Wat?quote:
Hoho, Lyza en ik hebben er over geschaard en we hebben alles onder controle.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
Moots heeft geloof ik al spijt van de adviesvraag.
Maar dat scharen is niet hoe het met die kanaalmeneer gaat hoor! Lyza geeft zo niet het goede advies.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, Lyza en ik hebben er over geschaard en we hebben alles onder controle.
You know nothing!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat scharen is niet hoe het met die kanaalmeneer gaat hoor! Lyza geeft zo niet het goede advies.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tijd dat je live gaat draaien.
Kanaalmeneer klinkt overigens niet heel erg positief in deze context. Denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dat scharen is niet hoe het met die kanaalmeneer gaat hoor! Lyza geeft zo niet het goede advies.
Ja, want dat deed ik, ik besprak het met 7 man in DM.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:15 schreef chufi het volgende:
Waar ging het over ... sorry maar ben het kwijt'.... als iedereen in DM antwoord,...
Ik ben geen Ghostbuster, dus ik leg niet van die gekke connecties.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kanaalmeneer klinkt overigens niet heel erg positief in deze context. Denk ik.
Ik zal ook niet over de hondjes beginnen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kanaalmeneer klinkt overigens niet heel erg positief in deze context. Denk ik.
OK no prob..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, want dat deed ik, ik besprak het met 7 man in DM.
Win ging net trouwens helemaal uit haar dak.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal ook niet over de hondjes beginnen.
Die Balkanbabes zijn altijd zo bezitterigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Win ging net trouwens helemaal uit haar dak.
Andere hond ging even snuffen aan nog een andere hond. En die werd woest.
Ik heb haar wel wijsgemaakt dat ze ruzie maakten om haarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Balkanbabes zijn altijd zo bezitterig
Ow wacht, ik las het fout. Maar waarom ging de Winmeister dan zo uit haar dak?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb haar wel wijsgemaakt dat ze ruzie maakten om haar
Ik wel als ik te lang op Kantoor gespendeerd hebquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen Ghostbuster, dus ik leg niet van die gekke connecties.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat staat volgens mij ook mee te draaien op de mousestore server.
Omdat de mannetjes elkaar in de haren vlogen, althans die ene ging er goed bovenop.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ow wacht, ik las het fout. Maar waarom ging de Winmeister dan zo uit haar dak?
Kantoor met een hoofdletter nog wel! Die dagjes op locatie zijn beter te doen, toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wel als ik te lang op Kantoor gespendeerd heb
Ik ben nog nauwelijks op locatie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kantoor met een hoofdletter nog wel! Die dagjes op locatie zijn beter te doen, toch?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe het niet met kanaalman
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe het niet met anaalman
Maar deze week was je lekker aan het tuinieren met de hogedrukspuit las ikquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wel als ik te lang op Kantoor gespendeerd heb
Wie denkt dat dan ? Kwam niet eens ij me opquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Eye Q is echt een top label.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet het niet zeker hoor, maar de track heb ik in ieder geval.
Even verbeterd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik doe het nog niet met kanaalman
Dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:25 schreef mootie het volgende:
Ja, een uurtje, maar niet met de hogedrukspuit.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar deze week was je lekker aan het tuinieren met de hogedrukspuit las ik
Nee joh, dat is al een week of 2 geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar deze week was je lekker aan het tuinieren met de hogedrukspuit las ik
Lekker gif gesproeid? Je moet je tuin wel liefde geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, een uurtje, maar niet met de hogedrukspuit.
Round up is echt topspul.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker gif gesproeid? Je moet je tuin wel liefde geven natuurlijk.
Dat was de achtertuin. Deze week was de voortuin aan de beurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh, dat is al een week of 2 geleden.
Het is niet verplicht alles terug te lezen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef mario390 het volgende:
ik zei doe langsam dat ik ook metkom,jullie doen nog schneller zo heeft dat geen zinn vor mij
Schoonmaakazijn en skrobb'm. Kutklus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker gif gesproeid? Je moet je tuin wel liefde geven natuurlijk.
Die had je vorig jaar toch al gedaan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat was de achtertuin. Deze week was de voortuin aan de beurt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had je vorig jaar toch al gedaan?
Rond deze tijd gaan we allemaal zo'n beetje slapen, dus het wordt zo vanzelf rustig. Mo zal wel plaatjes gaan draaien als wij weg zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef mario390 het volgende:
ik zei doe langsam dat ik ook metkom,jullie doen nog schneller zo heeft dat geen zinn vor mij
De achtertuin laten betegelen ja. Maar ze waren groen en onkruid groeitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had je vorig jaar toch al gedaan?
Dat klinkt inderdaad als iets waar je goed chagrijnig van kan worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn en skrobb'm. Kutklus.
Ja, die had ik niet echt aan zien komen ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als iets waar je goed chagrijnig van kan worden.Heb je tegels, moet je nog aan je tuin werken.
Stond het gras tussen de tegels al hoog?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, die had ik niet echt aan zien komen ook.
Niet aan julliequote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt helegaar geen advies gevraagd.
Ik wist nog helemaal niet dat ik niet te vertrouwen was.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter ook. Wij zijn niet te vertrouwen.
Ik vertrouw jou en Rekkie prima, lekker puh.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter ook. Wij zijn niet te vertrouwen.
Ik heb een slechte invloed op je.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist nog helemaal niet dat ik niet te vertrouwen was.
Denk het ook wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf wel kan vermaken met wat ik ga draaien straks.
Straks krijg ik ook zo'n slecht gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op je.
Onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg ik ook zo'n slecht gevoel voor humor.
2 bitterballen? Is dat niet karig.quote:
Trustenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik hoop dat het morgen wat minder snel voor je gaat, Mario.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap wel! Vergeet niet de wekker te zetten voor F1.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Bah!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
dubbele en 2 extraquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 bitterballen? Is dat niet karig.
Rollo label,klinkt heel lekker.quote:
"To dislike this is like being afraid of the dark and being scared to turn the light on "quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rollo label,klinkt heel lekker.
Trusten,oant moarn.quote:
Uhhmm.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |