Ja, het wordt wel weer eens tijd voor een foutje. Kunnen we weer grindbakgrappen maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het ziet er wel beter uit dan eerdere jaren inderdaad. Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat Verstappen weer een paar races de boel verkloot. Hij heeft nu een behoorlijk lange streak van podia.
Er zouden best nog drie schuimpjes kunnen zijn die dat op hun lijstje hebben staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet skatje
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet skatje
Is er een minimumprijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Australië was dat grasmaaien ook al op de rand natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel weer eens tijd voor een foutje. Kunnen we weer grindbakgrappen maken.
Dat is niet lief.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlul
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ga 'm meteen veranderen naar lyzaiseenkutlul
Hij is inmiddels waardeloos.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar heb wel eens blauwe cake en zo gegeten en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee.. nu zou ik het zo opvreten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh en Lyza's actie wel?selectieve verontwaardiging!
Maar P. is ziekjes toch? En zou gaan wandelen met ezeltjes. Drukdrukdruk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario is niet op de markt geweest. Prisha wel en die houdt ook erg van ijs.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kijk maar uit schele![]()
maar serieus .... het blijft wel kut die ogen.... doe maar voorzichtig........Je hebt wel kinderen Oma ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opening is pas in mei.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar P. is ziekjes toch? En zou gaan wandelen met ezeltjes. Drukdrukdruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |