quote:
Geen idee ik ken haar nauwelijks behalve van vluchtige TV beelden en instaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat die al die tijd de huisvrouw blijft uithangen? Slimme meid, die verveelt zich te pletter.
Tering...........quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Siliconen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Ik keek naar haar mooie ogen.quote:
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.quote:
Nah, misschien stukjes. Ik ben dan niet thuis.quote:
Hij is vast veranderdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
quote:
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Daar heb je gelijk in, maar dan met name de generatie na mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
Maandag is een cruciale dag in vele besluitvormingenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
De RB was ook niet erg betrouwbaar en/of competitief vroeg in het seizoen de afgelopen jaren. Daar lijken ze toch wel een stap gemaakt te hebben. Hoop is uiteraard vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.Gasly is vierde geworden vorig jaar. De beste prestatie van Max was zesde in Bahrein.
Best lekker, maar dat eet wat onhandig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*kledder pistache op harses kwakt*
Heb je ooit dat programma gezien waar mensen alleen maar blauw voedsel voorgeschoteld kregen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon 12 uur smiddags in Valencia![]()
![]()
Wat doe je?quote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, het ziet er wel beter uit dan eerdere jaren inderdaad. Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat Verstappen weer een paar races de boel verkloot. Hij heeft nu een behoorlijk lange streak van podia.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De RB was ook niet erg betrouwbaar en/of competitief vroeg in het seizoen de afgelopen jaren. Daar lijken ze toch wel een stap gemaakt te hebben. Hoop is uiteraard vader van de gedachte.
Nee maar heb wel eens blauwe cake en zo gegeten en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee.. nu zou ik het zo opvretenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je ooit dat programma gezien waar mensen alleen maar blauw voedsel voorgeschoteld kregen?
Aardappelen, bloemkool, vlees, de hele kliek blauw.
Dat eet toch anders.
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.quote:
Als hij thuis is, gok ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
Tuurlijk niet skatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee..
Ik denk dat Mario al im Zug zitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.
Ja, het wordt wel weer eens tijd voor een foutje. Kunnen we weer grindbakgrappen maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het ziet er wel beter uit dan eerdere jaren inderdaad. Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat Verstappen weer een paar races de boel verkloot. Hij heeft nu een behoorlijk lange streak van podia.
Er zouden best nog drie schuimpjes kunnen zijn die dat op hun lijstje hebben staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet skatje
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet skatje
Is er een minimumprijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Australië was dat grasmaaien ook al op de rand natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel weer eens tijd voor een foutje. Kunnen we weer grindbakgrappen maken.
Dat is niet lief.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlul
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlul
Hij is inmiddels waardeloos.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar heb wel eens blauwe cake en zo gegeten en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee.. nu zou ik het zo opvreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh en Lyza's actie wel?selectieve verontwaardiging!
Maar P. is ziekjes toch? En zou gaan wandelen met ezeltjes. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario is niet op de markt geweest. Prisha wel en die houdt ook erg van ijs.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kijk maar uit schele![]()
maar serieus .... het blijft wel kut die ogen.... doe maar voorzichtig........Je hebt wel kinderen Oma ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opening is pas in mei.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar P. is ziekjes toch? En zou gaan wandelen met ezeltjes. Drukdrukdruk.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb ook een gangSO naar de Eend!
Daarom een digitale klok.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je opa net is overleden en de klok stopt er exact op dat tijdstip mee, is het dan weer tijd om batterijen in te slaan, of kan je beter wachten op warmer weer?
Doe maar 2 van die fijne bolletjes.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe maar 2 van die fijne bolletjes.
Ik ging deze dan bewaren.En een ander horloge kopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je opa net is overleden en de klok stopt er exact op dat tijdstip mee, is het dan weer tijd om batterijen in te slaan, of kan je beter wachten op warmer weer?
Nee, als daarvan de batterij op is geeft-ie geen tijd meer weer. Opa is dan tijdloos.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijven opa's daar langer door leven.
We zijn FC 40+quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
ik kom er toch helemal niet met hierjullie doen zu schnell
Nederlandse woorden zijn gewoon korter dan Duitse. Dan lijkt het sneller te gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
ik kom er toch helemal niet met hierjullie doen zu schnell
Nee, die is decennia geleden al overleden. Maar digitaal is toch ook allemaal op batterij tegenwoordig? Ik kan geen klok op 220 volt meer vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als daarvan de batterij op is geeft-ie geen tijd meer weer. Opa is dan tijdloos.
Net gebeurd?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlandse woorden zijn gewoon korter dan Duitse. Dan lijkt het sneller te gaan.
Doe maar geen automaat, want die krengen lopen altijd achter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ging deze dan bewaren.En een ander horloge kopen.
Wat is een mooi horloge tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar geen automaat, want die krengen lopen altijd achter.
Ook voor schepsels buiten het dierenrijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegenvallen.
Mootie is liever hoor.
Des te groter .... nah .. nee dusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat is een mooi horloge tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce en ik hebben daar hard voor moeten bijsturen hoor.
Moderators bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook voor schepsels buiten het dierenrijk?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook voor schepsels buiten het dierenrijk?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce en ik hebben daar hard voor moeten bijsturen hoor.
Echt hoor,zo`n megaklok aan je pols.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou Lyza enger vinden. Al is ze wel heel lief.
Scheef lopen was nog nooit zo'n issuequote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,zo`n megaklok aan je pols.
Ik ben de enige normale. Of had ik dat al gezegd?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
Misschien zijn jullie gewoon allemaal eng.
Misschien ben jij wel een pussyquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
Of om je nek.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,zo`n megaklok aan je pols.
Het is nog geen 1 april hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Taai zou ik het niet noemen. Hardleers.
Nee, vertel?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de enige normale. Of had ik dat al gezegd?
Doe eens normaal man.. ben dat gepoch nu wel eens zat .. zebra band voor je gitaar.. echt bio vreindquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben de enige normale. Of had ik dat al gezegd?
Poessie aaiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhww dierenrijkpoints! Yesssss
Een vrouw vergrendelde laatst haar auto toen ik achter haar auto langs rende. Ik ben gewoon heel eng.quote:
Ben je weer per ongeluk op een legoblokje gaan staan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.. ben dat gepoch nu wel eens zat .. zebra band voor je gitaar.. echt bio vreind
Het wordt me ineens volkomen duidelijk waarom Lyza je lief vind (vindt? KUT nou moet ik het niet opfokken)quote:
Dat lag vermoedelijk aan je groene pakje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Een vrouw vergrendelde laatst haar auto toen ik achter haar auto langs rende. Ik ben gewoon heel eng.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.. ben dat gepoch nu wel eens zat .. zebra band voor je gitaar.. echt bio vreind
quote:
Misschien helpt het ook om de seriemoordernaars af te schrikken. Ik zie er vrij weinig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lag vermoedelijk aan je groene pakje.
Je klinkt nu als FF, als ik scroll haal ik jullie UI’s ook door elkaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt me ineens volkomen duidelijk waarom Lyza je lief vind (vindt? KUT nou moet ik het niet opfokken)
wereldnummer.quote:
Naja zeg, ik ben geen vent. Mijn intenties zijn volkomen zuiver.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt me ineens volkomen duidelijk waarom Lyza je lief vind (vindt? KUT nou moet ik het niet opfokken)
Ik had 'm eerder!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je klinkt nu als FF, als ik scroll haal ik jullie UI’s ook door elkaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
jij schijt toch ook je afval dagelijks ?
Ik zie Mo en Lyza UI's-gewijs nogal eens voor elkaar aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je klinkt nu als FF, als ik scroll haal ik jullie UI’s ook door elkaar.
Nog wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef mootie het volgende:
Mario had toch de award voor raadselachtig geratel?
ik begrijp het nog steeds niet ... een buitenlanderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef mootie het volgende:
Mario had toch de award voor raadselachtig geratel?
Geloof ik niks van, niet bij mootie, jullie hebben een vibequote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Naja zeg, ik ben geen vent. Mijn intenties zijn volkomen zuiver.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie Mo en Lyza UI's-gewijs nogal eens voor elkaar aan.
Tenties hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
Sterker nog; ik heb niet eens intenties.
Precies, je hebt er nooit een geheim van gemaakt dat het jou om het scharen bedoeld is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Naja zeg, ik ben geen vent. Mijn intenties zijn volkomen zuiver.
FF had er vibo van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, niet bij mootie, jullie hebben een vibe
Mootie begonquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, je hebt er nooit een geheim van gemaakt dat het jou om het scharen bedoeld is.
Nou ja, niks dramatisch, maar even geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.quote:
Eerder vrimibo.quote:
Weet je z'n naam nu nog niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, niks dramatisch, maar even geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.
En eigenlijk ook geen zin om het te vertellen.
Heeft het met een schutting te maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hč nee. Ik denk het niet hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?
Ik heb best veel goede adviezen gekregen hier. Meestal in dmquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel aan het juiste adres.
*veters losmaakt*quote:
Naiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft het met een schutting te maken?
Doe maar wel. Wij zijn goed in advies hier.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar is Petzi eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb best veel goede adviezen gekregen hier. Meestal in dm
Moet ik 'm dan ook gebruiken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je uitzoeken?
Ik ben nu wel benieuwd naar de schutting.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft het met een schutting te maken?
Ja kut, dat moet ik ook nog aanzwengelenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar de schutting.
Dat is wel een beetje het idee van een nieuwe, hč? Die maan gezien door een vies raam, vind ik sowieso niet heel bijzonder.quote:
Via de woningbouw doen. "Hé, mijn tuin is kleiner dan op het contract/huurspecificatie staat. Hoe zit dat precies?"quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja kut, dat moet ik ook nog aanzwengelen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, hij lijkt een beetje off topic te willen gaan
Nee ik ook niet, maar het boeit me eigenlijk ook heel erg weinig, vandaar ook deze. Maar als je een leuke vindt, laat 't vooral wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van een nieuwe, hč? Die maan gezien door een vies raam, vind ik sowieso niet heel bijzonder.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar daar heb je ONS advies voor nodig?
Heb je voorlichting nodig?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat?quote:
Hoho, Lyza en ik hebben er over geschaard en we hebben alles onder controle.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
Moots heeft geloof ik al spijt van de adviesvraag.
Maar dat scharen is niet hoe het met die kanaalmeneer gaat hoor! Lyza geeft zo niet het goede advies.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, Lyza en ik hebben er over geschaard en we hebben alles onder controle.
You know nothing!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat scharen is niet hoe het met die kanaalmeneer gaat hoor! Lyza geeft zo niet het goede advies.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijd dat je live gaat draaien.
Kanaalmeneer klinkt overigens niet heel erg positief in deze context. Denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat scharen is niet hoe het met die kanaalmeneer gaat hoor! Lyza geeft zo niet het goede advies.
Ja, want dat deed ik, ik besprak het met 7 man in DM.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
Waar ging het over ... sorry maar ben het kwijt'.... als iedereen in DM antwoord,...
Ik ben geen Ghostbuster, dus ik leg niet van die gekke connecties.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kanaalmeneer klinkt overigens niet heel erg positief in deze context. Denk ik.
Ik zal ook niet over de hondjes beginnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kanaalmeneer klinkt overigens niet heel erg positief in deze context. Denk ik.
OK no prob..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dat deed ik, ik besprak het met 7 man in DM.
Win ging net trouwens helemaal uit haar dak.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal ook niet over de hondjes beginnen.
Die Balkanbabes zijn altijd zo bezitterigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Win ging net trouwens helemaal uit haar dak.
Andere hond ging even snuffen aan nog een andere hond. En die werd woest.
Ik heb haar wel wijsgemaakt dat ze ruzie maakten om haarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Balkanbabes zijn altijd zo bezitterig
Ow wacht, ik las het fout. Maar waarom ging de Winmeister dan zo uit haar dak?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb haar wel wijsgemaakt dat ze ruzie maakten om haar
Ik wel als ik te lang op Kantoor gespendeerd hebquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen Ghostbuster, dus ik leg niet van die gekke connecties.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat staat volgens mij ook mee te draaien op de mousestore server.
Omdat de mannetjes elkaar in de haren vlogen, althans die ene ging er goed bovenop.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ow wacht, ik las het fout. Maar waarom ging de Winmeister dan zo uit haar dak?
Kantoor met een hoofdletter nog wel! Die dagjes op locatie zijn beter te doen, toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wel als ik te lang op Kantoor gespendeerd heb
Ik ben nog nauwelijks op locatie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kantoor met een hoofdletter nog wel! Die dagjes op locatie zijn beter te doen, toch?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe het niet met kanaalman
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe het niet met anaalman
Maar deze week was je lekker aan het tuinieren met de hogedrukspuit las ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wel als ik te lang op Kantoor gespendeerd heb
Wie denkt dat dan ? Kwam niet eens ij me opquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Eye Q is echt een top label.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor, maar de track heb ik in ieder geval.
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe het nog niet met kanaalman
Dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Ja, een uurtje, maar niet met de hogedrukspuit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar deze week was je lekker aan het tuinieren met de hogedrukspuit las ik
Nee joh, dat is al een week of 2 geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar deze week was je lekker aan het tuinieren met de hogedrukspuit las ik
Lekker gif gesproeid? Je moet je tuin wel liefde geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, een uurtje, maar niet met de hogedrukspuit.
Round up is echt topspul.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker gif gesproeid? Je moet je tuin wel liefde geven natuurlijk.
Dat was de achtertuin. Deze week was de voortuin aan de beurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, dat is al een week of 2 geleden.
Het is niet verplicht alles terug te lezen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef mario390 het volgende:
ik zei doe langsam dat ik ook metkom,jullie doen nog schneller zo heeft dat geen zinn vor mij
Schoonmaakazijn en skrobb'm. Kutklus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker gif gesproeid? Je moet je tuin wel liefde geven natuurlijk.
Die had je vorig jaar toch al gedaan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat was de achtertuin. Deze week was de voortuin aan de beurt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had je vorig jaar toch al gedaan?
Rond deze tijd gaan we allemaal zo'n beetje slapen, dus het wordt zo vanzelf rustig. Mo zal wel plaatjes gaan draaien als wij weg zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef mario390 het volgende:
ik zei doe langsam dat ik ook metkom,jullie doen nog schneller zo heeft dat geen zinn vor mij
De achtertuin laten betegelen ja. Maar ze waren groen en onkruid groeitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had je vorig jaar toch al gedaan?
Dat klinkt inderdaad als iets waar je goed chagrijnig van kan worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn en skrobb'm. Kutklus.
Ja, die had ik niet echt aan zien komen ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als iets waar je goed chagrijnig van kan worden.Heb je tegels, moet je nog aan je tuin werken.
Stond het gras tussen de tegels al hoog?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, die had ik niet echt aan zien komen ook.
Niet aan julliequote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen advies gevraagd.
Ik wist nog helemaal niet dat ik niet te vertrouwen was.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter ook. Wij zijn niet te vertrouwen.
Ik vertrouw jou en Rekkie prima, lekker puh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter ook. Wij zijn niet te vertrouwen.
Ik heb een slechte invloed op je.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist nog helemaal niet dat ik niet te vertrouwen was.
Denk het ook wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf wel kan vermaken met wat ik ga draaien straks.
Straks krijg ik ook zo'n slecht gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op je.
Onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg ik ook zo'n slecht gevoel voor humor.
2 bitterballen? Is dat niet karig.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik hoop dat het morgen wat minder snel voor je gaat, Mario.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel! Vergeet niet de wekker te zetten voor F1.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Bah!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
dubbele en 2 extraquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 bitterballen? Is dat niet karig.
Rollo label,klinkt heel lekker.quote:
"To dislike this is like being afraid of the dark and being scared to turn the light on "quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rollo label,klinkt heel lekker.
Trusten,oant moarn.quote:
Uhhmm.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |