Hoe werkt dat worden kinderen een gemiddelde?quote:Op zondag 14 april 2019 20:34 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Gary, dat is inderdaad de beschrijving van de ideale man voor een Pilipina.
Lees je omschrijving en denk je dan in dat je zo een Filipina bent uit nogal armoedige omstandigheden.
Je noemt ....
lang ..... fantatstisch, onze kindjes worden ook langer dan mij, dan de doorsnee Pilipino.
Voor nu heb je het goed voor elkaar dan.quote:Op maandag 15 april 2019 14:50 schreef DjVero het volgende:
Ik heb ook een ZO-Aziatische, inmiddels vrouw, uit Thailand. Eigenlijk nooit een Nederlandse vriendin gehad (2x een Française), dus daar kan ik niet over oordelen en eigenlijk ook niet vergelijken.
Wel is het zo dat, ondanks dat ze inmiddels behoorlijk verwesterd is, ze ontzettend zorgzaam is. Ben ik een keertje ziek, dan krijg ik me toch een partij pillen en allerlei 'theetjes' toegestopt.
Ik ben wel van mening, wat hier ook al een paar keer geopperd is, dat ze voor een klein gedeelte voor haar welvaart naar Nederland is gekomen. Logisch ook, omdat ze daar nauwelijks toekomst had. Ze werkte namelijk in de bediening voor inderdaad een hongerloontje, zonder de zekerheden die wij hier in Nederland kennen. Ik neem haar dat ook niet kwalijk. Sterker nog, ik weet zeker dat de meesten die, hier of elders, over postorderbruidje roeptoeteren, hetzelfde zouden doen als zij hun lief in een ver oord treffen, met als bonus dat ze daar drie keer meer kunnen verdienen. Ik wel iig.
Hoewel mijn vrouw mij in het begin als de 'leider' in de relatie zag (dus niet: dat zij onderdanig was/is), is ze gelukkig wel gaan snappen dat man en vrouw in NL gelijkwaardig zijn. We delen onze uitgaven (vaste lasten, boodschappen e.d.), maar hebben ook gescheiden rekeningen, voor eigen gebruik. En ja, een bescheiden gedeelte van haar inkomen gaat naar familie. Overigens hielp het ook dat zij, zes dagen na haar emigratie naar Nederland, al werk had gevonden. "What I mut to do in the house...", wat ook de reden is dat ik ook af en toe moet schoonmaken, stofzuigen, etc. Helaas de keerzijde van de verwestering......![]()
(jk ofcourse, vrienden of familie ouwehoeren daar over; "dan hoef jij zeker niks te doen in het huishouden met je Aziatische vrouw").
Ze wil haar eigen leven leiden, wat ik alleen maar toejuich, zodat ik ook af en toe ongestoord met de maten kan borrelen, een jointje kan roken ("not too much!!") of een Playstation-sessie kan houden. Ze maakt zelf een afspraak bij de huisarts, naar het winkelcentrum in welke stad dan ook (alleen of met vriendinnen) en regelt haar eigen zaakjes. Even voor de duidelijkheid: ze woont nog maar twee jaar in Nederland! We gaan overigens ook net zo goed samen ergens naartoe, een festival (Defqon.1 bijv. haha), dagjes uit, noem het maar op. Dat komt echter eigenlijk altijd wel op mij neer, dus zo ver is ze nog niet.![]()
Ik prijs mezelf gelukkig met haar. Ze is een schat.
Je komt vrij naïef over.quote:Op maandag 15 april 2019 14:50 schreef DjVero het volgende:
Ik heb ook een ZO-Aziatische, inmiddels vrouw, uit Thailand. Eigenlijk nooit een Nederlandse vriendin gehad (2x een Française), dus daar kan ik niet over oordelen en eigenlijk ook niet vergelijken.
Wel is het zo dat, ondanks dat ze inmiddels behoorlijk verwesterd is, ze ontzettend zorgzaam is. Ben ik een keertje ziek, dan krijg ik me toch een partij pillen en allerlei 'theetjes' toegestopt.
Ik ben wel van mening, wat hier ook al een paar keer geopperd is, dat ze voor een klein gedeelte voor haar welvaart naar Nederland is gekomen. Logisch ook, omdat ze daar nauwelijks toekomst had. Ze werkte namelijk in de bediening voor inderdaad een hongerloontje, zonder de zekerheden die wij hier in Nederland kennen. Ik neem haar dat ook niet kwalijk. Sterker nog, ik weet zeker dat de meesten die, hier of elders, over postorderbruidje roeptoeteren, hetzelfde zouden doen als zij hun lief in een ver oord treffen, met als bonus dat ze daar drie keer meer kunnen verdienen. Ik wel iig.
Hoewel mijn vrouw mij in het begin als de 'leider' in de relatie zag (dus niet: dat zij onderdanig was/is), is ze gelukkig wel gaan snappen dat man en vrouw in NL gelijkwaardig zijn. We delen onze uitgaven (vaste lasten, boodschappen e.d.), maar hebben ook gescheiden rekeningen, voor eigen gebruik. En ja, een bescheiden gedeelte van haar inkomen gaat naar familie. Overigens hielp het ook dat zij, zes dagen na haar emigratie naar Nederland, al werk had gevonden. "What I mut to do in the house...", wat ook de reden is dat ik ook af en toe moet schoonmaken, stofzuigen, etc. Helaas de keerzijde van de verwestering......![]()
(jk ofcourse, vrienden of familie ouwehoeren daar over; "dan hoef jij zeker niks te doen in het huishouden met je Aziatische vrouw").
Ze wil haar eigen leven leiden, wat ik alleen maar toejuich, zodat ik ook af en toe ongestoord met de maten kan borrelen, een jointje kan roken ("not too much!!") of een Playstation-sessie kan houden. Ze maakt zelf een afspraak bij de huisarts, naar het winkelcentrum in welke stad dan ook (alleen of met vriendinnen) en regelt haar eigen zaakjes. Even voor de duidelijkheid: ze woont nog maar twee jaar in Nederland! We gaan overigens ook net zo goed samen ergens naartoe, een festival (Defqon.1 bijv. haha), dagjes uit, noem het maar op. Dat komt echter eigenlijk altijd wel op mij neer, dus zo ver is ze nog niet.![]()
Ik prijs mezelf gelukkig met haar. Ze is een schat.
Het is toch normaal dat in een relatie de vrouw op een gegeven moment meer leiding gaat nemen? Ik heb het idee dat dat in de meeste relaties gebeurt.quote:Op maandag 22 april 2019 05:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je komt vrij naïef over.
Thaise vrouwen zijn in de regel vrij dominant.. niet per se aan het begin van een relatie maar zodra men zich gemakkelijk genoeg voelt. Jij denkt dat dat een teken is dat ze verwesterd is maar... nee.
2 jaar is nog pril. Ik weet niet wat jouw niveau van mensenkennis is. Ik weet van mezelf dat ik vrij snel door heb hoe mensen in elkaar zitten en wat hun doelen zijn dus ik wist bij mijn vriendin al snel dat het prima in elkaar zat. Maar ik merk dat veel andere mensen bijna totaal blind zijn voor tekenen dat dingen fout zitten.
Ik las in jouw beschrijving nog eigenlijk maar vrij weinig waardoor ik dacht "oh dat zit wel prima". Maar ok. Hoop verder het beste voor je.
Mijn ervaring wat dat betreft is 50/50quote:Op maandag 22 april 2019 14:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is toch normaal dat in een relatie de vrouw op een gegeven moment meer leiding gaat nemen? Ik heb het idee dat dat in de meeste relaties gebeurt.
wat is oost aziatisch ??quote:Op donderdag 4 april 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie leuk/niet leuk aan meiden dit uit dit gedeelte van het continent wonen? zijn er bepaalde stereotypes of gedragingen dat invloed heeft op een relatie?
Zuid-Korea/China/Japan/Vietnam voornamelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 15:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is oost aziatisch ??
filipijnen of zo ??
https://www.dateinasia.com/rgc
Filipijnse vrouwen zijn schatjes en zeer zorgzaam , maar haal ze niet hierheen
Mijn vrouw is een Filipijnse, en we zijn dolgelukkig met elkaar!quote:Op maandag 22 april 2019 15:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat is oost aziatisch ??
filipijnen of zo ??
https://www.dateinasia.com/rgc
Filipijnse vrouwen zijn schatjes en zeer zorgzaam , maar haal ze niet hierheen
Dan weet jij wat ik bedoelquote:Op maandag 22 april 2019 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw is een Filipijnse, en we zijn dolgelukkig met elkaar!![]()
Maar ik weet wel dat veel dames uit dat land als een blad in de wind om kunnen slaan qua persoonlijkheid zodra ze in "America" zijn (het buitenland). Mijn vrouw beaamt dat beeld van haar (voormalige) landgenoten. De arrogantie slaat dan direct toe
Maar dat hoeft dus gelukkig niet.Zeker niet met dames die niet in grote steden daar hebben gewoond. Stadsmeisjes hebben meestal een heel andere attitude, maar ook plattelandsdames die ff naar de grote stad daar gaan kunnen flink veranderen.
ONZIJquote:Op maandag 22 april 2019 16:01 schreef Doublepain het volgende:
Alleen voor de list zou ik er 1 willen doen, voor de rest zo ver mogelijk vandaan blijven
Precies!quote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan weet jij wat ik bedoel
het is niet voor niets dat Filipijnse Vrouwen de beste verpleegsters ter wereld zijn
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:22 schreef LorneMalvo het volgende:
Ik vind ze persoonlijk vooral lelijk. Over het algemeen dan
Ach ze zijn wat klein, maar lelijk zeker nietquote:Op donderdag 4 april 2019 17:22 schreef LorneMalvo het volgende:
Ik vind ze persoonlijk vooral lelijk. Over het algemeen dan
Er zijn echt wel knappere te vinden dan die hoor!quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ach ze zijn wat klein, maar lelijk zeker niet
https://www.dateinasia.com/nadeth_18
[ afbeelding ]
ach
quote:Op maandag 22 april 2019 20:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ach ze zijn wat klein, maar lelijk zeker niet
https://www.dateinasia.com/nadeth_18
[ afbeelding ]
ach
de mooiste foto s moet je niet hebben , dat zijn jagersquote:
Hoe weet je wat je niveau van mensenkennis is? Wat is dat van jou? Is het A1 of toch Z9999 of zoquote:Op maandag 22 april 2019 05:52 schreef SpecialK het volgende:
Je komt vrij naïef over.
Thaise vrouwen zijn in de regel vrij dominant.. niet per se aan het begin van een relatie maar zodra men zich gemakkelijk genoeg voelt. Jij denkt dat dat een teken is dat ze verwesterd is maar... nee.
2 jaar is nog pril. Ik weet niet wat jouw niveau van mensenkennis is. Ik weet van mezelf dat ik vrij snel door heb hoe mensen in elkaar zitten en wat hun doelen zijn dus ik wist bij mijn vriendin al snel dat het prima in elkaar zat. Maar ik merk dat veel andere mensen bijna totaal blind zijn voor tekenen dat dingen fout zitten.
Ik las in jouw beschrijving nog eigenlijk maar vrij weinig waardoor ik dacht "oh dat zit wel prima". Maar ok. Hoop verder het beste voor je.
Zuurpittig shetlandertje gespotquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef ChristmasRoses het volgende:
Klein,plat en onderdanig; omdat pedofilie niet mag.
Alle Benno L.'s in dit topic.
Ga er maar eens heen , dan klets je wel andersquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef ChristmasRoses het volgende:
Klein,plat en onderdanig; omdat pedofilie niet mag.
Alle Benno L.'s in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |