrouwen af, dat kan ook hoor
Ik zeg nergens dat het untermenwschen zijn. Ik zeg dat ze qua niveau erg onderdoen voor de westerse medemens en dat dit in combinatie met de pervertheid van de klassieke oude mannetjes en de cultuur daar om westerlingen uit te buiten geen succesverhaal is.

Overigens hoef je mij niet te vertellen om daar heen te gaan. Gr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 6 mei 2019 @ 09:32:12 #200
286575 Roces18
Chef de party
pi_186643595
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Omdat alle korte vrouwen in jouw ogen kinderlijk zijn?
Wel mannetjes die daar per se naar op zoek zijn. Gewoon nasty.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')