Niet dat je het fout hebt hoor, maar de meeste oerhollandsche dames zijn ook lang niet zo zelfstandig en onafhankelijk als ze zelf verkondigen. Beetje parttime werken, als het niet goed gaat beetje alimentatie, beetje gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.
jaloers?quote:Op zondag 7 april 2019 16:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Enkel bij een oude en vaak wat viezige vent (onverzorgd) met een jong dingetje ernaast. En al helemaal als ze elkaar amper kunnen verstaan.
4x hiervoor relatie gehad met Hollandse meiden. Niks mis mee. Maar ik moet bekennen dat Aziatische vrouwen wel wat vrouwelijker, verfijnder en charmanter zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja want als je geen Hollandse boerin die loopt als een perd en een dito lach heeft kunt krijgen heb je echt gefaald als blanke Nederlandse kerel
Puur racisme. denken dat vrouwen uit Thailand maar untermenschen zijnquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Je ziet soms mannen die in Nederland nog nooit een vriendin hebben gehad opeens met een knappe Filipijnse of Thaise.
Dat is dan niet omdat ze plotseling sociale skilles gekregen hebben, het is vooral omdat de vrouwen daar uit hun kansarme omgeving weg willen.
Euhm nee. Wat een rare opmerking van je eigenlijk.quote:
Waar bemoei jij je dan mee?quote:Op maandag 8 april 2019 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Euhm nee. Wat een rare opmerking van je eigenlijk.
Jaloers ben je als je iets ziet wat je zelf graag zou willen (ervaren). Een liefdeloos huwelijk waarin je elkaar niet eens kan verstaan lijkt me alles behalve fijn. En ik had die mensen dan ook meer gegund.
Maar zoals gezegd heb ik dat alleen bij dat soort combi's, waar postorder bruidje vanaf straalt.
Bij andere combinaties heb ik dat helemaal niet. Ook niet als het op het eerste gezicht een onwaarschijnlijke combi is, maar er wederzijdse tevredenheid/geluk/liefde vanaf straalt. Daar word ik juist blij van, want liefde is mooi om te zien.
Het is prachtig weer, zou je niet eens wat vrolijker zijn ipv altijd zo boos gelijk?quote:
Ik denk dat hier ook verschillende gradaties in te vinden zijn. Maar ik snap en begrijp je kern. Dat heb ik bij sommige stellen (blanke man met Aziatische vrouw) ook.quote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels van blanke mannen die een duidelijke voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen. Ze hebben vaak een wereldbeeld dat zulke vrouwen onderdanig en dus gemakkelijk zijn. Feit is dat zulke mannen niet bij normale vrouwen iets kunnen bereiken dus "kopen" ze een vrouw uit het buitenland.
Vergeet niet dat er geen sociale voorzieningen in dergelijke landen zijn. Of schamel.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:23 schreef Yellow. het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd geld naar de familie gestuurd worden? Dat snap ik nooit. Zó verschrikkelijk armoedig is die familie toch niet?
Duidelijk iemand die zelf niet zo'n koppel persoonlijk kent.quote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels van blanke mannen die een duidelijke voorkeur hebben voor Aziatische vrouwen. Ze hebben vaak een wereldbeeld dat zulke vrouwen onderdanig en dus gemakkelijk zijn. Feit is dat zulke mannen niet bij normale vrouwen iets kunnen bereiken dus "kopen" ze een vrouw uit het buitenland.
Wat een racismequote:Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik wist niet dat er zo veel albino's rondliepen?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:34 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat een racisme
Aziatische vrouwen abnormaal noemen
Misschien willen witte mannen geen witte vrouwen?
Elk witte vrouw die ik ken heeft iets van een geestelijk/emotioneel probleem, issues, rare ziektes... noem maar op.
Wat "even" een Aziatische vrouw scoren betreft; dat lijkt meer iets voor Amerikanen te zijn. Nederlanders gaan niet echt over één nacht ijs. Die willen de dame meestal eerst een paar keer ontmoeten (paar keer daar naar toe gaan, paar keer hierheen halen).quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:00 schreef Aurelius het volgende:
Waar ik woon is een redelijk grote Japanse gemeenschap, en ook veel gemengde koppels.
Wat ik merk is dat het niet zozeer kansloze Nederlanders zijn die ‘even’ een vrouwtje uit het buitenland, al zitten er wel wat sociaal wat onbeholpen types tussen. Nee, het zijn vooral de vrouwen die behoorlijk agressief een westerse man hebben gevonden in Japan. Veelal zijn ze al wat ouder en komen ze in Japan moeilijker aan de man, willen ze graag kinderen (halfbloedjes staan algemeen bekend als schattig) of willen ze de sociale- en werkdruk in Japan ontvluchten. Hechte familieband is er eigenlijk nauwelijks. Als de dochter trouwt, behoort zij voortaan tot de familie van de man.
Nu zie ik mezelf wel als uitzondering op de regel.Al was de keuze wonen Japan of Nederland wel snel gemaakt.
Inderdaad. Nu geloof ik best dat er wel gepensioneerde Nederlanders die kan op gaan om in Thailand ofzo te genieten van hun oude dag met een jonge meid. Maar een vrouw uit Azië hierheen halen is toch niet zo makkelijk. Je moet toch vrij zeker van je gevoelens zijn om er een succes van te maken. Nederlanders zijn hier toch wel wat nuchterder in.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat "even" een Aziatische vrouw scoren betreft; dat lijkt meer iets voor Amerikanen te zijn. Nederlanders gaan niet echt over één nacht ijs. Die willen de dame meestal eerst een paar keer ontmoeten (paar keer daar naar toe gaan, paar keer hierheen halen).
Amerikanen zijn meer van dat ze het al snel over trouwen hebben en de dame in kwestie ook snel naar eigen land toe halen.
Duitsers en Australiërs zijn meer van de seks i.p.v. relaties.
Kleine minderheid. Het is een vrij traditioneel land. De keuze is inderdaad carrière of gezin. Een combinatie is veelal niet mogelijk. De manager van mijn vrouw had voor haar carrière gekozen en maakte het leven hel voor de vrouwen onder haar die die keuze niet hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Er wordt veel onzin geopperd. Ook in Azie zie je dat vrouwen een carriere nastreven en selectief zijn. In Japan zie je ook veel vrouwen niet aan kinderen beginnen omdat ze hun carriere niet willen opgeven of liever single blijven dan met een mindere man. Net als hier. De ex-prostituee die via internet gekocht worden zijn geen representatie van de gemiddelde vrouw daar.
Wie dan?quote:Veel mannen hier aanbidden aziatische vrouwen omdat ze denken dat ze onderdanig zijn. Het zijn slappe suffe gozers waar de meeste vrouwen op neerkijken en dus gaan ze op de fantasie van een onderdanige exotische vrouw.
Cope van onaantrekkelijke, onplezante Hollandsche stalpeerden. Leuke Nederlandse dames hoor je nooit zo praten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Zihuatanejo het volgende:
Veel mannen hier aanbidden aziatische vrouwen omdat ze denken dat ze onderdanig zijn. Het zijn slappe suffe gozers waar de meeste vrouwen op neerkijken en dus gaan ze op de fantasie van een onderdanige exotische vrouw.
Mannelijke genen zijn domnant ofzo. Dus als je als blanke man met een Aziatische neemt, dan is de kans groter dat je kinderen er westerser uitkomen. En dat is natuurlijk goed dit begrijpt iedereen. Maar omgekeerd en je zoon groeit op als zelfhatende of als zichzelf opsluitende zolderkamerende incel.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
Leuk kind! Halfbloedjes zijn bijna altijd mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |