Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:24 schreef ToT het volgende:
Ik ben met een Filipijnse dame getrouwd en we hebben een lief zoontje van 7 maand oud nu.
Oost-Aziatische dames zijn vaak super knap om te zien en zijn vaak wat meer bescheiden. (Daarmee bedoel ik niet onderdanig of zo.)
Met Thaise dames en ook met sommige Filipijnse dames moet je wel oppassen dat de liefde niet bestaat uit dat jij haar familie onderhoudt en dat zij dan lief tegen je doet, maar je merkt snel genoeg of je een golddigger tegenover je hebt of niet. Zeker als ze zelf al beginnen over dat ze een baan willen om het huishouden hier te ondersteunen en om ook een centje naar de familie te sturen:Dan heb je dus een goeie!
Kijk, beter!quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Momenteel eentje aan het daten die gewoon werkt en een studie wil gaan volgen voor een volwaardige baan.
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:49 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind ze erg lelijk. Totaal niet mijn smaak.
Er zijn maar een paar enkelingen die ik aantrekkelijk vind en dat zijn dan meestal halfbloedjes.
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je van die "love you long time" sletten hebt met van die uitgestreken hoerenbekken dan snap ik je wel, maar er zijn ook veel oost-Aziatische dames met zeer verfijnde gezichtjes enzo.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef Mr.Ping het volgende:
Ze zijn zéér close met familie en vriendinnen, daardoor zijn ze niet zelfstandig.
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.quote:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat of ze nu lelijk zijn of knap ze zien er vaak wel schattig uit. Komt door die spleetogen denk ik. En bijvoorbeeld Thaise vrouwen hebben vaak van die platgedrukte neusjes.
Oh zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:45 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zo als ik het zeg, ze doen weinig dingen zelfstandig.
Bij een date is er vaak een chaperone bij. Het is niet gebruikelijk dat een meisje daar alleen iets gaat doen. Het is niet dat het niet mag, maar het is meer gewoonte daar.
Bij een dagje uit ben je niet met z'n tweeën, maar gaat de hele familie mee.
Nou, het was niet denigrerend bedoelt hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?
Oef dat spleetogen heb ik blijkbaar overheen gelezen!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Spleetogen, kan je het niet minder denigrerend uit drukken?
De huid rond de ogen is naar mijn mening het meest geplooid bij Chinezen (inclusief nationalistisch China= Taiwan) en Koreanen. Bij de overige Oost-Aziatische mensen valt het erg mee.
Maar vooral Filipijnse dames komen mij over als golddiggers, helemaal als ze kinderen hebben want ze doen uiteraard alles zodat haar kinderen in het Westen advocaat of directeur kunnen worden.
En vaak zijn het mannen die geen zelfstandige/onafhankelijke vrouw willen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef SugeLucky het volgende:
Een chick uit de Filipijnen naar NL halen, vind ik vaak wat triests hebben. Meestal zijn het mannen die hier geen vrouw kunnen krijgen en feitelijk een soort van misbruik maken van de armoede in een ander land.
Nice man.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
Wat onze situatie betreft; mijn vrouw woonde daar nog wel. Ze was niet van plan om met een Europeaan in zee te gaan omdat ze al bijna onderwijzeres was en ze kon als ze eenmaal haar diploma had gelijk bij de VN gaan werken.
We zijn gewoon vriendschappelijk met elkaar gaan praten, maar na verloop van tijd bloeide er toch wel wat op.
En samen hebben we dit geproduceerd:
[ afbeelding ]
En wij drietjes zijn super gelukkig samen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |