quote:
Geen idee ik ken haar nauwelijks behalve van vluchtige TV beelden en instaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat die al die tijd de huisvrouw blijft uithangen? Slimme meid, die verveelt zich te pletter.
Tering...........quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Siliconen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw van Ballegooy.
Ik keek naar haar mooie ogen.quote:
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.quote:
Nah, misschien stukjes. Ik ben dan niet thuis.quote:
Hij is vast veranderdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
quote:
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als ik zulke tetten zie let ik nergens meer op. Zo treurig. En wat het ergste is: iedereen schijnt het maar normaal en lekker te vinden.
Daar heb je gelijk in, maar dan met name de generatie na mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat helemaal niet waar. Ik denk dat een behoorlijk percentage van de bevolking het niet mooi vindt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
Maandag is een cruciale dag in vele besluitvormingenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanaf maandag schijnt er een strengere selectie te zijn op vrouwen die een borstvergroting willen.
De RB was ook niet erg betrouwbaar en/of competitief vroeg in het seizoen de afgelopen jaren. Daar lijken ze toch wel een stap gemaakt te hebben. Hoop is uiteraard vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk weet Verstappen voor Gasly te komen.Gasly is vierde geworden vorig jaar. De beste prestatie van Max was zesde in Bahrein.
Best lekker, maar dat eet wat onhandig.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*kledder pistache op harses kwakt*
Heb je ooit dat programma gezien waar mensen alleen maar blauw voedsel voorgeschoteld kregen?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon 12 uur smiddags in Valencia![]()
![]()
Wat doe je?quote:
ik niet hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, het ziet er wel beter uit dan eerdere jaren inderdaad. Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat Verstappen weer een paar races de boel verkloot. Hij heeft nu een behoorlijk lange streak van podia.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De RB was ook niet erg betrouwbaar en/of competitief vroeg in het seizoen de afgelopen jaren. Daar lijken ze toch wel een stap gemaakt te hebben. Hoop is uiteraard vader van de gedachte.
Nee maar heb wel eens blauwe cake en zo gegeten en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee.. nu zou ik het zo opvretenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je ooit dat programma gezien waar mensen alleen maar blauw voedsel voorgeschoteld kregen?
Aardappelen, bloemkool, vlees, de hele kliek blauw.
Dat eet toch anders.
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.quote:
Als hij thuis is, gok ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
Huub vliegt overal heen en hoeveel zal ie neuken ?
Tuurlijk niet skatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
en toch smaakt het anders ,, het oog speelt mee..
Ik denk dat Mario al im Zug zitquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet speciaal naar haar salon. Ik ben benieuwd of de schuimpjes die destijds ook naar de Utopiamarkt gingen, nog te porren zijn om kilometers te rijden om bij haar een ijsje te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |