Nice niceequote:Op zondag 31 maart 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanavond een daadwerkelijke show doen op radio 49, met items enzo, dus daar ga ik me op voorbereiden.
lekkerlekker, 2 koersen vandaag, Ronde v Catalonië net geweest en nu Gent Wevelgem, genotquote:Op zondag 31 maart 2019 14:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja wel goed.
Alweer 4 dgn terug vam wintersport
Mj?
Op tv?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekkerlekker, 2 koersen vandaag, Ronde v Catalonië net geweest en nu Gent Wevelgem, genot
Je moet ook niet naar de oren kijken als vrouw, probeer de kontjes eens !quote:Op zondag 31 maart 2019 15:18 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Op tv?
Ik vind wielrennen niet leuk om naar te kijken door de oortjes
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de oren kijken als vrouw, probeer de kontjes eens !
Was genieten! Ik keek trouwens via Sporza en dacht steeds dat ze jou riepen ipv Renaatquote:Op zondag 31 maart 2019 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, dat waren twee mooie koersjes om te bekijken zeg.
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was genieten! Ik keek trouwens via Sporza en dacht steeds dat ze jou riepen ipv Renaat
ja, eensch, ik moet het doen met eurosportquote:Op zondag 31 maart 2019 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha was wel vermakelijk......ik kijk liever via die zender dan via npo
Met z'n om de 10 minuten reclameblokkenquote:Op zondag 31 maart 2019 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, eensch, ik moet het doen met eurosport
dan ga je naar de andere stream toe waar ze het ook uitzenden zonder reclameblokken (meestal ook zonder commentaar, helaas)quote:Op zondag 31 maart 2019 17:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met z'n om de 10 minuten reclameblokken![]()
Ik kijk gewoon ouderwets via de tvquote:Op zondag 31 maart 2019 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan ga je naar de andere stream toe waar ze het ook uitzenden zonder reclameblokken (meestal ook zonder commentaar, helaas)
ik heb geen tvquote:Op zondag 31 maart 2019 17:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon ouderwets via de tv
Haaagsieeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hipsters hebben geld en doen dit uit een of ander principe, ik ben gewoon een arme sloeber
AZ DERDE!!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haaagsieeeeeeeee![]()
[..]minimalisme ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |