quote:
Geen idee ik ken haar nauwelijks behalve van vluchtige TV beelden en instaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat die al die tijd de huisvrouw blijft uithangen? Slimme meid, die verveelt zich te pletter.
Tering...........quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Siliconen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Ik keek naar haar mooie ogen.quote:
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.quote:
Nah, misschien stukjes. Ik ben dan niet thuis.quote:
Hij is vast veranderdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
quote:
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Daar heb je gelijk in, maar dan met name de generatie na mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
Maandag is een cruciale dag in vele besluitvormingenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |