Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht gedurende eerste seizoenshelftquote:
Weer derde ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Wie had dat gedacht gedurende eerste seizoenshelft![]()
Ik hoop dat het team bijeen blijft en Slot het volgend jaar beetje leuk doet met AZ. Dan kan volgend jaar leuk seizoen worden.
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?quote:
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?
Beetje aan coefficient werkenquote:
Seizoen is korter dit seizoenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoewel teleurgesteld over Feyenoord, ben ik blij voor je clubje. Maar er komen nog een aantal wedstrijden aan toch?
Dinsdag half 7 Vitesse - AZ wat een feestquote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.
Pittig maat, pittig.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Dinsdag half 7 Vitesse - AZ wat een feest
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee vandaag was de laatste wedstrijd.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje aan coefficient werken
[..]
Seizoen is korter dit seizoen
leugens van massa mediaquote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en wat is dit dan?
BEDANKT HANSquote:Op zondag 31 maart 2019 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
en wat is dit dan?
Ado uit tegen fortuna, hele belangrijke. Daarmee kan je min of meer veiligspelen.quote:
En dan van mij pesterijtjes aanhoren. Dan zou ik zure appel doorbijtenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken dan
Ik heb geen excuus om niet te gaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan kijken dan
ik heb de was gedaan en ik ben trots op mezelf.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even zorgen dat ik op een prettige manier kan koken (i.e. keuken fatsoeneren).
Pesterijtjes van jou ben ik intussen wel gewendquote:Op zondag 31 maart 2019 17:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan van mij pesterijtjes aanhoren. Dan zou ik zure appel doorbijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |