SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
twitter:kylegriffin1 twitterde op zondag 31-03-2019 om 14:00:00"To say 'Donald Trump cheats' [at golf] is like saying 'Michael Phelps swims,'" writes former Sports Illustrated columnist Rick Reilly. "He cheats at the highest level. He cheats when people are watching and he cheats when they aren't." https://t.co/85htXDDW9g reageer retweet
quote:Sixteen of the last 19 US presidents have played golf — and now, in Donald John Trump, the nation can finally boast the very best of them all.
Well, that’s what he’d like you to believe.
“To say ‘Donald Trump cheats’ is like saying ‘Michael Phelps swims,'” writes Rick Reilly in the new book “Commander in Cheat: How Golf Explains Trump” (Hachette Book Group), out Tuesday. “He cheats at the highest level. He cheats when people are watching and he cheats when they aren’t. He cheats whether you like it or not. He cheats because that’s how he plays golf … if you’re playing golf with him, he’s going to cheat.”
Reilly, a former Sports Illustrated columnist who has played with Trump in the past, spoke to dozens of players — both amateur and professional — to recount some of the president’s worst cons on the course, starting with his declared handicap of 2.8.
In layman’s terms, the lower the handicap, the better the player. Jack Nicklaus, winner of a record 18 major golf titles and generally considered the greatest golfer in the history of the game, has a handicap of 3.4.
Nicklaus’ handicap is listed on the same Golf Handicap and Information Network website used by Trump, where players post their scores.
“If Trump is a 2.8,” writes Reilly, “Queen Elizabeth is a pole vaulter.”
Het ene was (kleedkamer-)grootspraak, het andere tastbaar (zie Biden aan tal van kinderen snuffelen, en aanraken).quote:Op zondag 31 maart 2019 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Iemand d'r haren ruiken is niet viezer dan iemand bij het geslachtsdeel grijpen, nee. Het ene is creepy, het andere crimineel.
Waarschijnlijk beargumenteren ze nu dat Jones gedwongen werd door de deep state om dit te zeggen, zodat ze niet hoeven toe te geven dat ze zelf fout zitten.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is bijzaak. Ik hoop daar natuurlijk wel op maar degenen die hem voor vol aangezien hebben en zijn onzin hebben nagepraat staan nu te boek als mensen die achter een geesteszieke hebben aangelopen.
Grappig genoeg was een daarvan de President van de VS als ik het goed heb.
Ach, Trump heeft zich ook vergrepen aan een pre-teen op zo'n feestje tot ze onder druk gezet werd haar getuigenis in te trekken. Misschien zeg jij dat het gelogen is, maar voor zover ik weet heeft Biden geen rechtzaken aan zijn broek, alleen suggestieve filmpjes uit de context getrokken. Zo kan ik van Trump ook wel een paar foto's vinden waar hij als een incesteuze pedo Ivanka vasthoudt. Of een filmpje waarin hij aangeeft dat hij een tienjarige over een jaartje of 7 wel zou daten (als hij 50+ is)quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Het ene was (kleedkamer-)grootspraak, het andere tastbaar (zie Biden aan tal van kinderen snuffelen, en aanraken).
Dat terzijde, kinderen aanranden is erger dan vrouwen bij de kut grijpen.
Het probleem is dat de grens niet duidelijk is waar aanrakingen overgaan van goed bedoelde affectie naar (on)bedoelde aanranding.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Het ene was (kleedkamer-)grootspraak, het andere tastbaar (zie Biden aan tal van kinderen snuffelen, en aanraken).
'The green new deal' is bedoeld als discussiestuk. Als aansporing om maatregelen te nemen om iets aan de klimaatverandering te doen/ leefomstandigheden te verbeteren. Niet meer en niet minder, het is geen wetsvoorstel of zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:20 schreef Chivaz het volgende:
Het is een totaal nutteloze vraag hoor maar ik stel hem toch maar weer een keer.
Zijn de presidentskandidaten al door de media gevraagd om zichzelf te verantwoorden als het gaat om steun voor de “green new deal”?
En is er gevraagd waarom ze zeggen dat ze het plan steunen maar het niet willen steunen in de senaat?
Dus Trump die aanklachten aan de broek krijgt van tientallen vrouwen is geen probleem?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef EipNiC het volgende:
[..]
quote:The show later issued an on-air correction and apology, saying the graphic was "inaccurate" and that the funding was being cut from "three Central American countries."
https://thehill.com/homen(...)-3-mexican-countries
Het beantwoord nog steeds de vraag niet waarom de media weigert om kritische vragen te stellen aan de kandidaten die het steunen.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'The green new deal' is bedoeld als discussiestuk. Als aansporing om maatregelen te nemen om iets aan de klimaatverandering te doen/ leefomstandigheden te verbeteren. Niet meer en niet minder, het is geen wetsvoorstel of zo.
Alexandria Ocasio-Cortez Explains Why The Green New Deal Is About More Than Climate | All In | MSNBC
Presidentskandidaten zullen denk ik onderling verschillen over welke maatregelen dat moeten zijn die omgezet kunnen worden in wetsvoorstellen.
Ah, een whataboutism in volle glorie. Als Trump een pedofiel is, dan is ook Trump een smerige pedofiel, hè. Voor mij zijn de laatste 2 jaar, anders dan voor jullie, niet de Grote Trump Show geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ach, Trump heeft zich ook vergrepen aan een pre-teen op zo'n feestje tot ze onder druk gezet werd haar getuigenis in te trekken. Misschien zeg jij dat het gelogen is, maar voor zover ik weet heeft Biden geen rechtzaken aan zijn broek, alleen suggestieve filmpjes uit de context getrokken. Zo kan ik van Trump ook wel een paar foto's vinden waar hij als een incesteuze pedo Ivanka vasthoudt. Of een filmpje waarin hij aangeeft dat hij een tienjarige over een jaartje of 7 wel zou daten (als hij 50+ is)
Bovendien loopt Trump wél een kleedkamer binnen vol hele jonge dames in ondergoed. Dát is pas creepy.
Dus jij mag best Biden een engnek vinden, maar dan moet je toegeven dat Trump óók een viezige creep is (en die Moore bijv). Maar dat doe je niet.
Terwijl ik Biden ook een engerd vind als ik puur op de beelden afga en aanneem dat ze inderdaad voor die uitleg vatbaar zijn.
Ik geef alleen dat je niet met twee standaarden moet meten. Als Biden een creep is, dan is Trump dat ook. Punt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ah, een whataboutism in volle glorie. Als Trump een pedofiel is, dan is ook Trump een smerige pedofiel, hè. Voor mij zijn de laatste 2 jaar, anders dan voor jullie, niet de Grote Trump Show geweest.
Hoe kom je er bij dat ik met twee standaarden meet, simpelweg omdat ik Trump er niet bij sleep? Je zal het niet willen horen maar dit laat vooral zien hoe diep jij in een (wmb fictieve) strijd gezonken bent.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik geef alleen dat je niet met twee standaarden moet meten. Als Biden een creep is, dan is Trump dat ook. Punt.
Grahamgod gaat dingen blootleggen die je hele wereld in doet stortenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef Monolith het volgende:
Graham, dat is ook wel een van de meest lachwekkende opportunisten in Washington.
Denk dat niemand hier er bezwaar tegen heeft als Democraten ofwel Republikeinen terecht worden aangepakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grahamgod gaat dingen blootleggen die je hele wereld in doet storten
Ik heb geen idee waar je denkt dat mijn wereld op gebaseerd is, maar ik weet wel zeker dat Graham daar niets aan veranderd. De man is hoofdzakelijk goed voor een glimlach als hij zichzelf weer eens belachelijk maakt met grote woorden om vervolgens met de staart tussen de benen af te druipen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grahamgod gaat dingen blootleggen die je hele wereld in doet storten
Ik hoop het. Sleutelwoord is natuurlijk terecht.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat niemand hier er bezwaar tegen heeft als Democraten ofwel Republikeinen terecht worden aangepakt.
Een andere mening hebben is niet trollen. Trollen... nog een woord dat links heeft gedevalueerd.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je denkt dat mijn wereld op gebaseerd is, maar ik weet wel zeker dat Graham daar niets aan veranderd. De man is hoofdzakelijk goed voor een glimlach als hij zichzelf weer eens belachelijk maakt met grote woorden om vervolgens met de staart tussen de benen af te druipen.
Sowieso zie ik je hier eigenlijk alleen maar trollen. Probeer het eens op de inhoud.
Enkel "meningen" spuien zonder onderbouwing en een beetje reacties proberen te ontlokken is gewoon trollen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik hoop het. Sleutelwoord is natuurlijk terecht.
[..]
Een andere mening hebben is niet trollen. Trollen... nog een woord dat links heeft gedevalueerd.
Nog steeds beter dan users die elke irrelevante twitterscheet postenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Enkel "meningen" spuien zonder onderbouwing en een beetje reacties proberen te ontlokken is gewoon trollen.
Serieus discours verwachten heeft weinig van doen met links of rechts.
Nee hoor, je krijgt het gewoon niet uit je mond. Wel zeiken en insinuerende filmpjes plaatsen over Biden en als je op dubbele standaard wordt gewezen daar overheen lullen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik met twee standaarden meet, simpelweg omdat ik Trump er niet bij sleep? Je zal het niet willen horen maar dit laat vooral zien hoe diep jij in een (wmb fictieve) strijd gezonken bent.
Zoals ik al zei; je bent nergens zonder je vijand.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef Knipoogje het volgende:
Nee hoor, je krijgt het gewoon niet uit je mond. Wel zeiken en insinuerende filmpjes plaatsen over Biden en als je op dubbele standaard wordt gewezen daar overheen lullen.
Impliceer je nu dat het rapport dat Trump, volgens hemzelf, brandschoon zou verklaren toch allerlei feiten over hem bevat die het daglicht niet kunnen verdragen?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:47 schreef Ensiferum het volgende:
Het rapport verkrijgen will Schiff alleen maar om (concreter?) vuil jegens Trump te krijgen.
Dat weet ik niet, dat impliceer ik ook niet. Het is een mogelijkheid dat er dingen inzitten, het kan zijn dat er niks is. Persoonlijk denk ik niet dat je POTUS kan worden met schone handen. Maar belangrijker is het precedent dat wordt geschapen. Het vrijgeven van een rapport van iemand die enkel verdacht is/was. Dat kan je toch niet maken? Aanklagen of bek houden is een zinnige houding. Schiff met zijn dunne nek moet Trump aanklagen of z'n bek houden. Alleen een rechter kan uiteindelijk de doorslag geven. Tot dan, onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het zegt een hoop (wellicht alles), dat er geen aanklachten zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat het rapport dat Trump, volgens hemzelf, brandschoon zou verklaren toch allerlei feiten over hem bevat die het daglicht niet kunnen verdragen?
Dit is je reinste onzin. Als je guilty beyond doubt moet zijn, dan kan dat rapport tot het 1 na hoogste niveau van vuiligheid gaan zonder dat je 'm kan aanklagen voor samenzwering.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:47 schreef Ensiferum het volgende:
Gowdy maakt toch wel een goed punt om het rapport niet vrij te geven. Als er niet genoeg reden is om de Trump campagne aan te klagen voor samenzwering, dan is er zo weinig bewijs dat het onredelijk is om te publiceren.
Het hele idee van het doen van een onderzoek lijkt me dat je uiteindelijk ook de resultaten ervan presenteert. Er is een volledig rapport, waarom moeten we het dan doen met een ultrakorte samenvatting die door iemand anders is geschreven?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat impliceer ik ook niet. Het is een mogelijkheid dat er dingen inzitten, het kan zijn dat er niks is. Persoonlijk denk ik niet dat je POTUS kan worden met schone handen. Maar belangrijker is het precedent dat wordt geschapen. Het vrijgeven van een rapport van iemand die enkel verdacht is/was. Dat kan je toch niet maken? Aanklagen of bek houden is een zinnige houding. Schiff met zijn dunne nek moet Trump aanklagen of z'n bek houden. Alleen een rechter kan uiteindelijk de doorslag geven. Tot dan, onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het zegt een hoop (wellicht alles), dat er geen aanklachten zijn.
Beyond reasonable doubt dat is voor de VEROORDELING. Maar er is verdomme niet eens een aanklacht. Als je zeker genoeg bent van je zaak laat je het voor de rechter komen. Schiff had die stap moeten maken met zijn praatjes. Er zijn zat zaken begonnen met veel minder.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dit is je reinste onzin. Als je guilty beyond doubt moet zijn, dan kan dat rapport tot het 1 na hoogste niveau van vuiligheid gaan zonder dat je 'm kan aanklagen voor samenzwering.
Je wil heel graag dat ie een goed punt maakt en je hebt voor je zelf al aangenomen dat het rapport Trump totaal vrij spreekt ongeacht wat de inhoud is. Geeft niet. Kom er gewoon voor uit.
Naar zaken rondom Trump dan, wat jij wil. Geen moord, wel mogelijk landverraad. Valt toch wel in de zelfde categorie? Misschien wel erger?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:08 schreef Monolith het volgende:
Wat een vreemde argumenten. Het is geen "onderzoek naar Trump". Het is een onderzoek naar heel veel zaken en (rechts)personen.
Het is niet alsof het hier en strafrechtelijk onderzoek naar een vermeende moord of iets dergelijks betreft.
En zeker ook omdat het hier kwesties als het mogelijk hinderen van de rechtsgang betreft, rust daar nu juist een controlerende taak voor het parlement.
Aanklagen voor impeachment doe je in een gepolariseerde samenleving als daar nu alleen als je 100% zeker bent en je de republikeinen mee hebt. En dat kan alleen als het rapport dusdanig sterk is dat Mueller Trump schuldig aan conspiracy had gevonden. En mijn vermoeden is dat het sterk , maar niet sterk genoeg is. Dus dan ga je niemand aanklagen.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:21 schreef Ensiferum het volgende:
Beyond reasonable doubt dat is voor de VEROORDELING. Maar er is verdomme niet eens een aanklacht. Als je zeker genoeg bent van je zaak laat je het voor de rechter komen. Schiff had die stap moeten maken met zijn praatjes. Er zijn zat zaken begonnen met veel minder.
Wel gek dan dat Gowdy er geen enkele moeite mee had om al zijn rapporten over Hillary Clinton te openbaren maar er ineens op tegen is om het Trump rapport niet te openbaren. Sterker nog, hij vond het bon ton om informatie te lekken en geheime informatie aan de pers te geven toen het om Clinton ging.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:47 schreef Ensiferum het volgende:
Gowdy maakt toch wel een goed punt om het rapport niet vrij te geven. Als er niet genoeg reden is om de Trump campagne aan te klagen voor samenzwering, dan is er zo weinig bewijs dat het onredelijk is om te publiceren. DeJ is true/false. Aanklagen of niet aanklagen. Wil je de feiten, klaag maar aan. Het rapport verkrijgen will Schiff alleen maar om (concreter?) vuil jegens Trump te krijgen.
De roep om openheid is logisch, maar populistisch. Het zal nooit in het voordeel van de onderzochte partij werken. Dus wellicht is het beter om het niet te publiceren. Stel je voor dat elk rapport wordt gepubliceerd van onderzoeken die niet tot aanklachten leiden, dat is eigenlijk toch bizar?
De volgende word uiteraard “obstruction of justice” en wanneer dat ook faalt dan gaat men tijdens de campagne weer vol op de Trump is een rascist toer.quote:Op maandag 1 april 2019 07:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat voor nieuwe krankzinnigheid gaan we krijgen om DJT weg te halen?
Omdat je Trump's gedrag afdoet met een "Trumpgod heeft het recht kinderen te verkrachten" terwijl je squeelt like a piggy als een Democraat iemand over het hoofd aait.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik met twee standaarden meet, simpelweg omdat ik Trump er niet bij sleep? Je zal het niet willen horen maar dit laat vooral zien hoe diep jij in een (wmb fictieve) strijd gezonken bent.
Obstruction is dan ook een reden een potus het WH uit te trappen.quote:Op maandag 1 april 2019 08:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De volgende word uiteraard “obstruction of justice” en wanneer dat ook faalt dan gaat men tijdens de campagne weer vol op de Trump is een rascist toer.
Ondertussen helpt de media natuurlijk volop mee om vooral geen kritische vragen te stellen aan de democratische kandidaten hoe idioot de plannen ook zijn (green new deal, herstelbetalingen aan de nazaten van de slaven).
Ik ben benieuwd of de Amerikanen hem een 2e kans gaan geven, hij staat er nu ieder geval beter voor dan tijdens het onderzoek.
Ik wens de moedige strijders die strijden voor verloren zaken veel succes.quote:Op maandag 1 april 2019 08:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Obstruction is dan ook een reden een potus het WH uit te trappen.
Daar zal Trump blij mee zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 09:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wens de moedige strijders die strijden voor verloren zaken veel succes.
Ik vermoed dat Trump dit allemaal glimlachend ondergaat.quote:
Mwah, de extreemlinkse tak houdt de partij in een aardige houdgreep. Het gaat nog wel even duren voordat die partij alles weer op een rijtje heeft.quote:Op maandag 1 april 2019 09:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Trump dit allemaal glimlachend ondergaat.
Het is net als met het Rusland geleuter niets bijzonders en nu we zien hoe Trump was omgegaan met het Rusland gezeik kunnen we ook zien hoe het de media en de democraten zal vergaan met de mogelijke nieuwe beschuldigingen.
Ik denk dat de meeste Amerikanen er schoon genoeg van hebben en dat er eindelijk eens een fatsoenlijk alternatief komt voor Trump.
Dus geen idioten die de “green new deal” steunen of pleiten voor herstelbetalingen aan de nazaten van slaven.
Welnee. Dat hangt volledig af van de Republikeinen. Ook al wordt onomstotelijk vastgesteld dat Trump obstructie heeft gepleegd, dan hoeft nog niet te leiden tot impeachment. Dan moet zijn partij hem immers laten vallen en de kans dat dat gebeurt is uiterst klein.quote:Op maandag 1 april 2019 08:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Obstruction is dan ook een reden een potus het WH uit te trappen.
Vind dergelijke taal persoonlijk ook weinig bevorderlijk voor de discussie, maar goed.quote:Op maandag 1 april 2019 09:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Extreemlinks nogwel. Ja, zit echt bomvol met communisten die democratische partij. Knettergek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |