quote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Wat een lieve TT van haags.
Zo is hij helemaal niet.
Skedjequote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Zo is hij helemaal niet.
quote:Op zondag 31 maart 2019 09:54 schreef Sked het volgende:
Zo is hij helemaal niet.
Ja, bijzonder goed zelfs.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:01 schreef Sked het volgende:
Oh ja, goedemorgen.
Heeft iedereen de verandering van tijd weer overleefd?
Nee hoor, maar vandaag wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 09:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Skedje![]()
Hij is alleen tegen mij lief denk ik
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vandaag wel.
Ik weet dat het je nog maar weinig interesseert maar die 3-3 was wel aardig terecht he.quote:
Geen idee, ben half uurtje voor het einde gaan etenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet dat het je nog maar weinig interesseert maar die 3-3 was wel aardig terecht he.
Ging je uit eten?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Geen idee, ben half uurtje voor het einde gaan eten
Zoooo dan! Da's wel ff wat erger dan geblesseerd zijn!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aantal weken geleden geopereerd aan een gebroken heup.....
Thnxxx!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoooo dan! Da's wel ff wat erger dan geblesseerd zijn!
Sterkte idd!
Tapas. Alleen niet zoveel. Bediening was een beetje traag/druk (lol)quote:Op zondag 31 maart 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, wat heb je gegeten?
Dat is klote. Hopelijk heeft het wel gesmaakt.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Tapas. Alleen niet zoveel. Bediening was een beetje traag/druk (lol)
Oh ja hoor, en was gezellig dus prima zo ook wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is klote. Hopelijk heeft het wel gesmaakt.
Eht werkelijk waar de enige dag afgelopen winter dat het koud was en er ijzel was en jij presteert het om onderuit te gaanquote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onderuit gegaan op ijzel met de fiets en dan nét verkeerd vallen.....
Mooi, goed om te horen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja hoor, en was gezellig dus prima zo ook wel.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi, goed om te horen.
Ik heb van 22.00 tot 08.00 geslapen . The fack
Gister hele middag op het strand geweest. Denk dat ik daar zo moe van was of zo.quote:
Aiiii...quote:Op zondag 31 maart 2019 10:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Onderuit gegaan op ijzel met de fiets en dan nét verkeerd vallen.....
Met de kleine? Nog eens dubbel zo vermoeiend.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister hele middag op het strand geweest. Denk dat ik daar zo moe van was of zo.
Dit was het dubbele van wat ik normaal slaap
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eht werkelijk waar de enige dag afgelopen winter dat het koud was en er ijzel was en jij presteert het om onderuit te gaan
Ja, die was ook kapot moequote:Op zondag 31 maart 2019 10:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met de kleine? Nog eens dubbel zo vermoeiend.
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja behoorlijk pijnlijk ja......
Deze winter was eigenlijk al geen winter meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!
Mag het hopen.......maar nachtvorst kan alsnog verraderlijke gladheid opleverenquote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, één troost; zal je waarschijnlijk nooit gebeuren aangezien de winters steeds warmer worden!
Eensch!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze winter was eigenlijk al geen winter meer.
Ik vind alle jaargetijden leuk maar zoals het sinds april 2018 gaat hoeft het van mij niet.quote:
Och heb ik weinig op tegen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind alle jaargetijden leuk maar zoals het sinds april 2018 gaat hoeft het van mij niet.
Voelt als 1 lange lente/zomer.
Gewoon kut noem ik datquote:Op zondag 31 maart 2019 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Och heb ik weinig op tegen hoor.
De winter is alleen wat saai nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |