Tenties hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
Sterker nog; ik heb niet eens intenties.
Precies, je hebt er nooit een geheim van gemaakt dat het jou om het scharen bedoeld is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Naja zeg, ik ben geen vent. Mijn intenties zijn volkomen zuiver.
FF had er vibo van gemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, niet bij mootie, jullie hebben een vibe
Mootie begonquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, je hebt er nooit een geheim van gemaakt dat het jou om het scharen bedoeld is.
Nou ja, niks dramatisch, maar even geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.quote:
Eerder vrimibo.quote:
Weet je z'n naam nu nog niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, niks dramatisch, maar even geen idee hoe ik hier mee om moet gaan.
En eigenlijk ook geen zin om het te vertellen.
Heeft het met een schutting te maken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hč nee. Ik denk het niet hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?
Ik heb best veel goede adviezen gekregen hier. Meestal in dmquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je hier wel aan het juiste adres.
*veters losmaakt*quote:
Naiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft het met een schutting te maken?
Doe maar wel. Wij zijn goed in advies hier.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar is Petzi eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb best veel goede adviezen gekregen hier. Meestal in dm
Moet ik 'm dan ook gebruiken?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je uitzoeken?
Ik ben nu wel benieuwd naar de schutting.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft het met een schutting te maken?
Ja kut, dat moet ik ook nog aanzwengelenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar de schutting.
Dat is wel een beetje het idee van een nieuwe, hč? Die maan gezien door een vies raam, vind ik sowieso niet heel bijzonder.quote:
Via de woningbouw doen. "Hé, mijn tuin is kleiner dan op het contract/huurspecificatie staat. Hoe zit dat precies?"quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja kut, dat moet ik ook nog aanzwengelen
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, hij lijkt een beetje off topic te willen gaan
Nee ik ook niet, maar het boeit me eigenlijk ook heel erg weinig, vandaar ook deze. Maar als je een leuke vindt, laat 't vooral wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van een nieuwe, hč? Die maan gezien door een vies raam, vind ik sowieso niet heel bijzonder.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar daar heb je ONS advies voor nodig?
Heb je voorlichting nodig?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |