Een vrouw vergrendelde laatst haar auto toen ik achter haar auto langs rende. Ik ben gewoon heel eng.quote:
Ben je weer per ongeluk op een legoblokje gaan staan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.. ben dat gepoch nu wel eens zat .. zebra band voor je gitaar.. echt bio vreind
Het wordt me ineens volkomen duidelijk waarom Lyza je lief vind (vindt? KUT nou moet ik het niet opfokken)quote:
Dat lag vermoedelijk aan je groene pakje.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Een vrouw vergrendelde laatst haar auto toen ik achter haar auto langs rende. Ik ben gewoon heel eng.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens normaal man.. ben dat gepoch nu wel eens zat .. zebra band voor je gitaar.. echt bio vreind
quote:
Misschien helpt het ook om de seriemoordernaars af te schrikken. Ik zie er vrij weinig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lag vermoedelijk aan je groene pakje.
Je klinkt nu als FF, als ik scroll haal ik jullie UI’s ook door elkaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt me ineens volkomen duidelijk waarom Lyza je lief vind (vindt? KUT nou moet ik het niet opfokken)
wereldnummer.quote:
Naja zeg, ik ben geen vent. Mijn intenties zijn volkomen zuiver.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt me ineens volkomen duidelijk waarom Lyza je lief vind (vindt? KUT nou moet ik het niet opfokken)
Ik had 'm eerder!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je klinkt nu als FF, als ik scroll haal ik jullie UI’s ook door elkaar.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
jij schijt toch ook je afval dagelijks ?
Ik zie Mo en Lyza UI's-gewijs nogal eens voor elkaar aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Je klinkt nu als FF, als ik scroll haal ik jullie UI’s ook door elkaar.
Nog wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef mootie het volgende:
Mario had toch de award voor raadselachtig geratel?
ik begrijp het nog steeds niet ... een buitenlanderquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef mootie het volgende:
Mario had toch de award voor raadselachtig geratel?
Geloof ik niks van, niet bij mootie, jullie hebben een vibequote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Naja zeg, ik ben geen vent. Mijn intenties zijn volkomen zuiver.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie Mo en Lyza UI's-gewijs nogal eens voor elkaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |