SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
twitter:kylegriffin1 twitterde op zondag 31-03-2019 om 14:00:00"To say 'Donald Trump cheats' [at golf] is like saying 'Michael Phelps swims,'" writes former Sports Illustrated columnist Rick Reilly. "He cheats at the highest level. He cheats when people are watching and he cheats when they aren't." https://t.co/85htXDDW9g reageer retweet
quote:Sixteen of the last 19 US presidents have played golf — and now, in Donald John Trump, the nation can finally boast the very best of them all.
Well, that’s what he’d like you to believe.
“To say ‘Donald Trump cheats’ is like saying ‘Michael Phelps swims,'” writes Rick Reilly in the new book “Commander in Cheat: How Golf Explains Trump” (Hachette Book Group), out Tuesday. “He cheats at the highest level. He cheats when people are watching and he cheats when they aren’t. He cheats whether you like it or not. He cheats because that’s how he plays golf … if you’re playing golf with him, he’s going to cheat.”
Reilly, a former Sports Illustrated columnist who has played with Trump in the past, spoke to dozens of players — both amateur and professional — to recount some of the president’s worst cons on the course, starting with his declared handicap of 2.8.
In layman’s terms, the lower the handicap, the better the player. Jack Nicklaus, winner of a record 18 major golf titles and generally considered the greatest golfer in the history of the game, has a handicap of 3.4.
Nicklaus’ handicap is listed on the same Golf Handicap and Information Network website used by Trump, where players post their scores.
“If Trump is a 2.8,” writes Reilly, “Queen Elizabeth is a pole vaulter.”
Het ene was (kleedkamer-)grootspraak, het andere tastbaar (zie Biden aan tal van kinderen snuffelen, en aanraken).quote:Op zondag 31 maart 2019 12:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Iemand d'r haren ruiken is niet viezer dan iemand bij het geslachtsdeel grijpen, nee. Het ene is creepy, het andere crimineel.
Waarschijnlijk beargumenteren ze nu dat Jones gedwongen werd door de deep state om dit te zeggen, zodat ze niet hoeven toe te geven dat ze zelf fout zitten.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is bijzaak. Ik hoop daar natuurlijk wel op maar degenen die hem voor vol aangezien hebben en zijn onzin hebben nagepraat staan nu te boek als mensen die achter een geesteszieke hebben aangelopen.
Grappig genoeg was een daarvan de President van de VS als ik het goed heb.
Ach, Trump heeft zich ook vergrepen aan een pre-teen op zo'n feestje tot ze onder druk gezet werd haar getuigenis in te trekken. Misschien zeg jij dat het gelogen is, maar voor zover ik weet heeft Biden geen rechtzaken aan zijn broek, alleen suggestieve filmpjes uit de context getrokken. Zo kan ik van Trump ook wel een paar foto's vinden waar hij als een incesteuze pedo Ivanka vasthoudt. Of een filmpje waarin hij aangeeft dat hij een tienjarige over een jaartje of 7 wel zou daten (als hij 50+ is)quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Het ene was (kleedkamer-)grootspraak, het andere tastbaar (zie Biden aan tal van kinderen snuffelen, en aanraken).
Dat terzijde, kinderen aanranden is erger dan vrouwen bij de kut grijpen.
Het probleem is dat de grens niet duidelijk is waar aanrakingen overgaan van goed bedoelde affectie naar (on)bedoelde aanranding.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Het ene was (kleedkamer-)grootspraak, het andere tastbaar (zie Biden aan tal van kinderen snuffelen, en aanraken).
'The green new deal' is bedoeld als discussiestuk. Als aansporing om maatregelen te nemen om iets aan de klimaatverandering te doen/ leefomstandigheden te verbeteren. Niet meer en niet minder, het is geen wetsvoorstel of zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:20 schreef Chivaz het volgende:
Het is een totaal nutteloze vraag hoor maar ik stel hem toch maar weer een keer.
Zijn de presidentskandidaten al door de media gevraagd om zichzelf te verantwoorden als het gaat om steun voor de “green new deal”?
En is er gevraagd waarom ze zeggen dat ze het plan steunen maar het niet willen steunen in de senaat?
Dus Trump die aanklachten aan de broek krijgt van tientallen vrouwen is geen probleem?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:30 schreef EipNiC het volgende:
[..]
quote:The show later issued an on-air correction and apology, saying the graphic was "inaccurate" and that the funding was being cut from "three Central American countries."
https://thehill.com/homen(...)-3-mexican-countries
Het beantwoord nog steeds de vraag niet waarom de media weigert om kritische vragen te stellen aan de kandidaten die het steunen.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'The green new deal' is bedoeld als discussiestuk. Als aansporing om maatregelen te nemen om iets aan de klimaatverandering te doen/ leefomstandigheden te verbeteren. Niet meer en niet minder, het is geen wetsvoorstel of zo.
Alexandria Ocasio-Cortez Explains Why The Green New Deal Is About More Than Climate | All In | MSNBC
Presidentskandidaten zullen denk ik onderling verschillen over welke maatregelen dat moeten zijn die omgezet kunnen worden in wetsvoorstellen.
Ah, een whataboutism in volle glorie. Als Trump een pedofiel is, dan is ook Trump een smerige pedofiel, hè. Voor mij zijn de laatste 2 jaar, anders dan voor jullie, niet de Grote Trump Show geweest.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ach, Trump heeft zich ook vergrepen aan een pre-teen op zo'n feestje tot ze onder druk gezet werd haar getuigenis in te trekken. Misschien zeg jij dat het gelogen is, maar voor zover ik weet heeft Biden geen rechtzaken aan zijn broek, alleen suggestieve filmpjes uit de context getrokken. Zo kan ik van Trump ook wel een paar foto's vinden waar hij als een incesteuze pedo Ivanka vasthoudt. Of een filmpje waarin hij aangeeft dat hij een tienjarige over een jaartje of 7 wel zou daten (als hij 50+ is)
Bovendien loopt Trump wél een kleedkamer binnen vol hele jonge dames in ondergoed. Dát is pas creepy.
Dus jij mag best Biden een engnek vinden, maar dan moet je toegeven dat Trump óók een viezige creep is (en die Moore bijv). Maar dat doe je niet.
Terwijl ik Biden ook een engerd vind als ik puur op de beelden afga en aanneem dat ze inderdaad voor die uitleg vatbaar zijn.
Ik geef alleen dat je niet met twee standaarden moet meten. Als Biden een creep is, dan is Trump dat ook. Punt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:12 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ah, een whataboutism in volle glorie. Als Trump een pedofiel is, dan is ook Trump een smerige pedofiel, hè. Voor mij zijn de laatste 2 jaar, anders dan voor jullie, niet de Grote Trump Show geweest.
Hoe kom je er bij dat ik met twee standaarden meet, simpelweg omdat ik Trump er niet bij sleep? Je zal het niet willen horen maar dit laat vooral zien hoe diep jij in een (wmb fictieve) strijd gezonken bent.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik geef alleen dat je niet met twee standaarden moet meten. Als Biden een creep is, dan is Trump dat ook. Punt.
Grahamgod gaat dingen blootleggen die je hele wereld in doet stortenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef Monolith het volgende:
Graham, dat is ook wel een van de meest lachwekkende opportunisten in Washington.
Denk dat niemand hier er bezwaar tegen heeft als Democraten ofwel Republikeinen terecht worden aangepakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grahamgod gaat dingen blootleggen die je hele wereld in doet storten
Ik heb geen idee waar je denkt dat mijn wereld op gebaseerd is, maar ik weet wel zeker dat Graham daar niets aan veranderd. De man is hoofdzakelijk goed voor een glimlach als hij zichzelf weer eens belachelijk maakt met grote woorden om vervolgens met de staart tussen de benen af te druipen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grahamgod gaat dingen blootleggen die je hele wereld in doet storten
Ik hoop het. Sleutelwoord is natuurlijk terecht.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat niemand hier er bezwaar tegen heeft als Democraten ofwel Republikeinen terecht worden aangepakt.
Een andere mening hebben is niet trollen. Trollen... nog een woord dat links heeft gedevalueerd.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je denkt dat mijn wereld op gebaseerd is, maar ik weet wel zeker dat Graham daar niets aan veranderd. De man is hoofdzakelijk goed voor een glimlach als hij zichzelf weer eens belachelijk maakt met grote woorden om vervolgens met de staart tussen de benen af te druipen.
Sowieso zie ik je hier eigenlijk alleen maar trollen. Probeer het eens op de inhoud.
Enkel "meningen" spuien zonder onderbouwing en een beetje reacties proberen te ontlokken is gewoon trollen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik hoop het. Sleutelwoord is natuurlijk terecht.
[..]
Een andere mening hebben is niet trollen. Trollen... nog een woord dat links heeft gedevalueerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |