ONZ award had ik vorig jaar, nu ga ik gewoon forumbreedquote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor de onz awards 2019
[..]
lief
Ja, maja als je aan het zuipen bent niet altijd zin inquote:Op zondag 31 maart 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
hoe moeilijk is het om in ieder geval dingen af te spoelen als je ze hebt gebruikt, het bespaart zoveel moeite tijdens afwassen
ja, maar er wordt hier niet echt gekookt als er gezopen is, dan is het meestal thuisbezorgd of pizza oidquote:Op zondag 31 maart 2019 18:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, maja als je aan het zuipen bent niet altijd zin in
thuisbezorgd is wel tering duur man, haal dan gewoon wat stukken vlees bij de slager veel lekkerderquote:Op zondag 31 maart 2019 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar er wordt hier niet echt gekookt als er gezopen is, dan is het meestal thuisbezorgd of pizza oid
ik heb zelf gisteren pas voor het eerst thuisbezorgd gedaanquote:Op zondag 31 maart 2019 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
thuisbezorgd is wel tering duur man, haal dan gewoon wat stukken vlees bij de slager veel lekkerder
Moest je betalen dan ? 16 euro voor een pizza?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb zelf gisteren pas voor het eerst thuisbezorgd gedaanIk ben ook niet degene die niet afspoelt
Ik had McDonalds besteld, dus dat is sowieso duur. Groot mcchicken menu met milkshake, 12 euro denk ik? iets van 3 euro bezorgkosten, maar het was het waardquote:Op zondag 31 maart 2019 18:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moest je betalen dan ? 16 euro voor een pizza?
Kom je weleens bij de jumbo?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had McDonalds besteld, dus dat is sowieso duur. Groot mcchicken menu met milkshake, 12 euro denk ik? iets van 3 euro bezorgkosten, maar het was het waard
hmm, zal het eens in de gaten houdenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een combi oven hebt moet je die eens proberen
DUITSLANDquote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef naatje_1 het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)d-van-rammstein.html
hij heeft goede wegen gebouwdquote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
DUITSLAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HITLE..ohw wacht dat mag niet
Sja net of zulke dingen daarna niet zijn gebeurt...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had 'ie nou maar bij de wegen gebleven, dat gedoe met de treinen was nl minder
Daar heb je zeker gelijk in, ik houd er ook niet van om de ene genocide boven de andere te plaatsen qua heftigheid ofzo, is allemaal gewoon even kut en verkniptquote:Op zondag 31 maart 2019 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja net of zulke dingen daarna niet zijn gebeurt...
Precies, ik wil het ook niet verheerlijken maar als ik zie hoe het nu gaat in Europa....maja.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, ik houd er ook niet van om de ene genocide boven de andere te plaatsen qua heftigheid ofzo, is allemaal gewoon even kut en verknipt
GEESTEN !!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit spotify te luisteren en soms gaat het volume ineens naar beneden, heel gek
Dat kloptquote:Op zondag 31 maart 2019 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben ik nou gek maar jij was geen 93 toch
Kan ik mij voorstellenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Prima, maar altijd blij als ik weer in Nederland ben en rust heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |