quote:
Geen idee ik ken haar nauwelijks behalve van vluchtige TV beelden en instaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat die al die tijd de huisvrouw blijft uithangen? Slimme meid, die verveelt zich te pletter.
Tering...........quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Siliconen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Ik keek naar haar mooie ogen.quote:
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.quote:
Nah, misschien stukjes. Ik ben dan niet thuis.quote:
Hij is vast veranderdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
quote:
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Daar heb je gelijk in, maar dan met name de generatie na mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
Maandag is een cruciale dag in vele besluitvormingenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
De RB was ook niet erg betrouwbaar en/of competitief vroeg in het seizoen de afgelopen jaren. Daar lijken ze toch wel een stap gemaakt te hebben. Hoop is uiteraard vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.Gasly is vierde geworden vorig jaar. De beste prestatie van Max was zesde in Bahrein.
Best lekker, maar dat eet wat onhandig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*kledder pistache op harses kwakt*
Heb je ooit dat programma gezien waar mensen alleen maar blauw voedsel voorgeschoteld kregen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon 12 uur smiddags in Valencia![]()
![]()
Wat doe je?quote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, het ziet er wel beter uit dan eerdere jaren inderdaad. Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat Verstappen weer een paar races de boel verkloot. Hij heeft nu een behoorlijk lange streak van podia.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De RB was ook niet erg betrouwbaar en/of competitief vroeg in het seizoen de afgelopen jaren. Daar lijken ze toch wel een stap gemaakt te hebben. Hoop is uiteraard vader van de gedachte.
Nee maar heb wel eens blauwe cake en zo gegeten en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee.. nu zou ik het zo opvretenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je ooit dat programma gezien waar mensen alleen maar blauw voedsel voorgeschoteld kregen?
Aardappelen, bloemkool, vlees, de hele kliek blauw.
Dat eet toch anders.
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.quote:
Als hij thuis is, gok ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
Tuurlijk niet skatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee..
Ik denk dat Mario al im Zug zitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.
Ja, het wordt wel weer eens tijd voor een foutje. Kunnen we weer grindbakgrappen maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het ziet er wel beter uit dan eerdere jaren inderdaad. Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat Verstappen weer een paar races de boel verkloot. Hij heeft nu een behoorlijk lange streak van podia.
Er zouden best nog drie schuimpjes kunnen zijn die dat op hun lijstje hebben staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet skatje
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet skatje
Is er een minimumprijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Australië was dat grasmaaien ook al op de rand natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel weer eens tijd voor een foutje. Kunnen we weer grindbakgrappen maken.
Dat is niet lief.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlul
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlul
Hij is inmiddels waardeloos.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar heb wel eens blauwe cake en zo gegeten en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee.. nu zou ik het zo opvreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh en Lyza's actie wel?selectieve verontwaardiging!
Maar P. is ziekjes toch? En zou gaan wandelen met ezeltjes. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario is niet op de markt geweest. Prisha wel en die houdt ook erg van ijs.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kijk maar uit schele![]()
maar serieus .... het blijft wel kut die ogen.... doe maar voorzichtig........Je hebt wel kinderen Oma ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opening is pas in mei.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar P. is ziekjes toch? En zou gaan wandelen met ezeltjes. Drukdrukdruk.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik heb ook een gangSO naar de Eend!
Daarom een digitale klok.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je opa net is overleden en de klok stopt er exact op dat tijdstip mee, is het dan weer tijd om batterijen in te slaan, of kan je beter wachten op warmer weer?
Doe maar 2 van die fijne bolletjes.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe maar 2 van die fijne bolletjes.
Ik ging deze dan bewaren.En een ander horloge kopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je opa net is overleden en de klok stopt er exact op dat tijdstip mee, is het dan weer tijd om batterijen in te slaan, of kan je beter wachten op warmer weer?
Nee, als daarvan de batterij op is geeft-ie geen tijd meer weer. Opa is dan tijdloos.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijven opa's daar langer door leven.
We zijn FC 40+quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
ik kom er toch helemal niet met hierjullie doen zu schnell
Nederlandse woorden zijn gewoon korter dan Duitse. Dan lijkt het sneller te gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:26 schreef mario390 het volgende:
ik kom er toch helemal niet met hierjullie doen zu schnell
Nee, die is decennia geleden al overleden. Maar digitaal is toch ook allemaal op batterij tegenwoordig? Ik kan geen klok op 220 volt meer vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als daarvan de batterij op is geeft-ie geen tijd meer weer. Opa is dan tijdloos.
Net gebeurd?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederlandse woorden zijn gewoon korter dan Duitse. Dan lijkt het sneller te gaan.
Doe maar geen automaat, want die krengen lopen altijd achter.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ging deze dan bewaren.En een ander horloge kopen.
Wat is een mooi horloge tegenwoordig?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe maar geen automaat, want die krengen lopen altijd achter.
Ook voor schepsels buiten het dierenrijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens tegenvallen.
Mootie is liever hoor.
Des te groter .... nah .. nee dusquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat is een mooi horloge tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |