En waarom ook niet?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jups, die zijn erOp zo'n zonnige dag als vandaag is het erg fijn toeven ook op de markt, en in de winkelstraten zijn nog gewoon van die authentieke non-franchise winkels te vinden. Als ik burgerlijk ga worden zou ik zomaar weer daar terug keren.
Beetje normale mensen waar je mee samen woont of is het echt grote klerebende ?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Amsterdam Nieuw-West, prima voor het studentenleven, maar als ik koophuiskracht heb zou ik niet voor Amsterdam gaan denk ik.
Gouda binnenstad is wel mooi idd. Is Oosterwei nog steeds ghetto?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jups, die zijn erOp zo'n zonnige dag als vandaag is het erg fijn toeven ook op de markt, en in de winkelstraten zijn nog gewoon van die authentieke non-franchise winkels te vinden. Als ik burgerlijk ga worden zou ik zomaar weer daar terug keren.
Amsterdam sws niet een hype ? laatste 10 jaar en durende, er zitten meer amsterdammers in almere dan in amsterdam volgens mijquote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet?Amsterdam is kut wat dat betreft tenzij je misschien in de wat oudere buitenwijken kan zitten bijv.
Geen of nauwelijks tuin, drukte op straat etc
ik ben daar geboren gquote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gouda binnenstad is wel mooi idd. Is Oosterwei nog steeds ghetto?
de wijk is een pauperwijk, ligt ook altijd grofvuil naast de containers terwijl 50 meter verder zo'n grofvuilplaats is weet je wel. Maar het is tegelijkertijd enorm stil, dus dat is beter dan zo'n studentencampus waar ergens altijd wel een huisfeestje is en zeker Uilenstede is dan ook nog kut ivm schiphol aanvliegroutequote:Op zondag 31 maart 2019 20:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje normale mensen waar je mee samen woont of is het echt grote klerebende ?
In Oosterwei geboren? Of bedoel je gewoon Gouda?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:21 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ik ben daar geboren gVolgens mij is het niet veel beter.
Controleafspraak weer, zicht is nog steeds behoorlijk matig idd., vorige controle wisten ze nog niet hoever het herstel nog zou vorderen omdat ik nog aan de medicatie zat. Die is nu wel uit m'n lichaam als 't goed is. Met een beetje geluk krijg ik dan ook te horen wat voor correctie ik in m'n bril moet hebben zodat ik weer een beetje normaal kan kijken, waardoor ik iig. weer kan werken.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan bekijken/testen? of reguliere afspraak? Of omdat je slecht zicht nog hebt?
Ben je nog baardloos of laat je er weer 1 groeien?
#vragenvragenvragen
Gisteren maar slapen gaat me al rampzalig af
In Oosterwei geboren, heb het niet bewust meegemaakt verder, na m'n geboorte redelijk snel verhuisd naar een betere wijk binnen Goudaquote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Oosterwei geboren? Of bedoel je gewoon Gouda?
Geen plek waar je graag vertoeft in je vrije tijd dusquote:Op zondag 31 maart 2019 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In Oosterwei geboren, heb het niet bewust meegemaakt verder, na m'n geboorte redelijk snel verhuisd naar een betere wijk binnen Gouda
Omliggende steden zelfde verhaal. En waarom ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Amsterdam sws niet een hype ? laatste 10 jaar en durende, er zitten meer amsterdammers in almere dan in amsterdam volgens mij
beetje spannende afspraak dusquote:Op zondag 31 maart 2019 20:24 schreef I. het volgende:
[..]
Controleafspraak weer, zicht is nog steeds behoorlijk matig idd., vorige controle wisten ze nog niet hoever het herstel nog zou vorderen omdat ik nog aan de medicatie zat. Die is nu wel uit m'n lichaam als 't goed is. Met een beetje geluk krijg ik dan ook te horen wat voor correctie ik in m'n bril moet hebben zodat ik weer een beetje normaal kan kijken, waardoor ik iig. weer kan werken.
Ben weer een baardje aan het groeienMaar dit keer iets minder lang.
Oei.Da's niet best.. Beetje zorgen voor slaapverwekkende rituelen dan.. Al zal je dat vast wel geprobeerd hebben.
volgens mij nietquote:Op zondag 31 maart 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen plek waar je graag vertoeft in je vrije tijd dus
re, facking, tweetquote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar Amsterdam mag opletten dat het geen Venetie wordt
[..]
Jup.. Heb zelf het idee dat er niet heel veel meer aan gedaan kan worden, maar goed, da's nog niet zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
beetje spannende afspraak dusHopelijk valt de afwijking mee.
Hoezo minder lang?![]()
Ja heb al melk in huis gehaaldkomt wel goed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |