T'is wat.quote:Op maandag 1 april 2019 00:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke oke oke.
Brb even douchen om alle tranen weg te spoelen (#dancingdramaqueen)
Ga je anders mamma mia 3 kijken?quote:Op maandag 1 april 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens aardig tegen me.
Wat een lul hequote:Op maandag 1 april 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens aardig tegen me.
Maak er anders een topic over in feedbackquote:Op maandag 1 april 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan ga ik toch die chocolade reep helemaal opeten
[..]
En dat is dan mod he
Je mag hem ook wel delen hoor.quote:Op maandag 1 april 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan ga ik toch die chocolade reep helemaal opeten
[..]
En dat is dan mod he
quote:Op maandag 1 april 2019 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Maak er anders een topic over in feedback
@:haags_kwartiertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 00:14 schreef skysherrif het volgende:
Beelden van @:flippiee dinsdagavondWat is er dinsdagavond?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm.quote:Op maandag 1 april 2019 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik je UI heb uitgekozen nadat Ajax niet door is in de CL
Revenge is a dish best served coldquote:Op maandag 1 april 2019 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm.
Wel rot dat je daar dan zo lang op moet wachten.
Klopt, vrij behoorlijk.. Maar idd, t is anders gewoon permanent scheel kijken, wil ik echt niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja? Ook dat is behoorlijke ingreep heb ik begrepen. Maar snap het ook wel hoor.
Dat blijft het sowieso, je moet er wat voor over hebben.
Ik kijk nu lichtelijk scheel vanwege een oogoperatie, dat wil ik weer laten corrigeren wanneer het kan/mag.quote:
Ik heb geen hartquote:
Keuzes, keuzes, keuzes. Altijd lastigquote:Op maandag 1 april 2019 00:24 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, vrij behoorlijk.. Maar idd, t is anders gewoon permanent scheel kijken, wil ik echt niet.
Ja, da's ook wel weer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |