Die verhaaltjes die in de Tuc en Candy stonden?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn gewoon verhaaltjes. En wie houdt er nou niet van verhaaltjes?
Wat voor opening?quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die hebben het druk. Huub zit veel in het vliegtuig en Robin heeft het druk met de opening in mei.
Gelukkig heb je daar een mooie 'bank' voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niks hoorgewoon een beetje saai en een beetje lui
We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nog wel een achterstand naar Mercedes en Ferrari op motorgebied, dus ik vrees dat het niet heel anders wordt dan eerdere jaren.
Je kunt 's middags niet kijken?quote:[..]
Ik heb wel een paar opties, maar ik kan het ook laten staan. Ik ben morgenavond pas laat thuis, dus dat wordt dan even snel de samenvattingen van de vrije trainingen kijken en dan beslissen.
Maar wel liefquote:
die is wel Geniaaaaaaaaaaal trouwensquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar een mooie 'bank' voor
Pas je op? Het is Scrut.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verhaaltjes die in de Tuc en Candy stonden?
die is een beetje moe....quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is dat je met die Griek zit, anders zou je er nog heen kruipen.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
die is een beetje moe....
we zijn net oude mensen ...
oh wacht
Zelden bedoel je.quote:
Ja, je dacht toch niet dat die al die tijd de huisvrouw blijft uithangen? Slimme meid, die verveelt zich te pletter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |