quote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Wat een lieve TT van haags.
Zo is hij helemaal niet.
Skedjequote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Zo is hij helemaal niet.
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Zo is hij helemaal niet.
Ja, bijzonder goed zelfs.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef Sked het volgende:
Oh ja, goedemorgen.
Heeft iedereen de verandering van tijd weer overleefd?
Nee hoor, maar vandaag wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Skedje![]()
Hij is alleen tegen mij lief denk ik
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vandaag wel.
Ik weet dat het je nog maar weinig interesseert maar die 3-3 was wel aardig terecht he.quote:
Geen idee, ben half uurtje voor het einde gaan etenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet dat het je nog maar weinig interesseert maar die 3-3 was wel aardig terecht he.
Ging je uit eten?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee, ben half uurtje voor het einde gaan eten
Zoooo dan! Da's wel ff wat erger dan geblesseerd zijn!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aantal weken geleden geopereerd aan een gebroken heup.....
Thnxxx!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoooo dan! Da's wel ff wat erger dan geblesseerd zijn!
Sterkte idd!
Tapas. Alleen niet zoveel. Bediening was een beetje traag/druk (lol)quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, wat heb je gegeten?
Dat is klote. Hopelijk heeft het wel gesmaakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tapas. Alleen niet zoveel. Bediening was een beetje traag/druk (lol)
Oh ja hoor, en was gezellig dus prima zo ook wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is klote. Hopelijk heeft het wel gesmaakt.
Eht werkelijk waar de enige dag afgelopen winter dat het koud was en er ijzel was en jij presteert het om onderuit te gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onderuit gegaan op ijzel met de fiets en dan nét verkeerd vallen.....
Mooi, goed om te horen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja hoor, en was gezellig dus prima zo ook wel.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi, goed om te horen.
Ik heb van 22.00 tot 08.00 geslapen . The fack
Gister hele middag op het strand geweest. Denk dat ik daar zo moe van was of zo.quote:
Aiiii...quote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onderuit gegaan op ijzel met de fiets en dan nét verkeerd vallen.....
Met de kleine? Nog eens dubbel zo vermoeiend.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister hele middag op het strand geweest. Denk dat ik daar zo moe van was of zo.
Dit was het dubbele van wat ik normaal slaap
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eht werkelijk waar de enige dag afgelopen winter dat het koud was en er ijzel was en jij presteert het om onderuit te gaan
Ja, die was ook kapot moequote:Op zondag 31 maart 2019 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met de kleine? Nog eens dubbel zo vermoeiend.
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja behoorlijk pijnlijk ja......
Deze winter was eigenlijk al geen winter meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!
Mag het hopen.......maar nachtvorst kan alsnog verraderlijke gladheid opleverenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!
Eensch!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze winter was eigenlijk al geen winter meer.
Ik vind alle jaargetijden leuk maar zoals het sinds april 2018 gaat hoeft het van mij niet.quote:
Och heb ik weinig op tegen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alle jaargetijden leuk maar zoals het sinds april 2018 gaat hoeft het van mij niet.
Voelt als 1 lange lente/zomer.
Gewoon kut noem ik datquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och heb ik weinig op tegen hoor.
De winter is alleen wat saai nu.
Wil graag nog eens op natuurijs schaatsen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel handig als het niet zo koud is.
Dat zal een mythe worden waar alleen dementerende ouwe mannetjes nog over tegen hun kleinkinderen zitten te brabbelen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil graag nog eens op natuurijs schaatsen.
Ghehe.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal een mythe worden waar alleen dementerende ouwe mannetjes nog over tegen hun kleinkinderen zitten te brabbelen.
"VROEGER! Vroeger werd het hier 's winters zo koud dat het water in sloten en plassen HARD werd en je met stukken ijzer onder je voeten er overheen kon glijden. SCHAATSEN noemden we dat! Waarom we dat deden? Gewoon omdat het kon! Omdat we het LEUK vonden! Toen had je nog geen Playstation 93 of Xbox Ultra Limited Gold Edition v27.3!"
Goede 7 uur slaap gepakt, had wel langer gewild maar kennelijk mislukt om de weekendwekker uit te zettenquote:Op zondag 31 maart 2019 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk. Met mini-ToT heb je sowieso al niet veel van een ritme.
En jij?
Ah joy!quote:Op zondag 31 maart 2019 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede 7 uur slaap gepakt, had wel langer gewild maar kennelijk mislukt om de weekendwekker uit te zetten
Vanavond een daadwerkelijke show doen op radio 49, met items enzo, dus daar ga ik me op voorbereiden.quote:
Nice niceequote:Op zondag 31 maart 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanavond een daadwerkelijke show doen op radio 49, met items enzo, dus daar ga ik me op voorbereiden.
Ja wel goed.quote:
lekkerlekker, 2 koersen vandaag, Ronde v Catalonië net geweest en nu Gent Wevelgem, genotquote:Op zondag 31 maart 2019 14:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja wel goed.
Alweer 4 dgn terug vam wintersport
Mj?
Op tv?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekkerlekker, 2 koersen vandaag, Ronde v Catalonië net geweest en nu Gent Wevelgem, genot
Je moet ook niet naar de oren kijken als vrouw, probeer de kontjes eens !quote:Op zondag 31 maart 2019 15:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Op tv?
Ik vind wielrennen niet leuk om naar te kijken door de oortjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de oren kijken als vrouw, probeer de kontjes eens !
Was genieten! Ik keek trouwens via Sporza en dacht steeds dat ze jou riepen ipv Renaatquote:Op zondag 31 maart 2019 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat waren twee mooie koersjes om te bekijken zeg.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was genieten! Ik keek trouwens via Sporza en dacht steeds dat ze jou riepen ipv Renaat
ja, eensch, ik moet het doen met eurosportquote:Op zondag 31 maart 2019 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha was wel vermakelijk......ik kijk liever via die zender dan via npo
Met z'n om de 10 minuten reclameblokkenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, eensch, ik moet het doen met eurosport
dan ga je naar de andere stream toe waar ze het ook uitzenden zonder reclameblokken (meestal ook zonder commentaar, helaas)quote:Op zondag 31 maart 2019 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met z'n om de 10 minuten reclameblokken![]()
Ik kijk gewoon ouderwets via de tvquote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga je naar de andere stream toe waar ze het ook uitzenden zonder reclameblokken (meestal ook zonder commentaar, helaas)
ik heb geen tvquote:Op zondag 31 maart 2019 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon ouderwets via de tv
Haaagsieeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hipsters hebben geld en doen dit uit een of ander principe, ik ben gewoon een arme sloeber
AZ DERDE!!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaagsieeeeeeeee![]()
[..]minimalisme ja
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht gedurende eerste seizoenshelftquote:
Weer derde ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht gedurende eerste seizoenshelft![]()
Ik hoop dat het team bijeen blijft en Slot het volgend jaar beetje leuk doet met AZ. Dan kan volgend jaar leuk seizoen worden.
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?quote:
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?
Beetje aan coefficient werkenquote:
Seizoen is korter dit seizoenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?
Dinsdag half 7 Vitesse - AZ wat een feestquote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.
Pittig maat, pittig.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dinsdag half 7 Vitesse - AZ wat een feest
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje aan coefficient werken
[..]
Seizoen is korter dit seizoen
leugens van massa mediaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en wat is dit dan?
BEDANKT HANSquote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en wat is dit dan?
Ado uit tegen fortuna, hele belangrijke. Daarmee kan je min of meer veiligspelen.quote:
En dan van mij pesterijtjes aanhoren. Dan zou ik zure appel doorbijtenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken dan
Ik heb geen excuus om niet te gaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken dan
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even zorgen dat ik op een prettige manier kan koken (i.e. keuken fatsoeneren).
Pesterijtjes van jou ben ik intussen wel gewendquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van mij pesterijtjes aanhoren. Dan zou ik zure appel doorbijten
van mijn wat?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Pesterijtjes van jouw ben ik intussen wel gewend
Nu nog uitpakken zekerquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.
Allemaal even staan en klappen voor Flipsquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.
wat moet ik uitpakken?quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal even staan en klappen voor Flips
[insert WK NOS-gifje] (ik kan dat gifje niet vinden, iemand?)
Ik ga voor dagboekuser 2019 awardquote:Op zondag 31 maart 2019 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat moet ik uitpakken?
[..]
[..]zal het es bij jou doen met je dagboekverhalen
Maarja, tegen mij heb je ook geen ja gezegd.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor de onz awards 2019
[..]
lief
Jij bent al bezet met kind.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maarja, tegen mij heb je ook geen ja gezegd.
Voel je niks van hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent al bezet met kind.
Al baal ik nog altijd van AZ VVV
De machine ?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat moet ik uitpakken?
[..]
[..]zal het es bij jou doen met je dagboekverhalen
In dat gevalquote:
oh ja, als ie zo klaar is met wasprogramma dan wel. Anders gaat het zo ruikenquote:
G E N O Tquote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval
[..]
oh ja, als ie zo klaar is met wasprogramma dan wel. Anders gaat het zo ruiken
Slipjes ?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In dat geval
[..]
oh ja, als ie zo klaar is met wasprogramma dan wel. Anders gaat het zo ruiken
Forum Opties | |
---|---|