abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186032930
Wat vinden jullie leuk/niet leuk aan meiden dit uit dit gedeelte van het continent wonen? zijn er bepaalde stereotypes of gedragingen dat invloed heeft op een relatie?
graag op anoniem
pi_186032945
Ik vind ze persoonlijk vooral lelijk. Over het algemeen dan
pi_186032991
Elk gedrag heeft invloed op een relatie :'(
pi_186032994
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu. :)
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen: ^O^ Dan heb je dus een goeie! :Y
pi_186033262
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu. :)
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen: ^O^ Dan heb je dus een goeie! :Y
Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan. ^O^

En wat je zegt, erg knap om te zien. Ik schat haar een 8.
pi_186033305
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan. ^O^
Kijk, beter! ^O^

Mevrouw ToT was onderwijzeres in eigen land. Helaas is haar diploma hier weinig meer waard dan pleepapier dus zit ze nu in de schoonmaak en aan de lopende band, maar zodra ze de taal wat meer onder de knie heeft, gaat ze waarschijnlijk wel weer studeren! :Y

M'n schoonzusje is overigens ook fakking knap. Die begint net te daten met een Amerikaan. :)
  donderdag 4 april 2019 @ 17:49:27 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186033585
Ik vind ze erg lelijk. Totaal niet mijn smaak.
Er zijn maar een paar enkelingen die ik aantrekkelijk vind en dat zijn dan meestal halfbloedjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186033632
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind ze erg lelijk. Totaal niet mijn smaak.
Er zijn maar een paar enkelingen die ik aantrekkelijk vind en dat zijn dan meestal halfbloedjes.
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo. :)
  donderdag 4 april 2019 @ 18:08:51 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186033914
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo. :)
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
pi_186034169
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
:Y
pi_186035103
Aziatische dames kunnen enorm mooi zijn: heel tenger en vrouwelijk, fijn gezichtje. Naast mij woont een Aziatische chick met haar vriend (gewoon geadopteerd trouwens), man wat een lekker wijf is dat :P

Maar de ''ver nederlandste'' aziatische dames komen op mij vaak nogal hard to get over, vaak ook extreem hip gekleed en met tattooos etc. Voelt voor mij nogal onbereikbaar als oerhollandsche vent.

In de Filipijnen lopen wel prachtige exemplaren rond. Heb mijn tinder locatie daar wel eens aangezet, en wat er dan soms tussen zit: _O_

Hierboven wordt genoemd dat je ''wel moet oppassen'' dat je geen golddigger aan de haak slaat, maar ik denk to be fair dat de meesten wel in meer of mindere mate golddigger zijn. Hier in Nederland met tinder een steady aantal matches, maar zet ik mijn locatie in Manilla, dan vliegen de likes me om de oren, de helft begint tegen je te praten; je voelt je bijna de koning te rijk. Wel goed gebekt/intelligent en opgeleid de meesten dus in potentie prima partners denk ik, alleen ik denk toch ook dat geld / het uitzicht op een leven in het westen eerder in meer dan minder van de helft van de gevallen een rol speelt.
pi_186035346
Ze zijn zéér close met familie en vriendinnen, daardoor zijn ze niet zelfstandig.
pi_186035422
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze zijn zéér close met familie en vriendinnen, daardoor zijn ze niet zelfstandig.
Hoe bedoel je precies?
pi_186035797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.

Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.

Bij een dagje uit ben je niet met z'n tweeën, maar gaat de hele familie mee.
pi_186035822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken? :r

De huid rond de ogen is naar mijn mening het meest geplooid bij Chinezen (inclusief nationalistisch China= Taiwan) en Koreanen. Bij de overige Oost-Aziatische mensen valt het erg mee.

Maar vooral Filipijnse dames komen mij over als golddiggers, helemaal als ze kinderen hebben want ze doen uiteraard alles zodat haar kinderen in het Westen advocaat of directeur kunnen worden.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186035854
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.

Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.

Bij een dagje uit ben je niet met z'n tweeën, maar gaat de hele familie mee.
Oh zo.

Gelukkig heb ik daar geen last van. Ik ben gewoon samen met haar als we iets gaan doen.
  donderdag 4 april 2019 @ 19:48:41 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186035873
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?

Nou, het was niet denigrerend bedoelt hoor.
Ik heb er alleen geen andere benamingen voor. Spleetoog lijkt me een vrij normale term.
  donderdag 4 april 2019 @ 20:06:41 #18
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186036359
Een filipijnse chick daten die in NL woont, prima. Waarom niet.

Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
Nogal logisch dat een vrouw in zo’n situatie er alles voor over heeft om daar uit te komen.

Wil niet zeggen dat het geen echte liefde kan zijn. Wil vaak wel zeggen dat er meer speelt dan alleen liefde.
pi_186038299
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken? :r

De huid rond de ogen is naar mijn mening het meest geplooid bij Chinezen (inclusief nationalistisch China= Taiwan) en Koreanen. Bij de overige Oost-Aziatische mensen valt het erg mee.

Maar vooral Filipijnse dames komen mij over als golddiggers, helemaal als ze kinderen hebben want ze doen uiteraard alles zodat haar kinderen in het Westen advocaat of directeur kunnen worden.
Oef dat spleetogen heb ik blijkbaar overheen gelezen! :X Was ondertussen met mijn vrouw aan het praten.
pi_186038449
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken. :)
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op. :)
En samen hebben we dit geproduceerd:

En wij drietjes zijn super gelukkig samen! O+ :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 04-04-2019 21:41:57 ]
  donderdag 4 april 2019 @ 21:54:35 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_186038947
Ik weet niet of je je hier hoeft te bewijzen ToT, maar hebt een super schattig jochie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_186039358
Leuk kind! Halfbloedjes zijn bijna altijd mooi.
  donderdag 4 april 2019 @ 23:34:45 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186041256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.
  donderdag 4 april 2019 @ 23:35:39 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186041274
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken. :)
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op. :)
En samen hebben we dit geproduceerd:

[ afbeelding ]

En wij drietjes zijn super gelukkig samen! O+ :Y
Nice man.
Leuk kereltje is het.
pi_186041845
Qua uiterlijk val ik er wel op (maar ik val op alle etniciteiten), qua persoonlijkheid door hun bescheiden, ingetogen houding vaak lastig te peilen. Ze flirten bar weinig en zeker niet zo opvallend. Moeilijk om contact mee te maken, want de welgestelde aziaten, vooral chinezen, trekken toch vaak naar elkaar toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')