Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu.
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen:Dan heb je dus een goeie!
Kijk, beter!quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind ze erg lelijk. Totaal niet mijn smaak.
Er zijn maar een paar enkelingen die ik aantrekkelijk vind en dat zijn dan meestal halfbloedjes.
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze zijn zéér close met familie en vriendinnen, daardoor zijn ze niet zelfstandig.
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.quote:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
Oh zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.
Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.
Bij een dagje uit ben je niet met z'n tweeën, maar gaat de hele familie mee.
Nou, het was niet denigrerend bedoelt hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?
Oef dat spleetogen heb ik blijkbaar overheen gelezen!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?
De huid rond de ogen is naar mijn mening het meest geplooid bij Chinezen (inclusief nationalistisch China= Taiwan) en Koreanen. Bij de overige Oost-Aziatische mensen valt het erg mee.
Maar vooral Filipijnse dames komen mij over als golddiggers, helemaal als ze kinderen hebben want ze doen uiteraard alles zodat haar kinderen in het Westen advocaat of directeur kunnen worden.
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
Nice man.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken.
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op.
En samen hebben we dit geproduceerd:
[ afbeelding ]
En wij drietjes zijn super gelukkig samen!![]()
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of je je hier hoeft te bewijzen ToT, maar hebt een super schattig jochie.
quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
Leuk kind! Halfbloedjes zijn bijna altijd mooi.
Blijkbaar trek jij dat soort types aan. Degene die ik ken namelijk niet, maar die zijn allemaal wel opgegroeid in Nederlandquote:Op vrijdag 5 april 2019 09:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ieder aziatisch meisje wat ik ook gekend heb zijn beesten in bed maar vaak ongelooflijke bitches qua persoonlijkheid. (arrogant en vinden zichzelf heel belangrijk)
Echt stuk voor stuk.
Wat voor racistisch gelul is ditquote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Een filipijnse chick daten die in NL woont, prima. Waarom niet.
Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
Nogal logisch dat een vrouw in zo’n situatie er alles voor over heeft om daar uit te komen.
Wil niet zeggen dat het geen echte liefde kan zijn. Wil vaak wel zeggen dat er meer speelt dan alleen liefde.
Meh, ik snap het wel hoor; mijn vrouw en ik hebben laatst een zooi oude tv-uitzendingen op Youtube gekeken van Nederlandse en Belgische kerels die een Filipijnse hier naar toe haalden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat voor racistisch gelul is dit
Alsof een blanke junk meer waar is dan een aziaat met hoog IQ
rot toch op
Wel grappig. Ik zie dat SugeLucky expliciet zijn best doet om te wijzen op economische omstandigheden en jij komt aanzetten met racisme? Hoe komt het in je kop om daar mee aan te zetten?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
rot toch op
Dat tweede filmpje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik snap het wel hoor; mijn vrouw en ik hebben laatst een zooi oude tv-uitzendingen op Youtube gekeken van Nederlandse en Belgische kerels die een Filipijnse hier naar toe haalden.
Die voldeden aan alle stereotypen.
(Deel 2 en 3 komt er achteraan)
En dan heb je dit figuur!
Welke FOK!ker zou dat kunnen zijn?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
"Shut the fuck up!"
"Go sit! Sit!"Echt, die knul....
quote:
Kijk het wel als ik een verdwaald momentje heb liggen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zou me serieus echt niks verbazen als het er eentje was idd!
Nee maar die uitzending waar ik het net over had met die postorderbruidjes is ook wel een aanrader om op te zoeken. Te erg!
Edit: Deze dus!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:42 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kijk het wel als ik een verdwaald momentje heb liggen.
DId YoU jUsT AsSuMe ZHyR GenDer????quote:Op donderdag 4 april 2019 21:54 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of je je hier hoeft te bewijzen ToT, maar hebt een super schattig jochie.
Gender correctly assumed though.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
DId YoU jUsT AsSuMe ZHyR GenDer????
Valt me tegen van je, Speknek.
Nah... moet je aan dat kind vragen. Tegenwoordig is iedereen wat ze zich die dag toevallig voelen.quote:
So true.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nah... moet je aan dat kind vragen. Tegenwoordig is iedereen wat ze zich die dag toevallig voelen.
Zo kom ik ook binnen in de Ladies only BasicFit. Dat dan weer wel.![]()
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu.
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen:Dan heb je dus een goeie!
Volgens mij zijn Nederlandse dames net zo goed golddiggers. Maar dan voor zichzelf ipv voor de familie.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef TATW het volgende:
Aziatische dames kunnen enorm mooi zijn: heel tenger en vrouwelijk, fijn gezichtje. Naast mij woont een Aziatische chick met haar vriend (gewoon geadopteerd trouwens), man wat een lekker wijf is dat![]()
Maar de ''ver nederlandste'' aziatische dames komen op mij vaak nogal hard to get over, vaak ook extreem hip gekleed en met tattooos etc. Voelt voor mij nogal onbereikbaar als oerhollandsche vent.
In de Filipijnen lopen wel prachtige exemplaren rond. Heb mijn tinder locatie daar wel eens aangezet, en wat er dan soms tussen zit:![]()
Hierboven wordt genoemd dat je ''wel moet oppassen'' dat je geen golddigger aan de haak slaat, maar ik denk to be fair dat de meesten wel in meer of mindere mate golddigger zijn. Hier in Nederland met tinder een steady aantal matches, maar zet ik mijn locatie in Manilla, dan vliegen de likes me om de oren, de helft begint tegen je te praten; je voelt je bijna de koning te rijk. Wel goed gebekt/intelligent en opgeleid de meesten dus in potentie prima partners denk ik, alleen ik denk toch ook dat geld / het uitzicht op een leven in het westen eerder in meer dan minder van de helft van de gevallen een rol speelt.
Ja dat is traditie; het oudste kind moet altijd geld opsturen. Of hij/zij nou in eigen land werkt of ergens anders woont.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?
Familie is in veel delen van de wereld ontzettend belangrijk. Voor elkaar zorgen en delen zijn zelfs kernwaardes op veel plekken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?
Is dat jouw eigen mening/heb je dat ervaren in je omgeving of neem je nu gewoon iets over wat anderen ook maar zomaar zeggen?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Nogal logisch dat een vrouw in zo’n situatie er alles voor over heeft om daar uit te komen.
Wil niet zeggen dat het geen echte liefde kan zijn. Wil vaak wel zeggen dat er meer speelt dan alleen liefde.
Klopt, ik heb ook een korte relatie gehad met een Thaise en die familieband was ontzettend mooi om te zien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Familie is in veel delen van de wereld ontzettend belangrijk. Voor elkaar zorgen en delen zijn zelfs kernwaardes op veel plekken.
Daarom de cultuur leren kennen, want op veel plekken trouw je niet enkel die vrouw/man, maar een hele familie. Dat willen veranderen is niet perse goed, er schuilt ook veel moois in dat voor elkaar zorgen en geluk/welvaart delen.
Even afgezien van wat hierboven over traditie is gezegd nog een toevoeging.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Even afgezien van wat hierboven over traditie is gezegd nog een toevoeging.
Het leunt op het "pay it back" principe. In Europa hebben we een "pay it forward" principe... je steunt je kinderen en jouw kinderen steunen hun kinderen.
Maar ik ken dus een Thaise meid die haar hele leven lang volledig voor de familie moest zorgen. Men vrat NIKS uit... al vanaf haar 11e was ze keihard aan het werken om de huur te betalen en om eten op de plank te regelen. Ze is uiteindelijk de makelaarsbusiness in gegaan en zodra ze dus ook meer geld had moest dat ook meteen weer naar haar vader, moeder en 3 broers en zussen. En op cultureel vlak heeft ze gewoon niks om daar tegen in te brengen
Wat ze nu doet is .. ze is het huis uit gegaan en rapporteert gewoon een veel lager inkomen aan de familie dan ze echt heeft. Maar de familie is nog steeds een stel uitvreters. Bizar dat uit zo'n gezin zo'n ondernemend meisje is gekomen.
Oh jouw zoon heeft ook geen donker haar. Lijkt gewoon een blank kindje, geen halfbloedjequote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken.
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op.
En samen hebben we dit geproduceerd:
[ afbeelding ]
En wij drietjes zijn super gelukkig samen!![]()
Precies, en het grappige is dat hij half Nederlands is (met een vleugje Duits), een kwart Afrikaans en een kwart Filipijns (met een vleugje Spaans).quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:18 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Oh jouw zoon heeft ook geen donker haar. Lijkt gewoon een blank kindje, geen halfbloedje
Oooh snap. Wanneer heeft De_onnoembare je account overgenomen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
DId YoU jUsT AsSuMe ZHyR GenDer????
Valt me tegen van je, Speknek.
Klopt ja, het gebeurt regelmatig dat men zegt: "Oh! Wat een mooi jongetje! Of is het een meisje?"quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Oooh snap. Wanneer heeft De_onnoembare je account overgenomen?
Overigens best een ding voor baby's. De situatie waar iedereen probeert genders te vermijden in het geval je iemands jongen een schattig meisje noemt.
Maar nee in dit geval had ToT net al in een ander topic gezegd dat hij een jongetje had.
Mijn vrouw heeft ook veel meer een westerse houding dan de meeste Filipijnse mensen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:17 schreef Aurelius het volgende:
Japanse vrouw en 2 kinderen hier.Al is ze qua gedrag meer Amerikaans dan "traditioneel" Japans. Waarschijnlijk omdat ze in de VS heeft gestudeerd en vooral voor Amerikaanse bedrijven als Intel en Salesforce heeft gewerkt.
Hier lijkt smurfke niks op zijn moeder die Arubaanse is. Iemand zei laatst nog tegen me dat het jammer is dat hij op mij lijkt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en het grappige is dat hij half Nederlands is (met een vleugje Duits), een kwart Afrikaans en een kwart Filipijns (met een vleugje Spaans).
Zijn haar wordt wel lichter van kleur, maar heeft deels het donkere van mijn vrouw, het lichtblonde van mij en het rossige van mijn vader.
Zijn ogen hebben ook echt alle mogelijke en onmogelijke kleuren. De ene keer zijn ze absoluut overduidelijk lichtblauw, een andere keer zie je echt bijna alleen maar bruin, soms wat groen en er lijkt zelfs soms wat paarsigs in te zitten. Het is deels afhankelijk van hoe het licht er op schijnt, maar buiten dat lijkt het ook haast per dag te veranderen!
Hij trekt ongelooflijk veel aandacht op straat en in winkels trouwens.Kijk hem een beetje aan en hij kraait al van plezier en spartelt als een malle!
Laatst kreeg ik wel van iemand te horen dat hij net ietsjes donkerder is dan de meeste Nederlandse baby's.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:32 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Hier lijkt smurfke niks op zijn moeder die Arubaanse is. Iemand zei laatst nog tegen me dat het jammer is dat hij op mij lijkt.
Ik grap wel eens dat ze een banaan is. Geel van buiten, wit van binnen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:27 schreef ToT het volgende:
Mijn vrouw heeft ook veel meer een westerse houding dan de meeste Filipijnse mensen.
Veel Filipijnse mensen zijn lui en naïef. Ze geloven veel in het lot, in de krachten van witchdoctors en uiteraard in God en Jezus.
Hebben ze geld, dan gaat een flink deel ervan naar de kerk en bidden ze tot Jezus of hij er voor wil zorgen dat ze meer geld krijgen of een mooie baan of wat dan ook en gaan vervolgens weer zitten niksen. Maar degenen die wat meer een werkersmentaliteit hebben, gaan er dan ook wel echt voor de volle 100% voor.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ze een banaan is. Geel van buiten, wit van binnen.
Ze is niet op haar mondje gevallen, en aard daarom niet zo goed in de Japanese (werk)cultuur.
Reallyquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:43 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik grap wel eens dat ze een banaan is. Geel van buiten, wit van binnen.
Ze is niet op haar mondje gevallen, en aard daarom niet zo goed in de Japanese (werk)cultuur.
Ja aziatische chicks zijn heel goed in liegen tegen familie... om geld achter te houden, om tot laat uit te mogen gaan etc...quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Mijn vrouw heeft lange tijd zelfs tegen haar familie gezegd dat ze werkeloos is en dat het geld wat ze naar hen toe stuurt van mij af komt!Dat ik zo gul ben hen te onderhouden! (Had ik zelf wel wat moeite mee overigens.)
Hehheh. Ik zou het echt zo slecht trekken die mentaliteit. Gelukkig komt mijn vriendin uit een upper-middle-class situatie. Er gaat geen cent richting familie. Het is eerder anders om.quote:Een tante wist wel dat ze werkte en heeft haar familie uit zitten kafferen van dat ze dus elke dag zich de tering zit te werken zodat zij daar een mooi leventje hadden. Ze mochten wel dankbaarder zijn en minder veeleisend.
In plaats van dat de familie zich schaamde had men juist zoiets van: "Oh? Ze werkt dus? Dan kan ze ook meer geld sturen!" en meteen belden ze haar op om maandelijks 60% meer geld te krijgen bovenop wat ze al van haar kregen!
Gelukkig trapte ze daar absoluut niet in.
Mijn vrouw wil overigens over een paar jaar een nieuwe studie gaan volgen en op korte termijn een rijbewijs halen zodat ze meer mogelijkheden heeft qua werk.
That's right, bitch. Pak aan. Fuckin' DESTROYEDquote:
Oh mijn vrouw houdt absoluut niet van liegen. We bespreken alles door en door, ook de financiën enzo; hoeveel er binnen komt, wat voor deel van de inkomsten voor het huishouden gebruikt wordt enz.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja aziatische chicks zijn heel goed in liegen tegen familie... om geld achter te houden, om tot laat uit te mogen gaan etc...
[..]
Hehheh. Ik zou het echt zo slecht trekken die mentaliteit. Gelukkig komt mijn vriendin uit een upper-middle-class situatie. Er gaat geen cent richting familie. Het is eerder anders om.
Ik kan prima omgaan met haar familie. Zijn gewone mensen die geen vreemde financiële verwachtingen hebben. Men heeft zelf hoge posities in bedrijven of een riant pensioen. Men is gewoon blij dat dochter/nichtje iemand heeft gevonden die geen rare freak is.
Ik ben me pas halverwege onze relatie gaan beseffen hoe zeldzaam dat eigenlijk is.
Er is niets racistisch aan mijn uitspraak.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:18 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
rot toch op
Het is algemeen bekend dat er veel mannen zijn die in eigen land geen vrouw kunnen krijgen op deze manier aan de vrouw komen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:31 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Is dat jouw eigen mening/heb je dat ervaren in je omgeving of neem je nu gewoon iets over wat anderen ook maar zomaar zeggen?
En toch denken 'de mensen' dat jij een viezerik bent die geen Hollandse meid kan krijgen.?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.
En wat je zegt, erg knap om te zien. Ik schat haar een 8.
Hoe weet je dat ze niet tegen jou liegt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha herkenbaar!
Mijn vrouw heeft lange tijd zelfs tegen haar familie gezegd dat ze werkeloos is en dat het geld wat ze naar hen toe stuurt van mij af komt!Dat ik zo gul ben hen te onderhouden! (Had ik zelf wel wat moeite mee overigens.)
Lijkt mij sterk gezien het feit dat zij 23 is en ik 26. Plus ze spreekt verder gewoon goed nederlands, want ze woont hier al ongeveer 6 jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En toch denken 'de mensen' dat jij een viezerik bent die geen Hollandse meid kan krijgen.?
Ja want als je geen Hollandse boerin die loopt als een perd en een dito lach heeft kunt krijgen heb je echt gefaald als blanke Nederlandse kerelquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En toch denken 'de mensen' dat jij een viezerik bent die geen Hollandse meid kan krijgen.?
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Haha, zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.
Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.
Bij een dagje uit ben je niet met z'n tweeën, maar gaat de hele familie mee.
Enkel bij een oude en vaak wat viezige vent (onverzorgd) met een jong dingetje ernaast. En al helemaal als ze elkaar amper kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet dat je het fout hebt hoor, maar de meeste oerhollandsche dames zijn ook lang niet zo zelfstandig en onafhankelijk als ze zelf verkondigen. Beetje parttime werken, als het niet goed gaat beetje alimentatie, beetje gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.
jaloers?quote:Op zondag 7 april 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Enkel bij een oude en vaak wat viezige vent (onverzorgd) met een jong dingetje ernaast. En al helemaal als ze elkaar amper kunnen verstaan.
4x hiervoor relatie gehad met Hollandse meiden. Niks mis mee. Maar ik moet bekennen dat Aziatische vrouwen wel wat vrouwelijker, verfijnder en charmanter zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja want als je geen Hollandse boerin die loopt als een perd en een dito lach heeft kunt krijgen heb je echt gefaald als blanke Nederlandse kerel
Puur racisme. denken dat vrouwen uit Thailand maar untermenschen zijnquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Je ziet soms mannen die in Nederland nog nooit een vriendin hebben gehad opeens met een knappe Filipijnse of Thaise.
Dat is dan niet omdat ze plotseling sociale skilles gekregen hebben, het is vooral omdat de vrouwen daar uit hun kansarme omgeving weg willen.
Euhm nee. Wat een rare opmerking van je eigenlijk.quote:
Waar bemoei jij je dan mee?quote:Op maandag 8 april 2019 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Euhm nee. Wat een rare opmerking van je eigenlijk.
Jaloers ben je als je iets ziet wat je zelf graag zou willen (ervaren). Een liefdeloos huwelijk waarin je elkaar niet eens kan verstaan lijkt me alles behalve fijn. En ik had die mensen dan ook meer gegund.
Maar zoals gezegd heb ik dat alleen bij dat soort combi's, waar postorder bruidje vanaf straalt.
Bij andere combinaties heb ik dat helemaal niet. Ook niet als het op het eerste gezicht een onwaarschijnlijke combi is, maar er wederzijdse tevredenheid/geluk/liefde vanaf straalt. Daar word ik juist blij van, want liefde is mooi om te zien.
Het is prachtig weer, zou je niet eens wat vrolijker zijn ipv altijd zo boos gelijk?quote:
Ik denk dat hier ook verschillende gradaties in te vinden zijn. Maar ik snap en begrijp je kern. Dat heb ik bij sommige stellen (blanke man met Aziatische vrouw) ook.quote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels van blanke mannen die een duidelijke voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen. Ze hebben vaak een wereldbeeld dat zulke vrouwen onderdanig en dus gemakkelijk zijn. Feit is dat zulke mannen niet bij normale vrouwen iets kunnen bereiken dus "kopen" ze een vrouw uit het buitenland.
Vergeet niet dat er geen sociale voorzieningen in dergelijke landen zijn. Of schamel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die zelf niet zo'n koppel persoonlijk kent.quote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels van blanke mannen die een duidelijke voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen. Ze hebben vaak een wereldbeeld dat zulke vrouwen onderdanig en dus gemakkelijk zijn. Feit is dat zulke mannen niet bij normale vrouwen iets kunnen bereiken dus "kopen" ze een vrouw uit het buitenland.
Wat een racismequote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik wist niet dat er zo veel albino's rondliepen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:34 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een racisme
Aziatische vrouwen abnormaal noemen
Misschien willen witte mannen geen witte vrouwen?
Elk witte vrouw die ik ken heeft iets van een geestelijk/emotioneel probleem, issues, rare ziektes... noem maar op.
Wat "even" een Aziatische vrouw scoren betreft; dat lijkt meer iets voor Amerikanen te zijn. Nederlanders gaan niet echt over één nacht ijs. Die willen de dame meestal eerst een paar keer ontmoeten (paar keer daar naar toe gaan, paar keer hierheen halen).quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:00 schreef Aurelius het volgende:
Waar ik woon is een redelijk grote Japanse gemeenschap, en ook veel gemengde koppels.
Wat ik merk is dat het niet zozeer kansloze Nederlanders zijn die ‘even’ een vrouwtje uit het buitenland, al zitten er wel wat sociaal wat onbeholpen types tussen. Nee, het zijn vooral de vrouwen die behoorlijk agressief een westerse man hebben gevonden in Japan. Veelal zijn ze al wat ouder en komen ze in Japan moeilijker aan de man, willen ze graag kinderen (halfbloedjes staan algemeen bekend als schattig) of willen ze de sociale- en werkdruk in Japan ontvluchten. Hechte familieband is er eigenlijk nauwelijks. Als de dochter trouwt, behoort zij voortaan tot de familie van de man.
Nu zie ik mezelf wel als uitzondering op de regel.Al was de keuze wonen Japan of Nederland wel snel gemaakt.
Inderdaad. Nu geloof ik best dat er wel gepensioneerde Nederlanders die kan op gaan om in Thailand ofzo te genieten van hun oude dag met een jonge meid. Maar een vrouw uit Azië hierheen halen is toch niet zo makkelijk. Je moet toch vrij zeker van je gevoelens zijn om er een succes van te maken. Nederlanders zijn hier toch wel wat nuchterder in.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat "even" een Aziatische vrouw scoren betreft; dat lijkt meer iets voor Amerikanen te zijn. Nederlanders gaan niet echt over één nacht ijs. Die willen de dame meestal eerst een paar keer ontmoeten (paar keer daar naar toe gaan, paar keer hierheen halen).
Amerikanen zijn meer van dat ze het al snel over trouwen hebben en de dame in kwestie ook snel naar eigen land toe halen.
Duitsers en Australiërs zijn meer van de seks i.p.v. relaties.
Kleine minderheid. Het is een vrij traditioneel land. De keuze is inderdaad carrière of gezin. Een combinatie is veelal niet mogelijk. De manager van mijn vrouw had voor haar carrière gekozen en maakte het leven hel voor de vrouwen onder haar die die keuze niet hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Er wordt veel onzin geopperd. Ook in Azie zie je dat vrouwen een carriere nastreven en selectief zijn. In Japan zie je ook veel vrouwen niet aan kinderen beginnen omdat ze hun carriere niet willen opgeven of liever single blijven dan met een mindere man. Net als hier. De ex-prostituee die via internet gekocht worden zijn geen representatie van de gemiddelde vrouw daar.
Wie dan?quote:Veel mannen hier aanbidden aziatische vrouwen omdat ze denken dat ze onderdanig zijn. Het zijn slappe suffe gozers waar de meeste vrouwen op neerkijken en dus gaan ze op de fantasie van een onderdanige exotische vrouw.
Cope van onaantrekkelijke, onplezante Hollandsche stalpeerden. Leuke Nederlandse dames hoor je nooit zo praten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Veel mannen hier aanbidden aziatische vrouwen omdat ze denken dat ze onderdanig zijn. Het zijn slappe suffe gozers waar de meeste vrouwen op neerkijken en dus gaan ze op de fantasie van een onderdanige exotische vrouw.
Mannelijke genen zijn domnant ofzo. Dus als je als blanke man met een Aziatische neemt, dan is de kans groter dat je kinderen er westerser uitkomen. En dat is natuurlijk goed dit begrijpt iedereen. Maar omgekeerd en je zoon groeit op als zelfhatende of als zichzelf opsluitende zolderkamerende incel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
Leuk kind! Halfbloedjes zijn bijna altijd mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |