quote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Wat een lieve TT van haags.
Zo is hij helemaal niet.
Skedjequote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Zo is hij helemaal niet.
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Zo is hij helemaal niet.
Ja, bijzonder goed zelfs.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef Sked het volgende:
Oh ja, goedemorgen.
Heeft iedereen de verandering van tijd weer overleefd?
Nee hoor, maar vandaag wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Skedje![]()
Hij is alleen tegen mij lief denk ik
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vandaag wel.
Ik weet dat het je nog maar weinig interesseert maar die 3-3 was wel aardig terecht he.quote:
Geen idee, ben half uurtje voor het einde gaan etenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet dat het je nog maar weinig interesseert maar die 3-3 was wel aardig terecht he.
Ging je uit eten?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee, ben half uurtje voor het einde gaan eten
Zoooo dan! Da's wel ff wat erger dan geblesseerd zijn!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aantal weken geleden geopereerd aan een gebroken heup.....
Thnxxx!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoooo dan! Da's wel ff wat erger dan geblesseerd zijn!
Sterkte idd!
Tapas. Alleen niet zoveel. Bediening was een beetje traag/druk (lol)quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, wat heb je gegeten?
Dat is klote. Hopelijk heeft het wel gesmaakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tapas. Alleen niet zoveel. Bediening was een beetje traag/druk (lol)
Oh ja hoor, en was gezellig dus prima zo ook wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is klote. Hopelijk heeft het wel gesmaakt.
Eht werkelijk waar de enige dag afgelopen winter dat het koud was en er ijzel was en jij presteert het om onderuit te gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onderuit gegaan op ijzel met de fiets en dan nét verkeerd vallen.....
Mooi, goed om te horen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja hoor, en was gezellig dus prima zo ook wel.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi, goed om te horen.
Ik heb van 22.00 tot 08.00 geslapen . The fack
Gister hele middag op het strand geweest. Denk dat ik daar zo moe van was of zo.quote:
Aiiii...quote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onderuit gegaan op ijzel met de fiets en dan nét verkeerd vallen.....
Met de kleine? Nog eens dubbel zo vermoeiend.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister hele middag op het strand geweest. Denk dat ik daar zo moe van was of zo.
Dit was het dubbele van wat ik normaal slaap
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eht werkelijk waar de enige dag afgelopen winter dat het koud was en er ijzel was en jij presteert het om onderuit te gaan
Ja, die was ook kapot moequote:Op zondag 31 maart 2019 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met de kleine? Nog eens dubbel zo vermoeiend.
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja behoorlijk pijnlijk ja......
Deze winter was eigenlijk al geen winter meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!
Mag het hopen.......maar nachtvorst kan alsnog verraderlijke gladheid opleverenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!
Eensch!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze winter was eigenlijk al geen winter meer.
Ik vind alle jaargetijden leuk maar zoals het sinds april 2018 gaat hoeft het van mij niet.quote:
Och heb ik weinig op tegen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alle jaargetijden leuk maar zoals het sinds april 2018 gaat hoeft het van mij niet.
Voelt als 1 lange lente/zomer.
Gewoon kut noem ik datquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och heb ik weinig op tegen hoor.
De winter is alleen wat saai nu.
Wil graag nog eens op natuurijs schaatsen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel handig als het niet zo koud is.
Dat zal een mythe worden waar alleen dementerende ouwe mannetjes nog over tegen hun kleinkinderen zitten te brabbelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil graag nog eens op natuurijs schaatsen.
Ghehe.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal een mythe worden waar alleen dementerende ouwe mannetjes nog over tegen hun kleinkinderen zitten te brabbelen.
"VROEGER! Vroeger werd het hier 's winters zo koud dat het water in sloten en plassen HARD werd en je met stukken ijzer onder je voeten er overheen kon glijden. SCHAATSEN noemden we dat! Waarom we dat deden? Gewoon omdat het kon! Omdat we het LEUK vonden! Toen had je nog geen Playstation 93 of Xbox Ultra Limited Gold Edition v27.3!"
Goede 7 uur slaap gepakt, had wel langer gewild maar kennelijk mislukt om de weekendwekker uit te zettenquote:Op zondag 31 maart 2019 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk. Met mini-ToT heb je sowieso al niet veel van een ritme.
En jij?
Ah joy!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede 7 uur slaap gepakt, had wel langer gewild maar kennelijk mislukt om de weekendwekker uit te zetten
Vanavond een daadwerkelijke show doen op radio 49, met items enzo, dus daar ga ik me op voorbereiden.quote:
Nice niceequote:Op zondag 31 maart 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanavond een daadwerkelijke show doen op radio 49, met items enzo, dus daar ga ik me op voorbereiden.
Ja wel goed.quote:
lekkerlekker, 2 koersen vandaag, Ronde v Catalonië net geweest en nu Gent Wevelgem, genotquote:Op zondag 31 maart 2019 14:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja wel goed.
Alweer 4 dgn terug vam wintersport
Mj?
Op tv?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekkerlekker, 2 koersen vandaag, Ronde v Catalonië net geweest en nu Gent Wevelgem, genot
Je moet ook niet naar de oren kijken als vrouw, probeer de kontjes eens !quote:Op zondag 31 maart 2019 15:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Op tv?
Ik vind wielrennen niet leuk om naar te kijken door de oortjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de oren kijken als vrouw, probeer de kontjes eens !
Was genieten! Ik keek trouwens via Sporza en dacht steeds dat ze jou riepen ipv Renaatquote:Op zondag 31 maart 2019 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat waren twee mooie koersjes om te bekijken zeg.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was genieten! Ik keek trouwens via Sporza en dacht steeds dat ze jou riepen ipv Renaat
ja, eensch, ik moet het doen met eurosportquote:Op zondag 31 maart 2019 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha was wel vermakelijk......ik kijk liever via die zender dan via npo
Met z'n om de 10 minuten reclameblokkenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, eensch, ik moet het doen met eurosport
dan ga je naar de andere stream toe waar ze het ook uitzenden zonder reclameblokken (meestal ook zonder commentaar, helaas)quote:Op zondag 31 maart 2019 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met z'n om de 10 minuten reclameblokken![]()
Ik kijk gewoon ouderwets via de tvquote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga je naar de andere stream toe waar ze het ook uitzenden zonder reclameblokken (meestal ook zonder commentaar, helaas)
ik heb geen tvquote:Op zondag 31 maart 2019 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon ouderwets via de tv
Haaagsieeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hipsters hebben geld en doen dit uit een of ander principe, ik ben gewoon een arme sloeber
AZ DERDE!!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaagsieeeeeeeee![]()
[..]minimalisme ja
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht gedurende eerste seizoenshelftquote:
Weer derde ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht gedurende eerste seizoenshelft![]()
Ik hoop dat het team bijeen blijft en Slot het volgend jaar beetje leuk doet met AZ. Dan kan volgend jaar leuk seizoen worden.
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?quote:
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?
Beetje aan coefficient werkenquote:
Seizoen is korter dit seizoenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?
Dinsdag half 7 Vitesse - AZ wat een feestquote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.
Pittig maat, pittig.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dinsdag half 7 Vitesse - AZ wat een feest
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje aan coefficient werken
[..]
Seizoen is korter dit seizoen
leugens van massa mediaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en wat is dit dan?
BEDANKT HANSquote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en wat is dit dan?
Ado uit tegen fortuna, hele belangrijke. Daarmee kan je min of meer veiligspelen.quote:
En dan van mij pesterijtjes aanhoren. Dan zou ik zure appel doorbijtenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken dan
Ik heb geen excuus om niet te gaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken dan
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even zorgen dat ik op een prettige manier kan koken (i.e. keuken fatsoeneren).
Pesterijtjes van jou ben ik intussen wel gewendquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van mij pesterijtjes aanhoren. Dan zou ik zure appel doorbijten
van mijn wat?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Pesterijtjes van jouw ben ik intussen wel gewend
Nu nog uitpakken zekerquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.
Allemaal even staan en klappen voor Flipsquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.
wat moet ik uitpakken?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal even staan en klappen voor Flips
[insert WK NOS-gifje] (ik kan dat gifje niet vinden, iemand?)
Ik ga voor dagboekuser 2019 awardquote:Op zondag 31 maart 2019 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat moet ik uitpakken?
[..]
[..]zal het es bij jou doen met je dagboekverhalen
Maarja, tegen mij heb je ook geen ja gezegd.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor de onz awards 2019
[..]
lief
Jij bent al bezet met kind.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maarja, tegen mij heb je ook geen ja gezegd.
Voel je niks van hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent al bezet met kind.
Al baal ik nog altijd van AZ VVV
De machine ?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat moet ik uitpakken?
[..]
[..]zal het es bij jou doen met je dagboekverhalen
In dat gevalquote:
oh ja, als ie zo klaar is met wasprogramma dan wel. Anders gaat het zo ruikenquote:
G E N O Tquote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval
[..]
oh ja, als ie zo klaar is met wasprogramma dan wel. Anders gaat het zo ruiken
Slipjes ?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval
[..]
oh ja, als ie zo klaar is met wasprogramma dan wel. Anders gaat het zo ruiken
ONZ award had ik vorig jaar, nu ga ik gewoon forumbreedquote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor de onz awards 2019
[..]
lief
Ja, maja als je aan het zuipen bent niet altijd zin inquote:Op zondag 31 maart 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
hoe moeilijk is het om in ieder geval dingen af te spoelen als je ze hebt gebruikt, het bespaart zoveel moeite tijdens afwassen
ja, maar er wordt hier niet echt gekookt als er gezopen is, dan is het meestal thuisbezorgd of pizza oidquote:Op zondag 31 maart 2019 18:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, maja als je aan het zuipen bent niet altijd zin in
thuisbezorgd is wel tering duur man, haal dan gewoon wat stukken vlees bij de slager veel lekkerderquote:Op zondag 31 maart 2019 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar er wordt hier niet echt gekookt als er gezopen is, dan is het meestal thuisbezorgd of pizza oid
ik heb zelf gisteren pas voor het eerst thuisbezorgd gedaanquote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
thuisbezorgd is wel tering duur man, haal dan gewoon wat stukken vlees bij de slager veel lekkerder
Moest je betalen dan ? 16 euro voor een pizza?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb zelf gisteren pas voor het eerst thuisbezorgd gedaanIk ben ook niet degene die niet afspoelt
Ik had McDonalds besteld, dus dat is sowieso duur. Groot mcchicken menu met milkshake, 12 euro denk ik? iets van 3 euro bezorgkosten, maar het was het waardquote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moest je betalen dan ? 16 euro voor een pizza?
Kom je weleens bij de jumbo?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had McDonalds besteld, dus dat is sowieso duur. Groot mcchicken menu met milkshake, 12 euro denk ik? iets van 3 euro bezorgkosten, maar het was het waard
hmm, zal het eens in de gaten houdenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een combi oven hebt moet je die eens proberen
DUITSLANDquote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)d-van-rammstein.html
hij heeft goede wegen gebouwdquote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
DUITSLAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HITLE..ohw wacht dat mag niet
Sja net of zulke dingen daarna niet zijn gebeurt...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had 'ie nou maar bij de wegen gebleven, dat gedoe met de treinen was nl minder
Daar heb je zeker gelijk in, ik houd er ook niet van om de ene genocide boven de andere te plaatsen qua heftigheid ofzo, is allemaal gewoon even kut en verkniptquote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja net of zulke dingen daarna niet zijn gebeurt...
Precies, ik wil het ook niet verheerlijken maar als ik zie hoe het nu gaat in Europa....maja.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, ik houd er ook niet van om de ene genocide boven de andere te plaatsen qua heftigheid ofzo, is allemaal gewoon even kut en verknipt
GEESTEN !!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit spotify te luisteren en soms gaat het volume ineens naar beneden, heel gek
Dat kloptquote:Op zondag 31 maart 2019 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben ik nou gek maar jij was geen 93 toch
Kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Prima, maar altijd blij als ik weer in Nederland ben en rust heb
Dus zegmaar gebied van Amsterdam tot Rotterdam ?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Randstad
[..]! zo is het cirkeltje weer rond
Je durft het te betwijfelen??quote:
Lekker weer hier nu ook.quote:
Ouiiiii zo moeilijk ben ik nietquote:Op zondag 31 maart 2019 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus zegmaar gebied van Amsterdam tot Rotterdam ?
Je gaat voor je werk helemaal naar andere kant op de wereld en komt in het weekend van de klokverzetting terug in het land, dat noem ik tamelijk gekquote:
Oeeh zelfs een fokker maakt kans dus ?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je durft het te betwijfelen??
[..]
Lekker weer hier nu ook.
Voorjaar begonnen, lammetjes in het veld, plantjes/ bloemen kopen dus dat maakt het extra fijn,
Naast mijn hond kapot kunnen knuffelen natuurlijk
[..]
Ouiiiii zo moeilijk ben ik niet
Wie zegt dat het voor werk was.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat voor je werk helemaal naar andere kant op de wereld en komt in het weekend van de klokverzetting terug in het land, dat noem ik tamelijk gek
Hoe is het???quote:
Ik heb wel eens betere timing gehadquote:Op zondag 31 maart 2019 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat voor je werk helemaal naar andere kant op de wereld en komt in het weekend van de klokverzetting terug in het land, dat noem ik tamelijk gek
Alleen bij nude pics in mijn DMquote:
Oehhquote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weet eitjes schieten en @:Flippiee is ook van de partij.
Ja? Wat maakt het leuk?quote:
Goed om te horen. Met je oog?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weer eitjes schieten en @:Flippiee is ook van de partij.
Vanavond ga ik draaien dus ik ga ervan uit dat je van de partij bentquote:Op zondag 31 maart 2019 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vanavond gaan we weer eitjes schieten en @:Flippiee is ook van de partij.
Wat ga je draaien?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik draaien dus ik ga ervan uit dat je van de partij bent
Vanaf het station ben je binnen een half uur in Rotterdam/Den Haag/Utrecht en binnen 3 kwartier in Amsterdam. Het is een stad, maar tegelijkertijd word je niet overrompeld door kuttoeristen en je zit erg dichtbij het Groene Hart en de Reeuwijkse Plassen, dus in je vrije tijd kan je met de hont lekker in die contreien wandelen genotquote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Wat maakt het leuk?
[..]
Goed om te horen. Met je oog?
Moe, maar prima
[..]
Careful what you wish forquote:Op zondag 31 maart 2019 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het???
[..]
Ik heb wel eens betere timing gehad
[..]
Alleen bij nude pics in mijn DM
Nog niet veel beter, had verwacht dat ik afgelopen week naar de oogarts ging, maar die afspraak was niet bevestigd, kutgedoe. Nu dus a.s. donderdagochtend een nieuwe afspraak staan, dan weet ik hopelijk wel meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te horen. Met je oog?
Moe, maar prima
Als je die van Ronaldo hebt, heb je mijn interessequote:
Hoe is de binnenstad? Winkels/ terrasjes?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanaf het station ben je binnen een half uur in Rotterdam/Den Haag/Utrecht en binnen 3 kwartier in Amsterdam. Het is een stad, maar tegelijkertijd word je niet overrompeld door kuttoeristen en je zit erg dichtbij het Groene Hart en de Reeuwijkse Plassen, dus in je vrije tijd kan je met de hont lekker in die contreien wandelen genot
Wat gaan ze dan bekijken/testen? of reguliere afspraak? Of omdat je slecht zicht nog hebt?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:10 schreef I. het volgende:
[..]
Nog niet veel beter, had verwacht dat ik afgelopen week naar de oogarts ging, maar die afspraak was niet bevestigd, kutgedoe. Nu dus a.s. donderdagochtend een nieuwe afspraak staan, dan weet ik hopelijk wel meer.
Kan ik me wel voorstellen ja.Vandaag teruggekomen? Of gisteravond?
Jups, die zijn erquote:Op zondag 31 maart 2019 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je die van Ronaldo hebt, heb je mijn interesse
[..]
Hoe is de binnenstad? Winkels/ terrasjes?
Waar woon je nu dan ?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jups, die zijn erOp zo'n zonnige dag als vandaag is het erg fijn toeven ook op de markt, en in de winkelstraten zijn nog gewoon van die authentieke non-franchise winkels te vinden. Als ik burgerlijk ga worden zou ik zomaar weer daar terug keren.
Amsterdam Nieuw-West, prima voor het studentenleven, maar als ik koophuiskracht heb zou ik niet voor Amsterdam gaan denk ik.quote:
En waarom ook niet?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jups, die zijn erOp zo'n zonnige dag als vandaag is het erg fijn toeven ook op de markt, en in de winkelstraten zijn nog gewoon van die authentieke non-franchise winkels te vinden. Als ik burgerlijk ga worden zou ik zomaar weer daar terug keren.
Beetje normale mensen waar je mee samen woont of is het echt grote klerebende ?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Amsterdam Nieuw-West, prima voor het studentenleven, maar als ik koophuiskracht heb zou ik niet voor Amsterdam gaan denk ik.
Gouda binnenstad is wel mooi idd. Is Oosterwei nog steeds ghetto?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Amsterdam sws niet een hype ? laatste 10 jaar en durende, er zitten meer amsterdammers in almere dan in amsterdam volgens mijquote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet?Amsterdam is kut wat dat betreft tenzij je misschien in de wat oudere buitenwijken kan zitten bijv.
Geen of nauwelijks tuin, drukte op straat etc
ik ben daar geboren gquote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gouda binnenstad is wel mooi idd. Is Oosterwei nog steeds ghetto?
de wijk is een pauperwijk, ligt ook altijd grofvuil naast de containers terwijl 50 meter verder zo'n grofvuilplaats is weet je wel. Maar het is tegelijkertijd enorm stil, dus dat is beter dan zo'n studentencampus waar ergens altijd wel een huisfeestje is en zeker Uilenstede is dan ook nog kut ivm schiphol aanvliegroutequote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje normale mensen waar je mee samen woont of is het echt grote klerebende ?
In Oosterwei geboren? Of bedoel je gewoon Gouda?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik ben daar geboren gVolgens mij is het niet veel beter.
Controleafspraak weer, zicht is nog steeds behoorlijk matig idd., vorige controle wisten ze nog niet hoever het herstel nog zou vorderen omdat ik nog aan de medicatie zat. Die is nu wel uit m'n lichaam als 't goed is. Met een beetje geluk krijg ik dan ook te horen wat voor correctie ik in m'n bril moet hebben zodat ik weer een beetje normaal kan kijken, waardoor ik iig. weer kan werken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan bekijken/testen? of reguliere afspraak? Of omdat je slecht zicht nog hebt?
Ben je nog baardloos of laat je er weer 1 groeien?
#vragenvragenvragen
Gisteren maar slapen gaat me al rampzalig af
In Oosterwei geboren, heb het niet bewust meegemaakt verder, na m'n geboorte redelijk snel verhuisd naar een betere wijk binnen Goudaquote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Oosterwei geboren? Of bedoel je gewoon Gouda?
Geen plek waar je graag vertoeft in je vrije tijd dusquote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In Oosterwei geboren, heb het niet bewust meegemaakt verder, na m'n geboorte redelijk snel verhuisd naar een betere wijk binnen Gouda
Omliggende steden zelfde verhaal. En waarom ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Amsterdam sws niet een hype ? laatste 10 jaar en durende, er zitten meer amsterdammers in almere dan in amsterdam volgens mij
beetje spannende afspraak dusquote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef I. het volgende:
[..]
Controleafspraak weer, zicht is nog steeds behoorlijk matig idd., vorige controle wisten ze nog niet hoever het herstel nog zou vorderen omdat ik nog aan de medicatie zat. Die is nu wel uit m'n lichaam als 't goed is. Met een beetje geluk krijg ik dan ook te horen wat voor correctie ik in m'n bril moet hebben zodat ik weer een beetje normaal kan kijken, waardoor ik iig. weer kan werken.
Ben weer een baardje aan het groeienMaar dit keer iets minder lang.
Oei.Da's niet best.. Beetje zorgen voor slaapverwekkende rituelen dan.. Al zal je dat vast wel geprobeerd hebben.
volgens mij nietquote:Op zondag 31 maart 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen plek waar je graag vertoeft in je vrije tijd dus
re, facking, tweetquote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar Amsterdam mag opletten dat het geen Venetie wordt
[..]
Jup.. Heb zelf het idee dat er niet heel veel meer aan gedaan kan worden, maar goed, da's nog niet zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beetje spannende afspraak dusHopelijk valt de afwijking mee.
Hoezo minder lang?![]()
Ja heb al melk in huis gehaaldkomt wel goed denk ik
Ehrm, misschien na het eitjes schieten?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanavond ga ik draaien dus ik ga ervan uit dat je van de partij bent
ik draai van 22-00 vooralsnog en ik zie weinig roosteraars online, dus het kan zijn dat het om 0.00 dan ook klaar is...quote:Op zondag 31 maart 2019 20:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ehrm, misschien na het eitjes schieten?
Ik beloof niks.
Zat vorig jaar vlakbij Villach, naja toch maar even kijken daar...wat een pauperbende, op elke hoek van die verkopers, op straat van die oplichters met dat balletje balletje spelletje weet je wel..honden lopen daar los pissen overal tegen aan...een grote stinkbende..quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omliggende steden zelfde verhaal. En waarom ook niet.
Maar Amsterdam mag opletten dat het geen Venetie wordt
[..]
beetje spannende afspraak dusHopelijk valt de afwijking mee.
Hoezo minder lang?![]()
Ja heb al melk in huis gehaaldkomt wel goed denk ik
Sorry dat ik het zeg, maar ik moest hier om glimlachenquote:
Hoezo sorry? Is toch primaquote:Op zondag 31 maart 2019 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik moest hier om glimlachen![]()
Ja maar was wel een hele slechte ditquote:
daar hoef je je niet voor te schamenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik moest hier om glimlachen![]()
quote:Op zondag 31 maart 2019 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar hoef je je niet voor te schamen
Zou je eventueel dat willen laten corrigeren?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:31 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.. Heb zelf het idee dat er niet heel veel meer aan gedaan kan worden, maar goed, da's nog niet zeker.
Op een gegeven moment is het gewoon te vol, teveel gedoe om in model te krijgen etc.En dan kreeg ik er zelf ook een smerig gevoel bij, alsof m'n baard altijd vies was als ik weer wat had gegeten ofzo.
Moet wel een beetje netjes blijven.
NiceGoed begin.
Klinkt verschrikkelijk. Zo jammer als steden zo verpauperenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zat vorig jaar vlakbij Villach, naja toch maar even kijken daar...wat een pauperbende, op elke hoek van die verkopers, op straat van die oplichters met dat balletje balletje spelletje weet je wel..honden lopen daar los pissen overal tegen aan...een grote stinkbende..
Heb daar 1 uur rondgelopen ofzo, was er al helemaal klaar mee snel terug naar het gasthaus
Nee 1 uurtje ofzo rondgelopen was er meteen al klaar mee...een grote pauper bende, wil je weten hoe het daar rook? Ga maar naar Amsterdam CS en dan op spoor 2 bij de kiosk daar op de hoek.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je eventueel dat willen laten corrigeren?
Hehehe, moet je naar zo'n barbier toe gaanDie kennen dat wel/
Zo rol ik
[..]
Klinkt verschrikkelijk. Zo jammer als steden zo verpauperen
Ben je er lang gebleven?
Oh daar dank ik voor.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee 1 uurtje ofzo rondgelopen was er meteen al klaar mee...een grote pauper bende, wil je weten hoe het daar rook? Ga maar naar Amsterdam CS en dan op spoor 2 bij de kiosk daar op de hoek.
Ja, heel graag.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je eventueel dat willen laten corrigeren?
Hehehe, moet je naar zo'n barbier toe gaanDie kennen dat wel/
Zo rol ik
Ook ik maak wel eens fouten in mijn leven (klinkt raar maar waar)quote:
Ja? Ook dat is behoorlijke ingreep heb ik begrepen. Maar snap het ook wel hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, heel graag.Zie het echt niet zitten om zo voorgoed door het leven te gaan.
Ja, trueIs het dan misschien wel waard, maar het blijft wel een gedoe.
I know, i know.
Wat wil je laten doen ?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, heel graag.Zie het echt niet zitten om zo voorgoed door het leven te gaan.
Ja, trueIs het dan misschien wel waard, maar het blijft wel een gedoe.
I know, i know.
Ik ken je niet andersquote:Op zondag 31 maart 2019 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk vervolg op mamma Mia. Ben echt een jankerd de laatste tijd
T'is wat.quote:Op maandag 1 april 2019 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke.
Brb even douchen om alle tranen weg te spoelen (#dancingdramaqueen)
Ga je anders mamma mia 3 kijken?quote:Op maandag 1 april 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens aardig tegen me.
Wat een lul hequote:Op maandag 1 april 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens aardig tegen me.
Maak er anders een topic over in feedbackquote:Op maandag 1 april 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan ga ik toch die chocolade reep helemaal opeten
[..]
En dat is dan mod he
Je mag hem ook wel delen hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan ga ik toch die chocolade reep helemaal opeten
[..]
En dat is dan mod he
quote:Op maandag 1 april 2019 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak er anders een topic over in feedback
@:haags_kwartiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 00:14 schreef skysherrif het volgende:
Beelden van @:flippiee dinsdagavondWat is er dinsdagavond?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.quote:Op maandag 1 april 2019 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik je UI heb uitgekozen nadat Ajax niet door is in de CL
Revenge is a dish best served coldquote:Op maandag 1 april 2019 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm.
Wel rot dat je daar dan zo lang op moet wachten.
Klopt, vrij behoorlijk.. Maar idd, t is anders gewoon permanent scheel kijken, wil ik echt niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Ook dat is behoorlijke ingreep heb ik begrepen. Maar snap het ook wel hoor.
Dat blijft het sowieso, je moet er wat voor over hebben.
Ik kijk nu lichtelijk scheel vanwege een oogoperatie, dat wil ik weer laten corrigeren wanneer het kan/mag.quote:
Ik heb geen hartquote:
Keuzes, keuzes, keuzes. Altijd lastigquote:Op maandag 1 april 2019 00:24 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, vrij behoorlijk.. Maar idd, t is anders gewoon permanent scheel kijken, wil ik echt niet.
Ja, da's ook wel weer zo.
Uhuquote:Op maandag 1 april 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes, keuzes. Altijd lastig
alweer????quote:Op maandag 1 april 2019 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak er anders een topic over in feedback
@:haags_kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |